Sowieso de moeite waard om er eentje aan te schaffen, bij de aldi staan ze vaak al voor een paar tientjes. Al is het maar om dit soort dingen dus te doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:20 schreef Lijnloos het volgende:
Hmm, dat ziet er wel heel tof uit eigenlijk die boxkleden... misschien ook maar eens naar kijiken. Maar dan moet ik wel mijn mams vragen om de naaimachine, want met de hand zie ik niet zitten
bij mij is het net als of ik dan een bowlingbal heb ingeslikt... dan is mn hele buik net een blok beton. Maar wat jij beschrijft zou best een harde buik kunnen zijn hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:43 schreef ymme het volgende:
Hoe voelt een harde buik aan?
Had net het gevoel dat mijn buik even (min of 2-3) onder spanning stond. Of de spieren zich aanspande. Lastig uit te leggen wel.
Zo voel ik het ook wel een beetje hoor... dat je hele buik strak gespannen staat, nog geen vinger in te prikken. En ik heb maar bedacht dat dat dan een harde buik is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:43 schreef ymme het volgende:
Had net het gevoel dat mijn buik even (min of 2-3) onder spanning stond. Of de spieren zich aanspande. Lastig uit te leggen wel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Harde_buikquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:43 schreef ymme het volgende:
Oeh dat klinkt heel stoer!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:11 schreef Incantrix het volgende:
Amaranta, hip dat je je stofje alsnog gevonden hebt! Ik zou zelf denk ik voor dezelfde kleur gaan, of voor blauw ofzo.. Of, als je echt voor heftig wil gaan: wij hebben voor de wieg een stofje met ongeveer zo'n kleur groen met hele donkerpaarse bloemetjes, heftig, maar wel een mooie combi
Ik heb dus net lintjes gekocht en van die stoffen roosjes. Geen idee nog wat ik er mee ga doen, maar staat overal schattig op. En dat haken lijkt me ook leuk ja!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:11 schreef Incantrix het volgende:
DJRandall, grappig dat jij nu ook helemaal ethousiast wordt van het handwerk hier, ik moet zeggen dat ik er ook jeukende handen van krijgMisschien zou ik wel willen leren haken ofzo..
En ik ga voor een middagtukje
Ja, ik dacht dat dat het hoofdje is wat draait? Krijg je ook een stekende pijn in je plasbuis?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:19 schreef martine1984 het volgende:
Dames herkennen jullie het gevoel alsof er iemand zn nagels of iets dergelijks van binnenuit in je vagina zet? Het zit aan de binnenkant, het is een beetje jeuk / speldenprik achtig... lastig uit te leggen. Maar dat heb ik af en toe, iemand enig idee wat dat kan zijn?
Jaa! Dat ik heb ik zo vaak!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:19 schreef martine1984 het volgende:
Rubeyde ubermijlpaal
![]()
Incantrix weltrusten!
Dames herkennen jullie het gevoel alsof er iemand zn nagels of iets dergelijks van binnenuit in je vagina zet? Het zit aan de binnenkant, het is een beetje jeuk / speldenprik achtig... lastig uit te leggen. Maar dat heb ik af en toe, iemand enig idee wat dat kan zijn?
nee daar heb ik geen last van denk ik .... zal t straks wel ff vragen aan de vk, zij kan vast vertellen wat t is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:24 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat dat het hoofdje is wat draait? Krijg je ook een stekende pijn in je plasbuis?
Je vergeet de skippybal!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:26 schreef freecell het volgende:
Rubey spannend
Harde buik is hier nu: handbal ingeslikt!
En naarmate ik meer zwanger word, wordt dat: voetbal ingeslikt, bowlingbal ingeslikt, strandbal ingeslikt en dan luchtballon ingeslikt
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:11 schreef Incantrix het volgende:
Amaranta, hip dat je je stofje alsnog gevonden hebt! Ik zou zelf denk ik voor dezelfde kleur gaan, of voor blauw ofzo.. Of, als je echt voor heftig wil gaan: wij hebben voor de wieg een stofje met ongeveer zo'n kleur groen met hele donkerpaarse bloemetjes, heftig, maar wel een mooie combi
Ymme, áls ik mijn harde buiken voel, voelen ze ongeveer zoals jij beschrijft. Alsof je even je buikspieren een beetje aanspant, maar dan van binnen. Ofzo. Ik voel ze alleen ook heel vaak niet, dan merk ik het alleen als ik op mijn buik druk, die kan ik dan niet induwen. Volgens de VK zijn het echter wel écht harde buiken dan, dus als je twijfelt, even voorzichtig met vlakke vingers/hand op je buik duwen, dan merk je vanzelf of het hard is of niet
En ik ga voor een middagtukje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |