Altijd is KortJakje ziekquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:09 schreef DaviniaHR het volgende:
M&M's + Frederique =![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand nog slaapliedjes voor foetussen?
Braaf luisteren, ze zegt het niet voor niksquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:25 schreef Twinkly het volgende:
De verloskundige was gisteren een beetje boos op mij, ik moet echt 's middags gaan slapen. Ze zei trouwens dat tussen 3 en 4 uur wakker worden en dan niet meer kunnen slapen een klassieker is onder zwangere dames.
Gaan jullie ook naar Samen Bevallen? Dat vinden wij ook helemaal super!quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:06 schreef Lijnloos het volgende:
pufclub was echt superleuk, geen gezweef, leuke andere stellen van ongeveer dezelfde leeftijden en situaties. Heel tof en gezellig (veel kletskousen die kerels)
nu lekker slapen en morgen weer richting zh voor de wekelijkse checkup!
Ja, dat zegt de juf ook hoor, dat als je het ritme kwijtraakt of in paniek dreigt te raken je partner even overdreven mee moet puffen. Dus op zo'n manier wel. Maar hij was bang dat hij ook heel zweverig net moest doen dat hij ging bevallenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:35 schreef freecell het volgende:
Meepuffen is tijdens de bevalling anders wel fijn
De vlos pufte af en toe even met mij mee als een wee heel heftig was, helpt je echt om je ergens op te concentreren![]()
Samen Bevallen hoor ik meer positieve geluiden over inderdaadWij gaan niet, we hebben het al eens samen gedaan, nog een keer moet goedkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |