Nou dat gaat zeg niet onopgemerkt aan je voorbij, dus je zou het wel weten als het zo was geweest....quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Voeluh voeluh voeluh voeluh
Tenminste, ik heb nog nooit zo'n ding in mijn ding gehad voor zover ik weet
Valt er iets te volgen dan???quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:48 schreef MissHobje het volgende:
Dit moet ik nu wel blijven volgen he
Wel redelijk eigenlijk. Ga zo weer lekker mijn bed in duiken en lekker verder slapen. Dat is toch eigenlijk wel de beste manier om die krampen op te vangen. Elke 2 uur ongeveer wakker omdat er dan echt een flink wat pijnlijkere bijzit, maar ik ben nog niet in paniek, dus alles gaat primaquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:43 schreef Vlindur het volgende:
Oh, hoi TroelHoe voel je je verder nu?
Fijn dat je het nog trekt, het is je tijd ook nog nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Wel redelijk eigenlijk. Ga zo weer lekker mijn bed in duiken en lekker verder slapen. Dat is toch eigenlijk wel de beste manier om die krampen op te vangen. Elke 2 uur ongeveer wakker omdat er dan echt een flink wat pijnlijkere bijzit, maar ik ben nog niet in paniek, dus alles gaat prima
donequote:Op maandag 12 oktober 2009 11:53 schreef happyme28 het volgende:
Oe oe oe... F5 topic![]()
Amaranta, wil jij misschien (jongetje) achter onze namen in de OP zettenMerci!
Op hoeveel cm zitten we?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:53 schreef MissHobje het volgende:
Valt heel veel te volgen! en nee nog niet, blijft spannend dus
Ik weet niet waar je woont, maar ik heb die stof in blauw, roze en groen bij De Greef in Tilburg gezien.Als je wilt, kan ik 'm wel voorschieten en opsturen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:59 schreef amaranta het volgende:
Ik heb helemaal geen link geplaatst. Ik wil wel een link plaatsen hoor.
Ik wil deze maken maar dan in het groen. Nu had ik dus op een webwinkel die stof in het groen gevonden, maar die is dus uitverkocht.
Ik vind het zo bizar die IEDEREEN die stof in het groen bestelt. Zou je niet denken.
Maar ze hebben ook wel andere leuke kleurtjes eventueel hoor.
[ afbeelding ]
Ik ben van plan om straks naar de greef in Veldhoven te rijden (woon in Eindhoven).quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:19 schreef AncientSound het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, maar ik heb die stof in blauw, roze en groen bij De Greef in Tilburg gezien.Als je wilt, kan ik 'm wel voorschieten en opsturen.
Amaranta: kun je dat bij mij ook doen? En de datum veranderen naar 23 februari? Thxquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:53 schreef happyme28 het volgende:
Oe oe oe... F5 topic![]()
Amaranta, wil jij misschien (jongetje) achter onze namen in de OP zettenMerci!
Nee, dat was geen F5, dat was de invoer-knop!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:40 schreef Lijnloos het volgende:
F5!
We hebben de box nu al een paar weken staan met ballonnen er in en tot nu toe werkt dat maar als die eruit zijn vrees ik ook het ergstequote:Op maandag 12 oktober 2009 13:36 schreef Tan het volgende:
Vraagje...
Iemand verstand van box in combinatie met katten? Onze poes is echt superlief, maar niet 100% betrouwbaar (volgens mij is niet één huisdier dat). Daarom wil ik haar niet in de box hebben, het liefst ook als er géén baby in ligti.v.m. hygiëne enzo. Ik wil dus proberen de poes te trainen middels de plantenspuitmethode (erg effectief gebleken in het verleden), maar ik hoor ook wel eens verhalen van ballonnen in de box leggen, dat ze daar een hekel aan hebben
Maar het lijkt me als de ballonnen er eenmaal uit zijn dat de box wél als aantrekkelijk wordt beschouwd?
Hoe hebben jullie de box poesvrij gehouden en hoe lang van te voren zetten jullie 'm dan al neer om de poes/kat er aan te laten wennen?
Hier hielpen de ballonnen en de folie/plantenspuit niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:36 schreef Tan het volgende:
Vraagje...
Iemand verstand van box in combinatie met katten? Onze poes is echt superlief, maar niet 100% betrouwbaar (volgens mij is niet één huisdier dat). Daarom wil ik haar niet in de box hebben, het liefst ook als er géén baby in ligti.v.m. hygiëne enzo. Ik wil dus proberen de poes te trainen middels de plantenspuitmethode (erg effectief gebleken in het verleden), maar ik hoor ook wel eens verhalen van ballonnen in de box leggen, dat ze daar een hekel aan hebben
Maar het lijkt me als de ballonnen er eenmaal uit zijn dat de box wél als aantrekkelijk wordt beschouwd?
Hoe hebben jullie de box poesvrij gehouden en hoe lang van te voren zetten jullie 'm dan al neer om de poes/kat er aan te laten wennen?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Hier 2 poezen die van heerlijk zacht liggen, houden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:36 schreef Tan het volgende:
Vraagje...
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:48 schreef Urla het volgende:
[..]
Hier hielpen de ballonnen en de folie/plantenspuit niet.
Onze kat schoof dat gewoon opzij. De box en het wiegje waren echt niet veilig.
Wat hier wel geholpen heeft (beetje sneu voor poes) was zo'n supporters toeter.
Zodra poes in de box of wiegje sprong een beetje verdekt die toeter af laten gaan.
Ze sprong dan wel telkens een meter de lucht inen tot op de dag van vandaag niet meer in de buurt van de box en wieg geweest.
Wat is dat voor spray dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:57 schreef freecell het volgende:
Wij hebben een onschuldige spray in een flesje die je als mens niet ruikt en die katten heel smerig vinden. Dat hebben we her en der op de wieg gespoten.
Over de box hoefden we ons geen zorgen maken, Kat vond baby een eng ding
Werd wel weer eens tijd, hoor!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:21 schreef freecell het volgende:
Well hello
Weer ouderwets spannend hier
Ik zal straks even kijken of ik hem kan vindenquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:58 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat is dat voor spray dan?
Ik weet nu al dat die schatjes van ons ook overal in gaan liggen
Dank!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zal straks even kijken of ik hem kan vindenWeet het zo niet uit mijn hoofd.
Bij een feestwinkel? Moet je die wel net toevallig in de buurt hebben natuurlijk, maar daar hebben ze zeker.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:50 schreef Tan het volgende:
[..]Ik zie het al voor me
Maar wel een heel goede om te onthouden! Géén idee alleen waar die dingen op dit moment te koop zijn
Idem!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:42 schreef Twinkly het volgende:
[..]
We hebben de box nu al een paar weken staan met ballonnen er in en tot nu toe werkt dat maar als die eruit zijn vrees ik ook het ergsteWelke kat wil nou niet op een lekker zacht matrasje liggen.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:13 schreef CrazyPrincess het volgende:
Lieve ervaringsdeskundigen. Even een vraagje over het herkennen van bandenpijn. Zijn het toevallig gemene steken die je dan voelt in het gebied vanaf je buik richting je liezen?
Kan ja. Het kan ook zeurderige pijn onderin je buik zijn. Of in je onderrug. Of in je liezen. Of allemaal tegelijk. Onderbuikspijn en/of rugpijn kan overigens ook op een blaasontsteking wijzen, dus bij twijfel even contact met de verloskundige zoeken. Fijn soms he, zwanger zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:13 schreef CrazyPrincess het volgende:
Lieve ervaringsdeskundigen. Even een vraagje over het herkennen van bandenpijn. Zijn het toevallig gemene steken die je dan voelt in het gebied vanaf je buik richting je liezen?
Ja, dat doe ik dus ook. Snel opstaan is ook zo vervelend. Dan buig ik even en duw met m'n vingers op de zere plekken en dan gaat het wel weer weg.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:25 schreef Asyniur het volgende:
En wat mij altijd wel wat helpt is als ik moet hoesten of niezen, tegelijkertijd op mijn onderbuik te drukken. dan doet het (bij mij) minder zeer.
VK zei dat dat ook logisch was want... (toen kwam er uitleg die ik vergeten ben)
jeps, bandenpijn it isquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:26 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik dus ook. Snel opstaan is ook zo vervelend. Dan buig ik even en duw met m'n vingers op de zere plekken en dan gaat het wel weer weg.
* blaast op hand...quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:15 schreef DaviniaHR het volgende:
Wordt vooral erger als je op je hand blaast (of zoals ik eerder zei, op je rug, benen plat en dan ff goed niesen)
bandenpijn wordt ech minder, hoor!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:45 schreef CrazyPrincess het volgende:
Nog ruim 7 lange maanden te gaan hoor ik
Ik vond het juist vreemd dat ik geen nieuwe afspraak ging makenquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:10 schreef Twinkly het volgende:
Spannend Martine![]()
Ik ben weer goedgekeurdWe hebben het uitgebreid gehad over het geboorteplan en over pijnbestrijding. Ze vond mijn buik mooi, nog geen streepjes, en beebje liet nog even zien dat hij voeten heeft
Nu moeten we iedere week naar de verloskundige!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vond het juist vreemd dat ik geen nieuwe afspraak ging makenWat grappig he, dat er toch zoveel verschil in zit
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:25 schreef Twinkly het volgende:
[..]Jouw volgende afspraak is De Afspraak
![]()
Als je alles eet wat los en vast zit moet je er wel om denken dat er voedingswaarde in moet zitten heAlhoewel een stoel ook best wel zwaar is natuurlijk
Patatje ziekenhuis, frikadel speciaal, zakje cassavekroepoek, half pak koekjes, stuk kaas, mandarijntjes, banaan, appel, druifjes, roggebroodje met kaas. Het is ook niet dat het alleen maar ongezond is, het is alleen wel allemaal door elkaar enzoquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:25 schreef Twinkly het volgende:
![]()
Als je alles eet wat los en vast zit moet je er wel om denken dat er voedingswaarde in moet zitten heAlhoewel een stoel ook best wel zwaar is natuurlijk
Op 1 dag?! Dat het past!quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Patatje ziekenhuis, frikadel speciaal, zakje cassavekroepoek, half pak koekjes, stuk kaas, mandarijntjes, banaan, appel, druifjes, roggebroodje met kaas. Het is ook niet dat het alleen maar ongezond is, het is alleen wel allemaal door elkaar enzo
UHm dat is sinds 12 uurquote:
Jeutje!quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:35 schreef Troel het volgende:
[..]
UHm dat is sinds 12 uur(maar mijn spijsvertering werkt ook wat anders dan die van de normale medemens he, dus verkijk je daar niet op
)
Geen idee, ik heb eigenlijk het meeste zin in een bak nasi met foe yong hai van de chinees ofzoquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Jeutje!
Wat ga je vanavond nog allemaal naar binnen werken dan?
Whehehequote:Op maandag 12 oktober 2009 17:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb eigenlijk het meeste zin in een bak nasi met foe yong hai van de chinees ofzoMaarja, dat is voor mijn darmen weer wat minder
(en nee, ik krijg niet zo'n hele bak in mijn eentje op
)
Fijn is dat he? Denk je net een lekkere houding gevonden te hebbenquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Whehehe
Eet smakelijk alvast!
Ontopic:
Tinus vind het niet zo leuk als ik rechtop zit of voorover hang. Dan gaat ie te keer! Alleen standje onderuit gezakt op de stoel vind ie fijn![]()
Ik heb een klein zeurpietje in de buik. 'S avonds in bed laat ie ook wel merken hoe ik wel of niet liggen mag.
Ah, hoi!quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
heb je zojuist toegevoegd op twitter,dus als je denkt, wie is mehc nou weeer....das moi
Nog even en het is weer bank hang tijdquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Fijn is dat he? Denk je net een lekkere houding gevonden te hebben
wat is er op de kijkbuis vanavond?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:50 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nog even en het is weer bank hang tijd
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
wat is er op de kijkbuis vanavond?
Dokterzeur met doktermacdonalds?
Ahá!quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
heb je zojuist toegevoegd op twitter,dus als je denkt, wie is mehc nou weeer....das moi
vast ook goed voor de stoelgang...quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:25 schreef Twinkly het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:53 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben ZO verliefd!
't Ging best rap. Rugweeën waren érg naar (understatement), maar het resultaat is het mooiste en liefste meisje dat ik ooit heb gezien!
3790 gram en enorm veel donker haar.. Dat laatste heeft ze in elk geval niet van mij
![]()
![]()
![]()
Dit is Isabeau Karin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |