Nou dat gaat zeg niet onopgemerkt aan je voorbij, dus je zou het wel weten als het zo was geweest....quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Voeluh voeluh voeluh voeluh
Tenminste, ik heb nog nooit zo'n ding in mijn ding gehad voor zover ik weet
Valt er iets te volgen dan???quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:48 schreef MissHobje het volgende:
Dit moet ik nu wel blijven volgen he
Wel redelijk eigenlijk. Ga zo weer lekker mijn bed in duiken en lekker verder slapen. Dat is toch eigenlijk wel de beste manier om die krampen op te vangen. Elke 2 uur ongeveer wakker omdat er dan echt een flink wat pijnlijkere bijzit, maar ik ben nog niet in paniek, dus alles gaat primaquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:43 schreef Vlindur het volgende:
Oh, hoi TroelHoe voel je je verder nu?
Fijn dat je het nog trekt, het is je tijd ook nog nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Wel redelijk eigenlijk. Ga zo weer lekker mijn bed in duiken en lekker verder slapen. Dat is toch eigenlijk wel de beste manier om die krampen op te vangen. Elke 2 uur ongeveer wakker omdat er dan echt een flink wat pijnlijkere bijzit, maar ik ben nog niet in paniek, dus alles gaat prima
donequote:Op maandag 12 oktober 2009 11:53 schreef happyme28 het volgende:
Oe oe oe... F5 topic![]()
Amaranta, wil jij misschien (jongetje) achter onze namen in de OP zettenMerci!
Op hoeveel cm zitten we?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:53 schreef MissHobje het volgende:
Valt heel veel te volgen! en nee nog niet, blijft spannend dus
Ik weet niet waar je woont, maar ik heb die stof in blauw, roze en groen bij De Greef in Tilburg gezien.Als je wilt, kan ik 'm wel voorschieten en opsturen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:59 schreef amaranta het volgende:
Ik heb helemaal geen link geplaatst. Ik wil wel een link plaatsen hoor.
Ik wil deze maken maar dan in het groen. Nu had ik dus op een webwinkel die stof in het groen gevonden, maar die is dus uitverkocht.
Ik vind het zo bizar die IEDEREEN die stof in het groen bestelt. Zou je niet denken.
Maar ze hebben ook wel andere leuke kleurtjes eventueel hoor.
[ afbeelding ]
Ik ben van plan om straks naar de greef in Veldhoven te rijden (woon in Eindhoven).quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:19 schreef AncientSound het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, maar ik heb die stof in blauw, roze en groen bij De Greef in Tilburg gezien.Als je wilt, kan ik 'm wel voorschieten en opsturen.
Amaranta: kun je dat bij mij ook doen? En de datum veranderen naar 23 februari? Thxquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:53 schreef happyme28 het volgende:
Oe oe oe... F5 topic![]()
Amaranta, wil jij misschien (jongetje) achter onze namen in de OP zettenMerci!
Nee, dat was geen F5, dat was de invoer-knop!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:40 schreef Lijnloos het volgende:
F5!
We hebben de box nu al een paar weken staan met ballonnen er in en tot nu toe werkt dat maar als die eruit zijn vrees ik ook het ergstequote:Op maandag 12 oktober 2009 13:36 schreef Tan het volgende:
Vraagje...
Iemand verstand van box in combinatie met katten? Onze poes is echt superlief, maar niet 100% betrouwbaar (volgens mij is niet één huisdier dat). Daarom wil ik haar niet in de box hebben, het liefst ook als er géén baby in ligti.v.m. hygiëne enzo. Ik wil dus proberen de poes te trainen middels de plantenspuitmethode (erg effectief gebleken in het verleden), maar ik hoor ook wel eens verhalen van ballonnen in de box leggen, dat ze daar een hekel aan hebben
Maar het lijkt me als de ballonnen er eenmaal uit zijn dat de box wél als aantrekkelijk wordt beschouwd?
Hoe hebben jullie de box poesvrij gehouden en hoe lang van te voren zetten jullie 'm dan al neer om de poes/kat er aan te laten wennen?
Hier hielpen de ballonnen en de folie/plantenspuit niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:36 schreef Tan het volgende:
Vraagje...
Iemand verstand van box in combinatie met katten? Onze poes is echt superlief, maar niet 100% betrouwbaar (volgens mij is niet één huisdier dat). Daarom wil ik haar niet in de box hebben, het liefst ook als er géén baby in ligti.v.m. hygiëne enzo. Ik wil dus proberen de poes te trainen middels de plantenspuitmethode (erg effectief gebleken in het verleden), maar ik hoor ook wel eens verhalen van ballonnen in de box leggen, dat ze daar een hekel aan hebben
Maar het lijkt me als de ballonnen er eenmaal uit zijn dat de box wél als aantrekkelijk wordt beschouwd?
Hoe hebben jullie de box poesvrij gehouden en hoe lang van te voren zetten jullie 'm dan al neer om de poes/kat er aan te laten wennen?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Hier 2 poezen die van heerlijk zacht liggen, houden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:36 schreef Tan het volgende:
Vraagje...
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:48 schreef Urla het volgende:
[..]
Hier hielpen de ballonnen en de folie/plantenspuit niet.
Onze kat schoof dat gewoon opzij. De box en het wiegje waren echt niet veilig.
Wat hier wel geholpen heeft (beetje sneu voor poes) was zo'n supporters toeter.
Zodra poes in de box of wiegje sprong een beetje verdekt die toeter af laten gaan.
Ze sprong dan wel telkens een meter de lucht inen tot op de dag van vandaag niet meer in de buurt van de box en wieg geweest.
Wat is dat voor spray dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:57 schreef freecell het volgende:
Wij hebben een onschuldige spray in een flesje die je als mens niet ruikt en die katten heel smerig vinden. Dat hebben we her en der op de wieg gespoten.
Over de box hoefden we ons geen zorgen maken, Kat vond baby een eng ding
Werd wel weer eens tijd, hoor!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:21 schreef freecell het volgende:
Well hello
Weer ouderwets spannend hier
Ik zal straks even kijken of ik hem kan vindenquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:58 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat is dat voor spray dan?
Ik weet nu al dat die schatjes van ons ook overal in gaan liggen
Dank!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zal straks even kijken of ik hem kan vindenWeet het zo niet uit mijn hoofd.
Bij een feestwinkel? Moet je die wel net toevallig in de buurt hebben natuurlijk, maar daar hebben ze zeker.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:50 schreef Tan het volgende:
[..]Ik zie het al voor me
Maar wel een heel goede om te onthouden! Géén idee alleen waar die dingen op dit moment te koop zijn
Idem!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:42 schreef Twinkly het volgende:
[..]
We hebben de box nu al een paar weken staan met ballonnen er in en tot nu toe werkt dat maar als die eruit zijn vrees ik ook het ergsteWelke kat wil nou niet op een lekker zacht matrasje liggen.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:13 schreef CrazyPrincess het volgende:
Lieve ervaringsdeskundigen. Even een vraagje over het herkennen van bandenpijn. Zijn het toevallig gemene steken die je dan voelt in het gebied vanaf je buik richting je liezen?
Kan ja. Het kan ook zeurderige pijn onderin je buik zijn. Of in je onderrug. Of in je liezen. Of allemaal tegelijk. Onderbuikspijn en/of rugpijn kan overigens ook op een blaasontsteking wijzen, dus bij twijfel even contact met de verloskundige zoeken. Fijn soms he, zwanger zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:13 schreef CrazyPrincess het volgende:
Lieve ervaringsdeskundigen. Even een vraagje over het herkennen van bandenpijn. Zijn het toevallig gemene steken die je dan voelt in het gebied vanaf je buik richting je liezen?
Ja, dat doe ik dus ook. Snel opstaan is ook zo vervelend. Dan buig ik even en duw met m'n vingers op de zere plekken en dan gaat het wel weer weg.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:25 schreef Asyniur het volgende:
En wat mij altijd wel wat helpt is als ik moet hoesten of niezen, tegelijkertijd op mijn onderbuik te drukken. dan doet het (bij mij) minder zeer.
VK zei dat dat ook logisch was want... (toen kwam er uitleg die ik vergeten ben)
jeps, bandenpijn it isquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:26 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik dus ook. Snel opstaan is ook zo vervelend. Dan buig ik even en duw met m'n vingers op de zere plekken en dan gaat het wel weer weg.
* blaast op hand...quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:15 schreef DaviniaHR het volgende:
Wordt vooral erger als je op je hand blaast (of zoals ik eerder zei, op je rug, benen plat en dan ff goed niesen)
bandenpijn wordt ech minder, hoor!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:45 schreef CrazyPrincess het volgende:
Nog ruim 7 lange maanden te gaan hoor ik
Ik vond het juist vreemd dat ik geen nieuwe afspraak ging makenquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:10 schreef Twinkly het volgende:
Spannend Martine![]()
Ik ben weer goedgekeurdWe hebben het uitgebreid gehad over het geboorteplan en over pijnbestrijding. Ze vond mijn buik mooi, nog geen streepjes, en beebje liet nog even zien dat hij voeten heeft
Nu moeten we iedere week naar de verloskundige!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vond het juist vreemd dat ik geen nieuwe afspraak ging makenWat grappig he, dat er toch zoveel verschil in zit
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:25 schreef Twinkly het volgende:
[..]Jouw volgende afspraak is De Afspraak
![]()
Als je alles eet wat los en vast zit moet je er wel om denken dat er voedingswaarde in moet zitten heAlhoewel een stoel ook best wel zwaar is natuurlijk
Patatje ziekenhuis, frikadel speciaal, zakje cassavekroepoek, half pak koekjes, stuk kaas, mandarijntjes, banaan, appel, druifjes, roggebroodje met kaas. Het is ook niet dat het alleen maar ongezond is, het is alleen wel allemaal door elkaar enzoquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:25 schreef Twinkly het volgende:
![]()
Als je alles eet wat los en vast zit moet je er wel om denken dat er voedingswaarde in moet zitten heAlhoewel een stoel ook best wel zwaar is natuurlijk
Op 1 dag?! Dat het past!quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Patatje ziekenhuis, frikadel speciaal, zakje cassavekroepoek, half pak koekjes, stuk kaas, mandarijntjes, banaan, appel, druifjes, roggebroodje met kaas. Het is ook niet dat het alleen maar ongezond is, het is alleen wel allemaal door elkaar enzo
UHm dat is sinds 12 uurquote:
Jeutje!quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:35 schreef Troel het volgende:
[..]
UHm dat is sinds 12 uur(maar mijn spijsvertering werkt ook wat anders dan die van de normale medemens he, dus verkijk je daar niet op
)
Geen idee, ik heb eigenlijk het meeste zin in een bak nasi met foe yong hai van de chinees ofzoquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Jeutje!
Wat ga je vanavond nog allemaal naar binnen werken dan?
Whehehequote:Op maandag 12 oktober 2009 17:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb eigenlijk het meeste zin in een bak nasi met foe yong hai van de chinees ofzoMaarja, dat is voor mijn darmen weer wat minder
(en nee, ik krijg niet zo'n hele bak in mijn eentje op
)
Fijn is dat he? Denk je net een lekkere houding gevonden te hebbenquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Whehehe
Eet smakelijk alvast!
Ontopic:
Tinus vind het niet zo leuk als ik rechtop zit of voorover hang. Dan gaat ie te keer! Alleen standje onderuit gezakt op de stoel vind ie fijn![]()
Ik heb een klein zeurpietje in de buik. 'S avonds in bed laat ie ook wel merken hoe ik wel of niet liggen mag.
Ah, hoi!quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
heb je zojuist toegevoegd op twitter,dus als je denkt, wie is mehc nou weeer....das moi
Nog even en het is weer bank hang tijdquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Fijn is dat he? Denk je net een lekkere houding gevonden te hebben
wat is er op de kijkbuis vanavond?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:50 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nog even en het is weer bank hang tijd
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
wat is er op de kijkbuis vanavond?
Dokterzeur met doktermacdonalds?
Ahá!quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
heb je zojuist toegevoegd op twitter,dus als je denkt, wie is mehc nou weeer....das moi
vast ook goed voor de stoelgang...quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:25 schreef Twinkly het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:53 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben ZO verliefd!
't Ging best rap. Rugweeën waren érg naar (understatement), maar het resultaat is het mooiste en liefste meisje dat ik ooit heb gezien!
3790 gram en enorm veel donker haar.. Dat laatste heeft ze in elk geval niet van mij
![]()
![]()
![]()
Dit is Isabeau Karin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd is KortJakje ziekquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:09 schreef DaviniaHR het volgende:
M&M's + Frederique =![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand nog slaapliedjes voor foetussen?
Braaf luisteren, ze zegt het niet voor niksquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:25 schreef Twinkly het volgende:
De verloskundige was gisteren een beetje boos op mij, ik moet echt 's middags gaan slapen. Ze zei trouwens dat tussen 3 en 4 uur wakker worden en dan niet meer kunnen slapen een klassieker is onder zwangere dames.
Gaan jullie ook naar Samen Bevallen? Dat vinden wij ook helemaal super!quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:06 schreef Lijnloos het volgende:
pufclub was echt superleuk, geen gezweef, leuke andere stellen van ongeveer dezelfde leeftijden en situaties. Heel tof en gezellig (veel kletskousen die kerels)
nu lekker slapen en morgen weer richting zh voor de wekelijkse checkup!
Ja, dat zegt de juf ook hoor, dat als je het ritme kwijtraakt of in paniek dreigt te raken je partner even overdreven mee moet puffen. Dus op zo'n manier wel. Maar hij was bang dat hij ook heel zweverig net moest doen dat hij ging bevallenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:35 schreef freecell het volgende:
Meepuffen is tijdens de bevalling anders wel fijn
De vlos pufte af en toe even met mij mee als een wee heel heftig was, helpt je echt om je ergens op te concentreren![]()
Samen Bevallen hoor ik meer positieve geluiden over inderdaadWij gaan niet, we hebben het al eens samen gedaan, nog een keer moet goedkomen
Wat grappig, toen wij een paar weken terug naar de tandarts waren drong ineens dat besef door tot ML.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:45 schreef Vlindur het volgende:
We komen net weer van de tandarts. En zoals altijd stonden we binnen 5 minuten weer buitenDit is de laatste keer dat we met zn 2en waren, de volgende keer gaat de kleine mee
De baliedame wilde wel oppassen
13 april mogen we weer voor controle.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:14 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Wat grappig, toen wij een paar weken terug naar de tandarts waren drong ineens dat besef door tot ML.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat ben je zwijgzaam de laatste tijd, is er iets?
quote:
Tja, zit hele dagen thuis. Dus echt veel te vertellen heb ik niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoeft nou ook niet meer. Ik toonde gewoon belangstelling.
Normaal ben je er wat vaker en vertel je wat meer. Gewoon interesse.
Maar er is niks dus dan is het goed
Balen zeg. Hebben ze voor de danslessen een vervanger kunnen vinden trouwens? Neem tenminste aan dat dat ook niet meer gaat dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:26 schreef ymme het volgende:
[..]
Tja, zit hele dagen thuis. Dus echt veel te vertellen heb ik niet.
Verveel me elke dag meer en meer.![]()
Maar hè, heb vandaag wel iets te vertellen. Morgen ga ik ook weer een stickertje ophalen bij de VK.
Daarna nog één keer, om 4 weken controle en vanaf dan vakerOh wat gaat de tijd toch hard.
Ik heb wel fotos, maar die kan ik nóg niet plaatsen. We hadden laatst de 3d echo en omdat Sjors niet wilde dat wij fotos van gezichtje konden maken moet ik nog een keer terug. IK heb de DVD hier liggen maar ze had hem nog niet 'gesloten'. Dus ik weet niet of ik het zomaar in de laptop kan stoppen zonder dat ik per ongeluk alles wis ofzo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:25 schreef Troel het volgende:
Zijn er geen dames met leuke echo-foto's?
ymme, volgens mij heb ik jouw 20 weken foto's gemist, kan dat kloppen? Had je niet ook een filmpje?
Dat is jammer. Wij hebben ook een dvd, maar die moet ook nog aangepast worden. De laatste echofotootjes die we meekregen zijn voornamelijk hoofdomtrek, buikomtrek en beentje, dus dat is niet heel veel soepsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb wel fotos, maar die kan ik nóg niet plaatsen. We hadden laatst de 3d echo en omdat Sjors niet wilde dat wij fotos van gezichtje konden maken moet ik nog een keer terug. IK heb de DVD hier liggen maar ze had hem nog niet 'gesloten'. Dus ik weet niet of ik het zomaar in de laptop kan stoppen zonder dat ik per ongeluk alles wis ofzo.
Heb vanmorgen gebeld voor een nieuwe afsrpaak maar kreeg de voicemail.
Als straks de dvd 'gesloten' is zal ik wel wat kiekjes van onze Sjors plaatsen.
Amaranta,quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:32 schreef amaranta het volgende:
Ik heb trouwens gisteren min of meer 'mijn stofje' bemachtigd.
De Greef in Veldhoven had hem ook niet meer, maar in Budel hadden ze hem nog wel, en die sturen ze nu op naar de vestiging in Veldhoven en dan kan ik hem in de loop van de week ophalen.
Nu gaan bedenken wat voor stof ik voor de achterkant van het kleed neem. Hebben jullie tips? De voorkant wordt dus appeltjesgroen met delftsblauwe figuurtjes. Ik zat te denken aan boerenbont (ruitjes dus) maar weet niet goed welke kleur. Kan ook appeltjesgroen nemen maar bruin of oranje past er ook mooi bij.
Of misschien gewoon effen groen.
Ik gebruik daar mijn moeder en tante voorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:40 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Amaranta,
ik vind het zo'n ontzettend leuk idee dat je het kleed zelf gaat maken. Maar kun je me uitleggen wat je er precies voor gebruikt etc? Zit er aan te denken ook het een en ander zelf te gaan maken.
heb je een naaimachine?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:10 schreef DJRandall het volgende:
Klinkt niet al te moeilijk. Zal zelf eens gaan kijken, bedankt!
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:25 schreef Troel het volgende:
Zijn er geen dames met leuke echo-foto's?
ymme, volgens mij heb ik jouw 20 weken foto's gemist, kan dat kloppen? Had je niet ook een filmpje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:18 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Speciaal voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
heb je een naaimachine?
het is in gewoon rechttoe rechtaan.
je knipt de stof op maat (+ 2cm, of missschien wel meer zelfs, ligt eraan hoe dik je vulling wordt die 2 cm is omdat je hem daarna weer terug moet draaien)
Dan leg je de 2 kanten binnenstebuiten op elkaar.
Afspelden/vastspelden
Dan naai je hem vast aan 3 kanten.
Draait hem weer buitenstebinnen.
Schuift de vulling erin en maakt hem dicht (dit moet handmatig)
Daar komt het op neer.
De stof laten doorlopen aan de voorkant wordt wat moeilijker, dan moet je met met losse stukken gaan werken maar verder het zelfde idee in feite.
Moet je de vulling niet ook nog vastnaaien? Gaat die anders niet verschuiven?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
heb je een naaimachine?
het is in gewoon rechttoe rechtaan.
je knipt de stof op maat (+ 2cm, of missschien wel meer zelfs, ligt eraan hoe dik je vulling wordt die 2 cm is omdat je hem daarna weer terug moet draaien)
Dan leg je de 2 kanten binnenstebuiten op elkaar.
Afspelden/vastspelden
Dan naai je hem vast aan 3 kanten.
Draait hem weer buitenstebinnen.
Schuift de vulling erin en maakt hem dicht (dit moet handmatig)
Daar komt het op neer.
De stof laten doorlopen aan de voorkant wordt wat moeilijker, dan moet je met met losse stukken gaan werken maar verder het zelfde idee in feite.
Weet ik niet, als de vulling gewoon uit 1 stuk is dan hoeft dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:32 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Moet je de vulling niet ook nog vastnaaien? Gaat die anders niet verschuiven?
Volgens mij zit er ook altijd een gestikte rand in. Dus een cm of 5 van de zijkant af, nog een keer rondstikken...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:32 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Moet je de vulling niet ook nog vastnaaien? Gaat die anders niet verschuiven?
Hihi, ik weet het niet zeker hoor. Zo lijkt het mij het logischte. En het is vierkant dus er kan niet veel misgaan onder machine, of je moet erg veel bibberen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:25 schreef DJRandall het volgende:
[..]
dat kan ik!
Ik moet NU, NU, NU beginnen. Zit alleen op mijn werk. Stiekum in de pauze effe shoppen....Heb er zin in..
Sowieso de moeite waard om er eentje aan te schaffen, bij de aldi staan ze vaak al voor een paar tientjes. Al is het maar om dit soort dingen dus te doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:20 schreef Lijnloos het volgende:
Hmm, dat ziet er wel heel tof uit eigenlijk die boxkleden... misschien ook maar eens naar kijiken. Maar dan moet ik wel mijn mams vragen om de naaimachine, want met de hand zie ik niet zitten
bij mij is het net als of ik dan een bowlingbal heb ingeslikt... dan is mn hele buik net een blok beton. Maar wat jij beschrijft zou best een harde buik kunnen zijn hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:43 schreef ymme het volgende:
Hoe voelt een harde buik aan?
Had net het gevoel dat mijn buik even (min of 2-3) onder spanning stond. Of de spieren zich aanspande. Lastig uit te leggen wel.
Zo voel ik het ook wel een beetje hoor... dat je hele buik strak gespannen staat, nog geen vinger in te prikken. En ik heb maar bedacht dat dat dan een harde buik is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:43 schreef ymme het volgende:
Had net het gevoel dat mijn buik even (min of 2-3) onder spanning stond. Of de spieren zich aanspande. Lastig uit te leggen wel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Harde_buikquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:43 schreef ymme het volgende:
Oeh dat klinkt heel stoer!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:11 schreef Incantrix het volgende:
Amaranta, hip dat je je stofje alsnog gevonden hebt! Ik zou zelf denk ik voor dezelfde kleur gaan, of voor blauw ofzo.. Of, als je echt voor heftig wil gaan: wij hebben voor de wieg een stofje met ongeveer zo'n kleur groen met hele donkerpaarse bloemetjes, heftig, maar wel een mooie combi
Ik heb dus net lintjes gekocht en van die stoffen roosjes. Geen idee nog wat ik er mee ga doen, maar staat overal schattig op. En dat haken lijkt me ook leuk ja!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:11 schreef Incantrix het volgende:
DJRandall, grappig dat jij nu ook helemaal ethousiast wordt van het handwerk hier, ik moet zeggen dat ik er ook jeukende handen van krijgMisschien zou ik wel willen leren haken ofzo..
En ik ga voor een middagtukje
Ja, ik dacht dat dat het hoofdje is wat draait? Krijg je ook een stekende pijn in je plasbuis?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:19 schreef martine1984 het volgende:
Dames herkennen jullie het gevoel alsof er iemand zn nagels of iets dergelijks van binnenuit in je vagina zet? Het zit aan de binnenkant, het is een beetje jeuk / speldenprik achtig... lastig uit te leggen. Maar dat heb ik af en toe, iemand enig idee wat dat kan zijn?
Jaa! Dat ik heb ik zo vaak!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:19 schreef martine1984 het volgende:
Rubeyde ubermijlpaal
![]()
Incantrix weltrusten!
Dames herkennen jullie het gevoel alsof er iemand zn nagels of iets dergelijks van binnenuit in je vagina zet? Het zit aan de binnenkant, het is een beetje jeuk / speldenprik achtig... lastig uit te leggen. Maar dat heb ik af en toe, iemand enig idee wat dat kan zijn?
nee daar heb ik geen last van denk ik .... zal t straks wel ff vragen aan de vk, zij kan vast vertellen wat t is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:24 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat dat het hoofdje is wat draait? Krijg je ook een stekende pijn in je plasbuis?
Je vergeet de skippybal!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:26 schreef freecell het volgende:
Rubey spannend
Harde buik is hier nu: handbal ingeslikt!
En naarmate ik meer zwanger word, wordt dat: voetbal ingeslikt, bowlingbal ingeslikt, strandbal ingeslikt en dan luchtballon ingeslikt
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:11 schreef Incantrix het volgende:
Amaranta, hip dat je je stofje alsnog gevonden hebt! Ik zou zelf denk ik voor dezelfde kleur gaan, of voor blauw ofzo.. Of, als je echt voor heftig wil gaan: wij hebben voor de wieg een stofje met ongeveer zo'n kleur groen met hele donkerpaarse bloemetjes, heftig, maar wel een mooie combi
Ymme, áls ik mijn harde buiken voel, voelen ze ongeveer zoals jij beschrijft. Alsof je even je buikspieren een beetje aanspant, maar dan van binnen. Ofzo. Ik voel ze alleen ook heel vaak niet, dan merk ik het alleen als ik op mijn buik druk, die kan ik dan niet induwen. Volgens de VK zijn het echter wel écht harde buiken dan, dus als je twijfelt, even voorzichtig met vlakke vingers/hand op je buik duwen, dan merk je vanzelf of het hard is of niet
En ik ga voor een middagtukje
Prachtige zinquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:51 schreef martine1984 het volgende:
Wup balen, hopelijk kun je straks nog even een tukje doen![]()
Rubey is dat geen teken van een blaasontsteking?
Luna balen dat er vooruit gang in zit
Ik voel alleen een kont als ik op mn buik druk. En niet mn eigen kontquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:26 schreef freecell het volgende:
Rubey spannend
Harde buik is hier nu: handbal ingeslikt!
En naarmate ik meer zwanger word, wordt dat: voetbal ingeslikt, bowlingbal ingeslikt, strandbal ingeslikt en dan luchtballon ingeslikt
Ik vraag me nu af wat voor spuit ik dan toendertijd heb gehad om even een paar uurtjes te kunnen slapn. Zou het inderdaad die Pethidine zijn geweest?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:06 schreef Twinkly het volgende:
He wat balen Lunastar. Mijn verloskundige zei gisteren trouwens dat ze Pethidine adviseren wanneer iemand al een paar nachten achter elkaar niet slaapt door heftige voorweeen. Dit omdat ik zei dat ik geen Pethidine injectie wil, maar dat is omdat ik niet wil dat de baby na de geboorte last heeft me ademhalen. Als het tijdens de voorweeen gegeven wordt heeft de baby daar later geen last meer van en kan de vrouw en haar baarmoeder wel even bijkomen.
Formaat iddquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik voel alleen een kont als ik op mn buik druk. En niet mn eigen kont![]()
Maar Freecell, bowlingbal? Weet je hoe zwaar die dingen zijn?
Ik stel dat voor dat we een bowlingmeet houden! We gaan gewoon met een stel buikige dames lekker naar de bowlingbaan! (Je bedoelt het formaat he;) )
Vraagje aan jou, koop jij er een ledikantje bij, of gaat grote broer straks in een grote jongens bed?
Wij gaan een grote meisjes kamer voor Eva kopen, en wellciht nog een commode erbij.
Ja, zo bedoelde ze het inderdaad! Zou dus best Pethidine geweest kunnen zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vraag me nu af wat voor spuit ik dan toendertijd heb gehad om even een paar uurtjes te kunnen slapn. Zou het inderdaad die Pethidine zijn geweest?
ik bedoel natuurlijk, luna balen dat er geen vooruitgang in zit....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Prachtige zinMaar hij klopt op 2 punten niet
Luna balen... Maar doet het niks? Ook niet verweken?
Leander is dan net anderhalfquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:17 schreef amaranta het volgende:
Zo'n Co sleeper lijkt me ook wel wat voor de 1e weekjes ja. Maar Sjors gaat gewoon in de kinderwagenbak naast papa. En daarna gaat Sjors naar het ledikantje en dan gaat Eva naar het grote bed.
Maarja, Eva is dan al ffkes 2 .
Baarmoederhals was al bijna volledig verweken, maar het was allemaal nog hetzelfde als 2 weken geleden.. dus het heeft niks gedaan.. zo frustrerend...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Prachtige zinMaar hij klopt op 2 punten niet
Luna balen... Maar doet het niks? Ook niet verweken?
Dat heb ik met Pittaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:10 schreef happyme28 het volgende:
Mijn autralische collega's die hier 2 weken zijn, hebben melkchocolade beertjes gevuld met caramel meegenomeneen hele doos
en daar kan ik als zwangere vrouw toch niet afblijven
Ben al voor de 2e dag achter elkaar misselijkje zou toch zeggen dat je er van leert
Ja, mijn kleine tantezeggertje. Die lag dwars en klem. Dat werd dus een keizersnede..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:40 schreef willempjewever het volgende:
Mijn vrouw kreeg vandaag (bijna 38 weken zwanger) te horen dat de baby misschien dwars ligt en we moeten deze week nog een echo maken en gelijk bellen als de weeen beginnen.
Het hoofdje ligt wel goed volgens de verloskundige... althans dat zei ze 4 keer tegen zichzelf...
Dat vage mens maakt ons altijd van streek, ze weet het nooit zeker (bij de zwangerschap van onze zoon wist ze het ook al niet en moesten we nog een echo maken en was alles wel goed).
Irritant gedoe, nu zit ik hier met zenuwen op mijn werk, te meer omdat mijn vrouw gisteren al 3 druppels bloed verloor en in de avond wat weeen kreeg, maar die hielden weer op (zullen wel van die oefen weeeen zijn).
Iemand al eens meegemaakt dat de baby dwars lag?
Ha ha, ja ik wist natuurlijk wel dat he van de chocolad kwam, maar toch denken dat ik er vandaag vast minder last van heb.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat heb ik met Pitta![]()
![]()
Al twee keer pitta gegeten en al twee keer bleef hij op mijn maag liggen 's nachts.
Nu weet ik wel bijna zeker dat het aan de pitta ligtde vorige keer had ik nog goede hoop dat het misschien gewoon toeval was
Als het hoofdje goed ligt kan de rest toch niet dwars liggen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:40 schreef willempjewever het volgende:
Mijn vrouw kreeg vandaag (bijna 38 weken zwanger) te horen dat de baby misschien dwars ligt en we moeten deze week nog een echo maken en gelijk bellen als de weeen beginnen.
Het hoofdje ligt wel goed volgens de verloskundige... althans dat zei ze 4 keer tegen zichzelf...
Dat vage mens maakt ons altijd van streek, ze weet het nooit zeker (bij de zwangerschap van onze zoon wist ze het ook al niet en moesten we nog een echo maken en was alles wel goed).
Irritant gedoe, nu zit ik hier met zenuwen op mijn werk, te meer omdat mijn vrouw gisteren al 3 druppels bloed verloor en in de avond wat weeen kreeg, maar die hielden weer op (zullen wel van die oefen weeeen zijn).
Iemand al eens meegemaakt dat de baby dwars lag?
Dat dacht ik dus ook...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Als het hoofdje goed ligt kan de rest toch niet dwars liggen?
Mwa, bij de bevalling is ze supergoed, daarvoor en erna ronduit kut. Maarja... we kunnen niks kiezen, er is er maar 1 in onze stad...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:04 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook...
en mijn 2e gedachte ws: waarom ben je niet op zoek gegaan naar een andere VK? Klinkt niet alsof je echt vertrouwen in haar hebt![]()
Ik zeg: klap op zijn billen als ie geboren isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:21 schreef Faja-Lobi het volgende:
En bevallen in het ziekenhuis? Daar heb je meestal meerdere verloskunddige in dienst en kan je ook gewoon onder controle staan.
Wil iemand mijn nu-al-zeer-eigenwijze zoon even flink toe spreken dat meneer voor as zaterdagochtend eindelijk eens goed wil gaan liggen met zijn snoet? Waren vandaag voor de 2e keer naar het echo bureau voor een 3d echo en dan van zijn snoet maar eerst lag hij met zijn gezicht in mijn buikwand en daarna (na verwoede draaipogingen van moeders en wakker schud pogingen) met zijn gezicht in mijn rugwand. Hij wil niet op de foto.
We gaan bevallen in het ziekenhuis, maar het ziekenhuis in onze stad doet geen bevallingen meer en het dichtsbijzijnde is 25 km weg en we hebben maar 1 auto en die heb ik mee naar het werk. Dus we hadden wel een verloskundige nodig in onze stad en in het ziekenhuis zit je altijd minimaal een uur te wachten als je op de afgesproken tijd er bent is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:21 schreef Faja-Lobi het volgende:
En bevallen in het ziekenhuis? Daar heb je meestal meerdere verloskunddige in dienst en kan je ook gewoon onder controle staan.
Das balen...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:38 schreef willempjewever het volgende:
[..]
We gaan bevallen in het ziekenhuis, maar het ziekenhuis in onze stad doet geen bevallingen meer en het dichtsbijzijnde is 25 km weg en we hebben maar 1 auto en die heb ik mee naar het werk. Dus we hadden wel een verloskundige nodig in onze stad en in het ziekenhuis zit je altijd minimaal een uur te wachten als je op de afgesproken tijd er bent is mijn ervaring.
De baby ligt waarschijnlijk dwars volgens de verloskundige. Maar het hoofdje ligt wel goed na inwendig onderzoek volgens haar. Meer weet ik niet... Mijn vrouw zei toen: dan moet je een echo maken en toen zei ze: voel je je dan prettiger? Mijn vrouw zei: ik zie het niet als een pretecho en wil gewoon zekerheid en toen zou ze het gaan regelen en ons morgen bellen wanneer we morgen of overmorgen naar de echo moeten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:51 schreef Asyniur het volgende:
Das balen...
Maar wat bedoel je precies met dat de baby dwars ligt maar wel goed naar beneden ligt met zijn koppie? Kun je dat uitleggen?
Ik zou er ook onzeker van worden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:59 schreef willempjewever het volgende:
[..]
De baby ligt waarschijnlijk dwars volgens de verloskundige. Maar het hoofdje ligt wel goed na inwendig onderzoek volgens haar. Meer weet ik niet... Mijn vrouw zei toen: dan moet je een echo maken en toen zei ze: voel je je dan prettiger? Mijn vrouw zei: ik zie het niet als een pretecho en wil gewoon zekerheid en toen zou ze het gaan regelen en ons morgen bellen wanneer we morgen of overmorgen naar de echo moeten.
bij onze zoon kon ze het ook niet goed voelen en dacht ze de hele tijd dat de baby in stuitliching lag en dat bleek niet het geval, dus tja, wat moet je er nu van maken?
Het zal wel goed zijn net als de vorige keer, maar ik zie al op tegen de bevalling (als man zijnde) en dan dit weer, net als de vorige keer gewoon stress van iets waar je niks aan kan doen en het maakt ons onzeker.
Ja. We wachten maar af, ik ga er niet meer over nadenken, bah.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:01 schreef Asyniur het volgende:
Ik zou er ook onzeker van worden.
Krijgen jullie nu een echo om te kijken hoe het kindje ligt?
Dan weet je het dan met zekerheid. En je kunt er nu toch verder niks aan veranderen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:25 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Ja. We wachten maar af, ik ga er niet meer over nadenken, bah.
Hmm, jammie!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:50 schreef martine1984 het volgende:
......Dus heb me zelf getrakteerd op chocolade rozijnen
......
Wat je voor het wiegje koopt kun je ook gebruiken voor de kinderwagenbak meen ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:24 schreef ymme het volgende:
Ik word echt gek.
Ben aan het kijken voor beddengoed.
Eerst wiegje en later ledikant. Maar wat heb ik allemaal nodig joh.
Elke site zegt weer wat anders volgens mij hihi
Komt helemaal goed, jij bent er klaar voor!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
zooo ik heb net proefdrukjes besteld van mijn eigen ontworpen geboortekaartjes... zoooo spannend! ben heeeeel benieuwd hoe het er straks op papier uit ziet!
en verder heb ik mijn presentatie nu 3 keer doorgenomen en ga zo nog een 4e keer doen...
(en dan na de zwangerschapsgymn. vanavond nog een keertje denk ik)
en o ja, ik moet nog ff boontjes doppen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:07 schreef DaviniaHR het volgende:
verder, ik voel me goed kut vandaag!(kijken of mensen nog lezen ondanks de smiley
)
groeispurt, ben aan het eten, eten, eten, hijgen, puffen, want ikbeweeg mijn vingers te snel, eten, eten, eten, en auauauau en zo...
dat wilde ik ff zeggen
De regel is toch een beetje: 1 op het bedje, 1 in de was, 1 in de kast. In ieder geval voor (hoes)lakens. Dekens hoef je maar 2 te hebben inderdaad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:07 schreef DaviniaHR het volgende:
vwb het wiegje, ik zou 3 hoeslakens, 3 lakens en 2 dekens doen. of iig minimaal 2, en dan wat vaker wassen.
in de wandelwagen kan je imo volstaan met 1 of 2 hydrofielluiers.
Niet om het één of ander, maar dat kan dus niet... een dwarsligging en een hoofdligging zijn 2 verschillende liggingen en tenzij je een (eigenwijze) tweeling krijgt, heb je dat niet in 1 buikquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:59 schreef willempjewever het volgende:
[..]
De baby ligt waarschijnlijk dwars volgens de verloskundige. Maar het hoofdje ligt wel goed na inwendig onderzoek volgens haar. Meer weet ik niet... Mijn vrouw zei toen: dan moet je een echo maken en toen zei ze: voel je je dan prettiger? Mijn vrouw zei: ik zie het niet als een pretecho en wil gewoon zekerheid en toen zou ze het gaan regelen en ons morgen bellen wanneer we morgen of overmorgen naar de echo moeten.
De baby zal dus wel dwars liggen met het hoofd goed? De baby is 6 pond ongeveer en de buik is lekker ruim, volgens de verloskundige neemt de baby het ervan???
bij onze zoon kon ze het ook niet goed voelen en dacht ze de hele tijd dat de baby in stuitliching lag en dat bleek niet het geval, dus tja, wat moet je er nu van maken?
Het zal wel goed zijn net als de vorige keer, maar ik zie al op tegen de bevalling (als man zijnde) en dan dit weer, net als de vorige keer gewoon stress van iets waar je niks aan kan doen en het maakt ons onzeker.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:25 schreef Tan het volgende:
Heb geen tijd om alles bij te lezen, moet eten kokenMaar wil even snel mijn nieuwste aanwinst showen
Een collegamoeder van de school van mijn kinderen heeft een hele leuke webwinkel: www.bontgeblokt.nl en zij heeft voor mij deze aankleedkussenhoes gemaakt![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ben er heel blij mee
je brengt me op ideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:25 schreef Tan het volgende:
Heb geen tijd om alles bij te lezen, moet eten kokenMaar wil even snel mijn nieuwste aanwinst showen
Een collegamoeder van de school van mijn kinderen heeft een hele leuke webwinkel: www.bontgeblokt.nl en zij heeft voor mij deze aankleedkussenhoes gemaakt![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ben er heel blij mee
Ik kan in 2e hands spullen juist helemaal niks vinden.. Het is of mn smaak niet of ik vind het niet de moeite waard voor dat kleine spul..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:08 schreef Asyniur het volgende:
hier geen vreetbuien maar wel koopziek: heb half marktplaats al leeg gekocht aan jongensspul1 pakketje is nog onderweg en dan maar eerst eens tellen wat ik al heb...
![]()
Kijk eens bij een winkel van het Leger des Heils. Hier heb ik voor onze 2e baby echt alles gehaald en ze hebben bijna alleen merkkleding en alles kost 50 centquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:19 schreef Vlindur het volgende:
Ik kan in 2e hands spullen juist helemaal niks vinden.. Het is of mn smaak niet of ik vind het niet de moeite waard voor dat kleine spul.
Haha, wij ook hoor, en ik heb het idee dat ik maar es gewoon ergens een proefdruk moet gaan aanvragen en dan kijken wat lief er van vindt, want als ik op hem moet wachten ben ik bang dat de beeb er eerder is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:19 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik kan in 2e hands spullen juist helemaal niks vinden.. Het is of mn smaak niet of ik vind het niet de moeite waard voor dat kleine spul..
Davinia toch!![]()
Wel fijn dat jullie het kaartje al gevonden hebben!
En Beesie heeft hem ook al klaar! Wij moeten nog beginnen!
valt helaas nog zo weinig te zien op de site, of ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:25 schreef Tan het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ben er heel blij mee
Achja, om het te compenseren moet je zoon maar putjeschepper worden zodat jullie voor je dochter een advocatenopleiding kunnen betalenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:21 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Kijk eens bij een winkel van het Leger des Heils. Hier heb ik voor onze 2e baby echt alles gehaald en ze hebben bijna alleen merkkleding en alles kost 50 cent![]()
Ik dacht eerst dat die winkels voor mensen met weinig geld waren, maar dat is helemaal niet zo. Ik schaam me soms wel hoor om daar van alles te kopen, maar de vorige keer stapte na mij een andere klant in een dikke BMW die net nieuw was, dus ik ben niet de enige. Het geld gebruiken ze voor projecten.
Je hebt er trouwens ook kleding voor volwassenen, heb er zelf nieuwe truinen en overhemden gekocht die uit de niet verkochte collectie van WE kwamen voor 2 euro per stuk![]()
Ik ben in aanraking met die winkel gekomen door een vriendin die in de bijstand zit en die liet mij die winkel zien, zij ging er 3 keer per week heen (ik vroeg haar ooit hoe ze nu aan al die merkkleding voor haar kinderen kwam met haar bijstandsuitkering).
Ik baal er trouwens wel van dat ik voor mijn zoon in 2 jaar tijd meer dan 1500 euro aan kleding heb uitgegeven terwijl ik nu dezelfde hoeveelheid voor mijn aankomende dochter heb voor pakweg 90 euro en alles is gewoon als nieuw.
Heb je wel aan de zijkant op de producten geklikt?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
valt helaas nog zo weinig te zien op de site, of ligt dat aan mij?
Bij een 1e baby wil je alles nog nieuw hebben en koop je veel te veel. Ik moet soms iets hebben uit een Prenetal en als ik dan die jonge ouders die voor hun 1e kindje voor 600 euro maatje 56 zie kopen moet ik wel mijn kiezen op elkaar doen om ze te vertellen dat de baby daar maar een paar weekjes in loopt, maarja, de baby is wel gewenst als je zo los gaat in de prenetal en dan houd ik mijn mond maar... En ik was zelf bijna even erg.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:30 schreef amaranta het volgende:
Achja, om het te compenseren moet je zoon maar putjeschepper worden zodat jullie voor je dochter een advocatenopleiding kunnen betalen
Klopt. Wij hadden voor Eva ook alles nieuw en voor onze Sjors die in december komt hebben we nog niks. (Sjors neemt Evas kamer over en Eva gaat naar een grote meisjes kamer)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:34 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Bij een 1e baby wil je alles nog nieuw hebben en koop je veel te veel. Ik moet soms iets hebben uit een Prenetal en als ik dan die jonge ouders die voor hun 1e kindje voor 600 euro maatje 56 zie kopen moet ik wel mijn kiezen op elkaar doen om ze te vertellen dat de baby daar maar een paar weekjes in loopt, maarja, de baby is wel gewenst als je zo los gaat in de prenetal en dan houd ik mijn mond maar... En ik was zelf bijna even erg.
ja, en dan laadt hij vervolgens niksquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:33 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Heb je wel aan de zijkant op de producten geklikt?
Ja het is een jongen of een meisjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:11 schreef Incantrix het volgende:
Scorpi0n, wat fijn!! En is het ondertussen ook gelukt met het geslacht?
Jemig Asy, wat is er aan de hand joh?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:01 schreef Asyniur het volgende:
Nou ik ben terug van de VK en heb flink op mijn donder gehad en ook flink potje zitten janken
Que pasa ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:01 schreef Asyniur het volgende:
Nou ik ben terug van de VK en heb flink op mijn donder gehad en ook flink potje zitten janken
Ja zo is zequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:23 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Hmm je klinkt idd als iemand die maar doorgaat tot je er bij neer valt
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:15 schreef Asyniur het volgende:
Ach, ik met mijn eigenwijze koppige gedoe. Gewoon tandjes op elkaar en doorgaan en tegen iedereen lachen dat het best nog wel gaat...
alleen zij prikte daar dus moeiteloos doorheen en zij dat er NU actie ondernomen moest worden
Morgen bekkentherapeut bellen en zeggen dat er iets moet gebeuren... Desnoods een bekkenband of zelfs volledig stoppen met werken...
Harry doet het prima. Hij is heel eigenwijs net z'n moeder
. Hij zwom steeds bij de dopler weg, draaide gewoon om zijn as om VK te pesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |