BBCquote:The Boyzone singer Stephen Gately, 33, has been found dead while on holiday in Majorca.
The group's tour website said that he had "tragically died" and that the rest of the band would be flying out to Majorca on Sunday.
The website also said Gately had been on holiday with his long-term partner Andy Cowles when he died on Saturday.
Boyzone announced their comeback tour last November. The band had six UK number one hits between 1994 and 2000.
The News of the World's showbusiness editor Dan Wootton told Sky News Gately had gone out for drinks, returned to his accommodation and gone to sleep, but never woke up.
Boyzone manager Louis Walsh told the newspaper: "We're all absolutely devastated."
He said: "I'm in complete shock. I was only with him on Monday at an awards ceremony. We don't know much about what's happened yet.
"I only heard after The X Factor and we will rally around each other this week. He was a great man."
Gately revealed that he was gay and had a boyfriend in June 1999.
The two later married in a private civil partnership ceremony in London in 2006.
After Boyzone split Gately continued his career as a solo artist, but was dropped by Polydor in 2001 after three Top 20 singles.
He enjoyed further success performing in musicals, including Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat in 2003-04.
Gately also appeared in 2007 on ITV1's reality series Dancing on Ice, and was voted Hero of 1999 at the Smash Hits Poll Winners' Party.
Aan de opmaak kun je zien dat het NOS Teletekst is.quote:
Klopt, ik vond het vroeger ook altijd grappig/onwennig als ze weer bij Telekids te gast waren (Eloy had daarvoor een relatie met Carlo).quote:Op zondag 11 oktober 2009 08:46 schreef Mylene het volgende:
Hij had toen een relatie met Eloy de Jong van Caught in the Act en woonde enige tijd in Nederland.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 07:49 schreef Winner_Taco het volgende:
Ik kende die gast niet eenswel die andere dude . Ronan Keating ofzo?
Anyway sad news
Dat dus.. RIPquote:Op zondag 11 oktober 2009 09:59 schreef TheVulture het volgende:
Jezus, ik schrik hier toch wel van.... Boyzone was qua boybands toch altijd wel de band met de betere liedjes en ik vond het erg knap dat Stephen Gately voor zijn geaardheid uit durfde te komen.
ik was vroegah echt reuze fan van Boyzone. Steve was ook mijn favo. Al vind ik hem hier 'kinderachtig' zingen. Alsof ie MJ nadoet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 09:58 schreef Bamba het volgende:
Hier zingt hij met boyzone het nummer Ben van Michael Jackson..Waar hij groot fan van was..Frappant dat ze amper 4 maanden na elkaar overlijden..
iquote:Op zondag 11 oktober 2009 10:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik was vroegah echt reuze fan van Boyzone. Steve was ook mijn favo. Al vind ik hem hier 'kinderachtig' zingen. Alsof ie MJ nadoet.
Maar verders: RIP .
quote:Boyzone-zanger Stephen Gately overleden
AMSTERDAM - Boyzone zanger Stephen Gately (33) is plotseling overleden in zijn slaap tijdens zijn vakantie op Mallorca.
De leden van Boyzone met in het midden Denise van Outen
Foto: REUTERS
De oorzaak van zijn overlijden is tot nu toe nog onbekend. "Het lijkt erop dat hij wat is gaan drinken, daarna is teruggekomen, in slaap is gevallen en nooit meer wakker is geworden", vertelt een vriend van Stephen aan News Of the World.
Louis Walsh, manager van de Ierse band, verkeert in een complete shock. "Ik heb hem afgelopen maandag nog gezien bij een Awardsshow. Hij was een fantastische vent."
Stephen's medebandleden Mikey Graham, Keith Duffy en Shane Linch vliegen morgen naar Mallorca. "We moeten gewoon naar de plek waar hij is overleden en kijken wat we kunnen doen", laat Shane weten. Ronan Keating verblijft momenteel in Chicago. Een vriend van hem laat weten. "Hij is compleet afgeleid. Niemand heeft dit zien aankomen. Hij hield van Stephen als een broer. Dit is een hele grote tragedie."
Stephen laat zijn partner Andrew Cowles na, zij waren sinds 2006 met elkaar getrouwd.
Moet ik hieruit opnemen dat Ronan niet naar Mallorca afreist? Lijkt me toch vreemd, zeker omdat hij voor velen toch een beetje 'het gezicht' van de band was.quote:
Een mooie manier om te gaan, toch?quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgens Telegraaf in zijn slaap overleden
Same here...quote:Op zondag 11 oktober 2009 08:42 schreef Cee het volgende:
Jeeeeezus. Ik schrok wel hoor, toen ik het vanochtend hoorde.
Ik was vroeger fanen ging naar optredens en heb 'm meerdere malen ontmoet, zo'n toffe gast.
wat zat er in dat drankje?quote:"Het lijkt erop dat hij wat is gaan drinken, daarna is teruggekomen, in slaap is gevallen en nooit meer wakker is geworden"
Dat zou je bijna wel gaan denken ja...quote:
Misschien niks in het drankje maar "gewoon" een hartinfarct of hersenbloeding?quote:
Ik zit ook te denken aan wat die modeontweper (Percy Irausquin?) vorig jaar is overkomen. Was ook in een keer, patsboem, weg.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien niks in het drankje maar "gewoon" een hartinfarct of hersenbloeding?
No Matter Whatquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit ook te denken aan wat die modeontweper (Percy Irausquin?) vorig jaar is overkomen. Was ook in een keer, patsboem, weg.
Ik wil een liedje draaien maar ik kan het niet.
Ja dat was ook zo ineens in de douche of iets... en ook een dertiger.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit ook te denken aan wat die modeontweper (Percy Irausquin?) vorig jaar is overkomen. Was ook in een keer, patsboem, weg.
Ik wil een liedje draaien maar ik kan het niet.
Dat dus... en ik weet niet of ik de enige ben maar aangezien zelf bijna 30 ben grijpen dit soort dingen altijd extra hard aan... het kan dus zomaar ineens zo zijn dat je lichaam er geen zin meer in heeftquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
33... wat is dat nou voor leeftijd om te overlijden?
Ik vind het ook extra confronterend, ik word over een half jaar 30.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat dus... en ik weet niet of ik de enige ben maar aangezien zelf bijna 30 ben grijpen dit soort dingen altijd extra hard aan... het kan dus zomaar ineens zo zijn dat je lichaam er geen zin meer in heeft
quote:Stephen Gately's Death 'Not Suspicious'
Spanish police investigating the death of Boyzone singer Stephen Gately in Majorca say there were "no signs of suspicious circumstances".
Stephen Gately pictured earlier this year
The 33-year-old Irish pop star and actor was on holiday with his long-term partner in Majorca when he "tragically died" on Saturday, according to the Boyzone Tour website.
A spokesman for the police in Spain said Gately died at 1.45pm in his house in Port Andratx, and added: "At the moment it is not known how he died. There are no signs of suspicious circumstances."
The News of the World reported that Gately went to sleep after a night out and failed to wake up.
The four remaining band members are flying out to the island.
Singer Ronan Keating is said to be "completely devastated".
A message on the band's official website confirmed Gately's death: "Stephen tragically died whilst on holiday in Majorca yesterday.
"He was there with his partner Andrew.
"At present we don't have too many details. The rest of the boyz will be travelling to Majorca later this morning."
Gately married his partner Andrew Cowles in a civil union in March 2006.
When the gay singer came out 10 years ago it caused a sensation in the pop music world.
Dan Wootton, showbiz editor of the News of the World, told Sky News how he spoke to Boyzone's manager Louis Walsh after the news of Gately's death broke.
He said the X Factor judge told him: "I'm in complete shock. I was only with him on Monday at an awards ceremony. We don't know much about what's happened yet.
"I only heard after The X Factor and we will rally around each other this week. He was a great man."
quote:Showbiz World Pays Tribute To Irish Singer
The entertainment world has been paying tribute to Boyzone singer Stephen Gately, who has died aged 33 while on holiday in Majorca.
The Irish star reportedly fell asleep after a night out and never woke up. It is not yet known what caused his death.
Boyzone manager Louis Walsh:
"We're all absolutely devastated. I'm in complete shock. I was only with him on Monday at an awards ceremony. We don't know much about what's happened yet."
Walsh also told the News of the World: "I only heard after The X Factor and we will rally around each other this week. He was a great man."
Boyzone member Shane Lynch:
"Me and the boys are flying out (to Majorca) in the morning.
"We just need to get over to where he's passed and work out what we need to do."
Boyzone member Ronan Keating:
His spokesman said the star was "totally devastated" and was on his way back from the United States at the moment.
She told Sky News: "I can't believe it. I'm so shocked. It's so upsetting, because he's such a nice man.
"Anybody to die at the age of 33 is just horrific no matter who you are but he was just such a nice person.
"In showbiz, you do meet a few characters and he's one of the nicest people I've ever met on that showbiz circle.
"He was very much clean living. He was in a very, very good place in his life. Boyzone as a group are just so grateful to be back second time around and to be so well received this time round.
"He also wanted to do so much in the West End. He was such a fantastic singer in the group alone."
Former Irish prime minister Bertie Ahern:
"This is a huge tragedy. Stephen and Boyzone have been very much a part of our life for 15 years in Ireland.
"They've done well around the world, but they are very much a group of lads from north Dublin.
"It's a huge loss. I extend my sympathy to the Gately family and all the lads in Boyzone."
Mr Ahern, whose daughter Georgina is married to Nicky Byrne of boyband Westlife, also told Sky News: "It's a huge loss for all the supporters of Boyzone.
"They got back together, they've been doing really well.
"I was talking to Ronan (Boyzone singer Ronan Keating) the other night.
"They had a big year ahead. So it's a huge personal tragedy to the Gatelys but also to the entertainment and music industry."
Singer Sir Elton John:
"David (his partner David Furnish) and I are stunned by this tragedy. Stephen was the kindest, gentlest soul.
"We send our love and condolences to his partner Andy and to all his friends everywhere."
Radio DJ and historian Paul Gambaccini:
"This was not supposed to happen. This was not in the script. Everyone is surprised as well as being demoralised by this.
"Stephen's band name had the term 'boy' in it and boys, which they were when they were popular in the 90s, aren't supposed to go this quickly.
"They had 16 top five singles. Six were number ones. They put out four albums and they were all number ones.
"They sold more singles in the Nineties than Take That. Boyzone were the best selling singles boyband during the Nineties.
"Then they split and Ronan (Keating) had his great solo success. Now they've come back and you would think there was everything to play for.
"The problem is where do they go from here without him. Without Stephen, it's Ronan and the others. This really changes the chemistry of the whole thing."
Presenter Stephen Fry:
Writing on the micro-blogging website Twitter, he said: "Just heard the very sad news about dear Stephen Gately. What a dreadful shock.
"He was loveable and sweet-natured and will be hugely missed."
Singer Katherine Jenkins:
She wrote on Twitter: "So so sad 2hear the news about Stephen Gately.
"We had a really fun night out with him at the Ivy Club a few weeks ago. Good memories 2 cherish".
Op Harry de Hengst.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:03 schreef Urquhart het volgende:
Toevallig zag ik Boyzone nog in een Telekids-aflevering vorige week. Triest nieuws
Kun je die toevallig posten?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Op Harry de Hengst.Ik heb nog foto's van het hele zooitje op de hengst.
daar lijkt het wel op, maar een natuurlijke dood op je 33e is zo onbegrijpelijk jongquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien niks in het drankje maar "gewoon" een hartinfarct of hersenbloeding?
Heb even een tweetal ingescand. Verdomde jaren '90 en hun gebrek aan digitale camera's.quote:
wat ik me altijd afvraag bij dit soort dingen; hoe bepaal je het tijdstip van overlijden bij iemand die in zn slaap overleden is? nemen ze dan de tijd wanneer ze t ontdekken, stelt de lijkschouwer t vast, hoe?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://news.sky.com/skyne(...)icle/200910215403550
[..]
carlo en stephen hebben nooit wat gehad samen gehad, ze hebben wel een gemeenschappelijke ex en dat is eloyquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:36 schreef mevrouwdebok het volgende:
oh ja , met stephen heeft carlo nog een tijdje iets gehad en daarna met eloy .
toevallig paar dagen geleden nog opgezet. En idd ook nog hen tegengekomen in de 10 jaar RTL - telekids van laatst... Vond m ook altijd zo cutequote:Op zondag 11 oktober 2009 11:49 schreef Flurrie het volgende:
Was niet echt een fan, maar ik vond wel dat Boyzone mooie en leuke nummers maakte
*gaat ff in de stoffige cd kast zoeken naar het Greatest hits album van Boyzone*
RIP
Dan heb je niet echt lekker vooruitgepland qua username.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het ook extra confronterend, ik word over een half jaar 30.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:47 schreef Marble het volgende:
[..]
Dan heb je niet echt lekker vooruitgepland qua username.
Dat kunnen ze toch een beetje berekenen door de lichaamstemperatuur?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:40 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat ik me altijd afvraag bij dit soort dingen; hoe bepaal je het tijdstip van overlijden bij iemand die in zn slaap overleden is? nemen ze dan de tijd wanneer ze t ontdekken, stelt de lijkschouwer t vast, hoe?![]()
[..]
carlo en stephen hebben nooit wat gehad samen gehad, ze hebben wel een gemeenschappelijke ex en dat is eloy![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:47 schreef Marble het volgende:
[..]
Dan heb je niet echt lekker vooruitgepland qua username.
ja, maar dan zeggen ze toch altijd tussen zo en zo laat?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:48 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch een beetje berekenen door de lichaamstemperatuur?
(ik zeg ook maar wat hoor, dat komt wel eens voorbij in CSI)
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://news.sky.com/skyne(...)icle/200910215403640
Now they've come back and you would think there was everything to play for.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb even een tweetal ingescand. Verdomde jaren '90 en hun gebrek aan digitale camera's.
Poging om met vijf man sterk op de hengst te klimmen.
[ afbeelding ]
Pogingen mislukken dus men gaat maar als blije eieren op het springkussen bouncen.
[ afbeelding ]
cool dat jij erbij was!quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb even een tweetal ingescand. Verdomde jaren '90 en hun gebrek aan digitale camera's.
Poging om met vijf man sterk op de hengst te klimmen.
[ afbeelding ]
Pogingen mislukken dus men gaat maar als blije eieren op het springkussen bouncen.
[ afbeelding ]
Memoriesquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:59 schreef Apotheose het volgende:
[..]
cool dat jij erbij was!
Dit heb ik destijds wel gezien geloof ik:
Ze zijn best vaak langs geweest bij telekids:
Irene ook: "did you do it in your pants?"
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:59 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Irene ook: "did you do it in your pants?"
Mooie tekst van zijn bandgenotenquote:Op zondag 11 oktober 2009 18:15 schreef Apotheose het volgende:
Is irene echt zo slecht in engels of is het maar toneel?
OT: http://www.stephengately.co.uk/ .
ja telegraaf.. Is dat niet een krant die alles overdrijft voor de sensatie of is dit nu echt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:05 schreef TheVulture het volgende:
Bron: Telegraaf
'Boyzone-zanger gestikt in eigen braaksel'
Dit is het meest waarschijnlijke zoals het er nu uitziet. De autopsie is morgen pas.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:04 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja telegraaf.. Is dat niet een krant die alles overdrijft voor de sensatie of is dit nu echt?
Nee is echt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:15 schreef Apotheose het volgende:
Is irene echt zo slecht in engels of is het maar toneel?
Ik kreeg er toen en nu ik het terugkijk plaatsvervangende schaamte van.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik lag destijds in een deuk om die steenkolen commentaren van Irene.
Hij was toch om 01:45 overleden?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:05 schreef TheVulture het volgende:
Toen Andy rond 5.30 uur naar bed ging, zei Gately dat hij nog even op zou blijven.
??? Ik zie het verband niet?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het ook extra confronterend, ik word over een half jaar 30.
Misschien moet je lezen waar ik op reageerdequote:
Ja, dan snap ik het nog niet. Denken jullie dan dat je veel kans hebt dat je lichaam ineens ophoudt als je 30 bent?quote:
Je staat er, even, extra bij stil. En je denkt er gevoelsmatig over na. Geen kansberekeningen of wat jij nou probeert te zeggen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:51 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik het nog niet. Denken jullie dan dat je veel kans hebt dat je lichaam ineens ophoudt als je 30 bent?
don't shoot the messengerquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hij was toch om 01:45 overleden?
Het komt niet eens in de buurt van grappigquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:57 schreef Zapper het volgende:
NU.nl durft vandaag dit te publiceren:
[ afbeelding ]
bronquote:Eloy de Jong was Stephen Gately's geheime liefde
AMSTERDAM - De Nederlandse Eloy de Jong is volledig in shock door het plotselinge overlijden van zijn ex-geliefde: Boyzone-zanger Stephen Gately. "Het lijkt net alsof ik in een slechte B-film zit”, zegt hij aangeslagen.
„Helemaal nu allerlei wilde geruchten over de toedracht van zijn overlijden aanzwellen. Ik hoop dat de verhalen over drank en drugs niet kloppen. Zoals ik Stephen kende, paste het in ieder geval niet bij hem.”
„Op de tv zag ik gisteren beelden van Stephen en mij samen”, vervolgt Eloy (36). „Zo vlak na zijn dood raakt me dat diep. Af en toe spraken we elkaar nog. Niet vaak, maar dat gaat zo als je allebei gelukkig bent geworden met een ander. De hondjes die Stephen en ik hadden toen we samen in Landsmeer woonden, worden nog altijd verzorgd door mijn moeder. Het is bizar om te zien hoe Joey nog steeds de trucjes doet die Stephen hem had geleerd. Terwijl Stephen er nu niet meer is.”
„Nooit zal ik Stephen vergeten”, zegt Eloy stellig. „Hij heeft een belangrijk deel van mijn leven met me doorgebracht. En ik geloof dat dat andersom ook geldt. We zaten allebei in een boyband: hij in Boyzone en ik in Caught in the Act. En we waren in het diepste geheim geliefden. Stephen, ik én onze platenmaatschappij leefden voortdurend in angst dat mensen erachter zouden komen. Ons publiek bestond voornamelijk uit meisjes.”
Zucht: „Het was zo’n tegenstelling: het immense succes dat we beiden hadden en het grote geheim dat we met ons meedroegen… We zaten in hetzelfde schuitje en dat maakte onze band heel hecht. Natuurlijk wisten we dat onze liefde ooit uit zou komen. Op een dag werden we gebeld door een persbureau: Stephen en ik waren samen gezien en er waren foto’s van ons gemaakt. Het was zonneklaar dat we ons niet wilden laten chanteren of wilde speculaties de ronde wilden laten doen en besloten ons eigen verhaal te vertellen.”
„Voor Stephen en mij was het heel vreemd dat onze liefde wereldnieuws werd. Natuurlijk was onze relatie voor het publiek een openbaring, maar voor ons was het gewoon liefde. Alleen niet met een meisje, maar met iemand van de eigen sekse.” Eloy knikt: „Ik weet wel dat nog steeds niet iedereen openstaat voor homostellen. Zelfs mijn vader, die inmiddels is overleden, had er aanvankelijk moeite mee. Mijn moeder kon altijd goed met Stephen opschieten. Hij was klein en heel erg lief. Al na hun eerste ontmoeting had ze hem in haar hart gesloten.”
„In tegenstelling tot wat iedereen van ’een sterrenkoppel’ dacht, waren we totaal niet van de seks, drugs en rock-’n-roll. Als we samen in Nederland waren, gingen we graag varen. Tijdens zulke tochtjes namen we dan een barbecue en een flesje wijn mee. Ook waren we gek op Disney, bezochten over de hele wereld hun winkels, waar we dan leuke dingen kochten.” Eloy glimlacht bij de herinnering: „Het gekste dat wij samen hebben gedaan, is geloof ik lunchen met George Michael.”
Pillen en drank
In de verhalen over pillen en drank die nu de ronde doen over Stephen herkent Eloy zijn vroegere vriend niet. „Ik heb Stephen vorig jaar voor het laatst gesproken, dus dat is best lang geleden. Onze relatie ging na drieënhalf jaar over. Kort daarna kreeg Stephen een relatie met Andy Cowles, met wie hij in 2006 trouwde. Ik hoop dat Andy en Stephen het geluk hadden gevonden zoals Stephen en ik dat hadden. Bij ons waren kleine dingen belangrijk.”
Eloy, die eerder de levenspartner van Carlo Boszhard was, weet niet of hij naar de uitvaart gaat. „In mijn hart voelt het wel zo dat ik naar Ierland moet. Maar ik laat het van Stephens familie afhangen. Ik zou het heel ongemakkelijk vinden om mezelf op te dringen. Maar als er een kaart komt, ga ik met alle liefde.” Besluit: „Het is vreselijk dat Stephen in de bloei van zijn leven is overleden. Het succes, het geheim en de liefde verbonden ons voor het leven. Hij is voor altijd in mijn hart.”
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het komt niet eens in de buurt van grappig
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:57 schreef Zapper het volgende:
[ afbeelding ]
tis MJ niet. Als die dood gaat (ok, hij IS al doodquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:57 schreef Zapper het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:57 schreef Zapper het volgende:
[ afbeelding ]
Van de frontpagequote:Boyzone-zanger stierf natuurlijke dood
De 33-jarige Stephen Gately, zanger van de populaire Britse jongensgroep Boyzone, is overleden door vocht in zijn longen. Dat bleek vandaag uit de eerste autopsieresultaten. Gately overleed zaterdagochtend na een avond stappen op het Spaanse eiland Mallorca.
De Spaanse politie zei meteen na de vondst van het lichaam van Gately dat er geen verdachte omstandigheden waren. Ook de familie sprak over een natuurlijke dood en een tragisch ongeluk. Volgens Britse media is hij gestikt in zijn eigen braaksel.
heb wel 2 videobandenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja die ananasEn die wenkbrauw van 'm. Ik snapte nooit wat hij er nou aan vond. Eigenlijk zat ie er met Mikey en Keith een beetje voor spek en bonen bij. De achtergrondkoortjes werden ook bijna altijd geplaybackt, hoefden ze alleen maar hun lippen te tuiten en mee te wiegen (Father and Son!)
Better is idd mooi, vooral die clip. Daarvoor heb ik ook alles van ze gemist (kwam net op youtube een voor mij totaal onbekende clip tegen, vaag)
Ben 1 keer naar een concert in Ahoy geweest, toen ik al iets ouder was en de gekheid wel een beetje over was. Maar ik was met die vriendin en het was voor het jeugdsentiment. Stephen zwaaide nog naar ons(ik laat mezelf graag in die waan) Jammer dat je nooit een concert hebt meegemaakt.. ik had er ook nog wel een keertje heen gewild..
Vond dit ook zo'n mooi nr, stond die nou op die greatest hits? Toch m'n cd's weer es opsnorren..
OMG ik zie mezelf.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:30 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ohja Live at Wembley, of die allereerste video (Said and Done) met al die backstage beelden. Echt versleten die video's!
Kocht ook alle singles, heb er zelfs eentje met een hologram van de Key to my life video
-sorry is al gepost-
Why is it so busy outside?![]()
Ze zingen live ja, maar het klinkt niet als je ook nog de band mee laat lopen
Briljant!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:37 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zo heerlijk genant dit
Deze zie ik nu voor het eerst, gaan ze het weer nadoen
stephen is hier zo cute:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:30 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ohja Live at Wembley, of die allereerste video (Said and Done) met al die backstage beelden. Echt versleten die video's!
Kocht ook alle singles, heb er zelfs eentje met een hologram van de Key to my life video
-sorry is al gepost-
Why is it so busy outside?![]()
Ze zingen live ja, maar het klinkt niet als je ook nog de band mee laat lopen
Op 0.46 is Ronan handen aan het schudden, meisje met lang blond haar/witte trui, dan een jongen, dan buigt er iemand debiel over met 'n arm half gedraaid zo van 'yo man Ronan shake on it' en dan komt Irene de boel verstieren. Ik ben dus die yo man shake on it debiel.quote:
beeld is niet zo duidelijk met die pixels...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Op 0.46 is Ronan handen aan het schudden, meisje met lang blond haar/witte trui, dan een jongen, dan buigt er iemand debiel over met 'n arm half gedraaid zo van 'yo man Ronan shake on it' en dan komt Irene de boel verstieren. Ik ben dus die yo man shake on it debiel.
Ja hoor! Na 3 maanden vond ik het welletjes.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:57 schreef Apotheose het volgende:
[..]
beeld is niet zo duidelijk met die pixels...Heb je Ronans hand geschud?
Heb je je hand wel gewassen nog na die tijd?
![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja hoor! Na 3 maanden vond ik het welletjes.
Ik heb ook ooit bij Steve op schoot gezeten maar heb ook m'n kont gewassen daarna.
ik wil je aanraken!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja hoor! Na 3 maanden vond ik het welletjes.
Ik heb ook ooit bij Steve op schoot gezeten maar heb ook m'n kont gewassen daarna.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
eh.... were you that fat??quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:31 schreef Cee het volgende:
Bar van Hotel American in Amsterdam, ik zat er met een stel vriendinnen en een paar Boyzoners waren ook in de bar en toen kwam Steve bij ons zitten. En toen wilden we na een tijdje met hem op de foto maar het was een beetje krap en we konden niet echt opschuiven en toen klopte die op z'n schoot zo van "kom maar op m'n schoot" en ik zei "are you serious, I'm gonna crush you!" maar hij geloofde er wel in dus, tja.Dus nou heb ik een foto van mezelf op schoot bij
Stephen
.
En nee ik ga m'n kop hier niet posten.
Ik heb nergens gezegd dat ik fan ben hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:50 schreef aychelle het volgende:
na hun dood springt ineens elke ''fan'' ineens op van: omg néé wat jammer nou! asjeblieft zeg jullie zijn zogenaamde fans die zielig komen doen net zoals michael jackson nu een miljoen fans er heeft bij gekregen. Zielig inderdaad maar hou op met: ik was zo'n grote fan, please bitches!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:50 schreef aychelle het volgende:
na hun dood springt ineens elke ''fan'' ineens op van: omg néé wat jammer nou! asjeblieft zeg jullie zijn zogenaamde fans die zielig komen doen net zoals michael jackson nu een miljoen fans er heeft bij gekregen. Zielig inderdaad maar hou op met: ik was zo'n grote fan, please bitches!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:50 schreef aychelle het volgende:
Ik verwacht het wel live op Nederland 1 (dat is de rampenzender, toch?), en als RTL4 en SBS de extra uitzendrechten hebben verkregen, dan hebben we goede kans dat we ook via die kwaliteitszenders kunnen meekijken met de voltrekking van de geschiedenis onder onze ogen. Jemig, en wij bij de val van de Berlijnse muur al opspringen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:10 schreef Swiffer het volgende:
Zou de begrafenis/dienst nog op tv worden uitgezonden?
Ik snap de tirade van mevrouw ook niet zo goed. Niet blij dat er mensen opeens opbiechten fan te zijn (geweest) en liedjes (weer) gaan draaien om oude tijden te doen herleven. En dan dat 'bitches', nou nou nou kom kom kom dat kan wel wat subtieler.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:36 schreef Apotheose het volgende:
[..]
maar ik was ook echt fan. En dat was ik niet van MJ.
![]()
Ow ja en wat SuperTuxxx al zegt: het is ook een stukje jeugdsentiment om die stukjes van hen weer terug te kijken. Had net zo goed in MLN gekund![]()
quote:Bulgaar Geori probeert zijn verhaal inmiddels al aan Spaanse televisiestations te slijten voor 76.000 euro...
Ik denk dat jij het concept jeugd/nostalgie niet begrijpt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:50 schreef aychelle het volgende:
Doe normaalquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:50 schreef aychelle het volgende:
quote:
Of het verschil fan en fanatieke-die-hard-fan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:43 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het concept jeugd/nostalgie niet begrijpt.
tsjonge jonge jonge jonge jonge jongequote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:39 schreef TheVulture het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ephen__sliep___.html
Hij is dus gestorven na het triootje en terwijl ie daar dood in de bank lag is zijn vriend nog even met de Bulgaar van bil gegaan....
Ik vond het ook erg ontroerend... lijkt me voor hun ook raar als ze bij elkaar zijn en er eentje voor altijd zal ontbrekenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:53 schreef Apotheose het volgende:
net bij RTL BLVD een speechje van Ronan... Damn ik kreeg toch ff traantje in mn ogen hoor... Raakte me erg.
Ik ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:53 schreef Apotheose het volgende:
net bij RTL BLVD een speechje van Ronan... Damn ik kreeg toch ff traantje in mn ogen hoor... Raakte me erg.
mooi dat de overige boyzoners zn kist dragen. Eigenlijk 'verwacht' je ook niet anders.quote:'Boyzone waakt 's nachts bij Gately'
AMSTERDAM - De collega's van Boyzone-zanger Stephen Gately gaan het lichaam van hun overleden bandmaatje ophalen van Mallorca. Gezamenlijk vliegen ze terug naar Ierland, waar de zanger zaterdag begraven wordt.
© Wenn.com
Tijdens zijn laatste nacht waken de zangers bij het graf van hun vriend. Dat meldden verschillende Britse media.
De familie van de zanger neemt vrijdag in besloten kring afscheid van hun dierbare. Dat schrijft de Britse Daily Telegraph.
Zaterdag vindt in de Saint Lawrence O'Toole kerk in Dublin de uitvaartdienst plaats. Volgens de Britse Daily Mirror brengen de Boyzone-zangers de nacht voor de mis bij Gately in de kapel door, omdat Stephen er 'niet van hield om alleen te zijn'.
Kist
De Britse zender Sky News meldt dat de vier bandleden de kist van hun collega dragen tijdens de begrafenis. Dit zouden ze samen met twee familieleden van de zanger doen.
Ronan Keiting, Keith Duffy, Mikey Graham en Shane Lynch betuigden dinsdag hun medeleven aan de ouders van Gately in Dublin.
De bandleden vertelden dat er plannen zijn om een herdenkingsdienst in Londen te organiseren. Gateley en zijn partner Andrew Cowles woonden samen in de Britse hoofdstad.
Vakantie
Gateley overleed zaterdag op 33-jarige leeftijd tijdens een vakantie in Mallorca. Een vriend vond hem rond het middaguur in het vakantieverblijf na een avondje stappen.
De Boyzone-zanger zat in zijn pyjama op de grond met zijn hoofd in een kussen. Uit de eerste autopsieresultaten blijkt dat Gately kampte met een longoedeem.
© Novum
Op youtube can je stukjes terugzien/horen. Ze zonden het uit via Sky, mensen die buiten stonden konden meeluisteren met de dienst, binnen werd niet gefilmd. Ze lieten zien dat de jongens de kist naar buiten droegen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:49 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zat vanmiddag in de auto, lieten ze op de radio live wat stukjes horen van de begrafenis. Ronan die in tranen uitbarstteGing ik ook weer
Is het nog ergens terug te kijken? Ze zonden het uit via Sky Channel ofzo..
http://www.newsoftheworld(...)hen-Gately-CCTV.htmlquote:Stephen Gately uren voor dood gefilmd.
Op beelden van een beveiligingscamera is te zien hoe Stephen Gately, ogenschijnlijk broodnuchter, samen met zijn echtgenoot Andy een nachtclub op Mallorca binnengaat.
Vlak na het overlijden dan de Boyzone-zanger, vorige week zondag, deden er wilde geruchten de ronde dat Stephen meer dan acht uur aan het zuipen was geweest.
Een barman uit de nachtclub waar de beelden rond half één 's nachts werden gemaakt vertelt echter dat de zanger niet dronken was. "Hij heeft maar één drankje gedronken en was absoluut niet dronken."
De eigenaresse van dezelfde club vertelt aan News of the World: "Stephen was goed gemutst, hij kwam hier wel vaker en was een echte heer. Op de video is te zien dat alles goed is, hij ziet er niet dronken uit en is vrolijk. Het is een normaal avondje uit waar iedereen het naar zijn zin heeft."
Je ziet die kist maar je gelooft niet/wil niet geloven dat hij daarin ligt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze lieten zien dat de jongens de kist naar buiten droegen.
Ik hield het niet droog.
''The five of them together, for the final time...'quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:43 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
''The five of them together, for the final time...'
oef...
Ik ook niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:45 schreef Bamba het volgende:![]()
. Ik kan het gewoon nog steeds niet geloven...
hier nog een interview met de 4 overgebleven Boyzone-ers:quote:Op zondag 1 november 2009 17:16 schreef MarijeH het volgende:
Boyzone brengt nieuw album uit met vocals overleden zanger
De Ierse popgroep Boyzone gaat een nieuw album uitbrengen waarop ook de stem van voormalig bandlid Stephen Gately te horen is. Gately stierf vorige maand, maar delen van zijn zangpartijen waren daarvoor al opgenomen.
Leadzanger Ronan Keating onthulde dat Gately enkele weken voor zijn dood al zangpartijen had opgenomen van diverse songs. Die vocals worden nu gebruikt tijdens de opnames van de nieuwe plaat. "Het nieuwe album moet er komen en de stem van Gately zal ook te horen zijn", aldus Keating.
Na een nachtje stappen in Mallorca stierf Gately op 10 oktober onverwacht in zijn slaap. Hij werd 33 jaar. (afp/bdr)
www.hln.be
Wauw, een heel mooi en oprecht interview! Heel mooi ook dat ze doorgaan met het album en dat Steve er ook nog op te horen zal zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 11:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hier nog een interview met de 4 overgebleven Boyzone-ers:
ook over het album.
quote:Bulgaar klapt uit de school.
Het Bulgaarse gay model Georgi Dochev heeft onthuld dat hij seks had met Stephen’s partner Andy Cowles, terwijl Stephen dood in de andere kamer lag.
Voor het eerst verbreekt Dochev het stilzwijgen over de avond waarop Gately stierf.
Het knappe model vertelt dat hij was uitgenodigd door de Boyzone-ster en zijn partner Andy Cowles in hun appartement om samen een trio te hebben na een avondje stappen in Mallorca.
Student Georgi zegt dat Stephen zich in hogere sferen bevond door de champagne die hij had gedronken. De zanger zou op straat een nummer van Michael Jackson hebben gezongen terwijl hij de moonwalk deed.
In het appartement zouden de drie intiem zijn geweest. De 25-jarige Georgi geeft nu toe dat hij en Andy de volgende ochtend seks hadden, zich er niet van bewust dat Stephen dood in de andere kamer lag.
Het model beweert dat hij na drie flessen champagne en wijn werd uitgenodigd door de twee. In het appartement rookte Stephen nog een cannabis sigaret, zonder tabak.
Na een intiem moment samen, viel Stephen in slaap op de bank. Om acht uur werd er op de deur geklopt, maar Georgi is niet gaan kijken. Iets waar hij achteraf spijt van had, omdat hij dan misschien nog het leven van de zanger had kunnen redden.
Later die morgen had Georgi nogmaals seks met Andy, terwijl ze dachten dat Stephen zijn roes uitsliep.
Hij realiseerde zich pas dat er iets helemaal mis was, toen hij het kussen bij Stephen's hoofd weghaalde en zag dat er gele vloeistof uit zijn mond kwam. Andy wiegde het lichaam van zijn partner en fluisterde twintig minuten lang tegen hem, tot de politie arriveerde.
Dit verhaal vertelde hij exclusief aan The Sunday Mirror, voor een nog onbekend geldbedrag.
Gaat dat jou ook maar iets aan?quote:Op maandag 30 november 2009 18:05 schreef Apotheose het volgende:
wat deed steve in een andere kamer?
REALLY? Ik bedoelde eerder waarom hij in een andere kamer lag en die 2 anderen bij elkaar...quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:25 schreef Apotheose het volgende:
[..]
REALLY? Ik bedoelde eerder waarom hij in een andere kamer lag en die 2 anderen bij elkaar...
Dus hebben ze 'm laten slapen neem ik aanquote:In het appartement rookte Stephen nog een cannabis sigaret, zonder tabak.
Na een intiem moment samen, viel Stephen in slaap op de bank.
ok. Heb ik dat gemist i thinkquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:30 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
[..]
Dus hebben ze 'm laten slapen neem ik aan
Erg mooi gedaan inderdaadquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:35 schreef Copycat het volgende:
Ik had en heb helemaal niks met Boyzone, maar die clip liet me een traantje wegpinken. Wat een warm eerbetoon.
Dat was echt hilarisch ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:25 schreef ZwarteMagika het volgende:
Het was weer ouderwets hilarisch met Irenes slechte Engels![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat was echt hilarisch ja.En de hele tijd over die wijn.
Zijn echt gezellige jongens.![]()
al weer een jaarquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:04 schreef Bamba het volgende:
Omdat het vandaag een jaar geleden is dat hij overleden is![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |