SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:19 schreef Poeke het volgende:
Welkom kleintje... feli MZ
volgende keer:Voor zover ik weet mag een kitten vanaf 7 weken weg bij de moeder. Ze eet ook gewoon brokjes e.d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inenten gebeurd pas vanaf 9 weken zoals je wellicht weet, dus dat gebeurd nog. Ontwormen ga ik morgen doen en chippen doe ik tegelijk met het enten.
Dus naar mijn idee niets aan de hand
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Die is ook leuk! Ik ga d'r zooooo missenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:20 schreef maffemaniak het volgende:
Vind die andere leuker eerlijk gezegd!
Maar ik ben blij dat je er blij mee bent! Die van jou ziet er ook snoezig uit!
En ach, kittens zijn cool!
Ik hoorde altijd minimaal 7 weken, en heel soms mensen die 12 weken aanhouden. Maar voor zover ik na 1 dag kan beoordelen komt het helemaal goed, ze is echt super relaxedquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ahhhw wat lief! Maar ik dacht dat dat veel te jong was voor kittens om het nest te verlaten
iets met gedragsproblemen omdat ze te weinig hebben geleerd van hun mama oid.
8 weken is eigenlijk de minimale grens, inderdaad in verband met gedragsproblemen en omdat ze op die leeftijd nog zoveel leren van mama.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor zover ik weet mag een kitten vanaf 7 weken weg bij de moeder. Ze eet ook gewoon brokjes e.d.
Inenten gebeurd pas vanaf 9 weken zoals je wellicht weet, dus dat gebeurd nog. Ontwormen ga ik morgen doen en chippen doe ik tegelijk met het enten.
Dus naar mijn idee niets aan de hand
De dierenarts zegt 9 weken, laten we dat dus maar aanhouden...quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:34 schreef Poeke het volgende:
[..]
Inenten mag al vanaf 5 weken overigens.
En soms wel!quote:Ik wil je niet aanvallen, alleen het zo is gemakkelijk om een kleintje ergens op te halen, soms denken mensen niet na over de gevolgen
Klopt, kitten-zonder-naam gaat een goed leventje tegemoed.quote:Maar ik zie dat dit pluisje wel goed onder de pannen is bij je, ik ben benieuwd naar haar naam
Volgens mijn dierenarts mag inenten pas na 9 weken. Zo heb ik het bij Phoebe ook gedaan. Ook Phoebe is met iets meer dan 7 weken bij ons gekomen. Ik snap dat je het beste wilt voor een beestje en dat wil ik ook, dus met mijn kennis enzo dacht ik goed te handelenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:34 schreef Poeke het volgende:
[..]
8 weken is eigenlijk de minimale grens, inderdaad in verband met gedragsproblemen en omdat ze op die leeftijd nog zoveel leren van mama.
Inenten mag al vanaf 5 weken overigens.
Ik wil je niet aanvallen, alleen het zo is gemakkelijk om een kleintje ergens op te halen, soms denken mensen niet na over de gevolgen
Maar ik zie dat dit pluisje wel goed onder de pannen is bij je, ik ben benieuwd naar haar naam
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:57 schreef Ezechielk het volgende:
Feli![]()
Tevens mijn eerste post in dit subforum
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
Jeuj! Wat een klein hoopje schattigheid...![]()
Ik ga morgen wel heeeeeeel zachtjes naar haar gepiep zitten luisteren.
Het is dat Mirre al piep heet, ghighi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |