Ja he?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:49 schreef JufMariska het volgende:
Ow, wat een ukkie! En lieieieief!!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:08 schreef rudedeltadude het volgende:
Niet de beste kwaliteit, maar wel schattig....
Mijn beste vriend samen met Mika....
Ik pest mijn beste vriend altijd met zijn grote neus...
Deze foto is dan ook betiteld met: "Battle of the noses"
[ afbeelding ]
Whehe ik moest lachenquote:
zooo lievquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:15 schreef Ruudt het volgende:
Sammy en Bailey hebben de vensterbank ontdekt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze zijn gewoon knettergek, die twee van ons. Jouw poezen zien er ook zo lief uit (l)quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat een mooie katten RandomMoron! Ze hebben iets heel speciaals, en natuurlijkrood
.
Mijn twee banjers zijn nog steeds niet heel veel nader tot elkaar gekomen, maar wel allebei even lief.
Liefquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:44 schreef ynuhh het volgende:
http://img42.imageshack.us/i/dscf2318x.jpg/
Mijn Diva.
Ohja, een van mijn katten had ook altijd de gewoonte om op m'n PC monitor te liggen, toen dat nog zo'n grote was. Op een gegeven moment vervangen door een flatscreen, maar dat had ze niet direct door. Toen zat ze ineens beledigd miauwend achter de monitorquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:32 schreef Locusta het volgende:
[..]
LiefDie van ons kan niet op de tv liggen, we hebben zo'n platte
Ontzettend lief, vooral 's ochtends wanneer rustig aan het eten bent vindt ze het heerlijk om een paar kopstoten uit te delen. En ze is bang voor vogels en kikkers. Komt nooit verder als de schuttingdeur en haalt nooit uit.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:32 schreef Locusta het volgende:
[..]
LiefDie van ons kan niet op de tv liggen, we hebben zo'n platte
quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:46 schreef PiperMaru het volgende:
Lola smult van tonijn in Orientaalse saus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wou het al eerder zeggen, maar wat een poepie!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:22 schreef Locusta het volgende:
Ik spam nog even weer een mooie nieuwe foto van oes Mattie![]()
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op maandag 19 oktober 2009 18:47 schreef anboni het volgende:
Ohja, een van mijn katten had ook altijd de gewoonte om op m'n PC monitor te liggen, toen dat nog zo'n grote was. Op een gegeven moment vervangen door een flatscreen, maar dat had ze niet direct door. Toen zat ze ineens beledigd miauwend achter de monitor
Thanksquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:44 schreef PiperMaru het volgende:
Ik wou het al eerder zeggen, maar wat een poepie!
Kom maar opquote:
Whehehequote:Op maandag 19 oktober 2009 19:37 schreef Skaai het volgende:
Jip rechts op de bank: WTF
[ afbeelding ]
Otis links op de bank: WTF
[ afbeelding ]
Dankje, ja 't is echt een vrolijk dingquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:12 schreef heartwork het volgende:
[..]
Leuke foto! En wat een ontzettend vrolijk hondje heb je
Koemba, wereldkat! Gaat het nog steeds goed met haar?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:13 schreef freshy98 het volgende:
Nog maar een foto van Koemba dan. Net gemaakt terwijl ze in de slaaphangmatgeval aan de verwarming hangt.
Uiteraard met flits gemaakt. Beetje donker achter de bank waar ik zit.
[ afbeelding ]
Gaat nog steeds goed. Ondeugend vooral.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:33 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Koemba, wereldkat! Gaat het nog steeds goed met haar?
Wow die ogen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:32 schreef Raiko het volgende:
Mooie katten hebben jullie zeg
Nog wat spam van mijn beessies![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Wow die ogen!
En wat kunnen ze heerlijk lui doen heh![]()
[ afbeelding ]
Bolleman speelt verstoppertje, ik schrok me dood
Wat heb jij een ontzettend mooi poezebeest!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:05 schreef PiperMaru het volgende:
Ik probeerde gisteren een foto te maken van Lola terwijl ze een balletje apporteert (haar nieuwste hobby) maar het lukte niet
Wel wat andere foto's gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:05 schreef PiperMaru het volgende:
Ik probeerde gisteren een foto te maken van Lola terwijl ze een balletje apporteert (haar nieuwste hobby) maar het lukte niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Briljant!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:32 schreef Raiko het volgende:
Mooie katten hebben jullie zeg
Nog wat spam van mijn beessies![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel super makkelijk zeg, zo'n hoofd leuningquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:53 schreef ynuhh het volgende:
[ afbeelding ]
Wat meer Diva, ik baal er van dat ik haar zo weinig zie de laatste 2 jaar. Aangezien ik nu op kamers woon.
Toffe namen!quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:41 schreef Debsterr het volgende:
Ze hebben dan wel hun eigen topic, maar ook hier wil ik even patsen met de cuties die ik vrijdag naar huis mag nemen.
Sjoerd
[ afbeelding ]
Herman
[ afbeelding ]
AAAAAAHHquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:41 schreef Debsterr het volgende:
Ze hebben dan wel hun eigen topic, maar ook hier wil ik even patsen met de cuties die ik vrijdag naar huis mag nemen.
Sjoerd
[ afbeelding ]
Herman
[ afbeelding ]
Dat snap ik inderdaad ook nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:01 schreef HAL9000S het volgende:
Mooie beestjes... onbegrijpelijk dat mensen dieren zo kunnen verwaarlozenEcht geen respect voor dat soort lui.
jaa, en ze zijn een beetje langharigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:18 schreef heartwork het volgende:
Sproetjes... wat een mooie katten!
Cyper ftw! (waarom heb ik eigenlijk geen gecyperde kat.. =x )
ik snap dat ook nooit, maar goed ook dat er op dat moment maar 2 katten bij het gastgezin waren, want als ik zulke verhalen hoor wil ik ze gewoon allemaal hebbenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat snap ik inderdaad ook nietAls je dat ziet dan wil je er toch voor zorgen, of op zijn minst zorgen dat ze ergens komen waar wel voor ze gezorgd word?!
Waarom? Had je Ceilingcat op bezoek of zo?quote:Op maandag 2 november 2009 13:10 schreef Rensjebree het volgende:
[ afbeelding ]
hufter zat al 2 weken zo naar het plafond te kijken. ik ben er nu eindelijk achter waarom.
Ok, ik hap. Waarom dan?quote:Op maandag 2 november 2009 13:10 schreef Rensjebree het volgende:
[ afbeelding ]
hufter zat al 2 weken zo naar het plafond te kijken. ik ben er nu eindelijk achter waarom.
Dat heb ik dus nu gedaan,quote:Op maandag 2 november 2009 13:22 schreef anboni het volgende:
[..]
![]()
Toch 'ns wat vaker de bovenste helft van je huis stofzuigen?
Wat een knapperdsquote:Op woensdag 4 november 2009 16:39 schreef bl0emetjE het volgende:
Het ultieme feelgood topic altijd dit!!
Daarom ook mijn lieve babietjes met jullie delen!
Ze zijn alweer 6 maanden oud![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ter vergelijking, zo waren ze toen ze net bij ons aankwamen: link & link
quote:
Dank je, maar ze zien er liever uit dan dat ze zijn op het momentquote:Op woensdag 4 november 2009 16:46 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Jouw twee kleine prulletjes zijn ook echt super cute!
(Leuk feitje, mijn oudste broer(tje) heet ook Sjoerd hahaha)
hebben hebben hebbenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:39 schreef bl0emetjE het volgende:
Het ultieme feelgood topic altijd dit!!
Daarom ook mijn lieve babietjes met jullie delen!
Ze zijn alweer 6 maanden oud![]()
Ze heten Indi (links) en Lila (rechts)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ter vergelijking, zo waren ze toen ze net bij ons aankwamen: link & link
Normaal vind ik Perzische of Britse katten niet leuk door de (te) platte neus, maar dit stel is echt mooiquote:Op woensdag 4 november 2009 16:39 schreef bl0emetjE het volgende:
Ze heten Indi (links) en Lila (rechts)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat jij je katten gewoon buiten lopen zonder bescherming? (Geen verwijt, gewoon nieuwsgierig)quote:Op donderdag 5 november 2009 16:03 schreef mvdejong het volgende:
Baas, ik wil aandacht !!!!
[ afbeelding ]
Laat maar, ik zie al wat interessanters ...
[ afbeelding ]
Wasdag, want schoon moet.
[ afbeelding ]
Toen ik ze overnam waren ze al 9,5 jaar gewend aan buitenlopen in een rustige woonwijk, en het was ook een eis van de vorige eigenaars dat ze weer naar buiten konden.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:17 schreef heartwork het volgende:
[..]
Laat jij je katten gewoon buiten lopen zonder bescherming? (Geen verwijt, gewoon nieuwsgierig)
Vind het zelf ook leuk dat ze wel enigszins een neusje hebben, maar allerbelangrijkste dat het gewoon ontzettende lieve knuffelkontjes zijn, wandelende knuffelbeertjes echt!quote:Op donderdag 5 november 2009 13:47 schreef Countess het volgende:
[..]
Normaal vind ik Perzische of Britse katten niet leuk door de (te) platte neus, maar dit stel is echt mooi
Wat een mooie beestjes!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:40 schreef Aloria het volgende:
Dit is onze shou en hij is een 12 jarige heilige birmaan, die wij in huis genomen hebben, van andere mensen. Hij woont nu een half jaartje bij ons.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn onze andere 2 katten die wij vanaf kitten hebben. De zwarte heet Nero ( hoe toepasselijk) en de oranje heet Bandit. Ze liggen altijd samen te slapen en te spelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaa foto's! Maarrem, los in de auto terwijl je aan het rijden wasquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:46 schreef sproetjes het volgende:
vanochtend izzie en bailey opgehald
t zijn zulke schatjes, met t deurtje van de bench dicht zaten ze me op de achterbank zielig aan te kijken, deurtje open en bailey kwam er meteen uit, ging op de hoedenplank liggen en naar buiten kijken, na een tijdje kwam izzie ook naar buiten en heeft op mn schoot naar buiten zitten kijken
bailey is al aardig gewend, izzie is nog wat bang-ig af en toe, nu liggen ze naast me op de stoel te slapen
foto's volgen zodra ik straks het kabeltje van mn digicam bij mn ouders heb opgehaald
ik reed zelf natuurlijk niet! anders had ik het nooit gedaanquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaaa foto's! Maarrem, los in de auto terwijl je aan het rijden was? Ze kunnen nog zo zielig piepen maar daar begin ik toch ECHT niet aan!
Nee de 2 kleine zijn geen familie. Bandit hebben we gekregen van mijn vriend zijn moeder, en Nero heeft mijn vriend opgehaald bij iemand uit Drenthe. Nero is 1 weekje alleen bij ons geweest en daarna kwam Bandit. Wel zijn ze allebei van de zelfde leeftijd. ( 8 weken toen ze bij ons kwamen)quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:04 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
[..]
Wat een mooie beestjes!
Mijn vorige twee poesjes heb ik ook op oudere leeftijd gekregen. Waren twee perzen, ze waren 13 toen ze bij mij kwamen. De ene is bijna 17 geworden en de andere net 17. Super fijn dat je zo'n 'oud' beestje nog een plekje geeft!
De twee die hier nu wonen zijn twee zusjes, ze slapen ook vaak lekker samen bij elkaar, echt zo ontzettend lief! Zijn die van jou ook familie?
Ooooh okay, sorry dan voor mijn zeer geschrokken reactiequote:Op vrijdag 6 november 2009 17:11 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik reed zelf natuurlijk niet! anders had ik het nooit gedaan
ik zat zelf op de achterbank, mn moeder was met me meegegaan, ze zijn geen moment bij me uit de buurt geweest, gingen meteen rustig liggen staren en slapen
Aaah wat geweldig als je zo´n mooie kat over kunt nemen. Los van de aanleiding hoor, ik heb vaak lieve katten van anderen overgenomen.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:40 schreef Aloria het volgende:
Dit is onze shou en hij is een 12 jarige heilige birmaan, die wij in huis genomen hebben, van andere mensen. Hij woont nu een half jaartje bij ons.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh my Oh my, wat een prachtige dame! Is ze Siberische of Maine Coon?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:05 schreef PiperMaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je wel eens vanwege die ogen naar de dierenarts geweest?quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:25 schreef Markster het volgende:
mijn schatjes :
roefus de zombie :
[ afbeelding ]
doerak :
[ afbeelding ]
zijn inmiddels wel stukkie groter ,aarja
Wat is er mis met hun ogen dan? Ik zie niets vreemds hoor.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:31 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ben je wel eens vanwege die ogen naar de dierenarts geweest?
Ze zijn helemaal groenig, ziet er niet best uit hoor..quote:Op zondag 8 november 2009 13:26 schreef heartwork het volgende:
[..]
Wat is er mis met hun ogen dan? Ik zie niets vreemds hoor.
wat is er mis met zequote:Op zaterdag 7 november 2009 17:31 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ben je wel eens vanwege die ogen naar de dierenarts geweest?
"Huhquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:15 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Fire in mooi zitten dom kijken houding.
Wat een mooierd!!!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:49 schreef T_E_O het volgende:
Zal hier mijn ex-asielkat Kitteh ook maar eens spammen:
[ afbeelding ]
Zo schattig met die pootjes in de luchtquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat een mooierd!!!!![]()
Hier nog een paar foto's van Puk, ook ex-asielkat, 5 jaar oud (heb hier al eerder gepost);
Puk is echt op z'n gemak bij ons:
[ afbeelding ]
Ik woon idd in een kubuswoning. En Fire zit gewoon in het raam. Alleen zitten de ramen ook in een nogal aparte positie. Doet hij dagelijks dus dat zal wel lekker zitten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:09 schreef GirlyGlue het volgende:
[..]
Mijn katten kunnen ook lekker dom kijken hoor.
DEdit: woon je in een kubuswoning?
[ afbeelding ]
Ja hequote:Op dinsdag 10 november 2009 19:05 schreef T_E_O het volgende:
[..]
Zo schattig met die pootjes in de luchtKitteh doet dat ook, vooral met de vloerverwarming aan:
[ afbeelding ]
ik dacht dat mijn kat wasquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:01 schreef MissMSX het volgende:
"Ober, waar blijft mijn eten? Ik begin nu toch wel enige trek te krijgen."
En dan blijft ze gerust een half uur lang zo keurig zitten tot er eten komt
[ afbeelding ]
Ahh.. zo'n tentje zou voor Kitteh niet donker genoeg zijn, maar Puk vindt het prachtig zo te zien zeker met 'n warme handdoekquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja heHaha mooi man! Die is ook leuk
Das idd wel lekker op een warme vloer!
Heb net nog een foto van Puk gemaakt, hij houdt inmiddels ook van dutten in het tentje, nadat ik er een warm handdoekje in gelegd had (anders is het zo koud op de vloer):
[ afbeelding ]
Nee? Ist voor Kitteh hoe donkerder hoe beter?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:46 schreef T_E_O het volgende:
[..]
Ahh.. zo'n tentje zou voor Kitteh niet donker genoeg zijn, maar Puk vindt het prachtig zo te zien zeker met 'n warme handdoek
Het moet donker zijn, ze moet er precies in passen en het moet zacht zijn. Favoriete locaties zijn slaapzakken, dekbedden en een doos in een donker hoekje waar in 'n vuilniszak oude doeken in liggen. Het is 'n hele klim om bij die doos te komen, maar ze ligt er heel vaakquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee? Ist voor Kitteh hoe donkerder hoe beter?Haha! Misschien heb je ook wel zwarte tentjes? xD
Ja, hij vindt het geweldig.echt mooi
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:10 schreef T_E_O het volgende:
[..]
Het moet donker zijn, ze moet er precies in passen en het moet zacht zijn. Favoriete locaties zijn slaapzakken, dekbedden en een doos in een donker hoekje waar in 'n vuilniszak oude doeken in liggen. Het is 'n hele klim om bij die doos te komen, maar ze ligt er heel vaak
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:20 schreef Ladylicious het volgende:
Ik word een beetje naar van dat huis
mooi speel/lig/klauter/krab bouwsel voor de kat,quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:06 schreef Chanty het volgende:
Ik maakte even een foto om mijn nieuwe laarzen te showen. Staat Poes er ineens ook opVond het zo droog
![]()
[ afbeelding ]
Jup staat met een stelschroef vast tussen vloer en plafond. Hebben een kat van 5 kilo die er in volle vaart inspringt en hij blijft gewoon staan. Een logeerkat van 6,5 kilo kon er ook gewoon veilig in rond stuiteren. Af en toe moet je hem weer wat recht trekken en de schroef weer strakker draaien maar omvallen zal ie niet zo snel en ze vinden het geweldigquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:15 schreef Soohr het volgende:
[..]
mooi speel/lig/klauter/krab bouwsel voor de kat,
daar op de achtergrond,
staat dat wel een beetje stabiel?
Die posquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:06 schreef Chanty het volgende:
Ik maakte even een foto om mijn nieuwe laarzen te showen. Staat Poes er ineens ook opVond het zo droog
![]()
[ afbeelding ]
Hahha geniaalquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:06 schreef Chanty het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Wat een tevreden bolletjes!quote:
whahaha, ik lag echt helemaal over de vloer hier, hoe extreem droog!! GE-WEL-DIGquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:06 schreef Chanty het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dat bekkie! Wat een schatje, helemaal blij buiten!quote:
Oooo wat een beautyquote:
Wow, wat een beestquote:
Gewoon vaak omdoenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wow, wat een beest
En dat hij/zij het tuigje niet erg vind. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Ik denk dat je in de war bent met een ander... Sasha (zwart wit) is een kruising Maine Coon/Pers en haar dochter Mini (schildpad) heeft een onbekende vader, waarvan ik vermoed dat het een kruising Maine Coon/Brits Korthaar is. Ik heb Sasha (toen al zwanger) via marktplaats bij een particulier opgehaald, maar ik denk dat als ik dat niet had gedaan, dat ze wel in een asiel terecht was gekomen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:15 schreef heartwork het volgende:
[..]
Is dit die boskat uit het asiel of ben ik in de war met een ander?
Herkenbaar! Gaat Bolle daarna ook het liefst liggen slapen op/in de doos?quote:Op zondag 22 november 2009 17:40 schreef Fha het volgende:
[ afbeelding ]
Gister pizza besteld. Bolle moest natuurlijk wel even goed controleren of er echt niet ergens nog een stukje voor hem over was
Heel graagquote:Op zondag 22 november 2009 18:10 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Herkenbaar! Gaat Bolle daarna ook het liefst liggen slapen op/in de doos?
Jaaa, en dan zit er daarna zo'n pizza geur in de harenquote:Op zondag 22 november 2009 22:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Heel graagEn er in rollen en zich dan uitgebreid gaan wassen
Awquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:40 schreef bl0emetjE het volgende:
gifje gemaakt van een hoopje poes
[ afbeelding ]
15 november precies 7 maandjes oud!
Die lijkt sprekend op dat mormel van onsquote:Op zondag 22 november 2009 22:38 schreef senesta het volgende:
Ik kom even spammen hoor: FOK! dierenproduct van het jaar!
Alle inzenders krijgen ook al alleen voor het inzenden 10 % korting op hun volgende aankoop bij Zooplus, best leuk dus
En om het een beetje ontopic te houden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 november 2009 23:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die lijkt sprekend op dat mormel van ons
[ afbeelding ]
Main coon?
Onze dame is inmiddels 10 maandenquote:Op maandag 23 november 2009 08:29 schreef senesta het volgende:
[..]Een maine coon katertje inderdaad, 23 weken oud is hij nu
![]()
Jij hebt ook een heel mooi katje daar![]()
Wat een aparte namen hebben jouw poezels purplerose, lieve foto's![]()
oh zo'n kat op je laptop herken ik inmiddels ook Brahimovof je toetstenbord
![]()
Heb jij nou zo'n mooie brede vensterbank?
Thx Senesta!quote:Op maandag 23 november 2009 08:29 schreef senesta het volgende:
[..]Een maine coon katertje inderdaad, 23 weken oud is hij nu
![]()
Jij hebt ook een heel mooi katje daar![]()
Wat een aparte namen hebben jouw poezels purplerose, lieve foto's![]()
oh zo'n kat op je laptop herken ik inmiddels ook Brahimovof je toetstenbord
![]()
Heb jij nou zo'n mooie brede vensterbank?
en aan zijn oren te zien, vind hij het geweldigquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:08 schreef LoudGirl het volgende:
In Kyoto werd deze kat op handen over straat gedragen:
[ afbeelding ]
Dat is toch gewoon het ras?quote:Op maandag 23 november 2009 23:11 schreef Markster het volgende:
[..]
en aan zijn oren te zien, vind hij het geweldig
Scottish fold toch?quote:Op maandag 23 november 2009 23:23 schreef maok het volgende:
Daar ligt hij wel relaxt voor dan.
Is toch gewoon zo eentje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahaha geweldig die laatste fotoquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:07 schreef heartwork het volgende:
Oja, even met Judas spammen..
Wanneer je moeder je wast, moet ze natuurlijk alles kunnen wassen. Dus meneer blijft hier gerust een paar minuten voor staan..
[ afbeelding ]
Na snoepjes van het baasje altijd extra veel likkebaarden,
[ afbeelding ]
en wanneer hij geen snoepjes meer krijgt kijkt hij gewoon heel bad ass.
[ afbeelding ]
Yep, Scottish folds zijn erg populair in Japan. In de dierenwinkels worden de kittens ook veel verkocht. De bovenste foto zijn trouwens Japanese Bobtails.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:07 schreef heartwork het volgende:
en wanneer hij geen snoepjes meer krijgt kijkt hij gewoon heel bad ass.
[ afbeelding ]
Die zijn er ook in langharige variant (die ik stiekem heel adorable vind)quote:Op maandag 23 november 2009 23:23 schreef maok het volgende:
Daar ligt hij wel relaxt voor dan.
Is toch gewoon zo eentje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Noem jij msn-en werken ? Ik geef die kat geen ongelijk hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 23:20 schreef LalalaHippie het volgende:
Lucifer
werken??? wat nou werken.... ik wil aandacht![]()
[ afbeelding ]
Damn wat een prachtig beestquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:32 schreef Ladylicious het volgende:
Met dank aan de zon een redelijk vage foto, maar Woelie wilde graag weer even hoi zeggen in dit topic
[ afbeelding ]
Leuk overigens MMUFC! Wat kan een week dan lang duren he..
Is dat eenquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:32 schreef Ladylicious het volgende:
Met dank aan de zon een redelijk vage foto, maar Woelie wilde graag weer even hoi zeggen in dit topic
[ afbeelding ]
Inderdaad.. maar ik overleef het wel hoor.. denk ikquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:32 schreef Ladylicious het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk overigens MMUFC! Wat kan een week dan lang duren he..
quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:22 schreef anboni het volgende:
[..]
Je moet 'm niet zoveel Married With Children laten kijken joh!
Je plaatjes doen het niet..quote:Op maandag 30 november 2009 11:43 schreef JufMariska het volgende:
Jee, lang niet in dit topic geweest! Heb even bijgelezen, en plaats maar weer eens wat Guus!
't gaat goed met hem, nog wel een brutaaltje (zowel tegen ons als tegen Siep), maar wie weet verandert dat na vrijdag: hij gaat naar de dokter en komt terug als je-weet-wel-katerHij moest 'ns weten...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is al een stuk groter dan toen-ie net bij ons was:
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
bij mij doen de plaatjes uit het eerste bericht het niet, die uit de 2e welquote:Op maandag 30 november 2009 13:23 schreef anboni het volgende:
[..]
Plaatjes doen het prima hier.. Vooral die eerste foto![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 13:30 schreef JufMariska het volgende:
Voor de zekerheid nog een keertje via Tinypic (in spoiler, anders misschien 2x 2x Guus in beeld)
Aaahhwww wat een schootkatje!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is al een stuk groter dan toen-ie net bij ons was:
[ afbeelding ]
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
Dat lijkt zo, omdat-ie dan goed te fotograferen isquote:Op maandag 30 november 2009 16:06 schreef Countess het volgende:
[..]
Aaahhwww wat een schootkatje!!!!
Lekker warm boven de radiator zo te zienquote:Op zondag 29 november 2009 21:22 schreef LoudGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Bizzie Lizzie in een dromerige bui
omg, die willik ook!!!quote:Op donderdag 26 november 2009 23:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die zijn er ook in langharige variant (die ik stiekem heel adorable vind)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehehe die laatste fotoquote:Op donderdag 3 december 2009 19:28 schreef Locusta het volgende:
Scottish Fold zijn zooooohoooo lieffff![]()
Hier nog wat foto's van onze kerels:
[ afbeelding ]
Wat is dat toch met katten en doosjes.... hij heeft hier echt wel een uur in liggen slapen![]()
[ afbeelding ]
Eerst moeten de nieuwe aankopen goedgekeurd worden door het kattenpanel![]()
[ afbeelding ]
Lekker samen snurken in de vensterbank, Mattie houdt ondertussen de wacht
[ afbeelding ]
Wij hebben 's werelds eerste zwevende kat![]()
Hij ziet er redelijk gestoord uit op die fotoquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:33 schreef babsjuh het volgende:
Introducing:
Meneer dah Poes: jeweetwel-HTK die nu 7 jaar bij ons woont en ruim 10 jaar oud is. Sjagrijnige ouwe sok maar wel met een Florence Nightingale complex: als er iemand ziek dreigt te worden hier, merken we dat dagen van tevoren al aan Meneer. En stiekem is hij best wel lief maar dat mag niemand weten. Als hij zich onbespied waant komt hij graag tegen je aan liggen, of bij je op bed slapen. Maar spelen of uitgebreid kroelen? Nope, dat is niet aan hem besteed.
[ afbeelding ]
Lekker boven de verwarming.quote:Op maandag 7 december 2009 11:02 schreef MissMSX het volgende:
De vensterbank is tegenwoordig echt het favoriete plekje in huis. Eerst al Loki die daar steeds lag en nu heeft Japie gemerkt dat het erg lekker ligt
[ afbeelding ]
Hele bekende blik. Zo van: Wat is dat toch allemaal vor lawaai. Je snapt toch wel dat ik hier rustig wil slapen?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:45 schreef Bluezz het volgende:
Lief lief lief allemaal
Hier is het niet rustigjes slapen, er is een loodgieter hiernaast
[ afbeelding ]
Halletje, ook nog actief op dit mooie forum?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:18 schreef HAL9000S het volgende:
^^
Beetje overdreven groot die pics
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:14 schreef Rockabella het volgende:
[ afbeelding ]
Boef in z'n volle glorie!
Dude, al zo'n anderhalf jaar ofzo...quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:19 schreef HAL9000S het volgende:
Heb je een 2e kat erbij, mrcool?
Juist, toen was ze nog lief!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:30 schreef HAL9000S het volgende:
Oh ja, toen ze nog heel erg klein was idd....
Frits is 'gesnapt' en hij weet hetquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:13 schreef Cerebro het volgende:
FRITS
[ afbeelding ]
volgens mij ken ik jullie![]()
GUUS
[ afbeelding ]
Hoe moet ik me dat voorstellen? haren rond z'n kont eraf knippen of gewoon goed borstelen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet Jazz zijn achterwerk gaan knippen. De laatste weken blijven er soms ineens drollen hangen, en dan ook gewoon normale drollen, geen zachte of zo. Ik dacht dat het daar achter niet echt meer zou groeien, maar blijkbaar wel want dit is de eerste keer in 2 jaar dat het zo gebeurt. Heeft ie straks een lelijk achterwerk,.
Zijn vacht lijkt ook wel (nog) voller ineens - dat komt misschien door Carnibest - maar nu heeft hij ook voor het eerst haarballen. In dik 2 jaar 2 keer of zo meegemaakt, nu al twee keer op een dag. Morgen dus een groom the cat dag. Zal ie leuk gaan vinden
![]()
Ja, hij zag wat
[ afbeelding ]
Zeg maar dag tegen je mooie haren,.
Volgens mij heb ik die 2 eerder gezien!quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:13 schreef Cerebro het volgende:
FRITS
[ afbeelding ]
volgens mij ken ik jullie![]()
GUUS
[ afbeelding ]
Beide. Helemaal goed leegkammen en als finishing touch een korte kont.quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Frits is 'gesnapt' en hij weet het
[..]
Hoe moet ik me dat voorstellen? haren rond z'n kont eraf knippen of gewoon goed borstelen?
Geilquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Beide. Helemaal goed leegkammen en als finishing touch een korte kont.
Omgquote:Op zondag 13 december 2009 19:27 schreef zoeperzazke het volgende:
Even dot en Square showen.... de kittens van 9 weekjes! (Dot is het meeste lapje, de meeste tijger is Square)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stront aan de kontharenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet Jazz zijn achterwerk gaan knippen. De laatste weken blijven er soms ineens drollen hangen, en dan ook gewoon normale drollen, geen zachte of zo. Ik dacht dat het daar achter niet echt meer zou groeien, maar blijkbaar wel want dit is de eerste keer in 2 jaar dat het zo gebeurt. Heeft ie straks een lelijk achterwerk,.
Zijn vacht lijkt ook wel (nog) voller ineens - dat komt misschien door Carnibest - maar nu heeft hij ook voor het eerst haarballen. In dik 2 jaar 2 keer of zo meegemaakt, nu al twee keer op een dag. Morgen dus een groom the cat dag. Zal ie leuk gaan vinden
![]()
Ja, hij zag wat
[ afbeelding ]
Zeg maar dag tegen je mooie haren,.
quote:
Wat een schatjes zeg! Mooie blauwe oogjes!quote:Op maandag 14 december 2009 11:40 schreef Ruudt het volgende:
Bailey
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze rare blik trekt hij altijd tijdens het spinnen
[ afbeelding ]
Bailey & Sammy
[ afbeelding ]
Sammy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'k Heb 't gewoon korter geknipt nu, eerst zo maar eens proberen. Gelijk de tondeuse erover vind ik ook zo rigoureus, en nog lelijkerquote:Op zondag 13 december 2009 21:45 schreef heartwork het volgende:
[..]
Stront aan de kontharen![]()
Heel af en toe, wanneer m'n Sjors diarree heeft ontkom ik er ook niet aan.
Knip jij het of met de tondeuse?
We all float down here!quote:Op donderdag 3 december 2009 @ 19:28 schreef Locusta het volgende:
[afbeelding]
Wij hebben 's werelds eerste zwevende kat
Soep... Want op de voorkant zit een lelijke stickerquote:Op maandag 14 december 2009 10:52 schreef mrcool het volgende:
[..]
Waar heb je dat doosje vandaan of heb je lopen soepen?
Ze kijkt alsof ze zin heeft om eens flink uit te halen.....quote:Op maandag 14 december 2009 21:03 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Vrolijke kerst ook namens Bellefleur.
Ja, die uitdrukking is ook echt hartverwarmendquote:Op maandag 14 december 2009 21:03 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Vrolijke kerst ook namens Bellefleur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |