Scottish fold toch?quote:Op maandag 23 november 2009 23:23 schreef maok het volgende:
Daar ligt hij wel relaxt voor dan.
Is toch gewoon zo eentje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahaha geweldig die laatste fotoquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:07 schreef heartwork het volgende:
Oja, even met Judas spammen..
Wanneer je moeder je wast, moet ze natuurlijk alles kunnen wassen. Dus meneer blijft hier gerust een paar minuten voor staan..
[ afbeelding ]
Na snoepjes van het baasje altijd extra veel likkebaarden,
[ afbeelding ]
en wanneer hij geen snoepjes meer krijgt kijkt hij gewoon heel bad ass.
[ afbeelding ]
Yep, Scottish folds zijn erg populair in Japan. In de dierenwinkels worden de kittens ook veel verkocht. De bovenste foto zijn trouwens Japanese Bobtails.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:07 schreef heartwork het volgende:
en wanneer hij geen snoepjes meer krijgt kijkt hij gewoon heel bad ass.
[ afbeelding ]
Die zijn er ook in langharige variant (die ik stiekem heel adorable vind)quote:Op maandag 23 november 2009 23:23 schreef maok het volgende:
Daar ligt hij wel relaxt voor dan.
Is toch gewoon zo eentje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Noem jij msn-en werken ? Ik geef die kat geen ongelijk hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 23:20 schreef LalalaHippie het volgende:
Lucifer
werken??? wat nou werken.... ik wil aandacht![]()
[ afbeelding ]
Damn wat een prachtig beestquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:32 schreef Ladylicious het volgende:
Met dank aan de zon een redelijk vage foto, maar Woelie wilde graag weer even hoi zeggen in dit topic
[ afbeelding ]
Leuk overigens MMUFC! Wat kan een week dan lang duren he..
Is dat eenquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:32 schreef Ladylicious het volgende:
Met dank aan de zon een redelijk vage foto, maar Woelie wilde graag weer even hoi zeggen in dit topic
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |