abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  ESF Reporter donderdag 15 oktober 2009 @ 20:41:20 #121
87554 Cee
Welluk?
pi_73726983
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:30 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ohja Live at Wembley, of die allereerste video (Said and Done) met al die backstage beelden. Echt versleten die video's!

Kocht ook alle singles, heb er zelfs eentje met een hologram van de Key to my life video

-sorry is al gepost-

Why is it so busy outside?
Ze zingen live ja, maar het klinkt niet als je ook nog de band mee laat lopen
OMG ik zie mezelf.
  ESF Reporter donderdag 15 oktober 2009 @ 20:45:10 #122
87554 Cee
Welluk?
pi_73727155
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:37 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zo heerlijk genant dit

Deze zie ik nu voor het eerst, gaan ze het weer nadoen

Briljant!

Oh Steve.
pi_73727234
Blijft gewoon iets onwerkelijks dat je lichaam er zo maar geen zin meer in heeft als je 33 bent
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_73727271
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:30 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ohja Live at Wembley, of die allereerste video (Said and Done) met al die backstage beelden. Echt versleten die video's!

Kocht ook alle singles, heb er zelfs eentje met een hologram van de Key to my life video

-sorry is al gepost-

Why is it so busy outside?
Ze zingen live ja, maar het klinkt niet als je ook nog de band mee laat lopen
stephen is hier zo cute:

just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_73727318
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:41 schreef Cee het volgende:

[..]

OMG ik zie mezelf.
waar?
  ESF Reporter donderdag 15 oktober 2009 @ 20:53:50 #126
87554 Cee
Welluk?
pi_73727555
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:48 schreef Apotheose het volgende:

[..]

waar?
Op 0.46 is Ronan handen aan het schudden, meisje met lang blond haar/witte trui, dan een jongen, dan buigt er iemand debiel over met 'n arm half gedraaid zo van 'yo man Ronan shake on it' en dan komt Irene de boel verstieren. Ik ben dus die yo man shake on it debiel.
pi_73727800
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:53 schreef Cee het volgende:

[..]

Op 0.46 is Ronan handen aan het schudden, meisje met lang blond haar/witte trui, dan een jongen, dan buigt er iemand debiel over met 'n arm half gedraaid zo van 'yo man Ronan shake on it' en dan komt Irene de boel verstieren. Ik ben dus die yo man shake on it debiel.
beeld is niet zo duidelijk met die pixels... Heb je Ronans hand geschud? Heb je je hand wel gewassen nog na die tijd?
  ESF Reporter donderdag 15 oktober 2009 @ 21:05:50 #128
87554 Cee
Welluk?
pi_73728219
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:57 schreef Apotheose het volgende:

[..]

beeld is niet zo duidelijk met die pixels... Heb je Ronans hand geschud? Heb je je hand wel gewassen nog na die tijd?
Ja hoor! Na 3 maanden vond ik het welletjes.

Ik heb ook ooit bij Steve op schoot gezeten maar heb ook m'n kont gewassen daarna.
pi_73728294
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:05 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik heb ook ooit bij Steve op schoot gezeten maar heb ook m'n kont gewassen daarna.
pi_73728387
quote:

[..]

ik wil je aanraken!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_73728826
quote:

[..]
Waar was dat dan? (dat je bij steve op schoot zat) .

*jaloers is
  ESF Reporter donderdag 15 oktober 2009 @ 21:31:52 #132
87554 Cee
Welluk?
pi_73729475
Bar van Hotel American in Amsterdam, ik zat er met een stel vriendinnen en een paar Boyzoners waren ook in de bar en toen kwam Steve bij ons zitten. En toen wilden we na een tijdje met hem op de foto maar het was een beetje krap en we konden niet echt opschuiven en toen klopte die op z'n schoot zo van "kom maar op m'n schoot" en ik zei "are you serious, I'm gonna crush you!" maar hij geloofde er wel in dus, tja. Dus nou heb ik een foto van mezelf op schoot bij Stephen .
En nee ik ga m'n kop hier niet posten.
pi_73729700
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:31 schreef Cee het volgende:
Bar van Hotel American in Amsterdam, ik zat er met een stel vriendinnen en een paar Boyzoners waren ook in de bar en toen kwam Steve bij ons zitten. En toen wilden we na een tijdje met hem op de foto maar het was een beetje krap en we konden niet echt opschuiven en toen klopte die op z'n schoot zo van "kom maar op m'n schoot" en ik zei "are you serious, I'm gonna crush you!" maar hij geloofde er wel in dus, tja. Dus nou heb ik een foto van mezelf op schoot bij Stephen .
En nee ik ga m'n kop hier niet posten.
eh.... were you that fat?? Waren jullie daar op vakantie ofzo in dat hotel? Of wisten jullie dat de boyzoners daar waren? Damn, u were so friggin' lucky
  ESF Reporter donderdag 15 oktober 2009 @ 21:41:47 #134
87554 Cee
Welluk?
pi_73729969
Nee hoor, haha. Maar Steve is zo mini mini je voelt je al snel een reus daarnaast alhoewel ik amper groter ben. Was. Euhhh. En we wisten dat ze daar waren.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:50:05 #135
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_73730346
na hun dood springt ineens elke ''fan '' ineens op van: omg néé wat jammer nou! asjeblieft zeg jullie zijn zogenaamde fans die zielig komen doen net zoals michael jackson nu een miljoen fans er heeft bij gekregen. Zielig inderdaad maar hou op met: ik was zo'n grote fan, please bitches!
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  ESF Reporter donderdag 15 oktober 2009 @ 21:54:06 #136
87554 Cee
Welluk?
pi_73730532
Ik snap het volledig.

donderdag 15 oktober 2009 @ 22:31:55 #137
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73732102
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:50 schreef aychelle het volgende:
na hun dood springt ineens elke ''fan '' ineens op van: omg néé wat jammer nou! asjeblieft zeg jullie zijn zogenaamde fans die zielig komen doen net zoals michael jackson nu een miljoen fans er heeft bij gekregen. Zielig inderdaad maar hou op met: ik was zo'n grote fan, please bitches!
Ik heb nergens gezegd dat ik fan ben hoor. Ik vond een leuke band en tis jeugdsentiment, maar verder niet veel bijzonders.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_73732282
quote:
maar ik was ook echt fan. En dat was ik niet van MJ.

Ow ja en wat SuperTuxxx al zegt: het is ook een stukje jeugdsentiment om die stukjes van hen weer terug te kijken. Had net zo goed in MLN gekund
pi_73732895
quote:
  donderdag 15 oktober 2009 @ 23:02:49 #140
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_73733229
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:10 schreef Swiffer het volgende:
Zou de begrafenis/dienst nog op tv worden uitgezonden?
Ik verwacht het wel live op Nederland 1 (dat is de rampenzender, toch?), en als RTL4 en SBS de extra uitzendrechten hebben verkregen, dan hebben we goede kans dat we ook via die kwaliteitszenders kunnen meekijken met de voltrekking van de geschiedenis onder onze ogen. Jemig, en wij bij de val van de Berlijnse muur al opspringen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Duderella op 15-10-2009 23:08:12 ]
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  ESF Reporter vrijdag 16 oktober 2009 @ 06:37:29 #141
87554 Cee
Welluk?
pi_73738344
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 22:36 schreef Apotheose het volgende:

[..]

maar ik was ook echt fan. En dat was ik niet van MJ.

Ow ja en wat SuperTuxxx al zegt: het is ook een stukje jeugdsentiment om die stukjes van hen weer terug te kijken. Had net zo goed in MLN gekund
Ik snap de tirade van mevrouw ook niet zo goed. Niet blij dat er mensen opeens opbiechten fan te zijn (geweest) en liedjes (weer) gaan draaien om oude tijden te doen herleven. En dan dat 'bitches', nou nou nou kom kom kom dat kan wel wat subtieler.

Verder denk ik echt niet dat de begrafenis hier live wordt uitgezonden dus maak je nou niet onnodig druk daarover.
pi_73741646
http://www.telegraaf.nl/p(...)ephen__sliep___.html

Hij is dus gestorven na het triootje en terwijl ie daar dood in de bank lag is zijn vriend nog even met de Bulgaar van bil gegaan....
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:42:21 #143
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_73741728
Telegraaf
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:42:53 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73741741
quote:
Bulgaar Geori probeert zijn verhaal inmiddels al aan Spaanse televisiestations te slijten voor 76.000 euro...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:43:07 #145
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_73741753
quote:
Ik denk dat jij het concept jeugd/nostalgie niet begrijpt.
pi_73741890
quote:
Doe normaal
  Moderator vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:52:49 #147
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_73742045
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:42 schreef Copycat het volgende:

[..]
Rare mensen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:59:53 #148
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73742253
quote:

[..]
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_73744276
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:43 schreef Swiffer het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het concept jeugd/nostalgie niet begrijpt.
Of het verschil fan en fanatieke-die-hard-fan.
Ook een "gewone" fan is gewoon een fan hoor. Niet iedereen hoeft elke dag de laatste nieuwtjes te checken van een artiest om fan te zijn.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_73744409
quote:

[..]
tsjonge jonge jonge jonge jonge jonge Is his momma proud?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:29:33 #151
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73744973
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:39 schreef TheVulture het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ephen__sliep___.html

Hij is dus gestorven na het triootje en terwijl ie daar dood in de bank lag is zijn vriend nog even met de Bulgaar van bil gegaan....
pi_73747317
errug sneu ,hoor
pi_73761937
net bij RTL BLVD een speechje van Ronan... Damn ik kreeg toch ff traantje in mn ogen hoor... Raakte me erg.
pi_73762305
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:53 schreef Apotheose het volgende:
net bij RTL BLVD een speechje van Ronan... Damn ik kreeg toch ff traantje in mn ogen hoor... Raakte me erg.
Ik vond het ook erg ontroerend... lijkt me voor hun ook raar als ze bij elkaar zijn en er eentje voor altijd zal ontbreken
pi_73762481
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:53 schreef Apotheose het volgende:
Ik ook Dat ze zo met z'n vieren naast elkaar stonden maakt het opeens ook zo 'echt', daarvoor drong het nog niet zo bij me door
pi_73772400
quote:
'Boyzone waakt 's nachts bij Gately'

AMSTERDAM - De collega's van Boyzone-zanger Stephen Gately gaan het lichaam van hun overleden bandmaatje ophalen van Mallorca. Gezamenlijk vliegen ze terug naar Ierland, waar de zanger zaterdag begraven wordt.
© Wenn.com

Tijdens zijn laatste nacht waken de zangers bij het graf van hun vriend. Dat meldden verschillende Britse media.

De familie van de zanger neemt vrijdag in besloten kring afscheid van hun dierbare. Dat schrijft de Britse Daily Telegraph.

Zaterdag vindt in de Saint Lawrence O'Toole kerk in Dublin de uitvaartdienst plaats. Volgens de Britse Daily Mirror brengen de Boyzone-zangers de nacht voor de mis bij Gately in de kapel door, omdat Stephen er 'niet van hield om alleen te zijn'.

Kist

De Britse zender Sky News meldt dat de vier bandleden de kist van hun collega dragen tijdens de begrafenis. Dit zouden ze samen met twee familieleden van de zanger doen.

Ronan Keiting, Keith Duffy, Mikey Graham en Shane Lynch betuigden dinsdag hun medeleven aan de ouders van Gately in Dublin.

De bandleden vertelden dat er plannen zijn om een herdenkingsdienst in Londen te organiseren. Gateley en zijn partner Andrew Cowles woonden samen in de Britse hoofdstad.

Vakantie
Gateley overleed zaterdag op 33-jarige leeftijd tijdens een vakantie in Mallorca. Een vriend vond hem rond het middaguur in het vakantieverblijf na een avondje stappen.

De Boyzone-zanger zat in zijn pyjama op de grond met zijn hoofd in een kussen. Uit de eerste autopsieresultaten blijkt dat Gately kampte met een longoedeem.
© Novum
mooi dat de overige boyzoners zn kist dragen. Eigenlijk 'verwacht' je ook niet anders.
pi_73783123
Zat vanmiddag in de auto, lieten ze op de radio live wat stukjes horen van de begrafenis. Ronan die in tranen uitbarstte Ging ik ook weer Is het nog ergens terug te kijken? Ze zonden het uit via Sky Channel ofzo..
  ESF Reporter zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:03:42 #158
87554 Cee
Welluk?
pi_73783481
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 17:49 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zat vanmiddag in de auto, lieten ze op de radio live wat stukjes horen van de begrafenis. Ronan die in tranen uitbarstte Ging ik ook weer Is het nog ergens terug te kijken? Ze zonden het uit via Sky Channel ofzo..
Op youtube can je stukjes terugzien/horen. Ze zonden het uit via Sky, mensen die buiten stonden konden meeluisteren met de dienst, binnen werd niet gefilmd. Ze lieten zien dat de jongens de kist naar buiten droegen.
Ik hield het niet droog.
pi_73783809
Hebben ze netjes gedaan zo. Even slikken om die kist te zien zeg
  maandag 19 oktober 2009 @ 01:01:20 #160
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_73830721
quote:
Stephen Gately uren voor dood gefilmd.

Op beelden van een beveiligingscamera is te zien hoe Stephen Gately, ogenschijnlijk broodnuchter, samen met zijn echtgenoot Andy een nachtclub op Mallorca binnengaat.

Vlak na het overlijden dan de Boyzone-zanger, vorige week zondag, deden er wilde geruchten de ronde dat Stephen meer dan acht uur aan het zuipen was geweest.

Een barman uit de nachtclub waar de beelden rond half één 's nachts werden gemaakt vertelt echter dat de zanger niet dronken was. "Hij heeft maar één drankje gedronken en was absoluut niet dronken."

De eigenaresse van dezelfde club vertelt aan News of the World: "Stephen was goed gemutst, hij kwam hier wel vaker en was een echte heer. Op de video is te zien dat alles goed is, hij ziet er niet dronken uit en is vrolijk. Het is een normaal avondje uit waar iedereen het naar zijn zin heeft."
http://www.newsoftheworld(...)hen-Gately-CCTV.html
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')