Ja he?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:49 schreef JufMariska het volgende:
Ow, wat een ukkie! En lieieieief!!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:08 schreef rudedeltadude het volgende:
Niet de beste kwaliteit, maar wel schattig....
Mijn beste vriend samen met Mika....
Ik pest mijn beste vriend altijd met zijn grote neus...
Deze foto is dan ook betiteld met: "Battle of the noses"
[ afbeelding ]
Whehe ik moest lachenquote:
zooo lievquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:15 schreef Ruudt het volgende:
Sammy en Bailey hebben de vensterbank ontdekt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze zijn gewoon knettergek, die twee van ons. Jouw poezen zien er ook zo lief uit (l)quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat een mooie katten RandomMoron! Ze hebben iets heel speciaals, en natuurlijkrood
.
Mijn twee banjers zijn nog steeds niet heel veel nader tot elkaar gekomen, maar wel allebei even lief.
Liefquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:44 schreef ynuhh het volgende:
http://img42.imageshack.us/i/dscf2318x.jpg/
Mijn Diva.
Ohja, een van mijn katten had ook altijd de gewoonte om op m'n PC monitor te liggen, toen dat nog zo'n grote was. Op een gegeven moment vervangen door een flatscreen, maar dat had ze niet direct door. Toen zat ze ineens beledigd miauwend achter de monitorquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:32 schreef Locusta het volgende:
[..]
LiefDie van ons kan niet op de tv liggen, we hebben zo'n platte
Ontzettend lief, vooral 's ochtends wanneer rustig aan het eten bent vindt ze het heerlijk om een paar kopstoten uit te delen. En ze is bang voor vogels en kikkers. Komt nooit verder als de schuttingdeur en haalt nooit uit.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:32 schreef Locusta het volgende:
[..]
LiefDie van ons kan niet op de tv liggen, we hebben zo'n platte
quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:46 schreef PiperMaru het volgende:
Lola smult van tonijn in Orientaalse saus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wou het al eerder zeggen, maar wat een poepie!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:22 schreef Locusta het volgende:
Ik spam nog even weer een mooie nieuwe foto van oes Mattie![]()
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op maandag 19 oktober 2009 18:47 schreef anboni het volgende:
Ohja, een van mijn katten had ook altijd de gewoonte om op m'n PC monitor te liggen, toen dat nog zo'n grote was. Op een gegeven moment vervangen door een flatscreen, maar dat had ze niet direct door. Toen zat ze ineens beledigd miauwend achter de monitor
Thanksquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:44 schreef PiperMaru het volgende:
Ik wou het al eerder zeggen, maar wat een poepie!
Kom maar opquote:
Whehehequote:Op maandag 19 oktober 2009 19:37 schreef Skaai het volgende:
Jip rechts op de bank: WTF
[ afbeelding ]
Otis links op de bank: WTF
[ afbeelding ]
Dankje, ja 't is echt een vrolijk dingquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:12 schreef heartwork het volgende:
[..]
Leuke foto! En wat een ontzettend vrolijk hondje heb je
Koemba, wereldkat! Gaat het nog steeds goed met haar?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:13 schreef freshy98 het volgende:
Nog maar een foto van Koemba dan. Net gemaakt terwijl ze in de slaaphangmatgeval aan de verwarming hangt.
Uiteraard met flits gemaakt. Beetje donker achter de bank waar ik zit.
[ afbeelding ]
Gaat nog steeds goed. Ondeugend vooral.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:33 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Koemba, wereldkat! Gaat het nog steeds goed met haar?
Wow die ogen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:32 schreef Raiko het volgende:
Mooie katten hebben jullie zeg
Nog wat spam van mijn beessies![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Wow die ogen!
En wat kunnen ze heerlijk lui doen heh![]()
[ afbeelding ]
Bolleman speelt verstoppertje, ik schrok me dood
Wat heb jij een ontzettend mooi poezebeest!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:05 schreef PiperMaru het volgende:
Ik probeerde gisteren een foto te maken van Lola terwijl ze een balletje apporteert (haar nieuwste hobby) maar het lukte niet
Wel wat andere foto's gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:05 schreef PiperMaru het volgende:
Ik probeerde gisteren een foto te maken van Lola terwijl ze een balletje apporteert (haar nieuwste hobby) maar het lukte niet
Wel wat andere foto's gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Briljant!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:32 schreef Raiko het volgende:
Mooie katten hebben jullie zeg
Nog wat spam van mijn beessies![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel super makkelijk zeg, zo'n hoofd leuningquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:53 schreef ynuhh het volgende:
[ afbeelding ]
Wat meer Diva, ik baal er van dat ik haar zo weinig zie de laatste 2 jaar. Aangezien ik nu op kamers woon.
Toffe namen!quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:41 schreef Debsterr het volgende:
Ze hebben dan wel hun eigen topic, maar ook hier wil ik even patsen met de cuties die ik vrijdag naar huis mag nemen.
Sjoerd
[ afbeelding ]
Herman
[ afbeelding ]
AAAAAAHHquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:41 schreef Debsterr het volgende:
Ze hebben dan wel hun eigen topic, maar ook hier wil ik even patsen met de cuties die ik vrijdag naar huis mag nemen.
Sjoerd
[ afbeelding ]
Herman
[ afbeelding ]
Dat snap ik inderdaad ook nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:01 schreef HAL9000S het volgende:
Mooie beestjes... onbegrijpelijk dat mensen dieren zo kunnen verwaarlozenEcht geen respect voor dat soort lui.
jaa, en ze zijn een beetje langharigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:18 schreef heartwork het volgende:
Sproetjes... wat een mooie katten!
Cyper ftw! (waarom heb ik eigenlijk geen gecyperde kat.. =x )
ik snap dat ook nooit, maar goed ook dat er op dat moment maar 2 katten bij het gastgezin waren, want als ik zulke verhalen hoor wil ik ze gewoon allemaal hebbenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat snap ik inderdaad ook nietAls je dat ziet dan wil je er toch voor zorgen, of op zijn minst zorgen dat ze ergens komen waar wel voor ze gezorgd word?!
Waarom? Had je Ceilingcat op bezoek of zo?quote:Op maandag 2 november 2009 13:10 schreef Rensjebree het volgende:
[ afbeelding ]
hufter zat al 2 weken zo naar het plafond te kijken. ik ben er nu eindelijk achter waarom.
Ok, ik hap. Waarom dan?quote:Op maandag 2 november 2009 13:10 schreef Rensjebree het volgende:
[ afbeelding ]
hufter zat al 2 weken zo naar het plafond te kijken. ik ben er nu eindelijk achter waarom.
Dat heb ik dus nu gedaan,quote:Op maandag 2 november 2009 13:22 schreef anboni het volgende:
[..]
![]()
Toch 'ns wat vaker de bovenste helft van je huis stofzuigen?
Wat een knapperdsquote:Op woensdag 4 november 2009 16:39 schreef bl0emetjE het volgende:
Het ultieme feelgood topic altijd dit!!
Daarom ook mijn lieve babietjes met jullie delen!
Ze zijn alweer 6 maanden oud![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ter vergelijking, zo waren ze toen ze net bij ons aankwamen: link & link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |