abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73638555
Martine, beterschap. Klinkt erg vervelend!

Goedemorgen dames.
Hier een slaperig mensje. Ik kan 's morgens echt niet wakker worden. Dus vandaag lekker op het forum lurken en rustig aan doen op het werk.
pi_73638560
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 08:45 schreef Vlindur het volgende:
We komen net weer van de tandarts. En zoals altijd stonden we binnen 5 minuten weer buiten Dit is de laatste keer dat we met zn 2en waren, de volgende keer gaat de kleine mee De baliedame wilde wel oppassen 13 april mogen we weer voor controle.
Wat grappig, toen wij een paar weken terug naar de tandarts waren drong ineens dat besef door tot ML.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:15:48 #153
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73638587
Sorbo proficiat met je meisje.. en mooie naam...

het-is-mij sterkte meid en hopelijk mag je wondertje zich vlug melden nu

Hier over uurtje weer op controle... gisteren was een rotdag.. bij het minste kreeg ik krampen.. maar gelukkig is het vandaag minder...

updatje volgt dus...
pi_73638798
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 09:14 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Wat grappig, toen wij een paar weken terug naar de tandarts waren drong ineens dat besef door tot ML.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:26:28 #155
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73638811
Twinkly medlplicht!

trixie, is je hoofdpijn weg?

en een voor het bekken van freecell!! (wel stiekem, want je bekken kan ook meelezen )

wat leuk die positieve verhalen over de pufcursus! ik heb mijn yogacursus deze keer na 7 keer opgegeven. na 20keer gehoord te hebben dat van 8 naar 10 cm zo moeilijk is en dat je niet mag persen als het hoofde bijna staat, geloofde ik het wel.
donderdag voor het eerst zwangerschapszwemmen! ben benieuwd
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73638977
Mooi Sorbo!
Van harte gefeliciteerd met jullie meiske!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:52:10 #157
35189 Troel
scherp en bot
pi_73639332
Sorbootje gefeliciteerd

Hier wel wat verandering, maar nog niet genoeg. Vanmiddag gesprek op de opvang en morgen vergadering van de Oudercommissie, dus ik hoop dat het nog twee daagjes rustig blijft
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73639336
Hier weer terug uit ziekenhuis en op weg naar werk... Zowaar met stickert! Bloeddruk weer gezakt naar 85 (althans na een 2e meting toen ik niet net 4 trappen op was gelopen)! Frummel die flink uithaalde naar de doptone en wel weer met der kont voor de uitgang ligt... Ach nu kan het nog zullen we maar zeggen. En ook maar 2 ons aangekomen weer, nu ttaal ong 5 kilo sinds het begin. Wel een tekort aan vitamine d, wat de
pijn en onrustige gevoel in mijn kont en benen kon verklaren en daar heb ik dan weer poeder voor gekregen. Al met al vooruitgang! (sorry voor de egopost maar ben beetje blij en hyper)

freecell, fijn dat het beter gaat met je bekken!
pi_73639355
Gefeliciteerd Sorbootje met je prachtige dochter en haar prachtige naam!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:01:16 #160
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73639508
Lijnloos, gefeli met je sticker!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73639737
Weer stickertjes.
Gefeliciteerd.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:12:49 #162
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73639797
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:10 schreef ymme het volgende:
Weer stickertjes.
Gefeliciteerd.
Wat ben je zwijgzaam de laatste tijd, is er iets?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:13:32 #163
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73639812
Allereerst natuurlijk

Sorbo en manlief, gefeliciteerd met jullie dochtertje Isabeau! wat een mooi poppetje en wat een ongelofelijke bos haar! moooooooooi!

Sterkte voor Martine; naar dat je je zo beroerd voelt...

Trixie van8 weer wakker.... arme jij

@Freecell; wat fijn dat je minder last van je bekken hebt... ik hoop echt voor je dat dat ook zo blijft de komende periode.

@lijnloos; jeuj een stickertje!!! wat fijn dat je bloeddruk nu gezakt was!

ik heb goed geslapen. Vandaag voorbereiden voor mijn presentatie morgen... (*spannend*)
en vanavond weer zwangerschapsgymnastiek....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:13:32 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73639813
Wat een mooi meisje Sorbootje!
En wat een super fok-proof naam. Mooi!
pi_73639895
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:12 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wat ben je zwijgzaam de laatste tijd, is er iets?
Nee hoor
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:22:12 #166
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73640046
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:16 schreef ymme het volgende:

[..]

Nee hoor
Hoeft nou ook niet meer. Ik toonde gewoon belangstelling.
Normaal ben je er wat vaker en vertel je wat meer. Gewoon interesse.
Maar er is niks dus dan is het goed
pi_73640069
Sorbootje gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Wat een prachtige baby zeg, geweldig zo'n bos met haar
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:25:00 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_73640131
Zijn er geen dames met leuke echo-foto's?

ymme, volgens mij heb ik jouw 20 weken foto's gemist, kan dat kloppen? Had je niet ook een filmpje?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:25:38 #169
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73640141
Daar is ze weer

Martine, bah, dat klinkt echt naar zeg Hoop dat je nog ff lekker aan het bijslapen bent.. Hoe laat moet je naar de VK strakkies?

Oh jeetje, Happy, niet ook beginnen met nachtbraken hoor!

Waaauuw, Twinkly 37 weken!! Geweldige mijlpaal zeg!! Is dit nu ook het moment dat de meldplicht ingaat? En hey, wel grappig dat je VK dat zegt, dat zijn inderdaad ook 'mijn' tijden om wakker te worden, hoewel het soms tussen 4 en 5 is wanneer ik laat naar bed ben gegaan En middagtukjes zijn hier al helemaal ingeburger, haha! (En van die liften droom ik inderdaad maar liever niet meer, blech!)

Freecell, jeuj!! Dát noem ik mooi nieuws, ik hoop dat deze trend zich voortzet

Vlindur, raar besef he? Dat had ik ook een maand of 2 terug toen ik een nieuwe afspraak stond te maken Volgende keer met beeb erbij!

Lunastar, al terug van de controle? Balen dat gister zo'n baggerdag was..

Davinia, de hoofdpijn is grotendeels verdwenen, ik voel nog wat druk ofzo, maar dat is alles Wel fijn zo En hey, zwemmen vind ik echt helemaal de bom, maar het ligt hiero wel erg aan welk zwembad het geeft.. En yoga vind ik eigenlijk ook wel leuk..

En Lijnloos, dat klinkt goed!! Bloeddruk is dus goed en het vitaminegebrek is dus op te lossen, jeej

BJ, fijn dat je goed hebt geslapen, zeker als je flink aan de bak moet vandaag Is het een lange presentatie?

En dan ga ik maar eens een dagje ultiem chillen.. Vanavond yoga is het enige op het programma, heerlijk! Morgen mag ik weer zwemmen, cesar en in de middag ook nog naar de VK. Ben wel benieuwd wat ze van mijn geboorteplan vind enzo, ik heb geen idee of het goed is zo..
3!
pi_73640143
Wow Sorbo! Wat een mooie meid! Gefeliciteerd!
pi_73640164
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:22 schreef amaranta het volgende:

[..]

Hoeft nou ook niet meer. Ik toonde gewoon belangstelling.
Normaal ben je er wat vaker en vertel je wat meer. Gewoon interesse.
Maar er is niks dus dan is het goed
Tja, zit hele dagen thuis. Dus echt veel te vertellen heb ik niet.
Verveel me elke dag meer en meer.

Maar hè, heb vandaag wel iets te vertellen. Morgen ga ik ook weer een stickertje ophalen bij de VK.
Daarna nog één keer, om 4 weken controle en vanaf dan vaker Oh wat gaat de tijd toch hard.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:28:10 #172
35189 Troel
scherp en bot
pi_73640191
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:26 schreef ymme het volgende:

[..]

Tja, zit hele dagen thuis. Dus echt veel te vertellen heb ik niet.
Verveel me elke dag meer en meer.

Maar hè, heb vandaag wel iets te vertellen. Morgen ga ik ook weer een stickertje ophalen bij de VK.
Daarna nog één keer, om 4 weken controle en vanaf dan vaker Oh wat gaat de tijd toch hard.
Balen zeg. Hebben ze voor de danslessen een vervanger kunnen vinden trouwens? Neem tenminste aan dat dat ook niet meer gaat dan?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:29:34 #173
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73640236
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:25 schreef Troel het volgende:

ymme, volgens mij heb ik jouw 20 weken foto's gemist, kan dat kloppen? Had je niet ook een filmpje?
Ik heb wel fotos, maar die kan ik nóg niet plaatsen. We hadden laatst de 3d echo en omdat Sjors niet wilde dat wij fotos van gezichtje konden maken moet ik nog een keer terug. IK heb de DVD hier liggen maar ze had hem nog niet 'gesloten'. Dus ik weet niet of ik het zomaar in de laptop kan stoppen zonder dat ik per ongeluk alles wis ofzo.
Heb vanmorgen gebeld voor een nieuwe afsrpaak maar kreeg de voicemail.
Als straks de dvd 'gesloten' is zal ik wel wat kiekjes van onze Sjors plaatsen.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:30:07 #174
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73640251
@trix; het is een presentatie van ruim een uur denk ik.... en best heftige en diepgaande stof...
dus ik hoop dat ik me een beetje kan concentreren en het een beetje in mijn hoofd krijg vandaag.
(het gaat over het koelen van reanimatiepatienten om zo de hersenschade tgv zuurstoftekort zo beperkt mogelijk te houden...en alle effecten wat het verder met zich mee brengt etc etc)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73640307
Ik wilde inderdaad een filmpje plaatsen.
Maar het lukt me echt niet Heb geen idee hoe ik dat moet doen.

En de danslessen. Ik ga zo nu en dan nog wel erheen. Vanavond ook weer. Maar echt les geven doe ik niet meer nee. Ik sta erbij en kijk erna. En trek af en toe mijn mond open Nog maar eventjes, tot november en dan is het weer rust tot en met maart.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:32:50 #176
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73640318
Ik heb trouwens gisteren min of meer 'mijn stofje' bemachtigd.
De Greef in Veldhoven had hem ook niet meer, maar in Budel hadden ze hem nog wel, en die sturen ze nu op naar de vestiging in Veldhoven en dan kan ik hem in de loop van de week ophalen.
Nu gaan bedenken wat voor stof ik voor de achterkant van het kleed neem. Hebben jullie tips? De voorkant wordt dus appeltjesgroen met delftsblauwe figuurtjes. Ik zat te denken aan boerenbont (ruitjes dus) maar weet niet goed welke kleur. Kan ook appeltjesgroen nemen maar bruin of oranje past er ook mooi bij.
Of misschien gewoon effen groen.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:34:03 #177
35189 Troel
scherp en bot
pi_73640351
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:29 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik heb wel fotos, maar die kan ik nóg niet plaatsen. We hadden laatst de 3d echo en omdat Sjors niet wilde dat wij fotos van gezichtje konden maken moet ik nog een keer terug. IK heb de DVD hier liggen maar ze had hem nog niet 'gesloten'. Dus ik weet niet of ik het zomaar in de laptop kan stoppen zonder dat ik per ongeluk alles wis ofzo.
Heb vanmorgen gebeld voor een nieuwe afsrpaak maar kreeg de voicemail.
Als straks de dvd 'gesloten' is zal ik wel wat kiekjes van onze Sjors plaatsen.
Dat is jammer. Wij hebben ook een dvd, maar die moet ook nog aangepast worden. De laatste echofotootjes die we meekregen zijn voornamelijk hoofdomtrek, buikomtrek en beentje, dus dat is niet heel veel soeps
Alhoewel ze de afgelopen keer ook wel een profieltje te pakken had geloof ik (maar er zijn inmiddels zoveel echo's gemaakt, dat ze dus in een envelop geschoven worden en het bijzondere er wel vanaf is).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73640378
Effen groen lijkt mij inderdaad heel mooi.
Of misschien dat hele zachte blauw?
pi_73640539
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:32 schreef amaranta het volgende:
Ik heb trouwens gisteren min of meer 'mijn stofje' bemachtigd.
De Greef in Veldhoven had hem ook niet meer, maar in Budel hadden ze hem nog wel, en die sturen ze nu op naar de vestiging in Veldhoven en dan kan ik hem in de loop van de week ophalen.
Nu gaan bedenken wat voor stof ik voor de achterkant van het kleed neem. Hebben jullie tips? De voorkant wordt dus appeltjesgroen met delftsblauwe figuurtjes. Ik zat te denken aan boerenbont (ruitjes dus) maar weet niet goed welke kleur. Kan ook appeltjesgroen nemen maar bruin of oranje past er ook mooi bij.
Of misschien gewoon effen groen.
Amaranta,
ik vind het zo'n ontzettend leuk idee dat je het kleed zelf gaat maken. Maar kun je me uitleggen wat je er precies voor gebruikt etc? Zit er aan te denken ook het een en ander zelf te gaan maken.
pi_73640907
Twinkley al aan de meldplicht jeetje wat gaat dat toch hard.

Hier alles weer rustig... heb nog heerlijk een paar uurtjes kunnen slapen Voel me nu weer een stuk beter. Vanmiddag om 1530 uur naar de VK, ik ga maar eens vragen wat de plannen zijn. Misschien kan ze even kijken of dat voorwerk van de afgelopen week nog wat uitgehaald heeft... of kan ze me strippen.
Ben benieuwd.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:55:06 #181
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73640913
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:40 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Amaranta,
ik vind het zo'n ontzettend leuk idee dat je het kleed zelf gaat maken. Maar kun je me uitleggen wat je er precies voor gebruikt etc? Zit er aan te denken ook het een en ander zelf te gaan maken.
Ik gebruik daar mijn moeder en tante voor haha.

Nee geintje. Ik heb dus stof gekocht, en in diezelfde winkel hebben ze ook een soort van grote rollen met dikke vulling. Denk ruim een cm of anderhalf dik. En dat koop ik dan voor ertussen.
En verder garen en naaimachine denk ik. Weet niet.

27 okt heb ik de vervolg echo, mevr. heeft net gebeld.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:03:15 #182
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73641156
zoiets maar volgens mij iets dikker...

Die winkel maakt sowieso ook matrassen dus ze hebben ook vast iets van schuimrubber in diverse dikten.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:08:30 #183
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73641278
Ik vind deze heel mooi (maar dan dus in het groen) maar ik denk dat die 2de rand in het midden mijn niet gaat lukken.

Als ik zo kijk dan is groene ruit ook wel leuk erbij.

Ik wil in ieder geval de stof van de achterkant laten doorlopen op de voorkant.

[ Bericht 0% gewijzigd door amaranta op 13-10-2009 11:15:30 ]
pi_73641295
Zelf maken is ook wel een idee inderdaad! Eens vragen of mijn moeder dat zou kunnen en willen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73641318
Klinkt niet al te moeilijk. Zal zelf eens gaan kijken, bedankt!
pi_73641391
Sorbootje, van harte gefeliciteerd met je meisje!!
Wat is ze mooi en wat heeft ze een prachtige naam!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:14:37 #187
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73641437
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:10 schreef DJRandall het volgende:
Klinkt niet al te moeilijk. Zal zelf eens gaan kijken, bedankt!
heb je een naaimachine?
het is in gewoon rechttoe rechtaan.
je knipt de stof op maat (+ 2cm, of missschien wel meer zelfs, ligt eraan hoe dik je vulling wordt die 2 cm is omdat je hem daarna weer terug moet draaien)
Dan leg je de 2 kanten binnenstebuiten op elkaar.
Afspelden/vastspelden
Dan naai je hem vast aan 3 kanten.
Draait hem weer buitenstebinnen.
Schuift de vulling erin en maakt hem dicht (dit moet handmatig)

Daar komt het op neer.
De stof laten doorlopen aan de voorkant wordt wat moeilijker, dan moet je met met losse stukken gaan werken maar verder het zelfde idee in feite.

[ Bericht 5% gewijzigd door amaranta op 13-10-2009 11:20:07 ]
pi_73641547
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:25 schreef Troel het volgende:

Speciaal voor jou
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:23:01 #189
35189 Troel
scherp en bot
pi_73641677
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:18 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Speciaal voor jou
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73641740
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:14 schreef amaranta het volgende:

[..]

heb je een naaimachine?
je knipt de stof op maat (+ 2cm, of missschien wel meer zelfs, ligt eraan hoe dik je vulling wordt die 2 cm is omdat je hem daarna weer terug moet draaien)
Afspelden/vastspelden

Daar komt het op neer.
De stof laten doorlopen aan de voorkant wordt wat moeilijker, dan moet je met met losse stukken gaan werken maar verder het zelfde idee in feite.
dat kan ik!
Ik moet NU, NU, NU beginnen. Zit alleen op mijn werk. Stiekum in de pauze effe shoppen....Heb er zin in..
pi_73641750
Sorbo gefeliciteerd! Mooi meisje met veel haar zeg!
pi_73641973
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:14 schreef amaranta het volgende:

[..]

heb je een naaimachine?
Afspelden/vastspelden

Daar komt het op neer.
Moet je de vulling niet ook nog vastnaaien? Gaat die anders niet verschuiven?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:38:44 #193
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73642133
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:32 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Weet ik niet, als de vulling gewoon uit 1 stuk is dan hoeft dat denk ik niet.
De binnenkant van je matras zit toch ook niet vastgenaaid aan wat er omheen zit ofwel?
Ik zou hem in dat geval op 4 punten vastzetten, maar niet helemaal vastnaaien.
pi_73642151
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:32 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Volgens mij zit er ook altijd een gestikte rand in. Dus een cm of 5 van de zijkant af, nog een keer rondstikken...
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:41:02 #195
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73642219
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:25 schreef DJRandall het volgende:

[..]

dat kan ik!
Ik moet NU, NU, NU beginnen. Zit alleen op mijn werk. Stiekum in de pauze effe shoppen....Heb er zin in..
Hihi, ik weet het niet zeker hoor. Zo lijkt het mij het logischte. En het is vierkant dus er kan niet veel misgaan onder machine, of je moet erg veel bibberen.
Zo maak je in ieder geval een broek of zo, dus dan zal het een boxkleed ook zo gaan.
Maar er staat vast wel ergens een beschrijving op internet.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:42:03 #196
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73642250
Maar dan zal ik maar niet zeggen dat ik eigenlijk ook nog ene soort van dekentje wil maken voor in de kinderwagenbak....en als ik dan nog stof overheb.... een wikkeldoek of een kruikenzak. Of wat dan ook
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:47:55 #197
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73642641
Sorbo gefeliciteerd met jullie mooie meid Isabeau!!!

Wij hebben zelf net deel 2 gehad van onze "Baby APK" En alles was goed.
Nu K lekker laten zwangeren.
♥ K, N, R en F ♥
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:04:21 #199
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73642993
Mooi Scorpion! Lekker zwangeren.

Mooie echo CrazyPrincess! Wat is ie nog klein!!! En toch al zo grooot!
pi_73643036
Scorpion, gefeliciteerd!
Geniet er van...

@knutselen: Argh, mijn hoofd loopt over van ideeën nu......Thanks, ik heb nu helemaal goede zin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')