abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73643523
Hmm, dat ziet er wel heel tof uit eigenlijk die boxkleden... misschien ook maar eens naar kijiken. Maar dan moet ik wel mijn mams vragen om de naaimachine, want met de hand zie ik niet zitten
pi_73643671
Ik ben niet zo van het 'naaien' enzo.
Goed voor de winkels en slecht voor de portomonee.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:26:49 #203
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73643734
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 12:20 schreef Lijnloos het volgende:
Hmm, dat ziet er wel heel tof uit eigenlijk die boxkleden... misschien ook maar eens naar kijiken. Maar dan moet ik wel mijn mams vragen om de naaimachine, want met de hand zie ik niet zitten
Sowieso de moeite waard om er eentje aan te schaffen, bij de aldi staan ze vaak al voor een paar tientjes. Al is het maar om dit soort dingen dus te doen.
pi_73644276
Hoe voelt een harde buik aan?
Had net het gevoel dat mijn buik even (min of 2-3) onder spanning stond. Of de spieren zich aanspande. Lastig uit te leggen wel.
pi_73644484
40 weken
Nog geen gerommel, ben wel wat onrustiger als de laatste tijd maar voel me eigenlijk nog altijd best wel ok!

Grappig dat er meer zijn die dat gevoel hadden bij de tandarts. Ik was er twee weken geleden en moest een afspraak maken met de mondhyg. in november, daarvoor heb ik gewoon alvast oppas geregeld. Ook zo'n *dingdong* moment... Ik ben over (nu) maximaal twee weken gewoon mama!!

Martine, vervelend dat je je zo naar voelt. Ze zeggen wel eens dat darmkrampen wat kunnen triggeren wie weet!
pi_73644491
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 12:43 schreef ymme het volgende:
Had net het gevoel dat mijn buik even (min of 2-3) onder spanning stond. Of de spieren zich aanspande. Lastig uit te leggen wel.
bij mij is het net als of ik dan een bowlingbal heb ingeslikt... dan is mn hele buik net een blok beton. Maar wat jij beschrijft zou best een harde buik kunnen zijn hoor.
pi_73644735
quote:
Zo voel ik het ook wel een beetje hoor... dat je hele buik strak gespannen staat, nog geen vinger in te prikken. En ik heb maar bedacht dat dat dan een harde buik is.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:08:36 #208
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73645000
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Harde_buik
zo
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:08:48 #209
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73645005
Rubey!!!!!!!!!!!!!!!!!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:11:42 #210
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73645100
Wow, BJ, dat klinkt inderdaad behóórlijk, hoop dat je er vandaag lekker doorheen schiet en dat het allemaal lukt enzo

Amaranta, hip dat je je stofje alsnog gevonden hebt! Ik zou zelf denk ik voor dezelfde kleur gaan, of voor blauw ofzo.. Of, als je echt voor heftig wil gaan: wij hebben voor de wieg een stofje met ongeveer zo'n kleur groen met hele donkerpaarse bloemetjes, heftig, maar wel een mooie combi

CP: !

DJRandall, grappig dat jij nu ook helemaal ethousiast wordt van het handwerk hier, ik moet zeggen dat ik er ook jeukende handen van krijg Misschien zou ik wel willen leren haken ofzo..

Scorpi0n, wat fijn!! En is het ondertussen ook gelukt met het geslacht?

Ymme, áls ik mijn harde buiken voel, voelen ze ongeveer zoals jij beschrijft. Alsof je even je buikspieren een beetje aanspant, maar dan van binnen. Ofzo. Ik voel ze alleen ook heel vaak niet, dan merk ik het alleen als ik op mijn buik druk, die kan ik dan niet induwen. Volgens de VK zijn het echter wel écht harde buiken dan, dus als je twijfelt, even voorzichtig met vlakke vingers/hand op je buik duwen, dan merk je vanzelf of het hard is of niet

Rubey, wááuw, 40 weken!! Spannend joh!

En ik ga voor een middagtukje
3!
pi_73645343
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:11 schreef Incantrix het volgende:

Ik ben jaloers
pi_73645356
quote:
Amaranta, hip dat je je stofje alsnog gevonden hebt! Ik zou zelf denk ik voor dezelfde kleur gaan, of voor blauw ofzo.. Of, als je echt voor heftig wil gaan: wij hebben voor de wieg een stofje met ongeveer zo'n kleur groen met hele donkerpaarse bloemetjes, heftig, maar wel een mooie combi
Oeh dat klinkt heel stoer!

Amaranta als je van retro houdt dan is bruin of oranje super maar anders zou ik voor dezelfde kleur groen gaan, of Icantrix optie, dat lijkt me echt heel super!

Ik wil ook slapen maar de keukenmensen komen voor de zoveelste keer proberen scharnieren in een kastje te plaatsen, ze hebben telkens niet de goede spullen mee (tussen 12 en 18 uur zul je net zien dat ze om 17:55 komen).
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_73645360
Rubey de ubermijlpaal

Incantrix weltrusten!

Dames herkennen jullie het gevoel alsof er iemand zn nagels of iets dergelijks van binnenuit in je vagina zet? Het zit aan de binnenkant, het is een beetje jeuk / speldenprik achtig... lastig uit te leggen. Maar dat heb ik af en toe, iemand enig idee wat dat kan zijn?
pi_73645420
quote:
DJRandall, grappig dat jij nu ook helemaal ethousiast wordt van het handwerk hier, ik moet zeggen dat ik er ook jeukende handen van krijg Misschien zou ik wel willen leren haken ofzo..

Ik heb dus net lintjes gekocht en van die stoffen roosjes. Geen idee nog wat ik er mee ga doen, maar staat overal schattig op. En dat haken lijkt me ook leuk ja!

Weltrusten trouwens..
pi_73645481
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:19 schreef martine1984 het volgende:
Dames herkennen jullie het gevoel alsof er iemand zn nagels of iets dergelijks van binnenuit in je vagina zet? Het zit aan de binnenkant, het is een beetje jeuk / speldenprik achtig... lastig uit te leggen. Maar dat heb ik af en toe, iemand enig idee wat dat kan zijn?
Ja, ik dacht dat dat het hoofdje is wat draait? Krijg je ook een stekende pijn in je plasbuis?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_73645527
Rubey spannend

Harde buik is hier nu: handbal ingeslikt!
En naarmate ik meer zwanger word, wordt dat: voetbal ingeslikt, bowlingbal ingeslikt, strandbal ingeslikt en dan luchtballon ingeslikt
pi_73645539
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:19 schreef martine1984 het volgende:
Rubey de ubermijlpaal

Incantrix weltrusten!

Jaa! Dat ik heb ik zo vaak! Hij ligt in een stuit hier en ik heb echt het idee dat ie met zijn voeten voor de uitgang zit en soms voelt het idd alsof een voetje met achterlijk scherpe nagels al halverwege is!
En als ie dat doet dan schiet ik echt overeind. Gebeurd vooral als ik rechtop zit (te eten)

Inca, welterusten!

Twinkly, kun je niet gewoon op de bank gaan liggen dan? Dan rust je ook een beetje
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73645552
Rubey 40 weken woaaahhh!!! Spannend!!!
pi_73645703
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:24 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ja, ik dacht dat dat het hoofdje is wat draait? Krijg je ook een stekende pijn in je plasbuis?
nee daar heb ik geen last van denk ik .... zal t straks wel ff vragen aan de vk, zij kan vast vertellen wat t is.
pi_73645953
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:26 schreef freecell het volgende:
Rubey spannend

En naarmate ik meer zwanger word, wordt dat: voetbal ingeslikt, bowlingbal ingeslikt, strandbal ingeslikt en dan luchtballon ingeslikt
Je vergeet de skippybal!

Sorbo gefeliciteerd

Het-is-mij wat jammer dat je bloeddruk nou toch weer hoger is geworden. Je zal eerdaags wel worden ingeleid dan, dus alvast heel veel succes!

Martine veel succes, ik hoop met je mee dat ze willen strippen!

Ik heb echt een baggernacht gehad met heul veul maagzuur en nog meer rennies en toch weer onwijs last van m'n bekken gekregen, nu zelfs beiderzijds Vanmiddag maar even proberen wat bij te slapen.
pi_73646007
Aaah wupwup, balen! Zometeen nog maar even weer je bed in dan inderdaad
pi_73646089
Ik heb wel zo nu en dan van die steken in mijn plasbuis als ze beweegt... maar dat kriebelen herken ik dan weer niet...
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:46:22 #223
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73646157
Hier terug van gyn

Het is dus degelijk voorwerk maar het doet niks.. nog steeds 2cm ontsluiting had liever gehad dat er toch iets veranderd was.. maar alles was dus nog steeds hetzelfde...
was alleen deze keer 800gr bijgekomen... terwijl ik juist minder kan eten...
pi_73646346
Wup balen, hopelijk kun je straks nog even een tukje doen
Rubey is dat geen teken van een blaasontsteking?
Luna balen dat er vooruit gang in zit
pi_73646544
quote:

Ymme, áls ik mijn harde buiken voel, voelen ze ongeveer zoals jij beschrijft. Alsof je even je buikspieren een beetje aanspant, maar dan van binnen. Ofzo. Ik voel ze alleen ook heel vaak niet, dan merk ik het alleen als ik op mijn buik druk, die kan ik dan niet induwen. Volgens de VK zijn het echter wel écht harde buiken dan, dus als je twijfelt, even voorzichtig met vlakke vingers/hand op je buik duwen, dan merk je vanzelf of het hard is of niet

Het voelde inderdaad heel hard aan. Nu is het weer een beetje flexibel. Best vervelend gevoel ook.

Welterusten.

@Rubey: 40 weken alweer. Spannend hoor. Zoals je zelf als zegt maximaal 2 weken nog
pi_73646550
Martine, ik heb het al een tijdje en niet elke dag... Heb echt het idee dat het komt omdat ze dan beweegt.

Luna, jammer dat het niks doet...
pi_73646667
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:51 schreef martine1984 het volgende:
Wup balen, hopelijk kun je straks nog even een tukje doen
Rubey is dat geen teken van een blaasontsteking?
Luna balen dat er vooruit gang in zit
Prachtige zin Maar hij klopt op 2 punten niet

Luna balen... Maar doet het niks? Ook niet verweken?
pi_73646809
He wat balen Lunastar. Mijn verloskundige zei gisteren trouwens dat ze Pethidine adviseren wanneer iemand al een paar nachten achter elkaar niet slaapt door heftige voorweeen. Dit omdat ik zei dat ik geen Pethidine injectie wil, maar dat is omdat ik niet wil dat de baby na de geboorte last heeft me ademhalen. Als het tijdens de voorweeen gegeven wordt heeft de baby daar later geen last meer van en kan de vrouw en haar baarmoeder wel even bijkomen.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:06:45 #229
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73646820
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:26 schreef freecell het volgende:
Rubey spannend

Ik voel alleen een kont als ik op mn buik druk. En niet mn eigen kont

Maar Freecell, bowlingbal? Weet je hoe zwaar die dingen zijn?
Ik stel dat voor dat we een bowlingmeet houden! We gaan gewoon met een stel buikige dames lekker naar de bowlingbaan! (Je bedoelt het formaat he;) )

Vraagje aan jou, koop jij er een ledikantje bij, of gaat grote broer straks in een grote jongens bed?
Wij gaan een grote meisjes kamer voor Eva kopen, en wellciht nog een commode erbij.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:07:42 #230
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73646854
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:06 schreef Twinkly het volgende:
He wat balen Lunastar. Mijn verloskundige zei gisteren trouwens dat ze Pethidine adviseren wanneer iemand al een paar nachten achter elkaar niet slaapt door heftige voorweeen. Dit omdat ik zei dat ik geen Pethidine injectie wil, maar dat is omdat ik niet wil dat de baby na de geboorte last heeft me ademhalen. Als het tijdens de voorweeen gegeven wordt heeft de baby daar later geen last meer van en kan de vrouw en haar baarmoeder wel even bijkomen.
Ik vraag me nu af wat voor spuit ik dan toendertijd heb gehad om even een paar uurtjes te kunnen slapn. Zou het inderdaad die Pethidine zijn geweest?
pi_73646925
Ik heb pethidine gehad maar dat moest inwerken en tegen die tijd was ik al aan het persen.
van 3,5 cm tot 10 dat ging in 20 minuten maar wat was ik suf als een konijn ervan maar slapen echt niet
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:10:22 #232
57497 happyme28
I'm so happy
pi_73646937
Mijn autralische collega's die hier 2 weken zijn, hebben melkchocolade beertjes gevuld met caramel meegenomen een hele doos en daar kan ik als zwangere vrouw toch niet afblijven

Ben al voor de 2e dag achter elkaar misselijk je zou toch zeggen dat je er van leert
pi_73647055
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:06 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik voel alleen een kont als ik op mn buik druk. En niet mn eigen kont

Maar Freecell, bowlingbal? Weet je hoe zwaar die dingen zijn?
Ik stel dat voor dat we een bowlingmeet houden! We gaan gewoon met een stel buikige dames lekker naar de bowlingbaan! (Je bedoelt het formaat he;) )

Vraagje aan jou, koop jij er een ledikantje bij, of gaat grote broer straks in een grote jongens bed?
Wij gaan een grote meisjes kamer voor Eva kopen, en wellciht nog een commode erbij.
Formaat idd

Wij kopen eerst een co-sleeper voor de hummel en L. blijft nog lekker een poosje in zijn ledikantje. We hebben trouwens ook een nieuw ledikantje gekregen van mijn broer (die had één over) dus Leander gaat voorlopig nog niet zijn ledikant uit. hij is ook nog wel érg klein
pi_73647146
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:07 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik vraag me nu af wat voor spuit ik dan toendertijd heb gehad om even een paar uurtjes te kunnen slapn. Zou het inderdaad die Pethidine zijn geweest?
Ja, zo bedoelde ze het inderdaad! Zou dus best Pethidine geweest kunnen zijn.

Lol Happyme wat gemeen zeg!
pi_73647154
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:02 schreef freecell het volgende:

[..]

ik bedoel natuurlijk, luna balen dat er geen vooruitgang in zit....
Happy, heerlijk chocolade alleen balen dat je er misselijk van bent. Hier heb ik net ananas gegeten met slagroom ook erg lekker
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:17:05 #236
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73647182
Zo'n Co sleeper lijkt me ook wel wat voor de 1e weekjes ja. Maar Sjors gaat gewoon in de kinderwagenbak naast papa. En daarna gaat Sjors naar het ledikantje en dan gaat Eva naar het grote bed.
Maarja, Eva is dan al ffkes 2 .
pi_73647298
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:17 schreef amaranta het volgende:
Zo'n Co sleeper lijkt me ook wel wat voor de 1e weekjes ja. Maar Sjors gaat gewoon in de kinderwagenbak naast papa. En daarna gaat Sjors naar het ledikantje en dan gaat Eva naar het grote bed.
Maarja, Eva is dan al ffkes 2 .
Leander is dan net anderhalf Beetje jong nog voor een eigen bed.
De co-sleeper maken we zelf en dan zo dat je het losse schot er weer tussen kan zetten. Dus dan blijft het een sleeper zonder co
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:37:10 #238
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73647726
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:02 schreef freecell het volgende:

[..]

Baarmoederhals was al bijna volledig verweken, maar het was allemaal nog hetzelfde als 2 weken geleden.. dus het heeft niks gedaan.. zo frustrerend...
En net zoals 2 weken geleden voelde hij het hoofdje al goed in bekken liggen... vertelt hij zo leuk... terwijl ik eigenlijk toch beetje teleurgesteld was dat het nog steeds maar 2cm was... sorry voor de dames die nog voor mij in het lijstje staan
pi_73647745
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:10 schreef happyme28 het volgende:
Mijn autralische collega's die hier 2 weken zijn, hebben melkchocolade beertjes gevuld met caramel meegenomen een hele doos en daar kan ik als zwangere vrouw toch niet afblijven

Ben al voor de 2e dag achter elkaar misselijk je zou toch zeggen dat je er van leert
Dat heb ik met Pitta
Al twee keer pitta gegeten en al twee keer bleef hij op mijn maag liggen 's nachts.

Nu weet ik wel bijna zeker dat het aan de pitta ligt de vorige keer had ik nog goede hoop dat het misschien gewoon toeval was

Luna wat jammer dat er nog niets veranderd is.
Maar die 800gr bijgekomen terwijl je minder eet. Ligt dat niet gewoon volledig aan het kindje?
pi_73647835
Mijn vrouw kreeg vandaag (bijna 38 weken zwanger) te horen dat de baby misschien dwars ligt en we moeten deze week nog een echo maken en gelijk bellen als de weeen beginnen.

Het hoofdje ligt wel goed volgens de verloskundige... althans dat zei ze 4 keer tegen zichzelf...

Dat vage mens maakt ons altijd van streek, ze weet het nooit zeker (bij de zwangerschap van onze zoon wist ze het ook al niet en moesten we nog een echo maken en was alles wel goed).

Irritant gedoe, nu zit ik hier met zenuwen op mijn werk, te meer omdat mijn vrouw gisteren al 3 druppels bloed verloor en in de avond wat weeen kreeg, maar die hielden weer op (zullen wel van die oefen weeeen zijn).

Iemand al eens meegemaakt dat de baby dwars lag?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:41:04 #241
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73647850
Hier ligt alles laatste tijd op mijn maag...

Kan zijn dat het van het kindje komt... maar eigenlijk ben ik nog niet zoveel bijgekomen... dus vind het niet zo erg hoor...

Hier juist de grote zitzak geleverd die ventje had besteld... straks met mijn meiden in ploffen... en dan hopen dat ik terug recht geraak
pi_73647905
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:40 schreef willempjewever het volgende:
Mijn vrouw kreeg vandaag (bijna 38 weken zwanger) te horen dat de baby misschien dwars ligt en we moeten deze week nog een echo maken en gelijk bellen als de weeen beginnen.

Het hoofdje ligt wel goed volgens de verloskundige... althans dat zei ze 4 keer tegen zichzelf...

Dat vage mens maakt ons altijd van streek, ze weet het nooit zeker (bij de zwangerschap van onze zoon wist ze het ook al niet en moesten we nog een echo maken en was alles wel goed).

Irritant gedoe, nu zit ik hier met zenuwen op mijn werk, te meer omdat mijn vrouw gisteren al 3 druppels bloed verloor en in de avond wat weeen kreeg, maar die hielden weer op (zullen wel van die oefen weeeen zijn).

Ja, mijn kleine tantezeggertje. Die lag dwars en klem. Dat werd dus een keizersnede..

Sterkte! Hoop dat alles gewoon goed is!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:45:04 #243
57497 happyme28
I'm so happy
pi_73647974
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:37 schreef leonieke het volgende:

[..]

Dat heb ik met Pitta
Al twee keer pitta gegeten en al twee keer bleef hij op mijn maag liggen 's nachts.

Nu weet ik wel bijna zeker dat het aan de pitta ligt de vorige keer had ik nog goede hoop dat het misschien gewoon toeval was
Ha ha, ja ik wist natuurlijk wel dat he van de chocolad kwam, maar toch denken dat ik er vandaag vast minder last van heb.

Als troost maar lekker flink wat besteld bij H&M zojuist

Luna, jammer dat er nog niet veel verandering is. Hopenlijk komt dat toch snel
pi_73648124
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:40 schreef willempjewever het volgende:

Als het hoofdje goed ligt kan de rest toch niet dwars liggen?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:52:12 #245
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73648127
Happy, das wel irritant dat je misselijk wordt van de chocola!
ik offer me wel op je te helpen met de porties weg te krijgen!

rubey al 40 wk!

willempjewever, irritant dat je zo'n slecht gevoel hebt bij jullie vk! zit ze in een praktijk, of is ze echt de enige?

hmmm, nu heb ik zin in pita!

amaranta, wij hebben voor eli een junior bed gekocht. dus nr 2 gaat in eli's huidige bedje. wel zo makkelijk
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:04:45 #246
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73648515
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:52 schreef freecell het volgende:

[..]

Als het hoofdje goed ligt kan de rest toch niet dwars liggen?
Dat dacht ik dus ook...
en mijn 2e gedachte ws: waarom ben je niet op zoek gegaan naar een andere VK? Klinkt niet alsof je echt vertrouwen in haar hebt
pi_73648674
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:04 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook...
en mijn 2e gedachte ws: waarom ben je niet op zoek gegaan naar een andere VK? Klinkt niet alsof je echt vertrouwen in haar hebt
Mwa, bij de bevalling is ze supergoed, daarvoor en erna ronduit kut. Maarja... we kunnen niks kiezen, er is er maar 1 in onze stad...
pi_73649090
En bevallen in het ziekenhuis? Daar heb je meestal meerdere verloskunddige in dienst en kan je ook gewoon onder controle staan.

Wil iemand mijn nu-al-zeer-eigenwijze zoon even flink toe spreken dat meneer voor as zaterdagochtend eindelijk eens goed wil gaan liggen met zijn snoet? Waren vandaag voor de 2e keer naar het echo bureau voor een 3d echo en dan van zijn snoet maar eerst lag hij met zijn gezicht in mijn buikwand en daarna (na verwoede draaipogingen van moeders en wakker schud pogingen) met zijn gezicht in mijn rugwand. Hij wil niet op de foto.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:22:33 #249
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73649140
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:21 schreef Faja-Lobi het volgende:
En bevallen in het ziekenhuis? Daar heb je meestal meerdere verloskunddige in dienst en kan je ook gewoon onder controle staan.

Wil iemand mijn nu-al-zeer-eigenwijze zoon even flink toe spreken dat meneer voor as zaterdagochtend eindelijk eens goed wil gaan liggen met zijn snoet? Waren vandaag voor de 2e keer naar het echo bureau voor een 3d echo en dan van zijn snoet maar eerst lag hij met zijn gezicht in mijn buikwand en daarna (na verwoede draaipogingen van moeders en wakker schud pogingen) met zijn gezicht in mijn rugwand. Hij wil niet op de foto.
Ik zeg: klap op zijn billen als ie geboren is
pi_73649487
Hahaha nou dat is ook zo zielig. Maar het is zo balen dat ie niet mee wilt werken. Zie me rustig nog een 4e keer terug gaan als hij er zaterdag weer geen zin in heeft. Er was onvoldoende vruchtwater tussen zijn gezicht en de buikwand om een foto te kunnen maken en hij draaide 2 keer heel snel van de ene naar de andere kant waardoor hij net te laat was met het juiste echo ding te pakken. konden wel zien dat hij flinke lippen en een plat Surinaams neusje heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')