Wow, wat een beestquote:
Gewoon vaak omdoenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wow, wat een beest
En dat hij/zij het tuigje niet erg vind. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Ik denk dat je in de war bent met een ander... Sasha (zwart wit) is een kruising Maine Coon/Pers en haar dochter Mini (schildpad) heeft een onbekende vader, waarvan ik vermoed dat het een kruising Maine Coon/Brits Korthaar is. Ik heb Sasha (toen al zwanger) via marktplaats bij een particulier opgehaald, maar ik denk dat als ik dat niet had gedaan, dat ze wel in een asiel terecht was gekomen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:15 schreef heartwork het volgende:
[..]
Is dit die boskat uit het asiel of ben ik in de war met een ander?
Herkenbaar! Gaat Bolle daarna ook het liefst liggen slapen op/in de doos?quote:Op zondag 22 november 2009 17:40 schreef Fha het volgende:
[ afbeelding ]
Gister pizza besteld. Bolle moest natuurlijk wel even goed controleren of er echt niet ergens nog een stukje voor hem over was
Heel graagquote:Op zondag 22 november 2009 18:10 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Herkenbaar! Gaat Bolle daarna ook het liefst liggen slapen op/in de doos?
Jaaa, en dan zit er daarna zo'n pizza geur in de harenquote:Op zondag 22 november 2009 22:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Heel graagEn er in rollen en zich dan uitgebreid gaan wassen
Awquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:40 schreef bl0emetjE het volgende:
gifje gemaakt van een hoopje poes
[ afbeelding ]
15 november precies 7 maandjes oud!
Die lijkt sprekend op dat mormel van onsquote:Op zondag 22 november 2009 22:38 schreef senesta het volgende:
Ik kom even spammen hoor: FOK! dierenproduct van het jaar!
Alle inzenders krijgen ook al alleen voor het inzenden 10 % korting op hun volgende aankoop bij Zooplus, best leuk dus
En om het een beetje ontopic te houden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

quote:Op zondag 22 november 2009 23:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die lijkt sprekend op dat mormel van ons
[ afbeelding ]
Main coon?
Onze dame is inmiddels 10 maandenquote:Op maandag 23 november 2009 08:29 schreef senesta het volgende:
[..]Een maine coon katertje inderdaad, 23 weken oud is hij nu
![]()
Jij hebt ook een heel mooi katje daar![]()
Wat een aparte namen hebben jouw poezels purplerose, lieve foto's![]()
oh zo'n kat op je laptop herken ik inmiddels ook Brahimovof je toetstenbord
![]()
Heb jij nou zo'n mooie brede vensterbank?
Thx Senesta!quote:Op maandag 23 november 2009 08:29 schreef senesta het volgende:
[..]Een maine coon katertje inderdaad, 23 weken oud is hij nu
![]()
Jij hebt ook een heel mooi katje daar![]()
Wat een aparte namen hebben jouw poezels purplerose, lieve foto's![]()
oh zo'n kat op je laptop herken ik inmiddels ook Brahimovof je toetstenbord
![]()
Heb jij nou zo'n mooie brede vensterbank?
en aan zijn oren te zien, vind hij het geweldigquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:08 schreef LoudGirl het volgende:
In Kyoto werd deze kat op handen over straat gedragen:
[ afbeelding ]
Dat is toch gewoon het ras?quote:Op maandag 23 november 2009 23:11 schreef Markster het volgende:
[..]
en aan zijn oren te zien, vind hij het geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |