Op 0.46 is Ronan handen aan het schudden, meisje met lang blond haar/witte trui, dan een jongen, dan buigt er iemand debiel over met 'n arm half gedraaid zo van 'yo man Ronan shake on it' en dan komt Irene de boel verstieren. Ik ben dus die yo man shake on it debiel.quote:
beeld is niet zo duidelijk met die pixels...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Op 0.46 is Ronan handen aan het schudden, meisje met lang blond haar/witte trui, dan een jongen, dan buigt er iemand debiel over met 'n arm half gedraaid zo van 'yo man Ronan shake on it' en dan komt Irene de boel verstieren. Ik ben dus die yo man shake on it debiel.
Ja hoor! Na 3 maanden vond ik het welletjes.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:57 schreef Apotheose het volgende:
[..]
beeld is niet zo duidelijk met die pixels...Heb je Ronans hand geschud?
Heb je je hand wel gewassen nog na die tijd?
![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja hoor! Na 3 maanden vond ik het welletjes.
Ik heb ook ooit bij Steve op schoot gezeten maar heb ook m'n kont gewassen daarna.
ik wil je aanraken!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja hoor! Na 3 maanden vond ik het welletjes.
Ik heb ook ooit bij Steve op schoot gezeten maar heb ook m'n kont gewassen daarna.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
eh.... were you that fat??quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:31 schreef Cee het volgende:
Bar van Hotel American in Amsterdam, ik zat er met een stel vriendinnen en een paar Boyzoners waren ook in de bar en toen kwam Steve bij ons zitten. En toen wilden we na een tijdje met hem op de foto maar het was een beetje krap en we konden niet echt opschuiven en toen klopte die op z'n schoot zo van "kom maar op m'n schoot" en ik zei "are you serious, I'm gonna crush you!" maar hij geloofde er wel in dus, tja.Dus nou heb ik een foto van mezelf op schoot bij
Stephen
.
En nee ik ga m'n kop hier niet posten.
Ik heb nergens gezegd dat ik fan ben hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:50 schreef aychelle het volgende:
na hun dood springt ineens elke ''fan'' ineens op van: omg néé wat jammer nou! asjeblieft zeg jullie zijn zogenaamde fans die zielig komen doen net zoals michael jackson nu een miljoen fans er heeft bij gekregen. Zielig inderdaad maar hou op met: ik was zo'n grote fan, please bitches!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:50 schreef aychelle het volgende:
na hun dood springt ineens elke ''fan'' ineens op van: omg néé wat jammer nou! asjeblieft zeg jullie zijn zogenaamde fans die zielig komen doen net zoals michael jackson nu een miljoen fans er heeft bij gekregen. Zielig inderdaad maar hou op met: ik was zo'n grote fan, please bitches!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:50 schreef aychelle het volgende:
Ik verwacht het wel live op Nederland 1 (dat is de rampenzender, toch?), en als RTL4 en SBS de extra uitzendrechten hebben verkregen, dan hebben we goede kans dat we ook via die kwaliteitszenders kunnen meekijken met de voltrekking van de geschiedenis onder onze ogen. Jemig, en wij bij de val van de Berlijnse muur al opspringen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:10 schreef Swiffer het volgende:
Zou de begrafenis/dienst nog op tv worden uitgezonden?
Ik snap de tirade van mevrouw ook niet zo goed. Niet blij dat er mensen opeens opbiechten fan te zijn (geweest) en liedjes (weer) gaan draaien om oude tijden te doen herleven. En dan dat 'bitches', nou nou nou kom kom kom dat kan wel wat subtieler.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:36 schreef Apotheose het volgende:
[..]
maar ik was ook echt fan. En dat was ik niet van MJ.
![]()
Ow ja en wat SuperTuxxx al zegt: het is ook een stukje jeugdsentiment om die stukjes van hen weer terug te kijken. Had net zo goed in MLN gekund![]()
quote:Bulgaar Geori probeert zijn verhaal inmiddels al aan Spaanse televisiestations te slijten voor 76.000 euro...
Ik denk dat jij het concept jeugd/nostalgie niet begrijpt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:50 schreef aychelle het volgende:
Doe normaalquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:50 schreef aychelle het volgende:
quote:
Of het verschil fan en fanatieke-die-hard-fan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:43 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het concept jeugd/nostalgie niet begrijpt.
tsjonge jonge jonge jonge jonge jongequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |