Sowieso de moeite waard om er eentje aan te schaffen, bij de aldi staan ze vaak al voor een paar tientjes. Al is het maar om dit soort dingen dus te doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:20 schreef Lijnloos het volgende:
Hmm, dat ziet er wel heel tof uit eigenlijk die boxkleden... misschien ook maar eens naar kijiken. Maar dan moet ik wel mijn mams vragen om de naaimachine, want met de hand zie ik niet zitten
bij mij is het net als of ik dan een bowlingbal heb ingeslikt... dan is mn hele buik net een blok beton. Maar wat jij beschrijft zou best een harde buik kunnen zijn hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:43 schreef ymme het volgende:
Hoe voelt een harde buik aan?
Had net het gevoel dat mijn buik even (min of 2-3) onder spanning stond. Of de spieren zich aanspande. Lastig uit te leggen wel.
Zo voel ik het ook wel een beetje hoor... dat je hele buik strak gespannen staat, nog geen vinger in te prikken. En ik heb maar bedacht dat dat dan een harde buik is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:43 schreef ymme het volgende:
Had net het gevoel dat mijn buik even (min of 2-3) onder spanning stond. Of de spieren zich aanspande. Lastig uit te leggen wel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Harde_buikquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:43 schreef ymme het volgende:
Oeh dat klinkt heel stoer!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:11 schreef Incantrix het volgende:
Amaranta, hip dat je je stofje alsnog gevonden hebt! Ik zou zelf denk ik voor dezelfde kleur gaan, of voor blauw ofzo.. Of, als je echt voor heftig wil gaan: wij hebben voor de wieg een stofje met ongeveer zo'n kleur groen met hele donkerpaarse bloemetjes, heftig, maar wel een mooie combi
Ik heb dus net lintjes gekocht en van die stoffen roosjes. Geen idee nog wat ik er mee ga doen, maar staat overal schattig op. En dat haken lijkt me ook leuk ja!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:11 schreef Incantrix het volgende:
DJRandall, grappig dat jij nu ook helemaal ethousiast wordt van het handwerk hier, ik moet zeggen dat ik er ook jeukende handen van krijgMisschien zou ik wel willen leren haken ofzo..
En ik ga voor een middagtukje
Ja, ik dacht dat dat het hoofdje is wat draait? Krijg je ook een stekende pijn in je plasbuis?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:19 schreef martine1984 het volgende:
Dames herkennen jullie het gevoel alsof er iemand zn nagels of iets dergelijks van binnenuit in je vagina zet? Het zit aan de binnenkant, het is een beetje jeuk / speldenprik achtig... lastig uit te leggen. Maar dat heb ik af en toe, iemand enig idee wat dat kan zijn?
Jaa! Dat ik heb ik zo vaak!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:19 schreef martine1984 het volgende:
Rubeyde ubermijlpaal
![]()
Incantrix weltrusten!
Dames herkennen jullie het gevoel alsof er iemand zn nagels of iets dergelijks van binnenuit in je vagina zet? Het zit aan de binnenkant, het is een beetje jeuk / speldenprik achtig... lastig uit te leggen. Maar dat heb ik af en toe, iemand enig idee wat dat kan zijn?
nee daar heb ik geen last van denk ik .... zal t straks wel ff vragen aan de vk, zij kan vast vertellen wat t is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:24 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat dat het hoofdje is wat draait? Krijg je ook een stekende pijn in je plasbuis?
Je vergeet de skippybal!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:26 schreef freecell het volgende:
Rubey spannend
Harde buik is hier nu: handbal ingeslikt!
En naarmate ik meer zwanger word, wordt dat: voetbal ingeslikt, bowlingbal ingeslikt, strandbal ingeslikt en dan luchtballon ingeslikt
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:11 schreef Incantrix het volgende:
Amaranta, hip dat je je stofje alsnog gevonden hebt! Ik zou zelf denk ik voor dezelfde kleur gaan, of voor blauw ofzo.. Of, als je echt voor heftig wil gaan: wij hebben voor de wieg een stofje met ongeveer zo'n kleur groen met hele donkerpaarse bloemetjes, heftig, maar wel een mooie combi
Ymme, áls ik mijn harde buiken voel, voelen ze ongeveer zoals jij beschrijft. Alsof je even je buikspieren een beetje aanspant, maar dan van binnen. Ofzo. Ik voel ze alleen ook heel vaak niet, dan merk ik het alleen als ik op mijn buik druk, die kan ik dan niet induwen. Volgens de VK zijn het echter wel écht harde buiken dan, dus als je twijfelt, even voorzichtig met vlakke vingers/hand op je buik duwen, dan merk je vanzelf of het hard is of niet
En ik ga voor een middagtukje
Prachtige zinquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:51 schreef martine1984 het volgende:
Wup balen, hopelijk kun je straks nog even een tukje doen![]()
Rubey is dat geen teken van een blaasontsteking?
Luna balen dat er vooruit gang in zit
Ik voel alleen een kont als ik op mn buik druk. En niet mn eigen kontquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:26 schreef freecell het volgende:
Rubey spannend
Harde buik is hier nu: handbal ingeslikt!
En naarmate ik meer zwanger word, wordt dat: voetbal ingeslikt, bowlingbal ingeslikt, strandbal ingeslikt en dan luchtballon ingeslikt
Ik vraag me nu af wat voor spuit ik dan toendertijd heb gehad om even een paar uurtjes te kunnen slapn. Zou het inderdaad die Pethidine zijn geweest?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:06 schreef Twinkly het volgende:
He wat balen Lunastar. Mijn verloskundige zei gisteren trouwens dat ze Pethidine adviseren wanneer iemand al een paar nachten achter elkaar niet slaapt door heftige voorweeen. Dit omdat ik zei dat ik geen Pethidine injectie wil, maar dat is omdat ik niet wil dat de baby na de geboorte last heeft me ademhalen. Als het tijdens de voorweeen gegeven wordt heeft de baby daar later geen last meer van en kan de vrouw en haar baarmoeder wel even bijkomen.
Formaat iddquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik voel alleen een kont als ik op mn buik druk. En niet mn eigen kont![]()
Maar Freecell, bowlingbal? Weet je hoe zwaar die dingen zijn?
Ik stel dat voor dat we een bowlingmeet houden! We gaan gewoon met een stel buikige dames lekker naar de bowlingbaan! (Je bedoelt het formaat he;) )
Vraagje aan jou, koop jij er een ledikantje bij, of gaat grote broer straks in een grote jongens bed?
Wij gaan een grote meisjes kamer voor Eva kopen, en wellciht nog een commode erbij.
Ja, zo bedoelde ze het inderdaad! Zou dus best Pethidine geweest kunnen zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vraag me nu af wat voor spuit ik dan toendertijd heb gehad om even een paar uurtjes te kunnen slapn. Zou het inderdaad die Pethidine zijn geweest?
ik bedoel natuurlijk, luna balen dat er geen vooruitgang in zit....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Prachtige zinMaar hij klopt op 2 punten niet
Luna balen... Maar doet het niks? Ook niet verweken?
Leander is dan net anderhalfquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:17 schreef amaranta het volgende:
Zo'n Co sleeper lijkt me ook wel wat voor de 1e weekjes ja. Maar Sjors gaat gewoon in de kinderwagenbak naast papa. En daarna gaat Sjors naar het ledikantje en dan gaat Eva naar het grote bed.
Maarja, Eva is dan al ffkes 2 .
Baarmoederhals was al bijna volledig verweken, maar het was allemaal nog hetzelfde als 2 weken geleden.. dus het heeft niks gedaan.. zo frustrerend...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Prachtige zinMaar hij klopt op 2 punten niet
Luna balen... Maar doet het niks? Ook niet verweken?
Dat heb ik met Pittaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:10 schreef happyme28 het volgende:
Mijn autralische collega's die hier 2 weken zijn, hebben melkchocolade beertjes gevuld met caramel meegenomeneen hele doos
en daar kan ik als zwangere vrouw toch niet afblijven
Ben al voor de 2e dag achter elkaar misselijkje zou toch zeggen dat je er van leert
Ja, mijn kleine tantezeggertje. Die lag dwars en klem. Dat werd dus een keizersnede..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:40 schreef willempjewever het volgende:
Mijn vrouw kreeg vandaag (bijna 38 weken zwanger) te horen dat de baby misschien dwars ligt en we moeten deze week nog een echo maken en gelijk bellen als de weeen beginnen.
Het hoofdje ligt wel goed volgens de verloskundige... althans dat zei ze 4 keer tegen zichzelf...
Dat vage mens maakt ons altijd van streek, ze weet het nooit zeker (bij de zwangerschap van onze zoon wist ze het ook al niet en moesten we nog een echo maken en was alles wel goed).
Irritant gedoe, nu zit ik hier met zenuwen op mijn werk, te meer omdat mijn vrouw gisteren al 3 druppels bloed verloor en in de avond wat weeen kreeg, maar die hielden weer op (zullen wel van die oefen weeeen zijn).
Iemand al eens meegemaakt dat de baby dwars lag?
Ha ha, ja ik wist natuurlijk wel dat he van de chocolad kwam, maar toch denken dat ik er vandaag vast minder last van heb.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat heb ik met Pitta![]()
![]()
Al twee keer pitta gegeten en al twee keer bleef hij op mijn maag liggen 's nachts.
Nu weet ik wel bijna zeker dat het aan de pitta ligtde vorige keer had ik nog goede hoop dat het misschien gewoon toeval was
Als het hoofdje goed ligt kan de rest toch niet dwars liggen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:40 schreef willempjewever het volgende:
Mijn vrouw kreeg vandaag (bijna 38 weken zwanger) te horen dat de baby misschien dwars ligt en we moeten deze week nog een echo maken en gelijk bellen als de weeen beginnen.
Het hoofdje ligt wel goed volgens de verloskundige... althans dat zei ze 4 keer tegen zichzelf...
Dat vage mens maakt ons altijd van streek, ze weet het nooit zeker (bij de zwangerschap van onze zoon wist ze het ook al niet en moesten we nog een echo maken en was alles wel goed).
Irritant gedoe, nu zit ik hier met zenuwen op mijn werk, te meer omdat mijn vrouw gisteren al 3 druppels bloed verloor en in de avond wat weeen kreeg, maar die hielden weer op (zullen wel van die oefen weeeen zijn).
Iemand al eens meegemaakt dat de baby dwars lag?
Dat dacht ik dus ook...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Als het hoofdje goed ligt kan de rest toch niet dwars liggen?
Mwa, bij de bevalling is ze supergoed, daarvoor en erna ronduit kut. Maarja... we kunnen niks kiezen, er is er maar 1 in onze stad...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:04 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook...
en mijn 2e gedachte ws: waarom ben je niet op zoek gegaan naar een andere VK? Klinkt niet alsof je echt vertrouwen in haar hebt![]()
Ik zeg: klap op zijn billen als ie geboren isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:21 schreef Faja-Lobi het volgende:
En bevallen in het ziekenhuis? Daar heb je meestal meerdere verloskunddige in dienst en kan je ook gewoon onder controle staan.
Wil iemand mijn nu-al-zeer-eigenwijze zoon even flink toe spreken dat meneer voor as zaterdagochtend eindelijk eens goed wil gaan liggen met zijn snoet? Waren vandaag voor de 2e keer naar het echo bureau voor een 3d echo en dan van zijn snoet maar eerst lag hij met zijn gezicht in mijn buikwand en daarna (na verwoede draaipogingen van moeders en wakker schud pogingen) met zijn gezicht in mijn rugwand. Hij wil niet op de foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |