Wel als iemand niet uit wil / kan leggen waarom die mening relevant is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:57 schreef rieboet het volgende:
[..]
Idd geen leuk idee, vergelijkbaar met iedereen verplicht injecteren met een of andere gore bende vervaardigd in een of andere duistere schuur in Oekraine.
Zo zie je maar weer we hoeven het niet over alles oneens te zijn.
[..]
Zou niet weten waarom maar stel dat het zo moeilijk zou zijn, een legitieme reden "hetgeen wat iemand vindt" dan maar voor het gemak onder het kleed te vegen?
Mijn mening was en is;quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Wel als iemand niet uit wil / kan leggen waarom die mening relevant is.
Dit inderdaad. Daarom ook mijn vraag over hoe je bronnen bedoeld zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:21 schreef ToT het volgende:
Ik zal oompa's woorden dan maar even vertalen: Rieboet: jouw opmerking is in zijn ogen niet relevant, omdat jouw overtuiging in zijn ogen een science-fiction verhaal is dat nooit plaats zal vinden, net als het afknippen van kuikenpootjes om er wasknijpers van te maken.![]()
Heeft niks met moraalbesef te maken, maar alleen met een overtuiging op basis van de aangeleverde bewijsstukken. (Of juist het gebrek aan de overtuigignskracht van die bewijsstukken.)
Dank voor je steun kan ik niet zeggen maar wel, dank voor je te mengen in de discussie.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:21 schreef ToT het volgende:
Ik zal oompa's woorden dan maar even vertalen: Rieboet: jouw opmerking is in zijn ogen niet relevant, omdat jouw overtuiging in zijn ogen een science-fiction verhaal is dat nooit plaats zal vinden, net als het afknippen van kuikenpootjes om er wasknijpers van te maken.![]()
Heeft niks met moraalbesef te maken, maar alleen met een overtuiging op basis van de aangeleverde bewijsstukken. (Of juist het gebrek aan de overtuigignskracht van die bewijsstukken.)
Ok, dus, als ik het goed begrijp, zijn jouw bronnen bedoeld als onderbouwing van je mening? Dan is het wel belangrijk dat die bronnen dus bekeken worden, anders hebben ze zo weinig zin. Zou je misschien voor de verandering dan eens op een bron in kunnen gaan zonder meteen weer te gaan schreeuwen dat niemand het begrijpt? Je geeft namelijk niemand de kans om je te begrijpen omdat je weigert op je eigen bronnen in te gaan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:33 schreef rieboet het volgende:
Dan "vind" ik dat nogal verontrustend en kan ik mijn bedenkingen daarover onderbouwen en berusten op de meningen en alarm geroep onder 10.000'den medici die overal op het internet te vinden zijn.
Als we onze eigen gekozen regering al een zooitje vinden, en er om geen andere rede dan dat veel stemmers wel voor Wilders de moeite zullen gaan nemen een kruisje te gaan plaatsen;quote:
Dat is het hem juist, er vindt nu een situatie plaats waarin vaccinatie in grote getalen aanbevolen wordt, het is het hellende vlak waarover dusver niets zinnigs wordt gezegd door de pro-vaccinatie kant v/h verhaal.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:01 schreef ToT het volgende:
Maar dat de media deze varkensgriep zo enorm hypen betekent nog steeds lang niet dat we straks massaal allemaal gedwongen een vaccinatie gaan krijgen. Net als met die baarmoederhalskankerprik zal het gewoon vrijwillig blijven!
Die super gevaarlijke varianten KUNNEN in een lab gecreëerd zijn, tevens zijn er aanwijzingen dat dit het geval is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:17 schreef ToT het volgende:
Tja, volgens de wetenschappers kan dit griepje dus muteren tot iets gevaarlijks, maar volgens (1 van jouw?) bronnen valt dat dus blijkbaar heel erg tegen.
Je zou het ook een vorm van verantwoordelijkheid gevoel kunnen noemen in combinatie met de geschiedenisboeken zo nu en dan eens na te lezen en dat het plots ontstane idee dat de aard v/d mensheid in het algemeen in ene compleet veranderd zou zijn een illusie is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:34 schreef ToT het volgende:
Okee, maar als je continu uit moet gaan dat het ergst mogelijke wat er in je leven zou kunnen gebeuren, bij elk mogelijke gebeurtenis kan gebeuren, heb je geen makkelijk leven.
Je snapt er nog steeds geen reet van Tot met alle respect.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:59 schreef ToT het volgende:
Als er sterkere aanwijzingen zijn dat er iets gaande is, zou ik me er wel in verdiepen. Vooralsnog zijn de aanwijzingen niet duidelijk genoeg.
Je kunt overal wel iets in zien??quote:Ik heb nu zoiets van: je kunt overal wel wat in zien. Neemt niet weg dat ik die vaccinatie niet zal nemen hoor.Just to be sure...
quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:03 schreef oompaloompa het volgende:
hmm, maar als het een plan is om alles behalve de elite uit te vagen, zijn dan de wetenschappers niet onderdeel van de elitie, of zijn ze onderdeel van het complot volgens jou rieboet?
Je hebt een punt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:21 schreef ToT het volgende:
Rieboet, je blijft er maar mee gooien dat de vaccinatie verplicht zou zijn. Dat is gewoon niet zo, dat is op niets concreets gebaseerd. Die baarmoederhalskankerprik is ook niet verplicht. Ik zou graag zien waar je die uitspraak vandaan haalt.
ALS het verplicht zou worden, zou ik inderdaad sterkere bedenkingen er bij hebben, maar het IS niet verplicht.
Mijn dank daarvoor maar ben talloze pagina's compleet voor gek versleten als gevolg van die stelling in te nemen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:27 schreef ToT het volgende:
Natuurlijk, je blijft baas over eigen lijf en leden, maar dat spreekt voor zich.
quote:@ Oompa's vraag: een deel van die wetenschappers zouden dan vast in het complot zitten, en een deel zou bij de elite moeten horen die gered zou moeten worden, lijkt me.
JUIST dan niet omdat het in scene gezet zou kunnen zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:35 schreef ToT het volgende:
Rieboet: niemand verslijt je voor gek voor je stelling dat vaccinaties niet zomaar verplicht mogen worden (tenzij letterlijk en figuurlijk ECHT de pleuris uitbreekt!),
Onderschat die lui niet, de Holocaust stond anno 1940 ook ineens "plots" voor de deur!quote:en dat ALS het verplicht zou worden, het best verdacht is en er hevige protesten tegen zullen komen.
De mensen hier hebben alleen ernstige twijfels bij dat dat überhaupt gaat gebeuren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |