Gaat nog steeds goed. Ondeugend vooral.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:33 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Koemba, wereldkat! Gaat het nog steeds goed met haar?
Wow die ogen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:32 schreef Raiko het volgende:
Mooie katten hebben jullie zeg
Nog wat spam van mijn beessies![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Wow die ogen!
En wat kunnen ze heerlijk lui doen heh![]()
[ afbeelding ]
Bolleman speelt verstoppertje, ik schrok me dood
Wat heb jij een ontzettend mooi poezebeest!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:05 schreef PiperMaru het volgende:
Ik probeerde gisteren een foto te maken van Lola terwijl ze een balletje apporteert (haar nieuwste hobby) maar het lukte niet
Wel wat andere foto's gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:05 schreef PiperMaru het volgende:
Ik probeerde gisteren een foto te maken van Lola terwijl ze een balletje apporteert (haar nieuwste hobby) maar het lukte niet
Wel wat andere foto's gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Briljant!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:32 schreef Raiko het volgende:
Mooie katten hebben jullie zeg
Nog wat spam van mijn beessies![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel super makkelijk zeg, zo'n hoofd leuningquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:53 schreef ynuhh het volgende:
[ afbeelding ]
Wat meer Diva, ik baal er van dat ik haar zo weinig zie de laatste 2 jaar. Aangezien ik nu op kamers woon.
Toffe namen!quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:41 schreef Debsterr het volgende:
Ze hebben dan wel hun eigen topic, maar ook hier wil ik even patsen met de cuties die ik vrijdag naar huis mag nemen.
Sjoerd
[ afbeelding ]
Herman
[ afbeelding ]
AAAAAAHHquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:41 schreef Debsterr het volgende:
Ze hebben dan wel hun eigen topic, maar ook hier wil ik even patsen met de cuties die ik vrijdag naar huis mag nemen.
Sjoerd
[ afbeelding ]
Herman
[ afbeelding ]
Dat snap ik inderdaad ook nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:01 schreef HAL9000S het volgende:
Mooie beestjes... onbegrijpelijk dat mensen dieren zo kunnen verwaarlozenEcht geen respect voor dat soort lui.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |