Omdat er nog steeds veeel meer bestaat tussen hemel en aarde dan wij misschien zouden denken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Iol
de juweeltjes dikgedrukt
[..]
Ik zal er een ding uithalen, als je er een discussie met diepgang over wilt hebben nodig ik je uit er een andere thread over te openen. Volgens de homeopathie laat een stofje een "indruk" achter op water. Dit is allemaal heel erg leuk en aardig maar praktisch onmogelijk aangezien water continu met andere dingen in aanraking komt die dan ook indruk achter zouden moeten laten volgens het zelfde principe. Urine, poep om er maar een paar te noemen...quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:15 schreef rieboet het volgende:
[..]
Omdat er nog steeds veeel meer bestaat tussen hemel en aarde dan wij misschien zouden denken.
En alhoewel het idee om elke wereldburger jaarlijks minstens een of twee keer aan de vaccin naald te rijgen wel als een heel verleidelijk, nuttig, en leuk idee kan worden gezien wil dat nog niet zeggen dat dit dan ook wijsheid is.
Moment dat er miljarden in een medische cultus word gepompt en dit middels het publieke geld via de media wereldwijd de hemel in geprezen mag worden en daarover als een onontkoombare Endlösung voor het influenza probleem gepredikt mag worden;
Dan is het misschien wel een koud kunstje om op alternatieve methodes met een zeker lacherig dedain neer te lijken maar wil dat dan ook met 100% zekerheid zeggen dat in de voordelige positie te verkeren dankzij de wind in de rug te hebben van een Internationale medische maffia jij dan ook al de wijsheid in pacht hebt? dat blijft nog wel de vraag naar mijn inziens.
Er zijn in de geschiedenis wel meerdere geweest die miljoenen mensen achter zich hebben gehad en die een oplossing meende te hebben om de mensheid te verlossen van al de problematiek die het voortdurend kwelt maar achteraf gezien helemaal niet zulke fijne jongens bleken te zijn.
p.s. [deze reactie was in het staartje blijven steken v/d vorige aflevering, dus voor diegene die de uitzending hebben gemist]
Waar is je avatar heen? Ik herkende je helemaal niet meerquote:
Wie heeft het over de homeopathie? ik heb zelf het woord zelf althans geen een keer laten vallen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik zal er een ding uithalen, als je er een discussie met diepgang over wilt hebben nodig ik je uit er een andere thread oer te openen. Volgens de homeopathie laat een stofje een "indruk" achter op water. Dit is allemaal heel erg leuk en aardig maar praktisch onmogelijk aangezien water continu met andere dingen in aanraking komt die dan ook indruk achter zouden moeten laten volgens het zelfde principe. Urine, poep om er maar een paar te noemen...
Zelfs binnen de homeopathie is dit een achterhaalde zienswijze die de meeste homeopathen neit meer aanhangen omdat het gewoon logischerwijs onmogelijk is.
Lees je eigen bronnen dan eensquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:37 schreef rieboet het volgende:
[..]
Wie heeft het over de homeopathie? ik heb zelf het woord zelf althans geen een keer laten vallen.
niet specifiek over homeopathie alleen, trouwens was dat vele blz geleden.quote:
nee de vorige?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:40 schreef rieboet het volgende:
[..]
niet specifiek over homeopathie alleen, trouwens was dat vele blz geleden.
Je hebt een link gegeven van een neuropsycholoog die de vaccinatie aanviel. Als je je eigen bron zou lezen zou je zien dat hij dat doet omdat hij overtuigd is dat stofjes een electronische blauwdruk achterlaten die je via de email kunt versturen en zo mensen kunt genezen.quote:Wat ik zij was trouwens dit:
Wie heeft het over de homeopathie? ik heb zelf het woord zelf althans geen een keer laten vallen.
Hetgeen je (misschien per ongelijk) aantoont is niet dat er verschillende stromingen zijn, maar dat er een hoop knettergekke mensen aantoonbare onzin op het internet posten. Het enige dat je tot nu toe aangetoond hebt is een significante correlatie tussen tegen vaccinatie zijn & extreme delusies.quote:Hetgeen ik wil aantonen is dat er een medische cultus lijkt te zijn ontstaan waarin met onvoorstelbaar veel geld word geïnvesteerd en omwille van dit gegeven de schijn op kan houden van een absolute en onontkoombare wijsheid in pacht te hebben.
Dit versus duizenden alternatieve medische stromingen die er ook nog bestaan maar dit niet aan elke wereldburger willen opdringen.
Onder dwang van bestaande wetgeving en mogelijke aanvullingen op reeds bestaande wetgevingen in de toekomst zouden al die duizenden alternatieven permanent ondermijnt kunnen worden door een totalitair medische cultus systeem die een bepaalde variant slangen olie middels wetgeving verplicht gaat stellen.
De vraag is er bij niemand of dit wel raadzaam is want dat zou vanzelf moeten spreken. Alhoewel de kans wel bestaat dat alvorens iemand die vraag überhaupt kan stellen het al een gepasseerd station is omdat er geen enkel democratisch proces aan vooraf lijkt te gaan.
Lekker belangrijkquote:
Maar het verschil is wel dat hij dit niet verplicht stelt, de vrijheid van meningsuiting staat het wel toe dat hij over zijn onderzoek mag schrijven, ik heb vandaag nog gecheckt en het bleek dat we nog in een democratie leven.quote:Je hebt een link gegeven van een neuropsycholoog die de vaccinatie aanviel. Als je je eigen bron zou lezen zou je zien dat hij dat doet omdat hij overtuigd is dat stofjes een electronische blauwdruk achterlaten die je via de email kunt versturen en zo mensen kunt genezen.
[..]
Misschien ben je zelf wel knettergek..... Ik zeg niet dat het zo is maar het zou zomaar eens kunnen.quote:Hetgeen je (misschien per ongelijk) aantoont is niet dat er verschillende stromingen zijn, maar dat er een hoop knettergekke mensen aantoonbare onzin op het internet posten. Het enige dat je tot nu toe aangetoond hebt is een significante correlatie tussen tegen vaccinatie zijn & extreme delusies.
Zo dan!quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:22 schreef Cerbie het volgende:
Heb ik voor niks de OP in de wiki aangepast
Haha, eerst was het een argument voor jou dat het veel blz. geleden was maar wanneer ik aantoon dat je onwaarheden spreekt is het opeens niet meer belangrijkquote:
Vaccinatie is toch ook niet verplicht :Squote:Maar het verschil is wel dat hij dit niet verplicht stelt, de vrijheid van meningsuiting staat het wel toe dat hij over zijn onderzoek mag schrijven, ik heb vandaag nog gecheckt en het bleek dat we nog in een democratie leven.
Ja en zoals ik al eerder heb gezegd is van elke link door iemand hier al wel aangetoond dat deze onwaarheden bevat. Alleen weiger je daarop in te gaan en scherm je liever met termen als endlösung en eugenetica, want je zou eens toe moeten geven dat iets misschien toch niet helemaal klopt....quote:De laatste link was niet de enige die ik heb gepost, en alleen om aan te tonen dat er meer theorieën bestaan.
[..]
Misschien ben ik wel een lichtwezen dat via de aether electronische blauwdrukken verzend om iedereen de mexicaanse griep te bezorgen. Ik zeg niet dat het zo is, maar het zou zomaar eens kunnen. (volgens jouw laatste bron dan)quote:Misschien ben je zelf wel knettergek..... Ik zeg niet dat het zo is maar het zou zomaar eens kunnen.
Dat is het wel het geval volgens mijn beleving van de Democratie en wil ik ook graag zo houden (m.b.t. vrijheid v. meningsuiting)quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:12 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Haha, eerst was het een argument voor jou dat het veel blz. geleden was maar wanneer ik aantoon dat je onwaarheden spreekt is het opeens niet meer belangrijk
[..]
Vaccinatie is toch ook niet verplicht :S
vrijheid van meningsuiting is niet hetzelfde als een democratie trouwens.
[..]
Ik ben pertinent TEGEN een internationale medische cultus die het doel voor ogen heeft om op termijn het recht te verwerven om met een knip met de vinger gehele legers te mobiliseren om ieder mens op aarde verplicht te injecteren, waarom is dat zo moeilijk voor jouw hersencelletjes om dat te verwerken?quote:Ja en zoals ik al eerder heb gezegd is van elke link door iemand hier al wel aangetoond dat deze onwaarheden bevat. Alleen weiger je daarop in te gaan en scherm je liever met termen als endlösung en eugenetica, want je zou eens toe moeten geven dat iets misschien toch niet helemaal klopt....
[..]
Nu begin je het te begrijpenquote:Misschien ben ik wel een lichtwezen dat via de aether electronische blauwdrukken verzend om iedereen de mexicaanse griep te bezorgen. Ik zeg niet dat het zo is, maar het zou zomaar eens kunnen. (volgens jouw laatste bron dan)
Ok dan zijn er twee opties.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:25 schreef rieboet het volgende:
[..]
Dat is het wel het geval volgens mijn beleving van de Democratie en wil ik ook graag zo houden (m.b.t. vrijheid v. meningsuiting)
Ik zeg dat als er niet wat bewustwording aan te pas komt onder de bevolking dit gevaar reëel is. (verplichtstelling).
[..]
Ik ben pertinent TEGEN een internationale medische cultus die het doel voor ogen heeft om op termijn het recht te verwerven om met een knip met de vinger gehele legers te mobiliseren om ieder mens op aarde verplicht te injecteren, waarom is dat zo moeilijk voor jou hersencelletjes om dat te verwerken?
[..]
Nu begin je het te begrijpen
Mijn bronnen staan o.a. in mijn ondertiteling en dat recht heb ik deze te verdedigen PUNT!quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:35 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ok dan zijn er twee opties.
1. Je mening basseer je op de bronnen die je geeft
of
2. Je hebt een mening die nietop je bronnen is gebasseerd en je noemt alleen wat bronnen als excuus om je mening te spouwen.
Welke is het?
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:36 schreef rieboet het volgende:
[..]
Mijn bronnen staan o.a. in mijn ondertiteling en dat recht heb ik deze te verdedigen PUNT!
Boeien.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag
O het is zeer zeker een vraag hoor, als jij het ziet als een poging je de mond te snoeren heb je het antwoord eigenlijk al gegeven.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:40 schreef rieboet het volgende:
[..]
Boeien.
Dat is geen vraag, hooguit een poging mij de mond te snoeren hetgeen je niet gaat lukken.
Ging jij inhoudelijk in op dit?quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
O het is zeer zeker een vraag hoor, als jij het ziet als een poging je de mond te snoeren heb je het antwoord eigenlijk al gegeven.
cognitieve dissonantie is a bitch
Ik ben pertinent tegen het afsnijden van de pootjes van kuikentjes door de machts-elite om ze daarna te vervangen door wasknijpers.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:47 schreef rieboet het volgende:
[..]
Ging jij inhoudelijk in op dit?![]()
Ik ben pertinent TEGEN een internationale medische cultus die het doel voor ogen heeft om op termijn het recht te verwerven om met een knip met de vinger gehele legers te mobiliseren om ieder mens op aarde verplicht te injecteren, waarom is dat zo moeilijk voor jouw hersencelletjes om dat te verwerken?
Pot verwijt de ketel?
Idd geen leuk idee, vergelijkbaar met iedereen verplicht injecteren met een of andere gore bende vervaardigd in een of andere duistere schuur in Oekraine.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:52 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik ben pertinent tegen het afsnijden van de pootjes van kuikentjes door de machts-elite om ze daarna te vervangen door wasknijpers.
Zou niet weten waarom maar stel dat het zo moeilijk zou zijn, een legitieme reden om "hetgeen wat iemand vindt" dan maar voor het gemak onder het kleed te vegen?quote:Best moeilijk om een discussie te hebben over iets dat iemand vindt...
Wel als iemand niet uit wil / kan leggen waarom die mening relevant is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:57 schreef rieboet het volgende:
[..]
Idd geen leuk idee, vergelijkbaar met iedereen verplicht injecteren met een of andere gore bende vervaardigd in een of andere duistere schuur in Oekraine.
Zo zie je maar weer we hoeven het niet over alles oneens te zijn.
[..]
Zou niet weten waarom maar stel dat het zo moeilijk zou zijn, een legitieme reden "hetgeen wat iemand vindt" dan maar voor het gemak onder het kleed te vegen?
Mijn mening was en is;quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Wel als iemand niet uit wil / kan leggen waarom die mening relevant is.
Dit inderdaad. Daarom ook mijn vraag over hoe je bronnen bedoeld zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:21 schreef ToT het volgende:
Ik zal oompa's woorden dan maar even vertalen: Rieboet: jouw opmerking is in zijn ogen niet relevant, omdat jouw overtuiging in zijn ogen een science-fiction verhaal is dat nooit plaats zal vinden, net als het afknippen van kuikenpootjes om er wasknijpers van te maken.![]()
Heeft niks met moraalbesef te maken, maar alleen met een overtuiging op basis van de aangeleverde bewijsstukken. (Of juist het gebrek aan de overtuigignskracht van die bewijsstukken.)
Dank voor je steun kan ik niet zeggen maar wel, dank voor je te mengen in de discussie.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:21 schreef ToT het volgende:
Ik zal oompa's woorden dan maar even vertalen: Rieboet: jouw opmerking is in zijn ogen niet relevant, omdat jouw overtuiging in zijn ogen een science-fiction verhaal is dat nooit plaats zal vinden, net als het afknippen van kuikenpootjes om er wasknijpers van te maken.![]()
Heeft niks met moraalbesef te maken, maar alleen met een overtuiging op basis van de aangeleverde bewijsstukken. (Of juist het gebrek aan de overtuigignskracht van die bewijsstukken.)
Ok, dus, als ik het goed begrijp, zijn jouw bronnen bedoeld als onderbouwing van je mening? Dan is het wel belangrijk dat die bronnen dus bekeken worden, anders hebben ze zo weinig zin. Zou je misschien voor de verandering dan eens op een bron in kunnen gaan zonder meteen weer te gaan schreeuwen dat niemand het begrijpt? Je geeft namelijk niemand de kans om je te begrijpen omdat je weigert op je eigen bronnen in te gaan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:33 schreef rieboet het volgende:
Dan "vind" ik dat nogal verontrustend en kan ik mijn bedenkingen daarover onderbouwen en berusten op de meningen en alarm geroep onder 10.000'den medici die overal op het internet te vinden zijn.
Als we onze eigen gekozen regering al een zooitje vinden, en er om geen andere rede dan dat veel stemmers wel voor Wilders de moeite zullen gaan nemen een kruisje te gaan plaatsen;quote:
Dat is het hem juist, er vindt nu een situatie plaats waarin vaccinatie in grote getalen aanbevolen wordt, het is het hellende vlak waarover dusver niets zinnigs wordt gezegd door de pro-vaccinatie kant v/h verhaal.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:01 schreef ToT het volgende:
Maar dat de media deze varkensgriep zo enorm hypen betekent nog steeds lang niet dat we straks massaal allemaal gedwongen een vaccinatie gaan krijgen. Net als met die baarmoederhalskankerprik zal het gewoon vrijwillig blijven!
Die super gevaarlijke varianten KUNNEN in een lab gecreëerd zijn, tevens zijn er aanwijzingen dat dit het geval is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:17 schreef ToT het volgende:
Tja, volgens de wetenschappers kan dit griepje dus muteren tot iets gevaarlijks, maar volgens (1 van jouw?) bronnen valt dat dus blijkbaar heel erg tegen.
Je zou het ook een vorm van verantwoordelijkheid gevoel kunnen noemen in combinatie met de geschiedenisboeken zo nu en dan eens na te lezen en dat het plots ontstane idee dat de aard v/d mensheid in het algemeen in ene compleet veranderd zou zijn een illusie is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:34 schreef ToT het volgende:
Okee, maar als je continu uit moet gaan dat het ergst mogelijke wat er in je leven zou kunnen gebeuren, bij elk mogelijke gebeurtenis kan gebeuren, heb je geen makkelijk leven.
Je snapt er nog steeds geen reet van Tot met alle respect.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:59 schreef ToT het volgende:
Als er sterkere aanwijzingen zijn dat er iets gaande is, zou ik me er wel in verdiepen. Vooralsnog zijn de aanwijzingen niet duidelijk genoeg.
Je kunt overal wel iets in zien??quote:Ik heb nu zoiets van: je kunt overal wel wat in zien. Neemt niet weg dat ik die vaccinatie niet zal nemen hoor.Just to be sure...
quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:03 schreef oompaloompa het volgende:
hmm, maar als het een plan is om alles behalve de elite uit te vagen, zijn dan de wetenschappers niet onderdeel van de elitie, of zijn ze onderdeel van het complot volgens jou rieboet?
Je hebt een punt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:21 schreef ToT het volgende:
Rieboet, je blijft er maar mee gooien dat de vaccinatie verplicht zou zijn. Dat is gewoon niet zo, dat is op niets concreets gebaseerd. Die baarmoederhalskankerprik is ook niet verplicht. Ik zou graag zien waar je die uitspraak vandaan haalt.
ALS het verplicht zou worden, zou ik inderdaad sterkere bedenkingen er bij hebben, maar het IS niet verplicht.
Mijn dank daarvoor maar ben talloze pagina's compleet voor gek versleten als gevolg van die stelling in te nemen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:27 schreef ToT het volgende:
Natuurlijk, je blijft baas over eigen lijf en leden, maar dat spreekt voor zich.
quote:@ Oompa's vraag: een deel van die wetenschappers zouden dan vast in het complot zitten, en een deel zou bij de elite moeten horen die gered zou moeten worden, lijkt me.
JUIST dan niet omdat het in scene gezet zou kunnen zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:35 schreef ToT het volgende:
Rieboet: niemand verslijt je voor gek voor je stelling dat vaccinaties niet zomaar verplicht mogen worden (tenzij letterlijk en figuurlijk ECHT de pleuris uitbreekt!),
Onderschat die lui niet, de Holocaust stond anno 1940 ook ineens "plots" voor de deur!quote:en dat ALS het verplicht zou worden, het best verdacht is en er hevige protesten tegen zullen komen.
De mensen hier hebben alleen ernstige twijfels bij dat dat überhaupt gaat gebeuren!
Hmmm dan lijkt het me makkelijker om zomaar een dodelijk virus te verspreiden waar gewoon absoluut geen medicijn tegen is behalve die de heren zichzelf toedienen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:35 schreef rieboet het volgende:
[..]
JUIST dan niet omdat het in scene gezet zou kunnen zijn.
Ook een goed voorbeeld. Of een congres in het buitenland en chemisch bommetje erop. Of alle vliegtuigen naar Salou & Blanez neer laten storten. Of op internet verhalen de ronde in sturen dat de vaccinatie schadelijk is terwijl hij eigenlijk nodig is om het te overleven! ow shi...quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm dan lijkt het me makkelijker om zomaar een dodelijk virus te verspreiden waar gewoon absoluut geen medicijn tegen is behalve die de heren zichzelf toedienen.
Dit klopt nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:04 schreef rieboet het volgende:
Om het nog een keertje HELEMAAL duidelijk te maken.
Er zijn wetten in het leven geroepen die het openlijk antisemitisme verbieden.
Er zijn wetten in het leven geroepen die het openlijk discrimineren verbieden als gevolg daarvan.
Omdat als het discrimineren van joden verboden zou moeten zijn zou dat moeten gelden voor alle ethische minderheden.
Maar waarom is het überhaupt verboden? voor diegen die dat misschien zijn vergeten is omdat de geschiedenis uitwijst hetgeen waartoe dat allemaal zou kunnen leiden.
Namelijk genocide.
Haha, eerst post je dat discriminatie tov joden tot genocide kan leiden en meteen daarna een link naar een site waar ze de joden overal de schuld van gevenquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:27 schreef rieboet het volgende:
Voor degene die nog wat meer willen m.b.t. vorige post in wat meer detail;
Een artikel die het lezen waard is genaamd: "Protest against Orwellian corporate media grows"
(inspiratie) bron:
Wat denk je, dat je door zulke complete onzin te typen mensen er van weerhoudt op die website te klikken? Ofzo?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Haha, eerst post je dat discriminatie tov joden tot genocide kan leiden en meteen daarna een link naar een site waar ze de joden overal de schuld van geven
Hoi Salvador, helemaal mee eens, check de topic maar op voorgaande posts, ongelooflijk gewoon de < nee> houding van die gast...quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:47 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat denk je, dat je door zulke complete onzin te typen mensen er van weerhoudt op die website te klikken? Ofzo?
Want op die Jane Burgermeister worden "joden" nergens "de schuld" van gegeven, vuil stukje desinformant dat je er rondloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |