abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:29:33 #151
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73744973
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:39 schreef TheVulture het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ephen__sliep___.html

Hij is dus gestorven na het triootje en terwijl ie daar dood in de bank lag is zijn vriend nog even met de Bulgaar van bil gegaan....
pi_73747317
errug sneu ,hoor
pi_73761937
net bij RTL BLVD een speechje van Ronan... Damn ik kreeg toch ff traantje in mn ogen hoor... Raakte me erg.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_73762305
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:53 schreef Apotheose het volgende:
net bij RTL BLVD een speechje van Ronan... Damn ik kreeg toch ff traantje in mn ogen hoor... Raakte me erg.
Ik vond het ook erg ontroerend... lijkt me voor hun ook raar als ze bij elkaar zijn en er eentje voor altijd zal ontbreken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_73762481
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:53 schreef Apotheose het volgende:
Ik ook Dat ze zo met z'n vieren naast elkaar stonden maakt het opeens ook zo 'echt', daarvoor drong het nog niet zo bij me door
pi_73772400
quote:
'Boyzone waakt 's nachts bij Gately'

AMSTERDAM - De collega's van Boyzone-zanger Stephen Gately gaan het lichaam van hun overleden bandmaatje ophalen van Mallorca. Gezamenlijk vliegen ze terug naar Ierland, waar de zanger zaterdag begraven wordt.
© Wenn.com

Tijdens zijn laatste nacht waken de zangers bij het graf van hun vriend. Dat meldden verschillende Britse media.

De familie van de zanger neemt vrijdag in besloten kring afscheid van hun dierbare. Dat schrijft de Britse Daily Telegraph.

Zaterdag vindt in de Saint Lawrence O'Toole kerk in Dublin de uitvaartdienst plaats. Volgens de Britse Daily Mirror brengen de Boyzone-zangers de nacht voor de mis bij Gately in de kapel door, omdat Stephen er 'niet van hield om alleen te zijn'.

Kist

De Britse zender Sky News meldt dat de vier bandleden de kist van hun collega dragen tijdens de begrafenis. Dit zouden ze samen met twee familieleden van de zanger doen.

Ronan Keiting, Keith Duffy, Mikey Graham en Shane Lynch betuigden dinsdag hun medeleven aan de ouders van Gately in Dublin.

De bandleden vertelden dat er plannen zijn om een herdenkingsdienst in Londen te organiseren. Gateley en zijn partner Andrew Cowles woonden samen in de Britse hoofdstad.

Vakantie
Gateley overleed zaterdag op 33-jarige leeftijd tijdens een vakantie in Mallorca. Een vriend vond hem rond het middaguur in het vakantieverblijf na een avondje stappen.

De Boyzone-zanger zat in zijn pyjama op de grond met zijn hoofd in een kussen. Uit de eerste autopsieresultaten blijkt dat Gately kampte met een longoedeem.
© Novum
mooi dat de overige boyzoners zn kist dragen. Eigenlijk 'verwacht' je ook niet anders.
pi_73783123
Zat vanmiddag in de auto, lieten ze op de radio live wat stukjes horen van de begrafenis. Ronan die in tranen uitbarstte Ging ik ook weer Is het nog ergens terug te kijken? Ze zonden het uit via Sky Channel ofzo..
  ESF Reporter zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:03:42 #158
87554 Cee
Welluk?
pi_73783481
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 17:49 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zat vanmiddag in de auto, lieten ze op de radio live wat stukjes horen van de begrafenis. Ronan die in tranen uitbarstte Ging ik ook weer Is het nog ergens terug te kijken? Ze zonden het uit via Sky Channel ofzo..
Op youtube can je stukjes terugzien/horen. Ze zonden het uit via Sky, mensen die buiten stonden konden meeluisteren met de dienst, binnen werd niet gefilmd. Ze lieten zien dat de jongens de kist naar buiten droegen.
Ik hield het niet droog.
pi_73783809
Hebben ze netjes gedaan zo. Even slikken om die kist te zien zeg
  maandag 19 oktober 2009 @ 01:01:20 #160
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_73830721
quote:
Stephen Gately uren voor dood gefilmd.

Op beelden van een beveiligingscamera is te zien hoe Stephen Gately, ogenschijnlijk broodnuchter, samen met zijn echtgenoot Andy een nachtclub op Mallorca binnengaat.

Vlak na het overlijden dan de Boyzone-zanger, vorige week zondag, deden er wilde geruchten de ronde dat Stephen meer dan acht uur aan het zuipen was geweest.

Een barman uit de nachtclub waar de beelden rond half één 's nachts werden gemaakt vertelt echter dat de zanger niet dronken was. "Hij heeft maar één drankje gedronken en was absoluut niet dronken."

De eigenaresse van dezelfde club vertelt aan News of the World: "Stephen was goed gemutst, hij kwam hier wel vaker en was een echte heer. Op de video is te zien dat alles goed is, hij ziet er niet dronken uit en is vrolijk. Het is een normaal avondje uit waar iedereen het naar zijn zin heeft."
http://www.newsoftheworld(...)hen-Gately-CCTV.html
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 19 oktober 2009 @ 01:18:38 #161
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73830948
Ik krijg zelf ook een brok in m'n keel als ik Ronan zo emotioneel hoor. En van dat nummer krijg ik kippenvel.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 19 oktober 2009 @ 01:26:03 #162
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73831036
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 18:03 schreef Cee het volgende:

[..]

Ze lieten zien dat de jongens de kist naar buiten droegen.
Ik hield het niet droog.
Je ziet die kist maar je gelooft niet/wil niet geloven dat hij daarin ligt. En zo jong ook nog. Als hij nou bejaard was zou je zeggen, oke kut, maar da's normaal dat je dan doodgaat, maar dit.... En hij is maar iets ouder dan ik.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_73833838
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:43:55 #164
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_73844374
quote:
''The five of them together, for the final time...'

oef...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_73851196
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:43 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

''The five of them together, for the final time...'

oef...
pi_73853231
. Ik kan het gewoon nog steeds niet geloven...
And so the lion fell in love with the lamb
pi_73854640
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:45 schreef Bamba het volgende:
. Ik kan het gewoon nog steeds niet geloven...
Ik ook niet.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_73863018
Het is ook gewoon zo raar..Ik was fan vanaf het begin, vanaf m'n elfde, en het is gewoon zo raar dat hij er niet meer is...een beetje surreal..En hij had zo'n mooie lach en zo'n mooie stem...

M'n hart brak eventjes bij Ronan z'n speech
pi_74012005
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:39:59 #170
225540 Pugg
Friends forever
pi_74017728
The Mirror?
Niet de meest betrouwbare bron
pi_74282564
Boyzone brengt nieuw album uit met vocals overleden zanger

De Ierse popgroep Boyzone gaat een nieuw album uitbrengen waarop ook de stem van voormalig bandlid Stephen Gately te horen is. Gately stierf vorige maand, maar delen van zijn zangpartijen waren daarvoor al opgenomen.

Leadzanger Ronan Keating onthulde dat Gately enkele weken voor zijn dood al zangpartijen had opgenomen van diverse songs. Die vocals worden nu gebruikt tijdens de opnames van de nieuwe plaat. "Het nieuwe album moet er komen en de stem van Gately zal ook te horen zijn", aldus Keating.

Na een nachtje stappen in Mallorca stierf Gately op 10 oktober onverwacht in zijn slaap. Hij werd 33 jaar. (afp/bdr)

www.hln.be
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_74310438
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:16 schreef MarijeH het volgende:
Boyzone brengt nieuw album uit met vocals overleden zanger

De Ierse popgroep Boyzone gaat een nieuw album uitbrengen waarop ook de stem van voormalig bandlid Stephen Gately te horen is. Gately stierf vorige maand, maar delen van zijn zangpartijen waren daarvoor al opgenomen.

Leadzanger Ronan Keating onthulde dat Gately enkele weken voor zijn dood al zangpartijen had opgenomen van diverse songs. Die vocals worden nu gebruikt tijdens de opnames van de nieuwe plaat. "Het nieuwe album moet er komen en de stem van Gately zal ook te horen zijn", aldus Keating.

Na een nachtje stappen in Mallorca stierf Gately op 10 oktober onverwacht in zijn slaap. Hij werd 33 jaar. (afp/bdr)

www.hln.be
hier nog een interview met de 4 overgebleven Boyzone-ers:

ook over het album.
pi_74312731
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:43 schreef Apotheose het volgende:

[..]

hier nog een interview met de 4 overgebleven Boyzone-ers:

ook over het album.
Wauw, een heel mooi en oprecht interview! Heel mooi ook dat ze doorgaan met het album en dat Steve er ook nog op te horen zal zijn.
pi_74324400
Zometeen dat interview bij Boulevard..
  maandag 30 november 2009 @ 11:54:13 #175
15080 static
pi_75138297
quote:
Bulgaar klapt uit de school.

Het Bulgaarse gay model Georgi Dochev heeft onthuld dat hij seks had met Stephen’s partner Andy Cowles, terwijl Stephen dood in de andere kamer lag.

Voor het eerst verbreekt Dochev het stilzwijgen over de avond waarop Gately stierf.

Het knappe model vertelt dat hij was uitgenodigd door de Boyzone-ster en zijn partner Andy Cowles in hun appartement om samen een trio te hebben na een avondje stappen in Mallorca.

Student Georgi zegt dat Stephen zich in hogere sferen bevond door de champagne die hij had gedronken. De zanger zou op straat een nummer van Michael Jackson hebben gezongen terwijl hij de moonwalk deed.

In het appartement zouden de drie intiem zijn geweest. De 25-jarige Georgi geeft nu toe dat hij en Andy de volgende ochtend seks hadden, zich er niet van bewust dat Stephen dood in de andere kamer lag.

Het model beweert dat hij na drie flessen champagne en wijn werd uitgenodigd door de twee. In het appartement rookte Stephen nog een cannabis sigaret, zonder tabak.

Na een intiem moment samen, viel Stephen in slaap op de bank. Om acht uur werd er op de deur geklopt, maar Georgi is niet gaan kijken. Iets waar hij achteraf spijt van had, omdat hij dan misschien nog het leven van de zanger had kunnen redden.

Later die morgen had Georgi nogmaals seks met Andy, terwijl ze dachten dat Stephen zijn roes uitsliep.

Hij realiseerde zich pas dat er iets helemaal mis was, toen hij het kussen bij Stephen's hoofd weghaalde en zag dat er gele vloeistof uit zijn mond kwam. Andy wiegde het lichaam van zijn partner en fluisterde twintig minuten lang tegen hem, tot de politie arriveerde.

Dit verhaal vertelde hij exclusief aan The Sunday Mirror, voor een nog onbekend geldbedrag.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_75138343
Is dat al niet al heel lang bekend static ?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_75139532
uhhhh, hij was dus wel zo dronken en stoned als een lor, goh,wat een verrassing
pi_75151609
wat deed steve in een andere kamer?
  dinsdag 1 december 2009 @ 05:58:31 #180
225540 Pugg
Friends forever
pi_75171226
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:05 schreef Apotheose het volgende:
wat deed steve in een andere kamer?
Gaat dat jou ook maar iets aan?
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:15:50 #181
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_75175520
Doodgaan, nou goed..
pi_75175860
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:15 schreef Swiffer het volgende:
Doodgaan, nou goed..
REALLY? Ik bedoelde eerder waarom hij in een andere kamer lag en die 2 anderen bij elkaar...
  dinsdag 1 december 2009 @ 11:30:33 #183
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_75176034
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:25 schreef Apotheose het volgende:

[..]

REALLY? Ik bedoelde eerder waarom hij in een andere kamer lag en die 2 anderen bij elkaar...
quote:
In het appartement rookte Stephen nog een cannabis sigaret, zonder tabak.

Na een intiem moment samen, viel Stephen in slaap op de bank.
Dus hebben ze 'm laten slapen neem ik aan
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_75179618
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 11:30 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

[..]

Dus hebben ze 'm laten slapen neem ik aan
ok. Heb ik dat gemist i think
pi_79363167
Kick! Nog voor Stephen z'n verjaardag (17 maart) met de nieuwste videoclip van Boyzone: Gave it all away. Ik heb diep respect voor de manier waarop ze Steve er in verwerkt hebben. Ik heb het niet droog kunnen houden . 10 april is hij al een half jaar dood en blijf iedere keer met een brok in m'n keel zitten als ik Steve zie/hoor zingen

pi_79363315
Er gaan iedere dag mensen dood...
  zaterdag 20 maart 2010 @ 07:14:32 #187
225540 Pugg
Friends forever
pi_79364725
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 01:56 schreef beetotheizzo het volgende:
Er gaan iedere dag mensen dood...
Sla dit topic dan over
  zaterdag 20 maart 2010 @ 07:41:02 #188
15080 static
pi_79364806
Of ga er niet op in.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 10:35:13 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79366325
Ik had en heb helemaal niks met Boyzone, maar die clip liet me een traantje wegpinken. Wat een warm eerbetoon.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_79366362
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 10:35 schreef Copycat het volgende:
Ik had en heb helemaal niks met Boyzone, maar die clip liet me een traantje wegpinken. Wat een warm eerbetoon.
Erg mooi gedaan inderdaad
pi_79367078
En vooral de eerste zin die Steve zingt: I will learn to live before I die

Het waren alle 5 hele goede vrienden. Dat zag je ook wel aan het feit dat ze de nacht voor de begrafenis in de kerk bij Steve hebben geslapen, omdat hij altijd bang was in het donker .
  zaterdag 20 maart 2010 @ 13:18:26 #192
22273 Dizer
Save the beard!
pi_79370429
Wow... erg mooi gemaakt. Volgens mij ook echte tranen daar.

Trouwens, youtube filmpje doet het alleen de officiële het..

Friends don't let friends remain beardless...
pi_81487487
Vanmiddag zijn ze bij Carlo & Ireen
pi_81587728
Het was weer ouderwets hilarisch met Irenes slechte Engels Je zag wel dat ze een beetje zenuwachtig werd als het over Steve ging
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:32:28 #195
15080 static
pi_81588028
Zijn er beelden van die in Hong Kong te zien zijn?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:59:34 #196
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81591874
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:25 schreef ZwarteMagika het volgende:
Het was weer ouderwets hilarisch met Irenes slechte Engels
Dat was echt hilarisch ja. En de hele tijd over die wijn.

Zijn echt gezellige jongens.
pi_81598536
Zonde.
Sowieso schrijf je zo.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:57:58 #198
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_81756333
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat was echt hilarisch ja. En de hele tijd over die wijn.

Zijn echt gezellige jongens.
Irene met haar 'ass-cloud' ipv ash cloud
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_87391749
Omdat het vandaag een jaar geleden is dat hij overleden is ;(

pi_87391791
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:04 schreef Bamba het volgende:
Omdat het vandaag een jaar geleden is dat hij overleden is ;(

al weer een jaar :o jeetje!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende: