abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73649655
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:21 schreef Faja-Lobi het volgende:
En bevallen in het ziekenhuis? Daar heb je meestal meerdere verloskunddige in dienst en kan je ook gewoon onder controle staan.
We gaan bevallen in het ziekenhuis, maar het ziekenhuis in onze stad doet geen bevallingen meer en het dichtsbijzijnde is 25 km weg en we hebben maar 1 auto en die heb ik mee naar het werk. Dus we hadden wel een verloskundige nodig in onze stad en in het ziekenhuis zit je altijd minimaal een uur te wachten als je op de afgesproken tijd er bent is mijn ervaring.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:51:33 #252
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73650079
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:38 schreef willempjewever het volgende:

[..]

We gaan bevallen in het ziekenhuis, maar het ziekenhuis in onze stad doet geen bevallingen meer en het dichtsbijzijnde is 25 km weg en we hebben maar 1 auto en die heb ik mee naar het werk. Dus we hadden wel een verloskundige nodig in onze stad en in het ziekenhuis zit je altijd minimaal een uur te wachten als je op de afgesproken tijd er bent is mijn ervaring.
Das balen...
Maar wat bedoel je precies met dat de baby dwars ligt maar wel goed naar beneden ligt met zijn koppie? Kun je dat uitleggen?
pi_73650324
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:51 schreef Asyniur het volgende:
Das balen...
Maar wat bedoel je precies met dat de baby dwars ligt maar wel goed naar beneden ligt met zijn koppie? Kun je dat uitleggen?
De baby ligt waarschijnlijk dwars volgens de verloskundige. Maar het hoofdje ligt wel goed na inwendig onderzoek volgens haar. Meer weet ik niet... Mijn vrouw zei toen: dan moet je een echo maken en toen zei ze: voel je je dan prettiger? Mijn vrouw zei: ik zie het niet als een pretecho en wil gewoon zekerheid en toen zou ze het gaan regelen en ons morgen bellen wanneer we morgen of overmorgen naar de echo moeten.

De baby zal dus wel dwars liggen met het hoofd goed? De baby is 6 pond ongeveer en de buik is lekker ruim, volgens de verloskundige neemt de baby het ervan???

bij onze zoon kon ze het ook niet goed voelen en dacht ze de hele tijd dat de baby in stuitliching lag en dat bleek niet het geval, dus tja, wat moet je er nu van maken?

Het zal wel goed zijn net als de vorige keer, maar ik zie al op tegen de bevalling (als man zijnde) en dan dit weer, net als de vorige keer gewoon stress van iets waar je niks aan kan doen en het maakt ons onzeker.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:01:10 #254
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73650396
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:59 schreef willempjewever het volgende:

[..]

De baby ligt waarschijnlijk dwars volgens de verloskundige. Maar het hoofdje ligt wel goed na inwendig onderzoek volgens haar. Meer weet ik niet... Mijn vrouw zei toen: dan moet je een echo maken en toen zei ze: voel je je dan prettiger? Mijn vrouw zei: ik zie het niet als een pretecho en wil gewoon zekerheid en toen zou ze het gaan regelen en ons morgen bellen wanneer we morgen of overmorgen naar de echo moeten.

bij onze zoon kon ze het ook niet goed voelen en dacht ze de hele tijd dat de baby in stuitliching lag en dat bleek niet het geval, dus tja, wat moet je er nu van maken?

Het zal wel goed zijn net als de vorige keer, maar ik zie al op tegen de bevalling (als man zijnde) en dan dit weer, net als de vorige keer gewoon stress van iets waar je niks aan kan doen en het maakt ons onzeker.
Ik zou er ook onzeker van worden.
Krijgen jullie nu een echo om te kijken hoe het kindje ligt?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:20:55 #255
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73651130
Gewoon even die echo afwachten willempje.
Lastig trouwens dat je naar het ziekenhuis in een andere stad moet.
pi_73651253
Ik word echt gek.
Ben aan het kijken voor beddengoed.

Eerst wiegje en later ledikant. Maar wat heb ik allemaal nodig joh.
Elke site zegt weer wat anders volgens mij hihi
pi_73651261
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:01 schreef Asyniur het volgende:
Ik zou er ook onzeker van worden.
Krijgen jullie nu een echo om te kijken hoe het kindje ligt?
Ja. We wachten maar af, ik ga er niet meer over nadenken, bah.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:44:10 #258
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73651757
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:25 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Ja. We wachten maar af, ik ga er niet meer over nadenken, bah.
Dan weet je het dan met zekerheid. En je kunt er nu toch verder niks aan veranderen.
Wanneer krijgen jullie de echo?
pi_73652001
willem jeetje wat een onzekerheid... bah. Erg naar als je niet op je verloskundige kan vertrouwen.

net weer terug van de VK en we hebben weer een stickertje er bij, was zelfs 4 ons afgevallen Dus heb me zelf getrakteerd op chocolade rozijnen . Strippen kon nog niet was te vroeg, maar mocht hij er a.s. maandag nog niet zijn dan gaan ze wel strippen. Het schijnt pas effect te hebben in de 41ste week. Maar laten we hopen dat t nodig zal zijn. Ik wacht geduldig af

Ymmy, ik heb in mn ledikant een dekentje, lakentje, hoeslaken, moltonhoeslaken en moltondekzeiltje (dekzeiltje mag volgens mij niet, maar stond in de instructies van prenetal) en in het wiegje heb ik een dekentje, lakentje, moltonhoeslaken en een gewoon hoeslaken
pi_73652124
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:50 schreef martine1984 het volgende:
...... Dus heb me zelf getrakteerd op chocolade rozijnen ......
Hmm, jammie!

En een stickertje is natuurlijk ook heel mooi!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:54:09 #261
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73652153
zooo ik heb net proefdrukjes besteld van mijn eigen ontworpen geboortekaartjes... zoooo spannend! ben heeeeel benieuwd hoe het er straks op papier uit ziet!

en verder heb ik mijn presentatie nu 3 keer doorgenomen en ga zo nog een 4e keer doen...
(en dan na de zwangerschapsgymn. vanavond nog een keertje denk ik )

en o ja, ik moet nog ff boontjes doppen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:58:12 #262
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73652298
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:24 schreef ymme het volgende:
Ik word echt gek.
Ben aan het kijken voor beddengoed.

Eerst wiegje en later ledikant. Maar wat heb ik allemaal nodig joh.
Elke site zegt weer wat anders volgens mij hihi
Wat je voor het wiegje koopt kun je ook gebruiken voor de kinderwagenbak meen ik.
Een ledikantje is weer een andere maat.

Heb je het wiegje al?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:59:33 #263
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73652350
Het is denk ik al best vaak gezegd hier, misschien een eigen topic waard.
Maar in ieder geval een moltonhoeslaken, hoeslaken, lakentje en dekentje.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:01:48 #264
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73652433
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
zooo ik heb net proefdrukjes besteld van mijn eigen ontworpen geboortekaartjes... zoooo spannend! ben heeeeel benieuwd hoe het er straks op papier uit ziet!

en verder heb ik mijn presentatie nu 3 keer doorgenomen en ga zo nog een 4e keer doen...
(en dan na de zwangerschapsgymn. vanavond nog een keertje denk ik )

en o ja, ik moet nog ff boontjes doppen
Komt helemaal goed, jij bent er klaar voor!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:07:56 #265
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73652619
Ik heb vandaag ook geboortekaartjes geshopt!
En bij 1 was PR meteen helemaal , dus dat was makkelijk beslissen
Nu nog de tekst enzo, maar mss doen we wel gewoon hetzelfde lettertype enzo als bij Eli, het is ook dezelfde stijl, dus dat zou wel heel leuk zijn, eigenlijk.
de eerste horde is iig genomen!

vwb het wiegje, ik zou 3 hoeslakens, 3 lakens en 2 dekens doen. of iig minimaal 2, en dan wat vaker wassen.
in de wandelwagen kan je imo volstaan met 1 of 2 hydrofielluiers.

verder, ik voel me goed kut vandaag! (kijken of mensen nog lezen ondanks de smiley )
groeispurt, ben aan het eten, eten, eten, hijgen, puffen, want ikbeweeg mijn vingers te snel, eten, eten, eten, en auauauau en zo...
dat wilde ik ff zeggen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73652692
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:07 schreef DaviniaHR het volgende:
verder, ik voel me goed kut vandaag! (kijken of mensen nog lezen ondanks de smiley )
groeispurt, ben aan het eten, eten, eten, hijgen, puffen, want ikbeweeg mijn vingers te snel, eten, eten, eten, en auauauau en zo...
dat wilde ik ff zeggen
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:07 schreef DaviniaHR het volgende:
vwb het wiegje, ik zou 3 hoeslakens, 3 lakens en 2 dekens doen. of iig minimaal 2, en dan wat vaker wassen.
in de wandelwagen kan je imo volstaan met 1 of 2 hydrofielluiers.

De regel is toch een beetje: 1 op het bedje, 1 in de was, 1 in de kast. In ieder geval voor (hoes)lakens. Dekens hoef je maar 2 te hebben inderdaad.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:13:12 #267
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73652758
quote:
verder, ik voel me goed kut vandaag!
Ik lees alles!
voor jou
pi_73653039
Davinia...
pi_73653045
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:59 schreef willempjewever het volgende:

[..]

De baby zal dus wel dwars liggen met het hoofd goed? De baby is 6 pond ongeveer en de buik is lekker ruim, volgens de verloskundige neemt de baby het ervan???

Niet om het één of ander, maar dat kan dus niet... een dwarsligging en een hoofdligging zijn 2 verschillende liggingen en tenzij je een (eigenwijze) tweeling krijgt, heb je dat niet in 1 buik Ik denk aan de hand van je verhaal dat de verloskundige erg twijfelde tijdens het uitwendig onderzoek, daarom een inwendig onderzoek heeft gedaan en daaruit heeft geconcludeerd dat de baby wel degelijk in hoofdligging (dus normaal) ligt. Want: bij dwarsligging voel je inwendig geen hoofd. Maar communicatief laat ze wel flink te wensen over zeg, jeetje. Heel vervelend en heel begrijpelijk dat jullie hiervan stress krijgen. Misschien is het een idee om hierover toch een keer in gesprek te gaan? Daar kan zij ook alleen maar van leren, lijkt me.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:25:24 #270
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73653102
Heb geen tijd om alles bij te lezen, moet eten koken Maar wil even snel mijn nieuwste aanwinst showen

Een collegamoeder van de school van mijn kinderen heeft een hele leuke webwinkel: www.bontgeblokt.nl en zij heeft voor mij deze aankleedkussenhoes gemaakt

Ben er heel blij mee
pi_73653200
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:25 schreef Tan het volgende:
Heb geen tijd om alles bij te lezen, moet eten koken Maar wil even snel mijn nieuwste aanwinst showen

Een collegamoeder van de school van mijn kinderen heeft een hele leuke webwinkel: www.bontgeblokt.nl en zij heeft voor mij deze aankleedkussenhoes gemaakt

[ afbeelding ]

Ben er heel blij mee
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:42:58 #272
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73653613
en ook een dikke van mij voor Davinia
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:44:06 #273
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73653640
quote:

[ afbeelding ]

Ben er heel blij mee
je brengt me op ideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!

Ik heb maar 1 dekentje en daar red ik me prima mee
pi_73653898
Mooi Tan! Goed idee ook, veel leuker dan die standaardhoezen!
Wij hebben 1 klein dekentje voor de kinderwagen en 1 groter dekentje voor het ledikantje.
Davinia ik moest wel lachen maar awh voor je arme vingers omdat je zo snel eet. Volgende week heb jij ook een enorme ontplof buik
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:08:34 #275
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73654318
Davinia
hier geen vreetbuien maar wel koopziek: heb half marktplaats al leeg gekocht aan jongensspul 1 pakketje is nog onderweg en dan maar eerst eens tellen wat ik al heb...
pi_73654428
Sorbootje van harte gefeliciteerd met Isabeau!! Wat een mooi meisje!!

Het-is-mij sterkte in het ziekenhuis! Hoop dat jullie de kleine ook snel in jullie armen hebben.
pi_73654483
Arme Davina. Vanavond vroeg op bed (met een hamburger )

Ik heb echt een stapel dekens om de één of andere wazige reden En echt maar één zelf gekocht!
pi_73654706
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:08 schreef Asyniur het volgende:

hier geen vreetbuien maar wel koopziek: heb half marktplaats al leeg gekocht aan jongensspul 1 pakketje is nog onderweg en dan maar eerst eens tellen wat ik al heb...
Ik kan in 2e hands spullen juist helemaal niks vinden.. Het is of mn smaak niet of ik vind het niet de moeite waard voor dat kleine spul..

Davinia toch!
Wel fijn dat jullie het kaartje al gevonden hebben!
En Beesie heeft hem ook al klaar! Wij moeten nog beginnen!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73656053
Even sorbootje feliciteren

Gefeliciteerd!!!
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:12:55 #280
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73656396
Yesh dear ladies, het is weer tijd om Zen te gaan doen enzo, ik ga maar eens naar yoga zo

Davinia, dikke voor de ellende hoor! Zulke dagen zijn echt zó bluh..

Ennuhm, Tan (toch?), wat een gewéldige kussenhoes Superlief zeg!!
3!
pi_73656669
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:19 schreef Vlindur het volgende:
Ik kan in 2e hands spullen juist helemaal niks vinden.. Het is of mn smaak niet of ik vind het niet de moeite waard voor dat kleine spul.
Kijk eens bij een winkel van het Leger des Heils. Hier heb ik voor onze 2e baby echt alles gehaald en ze hebben bijna alleen merkkleding en alles kost 50 cent

Ik dacht eerst dat die winkels voor mensen met weinig geld waren, maar dat is helemaal niet zo. Ik schaam me soms wel hoor om daar van alles te kopen, maar de vorige keer stapte na mij een andere klant in een dikke BMW die net nieuw was, dus ik ben niet de enige. Het geld gebruiken ze voor projecten.

Je hebt er trouwens ook kleding voor volwassenen, heb er zelf nieuwe truinen en overhemden gekocht die uit de niet verkochte collectie van WE kwamen voor 2 euro per stuk

Ik ben in aanraking met die winkel gekomen door een vriendin die in de bijstand zit en die liet mij die winkel zien, zij ging er 3 keer per week heen (ik vroeg haar ooit hoe ze nu aan al die merkkleding voor haar kinderen kwam met haar bijstandsuitkering).

Ik baal er trouwens wel van dat ik voor mijn zoon in 2 jaar tijd meer dan 1500 euro aan kleding heb uitgegeven terwijl ik nu dezelfde hoeveelheid voor mijn aankomende dochter heb voor pakweg 90 euro en alles is gewoon als nieuw.
pi_73656789
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:19 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik kan in 2e hands spullen juist helemaal niks vinden.. Het is of mn smaak niet of ik vind het niet de moeite waard voor dat kleine spul..

Davinia toch!
Wel fijn dat jullie het kaartje al gevonden hebben!
En Beesie heeft hem ook al klaar! Wij moeten nog beginnen!
Haha, wij ook hoor, en ik heb het idee dat ik maar es gewoon ergens een proefdruk moet gaan aanvragen en dan kijken wat lief er van vindt, want als ik op hem moet wachten ben ik bang dat de beeb er eerder is.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:28:32 #283
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73656906
quote:

[ afbeelding ]

Ben er heel blij mee
valt helaas nog zo weinig te zien op de site, of ligt dat aan mij?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:30:08 #284
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73656962
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:21 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Kijk eens bij een winkel van het Leger des Heils. Hier heb ik voor onze 2e baby echt alles gehaald en ze hebben bijna alleen merkkleding en alles kost 50 cent

Ik dacht eerst dat die winkels voor mensen met weinig geld waren, maar dat is helemaal niet zo. Ik schaam me soms wel hoor om daar van alles te kopen, maar de vorige keer stapte na mij een andere klant in een dikke BMW die net nieuw was, dus ik ben niet de enige. Het geld gebruiken ze voor projecten.

Je hebt er trouwens ook kleding voor volwassenen, heb er zelf nieuwe truinen en overhemden gekocht die uit de niet verkochte collectie van WE kwamen voor 2 euro per stuk

Ik ben in aanraking met die winkel gekomen door een vriendin die in de bijstand zit en die liet mij die winkel zien, zij ging er 3 keer per week heen (ik vroeg haar ooit hoe ze nu aan al die merkkleding voor haar kinderen kwam met haar bijstandsuitkering).

Ik baal er trouwens wel van dat ik voor mijn zoon in 2 jaar tijd meer dan 1500 euro aan kleding heb uitgegeven terwijl ik nu dezelfde hoeveelheid voor mijn aankomende dochter heb voor pakweg 90 euro en alles is gewoon als nieuw.
Achja, om het te compenseren moet je zoon maar putjeschepper worden zodat jullie voor je dochter een advocatenopleiding kunnen betalen
pi_73657088
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:28 schreef amaranta het volgende:

[..]

valt helaas nog zo weinig te zien op de site, of ligt dat aan mij?
Heb je wel aan de zijkant op de producten geklikt?
pi_73657115
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:30 schreef amaranta het volgende:
Achja, om het te compenseren moet je zoon maar putjeschepper worden zodat jullie voor je dochter een advocatenopleiding kunnen betalen
Bij een 1e baby wil je alles nog nieuw hebben en koop je veel te veel. Ik moet soms iets hebben uit een Prenetal en als ik dan die jonge ouders die voor hun 1e kindje voor 600 euro maatje 56 zie kopen moet ik wel mijn kiezen op elkaar doen om ze te vertellen dat de baby daar maar een paar weekjes in loopt, maarja, de baby is wel gewenst als je zo los gaat in de prenetal en dan houd ik mijn mond maar... En ik was zelf bijna even erg.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:37:04 #287
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73657223
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:34 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Bij een 1e baby wil je alles nog nieuw hebben en koop je veel te veel. Ik moet soms iets hebben uit een Prenetal en als ik dan die jonge ouders die voor hun 1e kindje voor 600 euro maatje 56 zie kopen moet ik wel mijn kiezen op elkaar doen om ze te vertellen dat de baby daar maar een paar weekjes in loopt, maarja, de baby is wel gewenst als je zo los gaat in de prenetal en dan houd ik mijn mond maar... En ik was zelf bijna even erg.
Klopt. Wij hadden voor Eva ook alles nieuw en voor onze Sjors die in december komt hebben we nog niks. (Sjors neemt Evas kamer over en Eva gaat naar een grote meisjes kamer)
Maar ik geloof wel dat wij niet zijn doorgeslagen. We hebben ons bijv. geen aerosleep laten aanpraten in de winkel of 16 kruiken en 13 reserve matrassen voor als er 12 moeten drogen.
Maargoed, zo gaan die dingen.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:37:40 #288
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73657246
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:33 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Heb je wel aan de zijkant op de producten geklikt?
ja, en dan laadt hij vervolgens niks
Of ligt het aan mijn chrome gebruik?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:41:19 #289
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73657363
Jup, heb het even in internet expl. geprobeerd en dan zie ik wel producten.
pi_73657412
Ik heb "gewoon" IE8, maar krijg gewoon producten te zien... Wel leuke dingen zitten ertussen hoor! Leuke link Tan!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:01:50 #291
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73658095
Nou ik ben terug van de VK en heb flink op mijn donder gehad en ook flink potje zitten janken
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:04:25 #292
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73658180
hee meiske, gaat niet goed?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_73658212
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:11 schreef Incantrix het volgende:

Scorpi0n, wat fijn!! En is het ondertussen ook gelukt met het geslacht?
Ja het is een jongen of een meisje
♥ K, N, R en F ♥
pi_73658271
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:01 schreef Asyniur het volgende:
Nou ik ben terug van de VK en heb flink op mijn donder gehad en ook flink potje zitten janken
Jemig Asy, wat is er aan de hand joh?
pi_73658405
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:01 schreef Asyniur het volgende:
Que pasa ?
♥ K, N, R en F ♥
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:15:55 #296
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73658635
Ach, ik met mijn eigenwijze koppige gedoe. Gewoon tandjes op elkaar en doorgaan en tegen iedereen lachen dat het best nog wel gaat...
alleen zij prikte daar dus moeiteloos doorheen en zij zei dat er NU actie ondernomen moest worden
Morgen bekkentherapeut bellen en zeggen dat er iets moet gebeuren... Desnoods een bekkenband of zelfs volledig stoppen met werken ...

Harry doet het prima . Hij is heel eigenwijs net z'n moeder . Hij zwom steeds bij de dopler weg, draaide gewoon om zijn as om VK te pesten

[ Bericht 0% gewijzigd door Asyniur op 13-10-2009 21:09:36 (even joekel van fout verbeterd <schaam>) ]
pi_73658932
Hmm je klinkt idd als iemand die maar doorgaat tot je er bij neer valt
Je bent zwanger en je moet accepteren dat dingen niet meer zo soepel gaan. Dus je rust pakken (langere pauze <= daar heb je recht op!) en gewoon vaker stoppen als het niet meer gaat.

Dat snapt iedereen en ook je werkgever. En als je te lang doorgaat dan heb je inderdaad kans dat ze (vk) straks zegt dat je moet stoppen met werken of dat je hele dagen plat moet gaan liggen.

Sterkte en ik ga er al vanuit dat je partner al de zware dingen voor je doet, maar ik bijv. laat K ook geen zware dingen meer tillen ed. Zij moeten rekening houden met jou en jij moet rekening houden met jezelf en je kindje.

goed ik ben 'maar' een papa dus ik maak een zwangerschap indirect mee
♥ K, N, R en F ♥
pi_73658952
Oh maar da's wel balen, maar op zich ook wel goed dat zij nu stiekum door heeft hoe het zit. Tuurlijk is het niet leuk... dat is logisch, maar je moet nog effe en zeker met je bekken. erop voor jou en een kleine voor Harry (lekker eigenwijs ding!).
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:29:31 #299
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73659194
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:23 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Hmm je klinkt idd als iemand die maar doorgaat tot je er bij neer valt
Ja zo is ze
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:36:22 #300
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73659457
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 20:29 schreef Ca.ra het volgende:

[..]

Ja zo is ze
Verraadster
Morgen krijg je mooi geen koekje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties