abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73575509
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 14:57 schreef rieboet het volgende:

[..]

Idd geen leuk idee, vergelijkbaar met iedereen verplicht injecteren met een of andere gore bende vervaardigd in een of andere duistere schuur in Oekraine.

Zo zie je maar weer we hoeven het niet over alles oneens te zijn.
[..]

Zou niet weten waarom maar stel dat het zo moeilijk zou zijn, een legitieme reden "hetgeen wat iemand vindt" dan maar voor het gemak onder het kleed te vegen?
Wel als iemand niet uit wil / kan leggen waarom die mening relevant is.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 11 oktober 2009 @ 15:16:31 #27
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73575899
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 15:05 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Wel als iemand niet uit wil / kan leggen waarom die mening relevant is.
Mijn mening was en is;

Ik ben pertinent TEGEN een internationale medische cultus die het doel voor ogen heeft om op termijn het recht te verwerven om met een knip met de vinger gehele legers te mobiliseren om ieder mens op aarde verplicht te injecteren.

Als die mening volgens jouw niet "relevant" is, is dit gewoon einde discussie want met iemand van jouw abominabel laag mortaliteit besef wil ik in geen velden noch wegen iets van doen hebben laat staan een discussie verder mee voort te zetten.
pi_73576112
Ik zal oompa's woorden dan maar even vertalen: Rieboet: jouw opmerking is in zijn ogen niet relevant, omdat jouw overtuiging in zijn ogen een science-fiction verhaal is dat nooit plaats zal vinden, net als het afknippen van kuikenpootjes om er wasknijpers van te maken.
Heeft niks met moraalbesef te maken, maar alleen met een overtuiging op basis van de aangeleverde bewijsstukken. (Of juist het gebrek aan de overtuigignskracht van die bewijsstukken.)
pi_73576423
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 15:21 schreef ToT het volgende:
Ik zal oompa's woorden dan maar even vertalen: Rieboet: jouw opmerking is in zijn ogen niet relevant, omdat jouw overtuiging in zijn ogen een science-fiction verhaal is dat nooit plaats zal vinden, net als het afknippen van kuikenpootjes om er wasknijpers van te maken.
Heeft niks met moraalbesef te maken, maar alleen met een overtuiging op basis van de aangeleverde bewijsstukken. (Of juist het gebrek aan de overtuigignskracht van die bewijsstukken.)
Dit inderdaad. Daarom ook mijn vraag over hoe je bronnen bedoeld zijn.
Als je mening gebaseerd is op informatie uit die bronnen is het de moeite waard om deze bronnen te bekijken, maar tot nu toe is daar niet op in gegaan wat lijkt te duiden dat de bronnen niet ten grondslag liggen van jou mening, maar dan is de vraag waarom die bronnen relevant zijn.

Of in andere woorden; er wordt nogal langs elkaar heen gepraat, dus wat is je bedoeling zodat wij ons aan kunnen passen op het doel waarvoor je post. Zolang je bedoeling niet duidelijk is, kun je het mensen niet verwijten dat ze reageren op zaken die achteraf volgens jou er niet toe doen.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 11 oktober 2009 @ 15:33:58 #31
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73576539
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 15:21 schreef ToT het volgende:
Dank voor je steun kan ik niet zeggen maar wel, dank voor je te mengen in de discussie.

Een aantal feiten op een rij; We hebben te maken met een Internationale organisatie namelijk de W.H.O. een orgaan van de V.N.

Er is al genoeg te doen geweest over het Europese parlement waarover alle kritiek ook niet "zomaar" uit de lucht is gegrepen.

De V.N. die via het optreden van de W.H.O. in eens zomaar op de voorgrond is getreden is daar nog een treedje boven op de ladder.

Het hoogste Internationale orgaan die wat in de melk te brokkelen heeft over wat met ons dagelijks leven gebeurt.

Kun je nagaan wat een afstand dat heeft van ons democratisch bestel en vergeet niet dat veel landen nooit een democratie hebben gehad.

Als ik aangeef dat er een media campagne aan de gang is die met enorm veel geweld en propaganda een of ander slangen gif voorschrijft die wij allemaal maar leuk moeten vinden.

Dan "vind" ik dat nogal verontrustend en kan ik mijn bedenkingen daarover onderbouwen en berusten op de meningen en alarm geroep onder 10.000'den medici die overal op het internet te vinden zijn.

Dat "vindt" meneer op zijn beurt niet relevant? sorry hoor, daar wil ik niet mee in discussie, dat gaat me net even te ver allemaal.

Dat lijkt me nogal dicht in de buurt van een fascistische houding komen namelijk, de geschiedenis is ruim voldoende aanleiding om daarvoor op de hoede te moeten zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 11-10-2009 15:41:17 ]
pi_73576929
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 15:33 schreef rieboet het volgende:
Dan "vind" ik dat nogal verontrustend en kan ik mijn bedenkingen daarover onderbouwen en berusten op de meningen en alarm geroep onder 10.000'den medici die overal op het internet te vinden zijn.
Ok, dus, als ik het goed begrijp, zijn jouw bronnen bedoeld als onderbouwing van je mening? Dan is het wel belangrijk dat die bronnen dus bekeken worden, anders hebben ze zo weinig zin. Zou je misschien voor de verandering dan eens op een bron in kunnen gaan zonder meteen weer te gaan schreeuwen dat niemand het begrijpt? Je geeft namelijk niemand de kans om je te begrijpen omdat je weigert op je eigen bronnen in te gaan.
pi_73577476
Maar dat de media deze varkensgriep zo enorm hypen betekent nog steeds lang niet dat we straks massaal allemaal gedwongen een vaccinatie gaan krijgen. Net als met die baarmoederhalskankerprik zal het gewoon vrijwillig blijven!
  zondag 11 oktober 2009 @ 16:04:44 #34
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73577583
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 15:19 schreef ToT het volgende:
Guys, please...
Als we onze eigen gekozen regering al een zooitje vinden, en er om geen andere rede dan dat veel stemmers wel voor Wilders de moeite zullen gaan nemen een kruisje te gaan plaatsen;

Moeten we dan wel alles zomaar pikken van een Internationaal orgaan waarover in geen velden noch wegen iets verifieerbaar is of iets te kiezen valt?

Dat is toch op zichzelf al waanzin?

En als die club met een of andere gore bende aankomen die wel in je bloedbaan geïntroduceerd MOET worden als dit zo doorgaat is dat niet alleen waanzin maar ook nog eens onvervalste krankzinnigheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 11-10-2009 16:16:18 ]
  zondag 11 oktober 2009 @ 16:09:35 #35
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73577759
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 16:01 schreef ToT het volgende:
Maar dat de media deze varkensgriep zo enorm hypen betekent nog steeds lang niet dat we straks massaal allemaal gedwongen een vaccinatie gaan krijgen. Net als met die baarmoederhalskankerprik zal het gewoon vrijwillig blijven!
Dat is het hem juist, er vindt nu een situatie plaats waarin vaccinatie in grote getalen aanbevolen wordt, het is het hellende vlak waarover dusver niets zinnigs wordt gezegd door de pro-vaccinatie kant v/h verhaal.

De hype die we nu meemaken heeft zich nog nooit in mensenheugenis voorgedaan, althans niet in de mate waarop dat nu gebeurt. Er zou alles op alles gezet moeten worden om dit soort grappenmakerij voorgoed de wereld uit te helpen.

[ Bericht 1% gewijzigd door rieboet op 11-10-2009 16:20:49 ]
pi_73578028
Tja, volgens de wetenschappers kan dit griepje dus muteren tot iets gevaarlijks, maar volgens (1 van jouw?) bronnen valt dat dus blijkbaar heel erg tegen.

De regeringen willen niet achteraf ellende krijgen van dat ze te laat / niet hebben ingegrepen waardoor ze persoonlijk door de nabestaanden van de eventuele overledenen gelynched gaan worden, dus slaan ze maar massaal vooraf vaccinaties in, just to be on the safe side.

Om gezeik achteraf te voorkomen adviseren ze mensen om die vaccinaties maar te nemen. Op deze manier hebben de regeringen zich gewoon volledig ingedekt tegen beschuldigingen achteraf.
Mocht er toch een "oepsje" in de vaccinatie zitten (wat echt wel mee zal vallen, gezien de geschiedenis van de vaccinaties), dan kunnen ze mooi met de beschuldigende vinger naar de Bigpharma wijzen die een slecht product hebben geleverd; zijzelf (de regeringen) hebben dan gewoon naar eer en weten gehandeld.
  zondag 11 oktober 2009 @ 16:24:32 #37
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73578262
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 16:17 schreef ToT het volgende:
Tja, volgens de wetenschappers kan dit griepje dus muteren tot iets gevaarlijks, maar volgens (1 van jouw?) bronnen valt dat dus blijkbaar heel erg tegen.
Die super gevaarlijke varianten KUNNEN in een lab gecreëerd zijn, tevens zijn er aanwijzingen dat dit het geval is.

In het geval dat dit nooit aangetoond kan worden, hetgeen namelijk net zoveel kans heeft als aan te tonen dat Lee Harvey Oswald NIET het dodelijke shot heeft afgeschoten op J.F.K.

Of dat Pim Fortuyn NIET is omgelegd door Volkert van der Graaf maar door de AIVD bijvoorbeeld wil dat nog niet zeggen;

Dat we dan maar vrijwillig moeten meewerken een mogelijke vorm van Biologische oorlogsvoering.

Dus moet je op voorhand kunnen en mogen uitgaan van mogelijke duistere motieven en verplicht vaccineren onder wat voor omstandigheden dan ook met 100% zekerheid kunnen uitsluiten en voorkomen.

Hier wordt door geen kip dusver nog serieus over nagedacht.

[ Bericht 3% gewijzigd door rieboet op 11-10-2009 16:56:29 ]
pi_73578587
Okee, maar als je continu uit moet gaan dat het ergst mogelijke wat er in je leven zou kunnen gebeuren, bij elk mogelijke gebeurtenis kan gebeuren, heb je geen makkelijk leven.
  zondag 11 oktober 2009 @ 16:52:41 #39
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73579099
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 16:34 schreef ToT het volgende:
Okee, maar als je continu uit moet gaan dat het ergst mogelijke wat er in je leven zou kunnen gebeuren, bij elk mogelijke gebeurtenis kan gebeuren, heb je geen makkelijk leven.
Je zou het ook een vorm van verantwoordelijkheid gevoel kunnen noemen in combinatie met de geschiedenisboeken zo nu en dan eens na te lezen en dat het plots ontstane idee dat de aard v/d mensheid in het algemeen in ene compleet veranderd zou zijn een illusie is.

Dus eigenlijk is het niet meer of minder dan je gezonde verstand te gebruiken d.w.z. het koppie koppie vermogen niet op non actief te plaatsen.

[ Bericht 5% gewijzigd door rieboet op 11-10-2009 16:58:00 ]
pi_73579281
Als er sterkere aanwijzingen zijn dat er iets gaande is, zou ik me er wel in verdiepen. Vooralsnog zijn de aanwijzingen niet duidelijk genoeg.
Ik heb nu zoiets van: je kunt overal wel wat in zien. Neemt niet weg dat ik die vaccinatie niet zal nemen hoor. Just to be sure...
pi_73579395
hmm, maar als het een plan is om alles behalve de elite uit te vagen, zijn dan de wetenschappers niet onderdeel van de elitie, of zijn ze onderdeel van het complot volgens jou rieboet?
  zondag 11 oktober 2009 @ 17:05:42 #42
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73579457
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 16:59 schreef ToT het volgende:
Als er sterkere aanwijzingen zijn dat er iets gaande is, zou ik me er wel in verdiepen. Vooralsnog zijn de aanwijzingen niet duidelijk genoeg.
Je snapt er nog steeds geen reet van Tot met alle respect.
quote:
Ik heb nu zoiets van: je kunt overal wel wat in zien. Neemt niet weg dat ik die vaccinatie niet zal nemen hoor. Just to be sure...
Je kunt overal wel iets in zien??

Iedereen verplicht stellen iets te laten injecteren waarover vermoedens bestaan dat er onbetrouwbare motieven een rol spelen??

Moet je dan eerst een halve gek te zijn om die verdenkingen te hebben?

Moet je er dan vanzelfsprekend van uit gaan dat de talloze vergelijkbare wantoestanden en genocide die de geschiedenis v/d mensheid rijk is zomaar of onverklaarbare rede de wereld uit zijn?

Zagen al die slachtoffers hun gruwelijk einde dan wel van kilometers afstand al aankomen?

Je begrijpt toch zeker wel dat daar wat geheimhouding aan vooraf gaat om zoiets te kunnen uitvoeren? of ben ik nu een compleet paranoïde dwaas die van alles voor de lol zomaar uit zijn duim zuigt?

Iedereen kan toch nog steeds een geschiedenisboek lezen want daar staan die dingen tot in detail beschreven en vergelijkbare conclusies trekken? waar of niet dan?

Kom op nou, op grond waarvan heb jij die veronderstellingen dan van goede vertrouwen voordat het tegendeel voor de 100% bewezen is?

En dat vermoedens gebaseerd op de geschiedenisboeken zorgvuldig te hebben bestudeert ook wettelijk verboden zouden moeten worden neem ik aan?

[ Bericht 0% gewijzigd door rieboet op 11-10-2009 17:21:39 ]
pi_73579752
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 17:03 schreef oompaloompa het volgende:
hmm, maar als het een plan is om alles behalve de elite uit te vagen, zijn dan de wetenschappers niet onderdeel van de elitie, of zijn ze onderdeel van het complot volgens jou rieboet?
pi_73579932
Rieboet, je blijft er maar mee gooien dat de vaccinatie verplicht zou zijn. Dat is gewoon niet zo, dat is op niets concreets gebaseerd. Die baarmoederhalskankerprik is ook niet verplicht. Ik zou graag zien waar je die uitspraak vandaan haalt.
ALS het verplicht zou worden, zou ik inderdaad sterkere bedenkingen er bij hebben, maar het IS niet verplicht.
  zondag 11 oktober 2009 @ 17:26:00 #45
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73580041
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 17:21 schreef ToT het volgende:
Rieboet, je blijft er maar mee gooien dat de vaccinatie verplicht zou zijn. Dat is gewoon niet zo, dat is op niets concreets gebaseerd. Die baarmoederhalskankerprik is ook niet verplicht. Ik zou graag zien waar je die uitspraak vandaan haalt.
ALS het verplicht zou worden, zou ik inderdaad sterkere bedenkingen er bij hebben, maar het IS niet verplicht.
Je hebt een punt.

Maar geef for fuck sakes ook eens toe dat ik zo langzamerhand wel met genoeg argumentatie ben gekomen dat dit (verplicht vaccineren) nimmer nooit niet zou moeten kunnen gebeuren!

Want daar is dusver wel de nodige inspanning voor nodig geweest om dit aan te kunnen tonen.
pi_73580075
Natuurlijk, je blijft baas over eigen lijf en leden, maar dat spreekt voor zich.

@ Oompa's vraag: een deel van die wetenschappers zouden dan vast in het complot zitten, en een deel zou bij de elite moeten horen die gered zou moeten worden, lijkt me.
  zondag 11 oktober 2009 @ 17:32:55 #47
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73580227
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 17:27 schreef ToT het volgende:
Natuurlijk, je blijft baas over eigen lijf en leden, maar dat spreekt voor zich.
Mijn dank daarvoor maar ben talloze pagina's compleet voor gek versleten als gevolg van die stelling in te nemen.

Dus zo natuurlijk is het niet, als gevolg van hersenspoeling campagnes zouden de overige mensen dat ook wel eens kunnen realiseren maar dan zou het wel eens te laat kunnen zijn.

Helaas zul je daar ook geen enkele wetten over kunnen vinden die "baas over eigen lijf en leden" garanderen want voor zover ik weet betsaan die namelijk helemaal niet.
quote:
@ Oompa's vraag: een deel van die wetenschappers zouden dan vast in het complot zitten, en een deel zou bij de elite moeten horen die gered zou moeten worden, lijkt me.
pi_73580282
Rieboet: niemand verslijt je voor gek voor je stelling dat vaccinaties niet zomaar verplicht mogen worden (tenzij letterlijk en figuurlijk ECHT de pleuris uitbreekt!), en dat ALS het verplicht zou worden, het best verdacht is en er hevige protesten tegen zullen komen.

De mensen hier hebben alleen ernstige twijfels bij dat dat überhaupt gaat gebeuren!
  zondag 11 oktober 2009 @ 17:35:50 #49
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73580298
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 17:35 schreef ToT het volgende:
Rieboet: niemand verslijt je voor gek voor je stelling dat vaccinaties niet zomaar verplicht mogen worden (tenzij letterlijk en figuurlijk ECHT de pleuris uitbreekt!),
JUIST dan niet omdat het in scene gezet zou kunnen zijn.
quote:
en dat ALS het verplicht zou worden, het best verdacht is en er hevige protesten tegen zullen komen.

De mensen hier hebben alleen ernstige twijfels bij dat dat überhaupt gaat gebeuren!
Onderschat die lui niet, de Holocaust stond anno 1940 ook ineens "plots" voor de deur!
pi_73580315
Nou ja, dan vraag ik me dus af. Als men idd de onderlaag uit zou willen roeien. Zou dus of alle wetenschappers in het complot moeten zitten of mensen boven die wetenschappers weer met de data van die wetenschappers moeten knoeien. Daarnaast zit de media in het complot om de griep te hypen & is het ook nog een wereldwijd complot. Dat is een aantal miljoen mensen die in het complot zitten?

Ik snap niet hoe dit dan het makkelijkste zou moeten zijn. Tis toch veel makkelijker om met +/- 10 man het AH huismerk bier te vergiftigen. Hoef je mensen ook niet te overtuigen het te gaan drinken :S
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')