abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73576464

Ik was nooit echt fan van Boyzone, maar vind wel heel veel van hun liedjes leuk. En sommige zijn zelfs mooi, zoals Key To My Life.
33 is veel te jong ! Onbegrijpelijk.
*gaat cd van Boyzone zoeken.
pi_73577217
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:23 schreef Cee het volgende:

[..]

Heb even een tweetal ingescand. Verdomde jaren '90 en hun gebrek aan digitale camera's.

Poging om met vijf man sterk op de hengst te klimmen.

[ afbeelding ]

Pogingen mislukken dus men gaat maar als blije eieren op het springkussen bouncen.

[ afbeelding ]

Ik kan het nog steeds niet geloven .
And so the lion fell in love with the lamb
pi_73577415
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 13:23 schreef Cee het volgende:

[..]

Heb even een tweetal ingescand. Verdomde jaren '90 en hun gebrek aan digitale camera's.

Poging om met vijf man sterk op de hengst te klimmen.

[ afbeelding ]

Pogingen mislukken dus men gaat maar als blije eieren op het springkussen bouncen.

[ afbeelding ]
cool dat jij erbij was!

Dit heb ik destijds wel gezien geloof ik:

Ze zijn best vaak langs geweest bij telekids:

Irene ook: "did you do it in your pants?"
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_73580360
bah echt zo raar om te horen dit...was vroeger altijd fan van Boyzone. Ik had ook al hun cd's en singles..Ik zat me laatst nog af te vragen hoe het nu met ze gaat..wat ze allemaal aan het doen zijn tegenwoordig..en dan hoor je dit.
Zo zonde dit..33 jaar oud pas.
8 Makes 1 Team
  zondag 11 oktober 2009 @ 17:50:27 #85
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73580674
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 15:59 schreef Apotheose het volgende:

[..]

cool dat jij erbij was!

Dit heb ik destijds wel gezien geloof ik:

Ze zijn best vaak langs geweest bij telekids:

Memories

Dat verschrikkelijk slechte Engels van Irene.....
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  ESF Reporter zondag 11 oktober 2009 @ 17:59:09 #86
87554 Cee
Welluk?
pi_73580905
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 15:59 schreef Apotheose het volgende:

[..]
Ik lag destijds in een deuk om die steenkolen commentaren van Irene.
Zonet bij het live programma van Carlo & Irene hadden ze het kort over de dood van Stephen. Carlo zei dat hij werd wakker-gesms't 's nachts met het nieuws en dat hij toen meteen Eloy heeft gebeld om het te vertellen. Die's er helemaal ondersteboven van.
pi_73580906
'did you do it in your pants'....................................
pi_73581373
Is irene echt zo slecht in engels of is het maar toneel?

OT: http://www.stephengately.co.uk/ .
pi_73581812
Veel te jong, RIP.
pi_73582133
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 18:15 schreef Apotheose het volgende:

OT: http://www.stephengately.co.uk/ .
Mooie tekst van zijn bandgenoten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_73609572
Bron: Telegraaf

'Boyzone-zanger gestikt in eigen braaksel'

AMSTERDAM - Boyzone-zanger Stephen Gately zou, na een urenlange zuippartij, gestikt zijn in zijn eigen braaksel.

Volgens The Sun hebben diverse getuigen gezien hoe Stephen samen met zijn partner Andy Cowles cocktails en witte wijn achterover sloeg in een homobar op Mallorca.

Samen met een 25-jarige Bulgaar zouden ze in hun appartement nog heel wat slaapmutsjes hebben genomen. Toen Andy rond 5.30 uur naar bed ging, zei Gately dat hij nog even op zou blijven.

De volgende middag vond Andy zijn partner echter in een vreemde positie. Hij zat gehurkt op de vloer, terwijl zijn gezicht recht op het kussen van de bank rustte. Mond-op-mondbeademing, slagen in het gezicht en de hulp van een buurman mochten niet meer baten.

Volgens de politie is Gately gestikt in zijn eigen braaksel. "We geloven niet dat er kwaad opzet mee gemoeid is, maar de getuigenis van die Bulgaar is cruciaal." De politie is nog op zoek naar hem.

De andere bandleden, waaronder Ronan Keating, zijn inmiddels aangekomen op Mallorca. "Ze zijn allemaal kapot van verdriet", zo laat hun woordvoerder weten.
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:43:59 #92
137158 Elounda
the world is yours!
pi_73612842
Heel erg tragisch.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  maandag 12 oktober 2009 @ 18:01:17 #93
92279 N.icka
Windforce 11
pi_73617413
Wat een sukkelige oncharmante dood zeg
pi_73617500
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:05 schreef TheVulture het volgende:
Bron: Telegraaf

'Boyzone-zanger gestikt in eigen braaksel'
ja telegraaf.. Is dat niet een krant die alles overdrijft voor de sensatie of is dit nu echt?
  maandag 12 oktober 2009 @ 18:25:20 #95
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73618057
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:04 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja telegraaf.. Is dat niet een krant die alles overdrijft voor de sensatie of is dit nu echt?
Dit is het meest waarschijnlijke zoals het er nu uitziet. De autopsie is morgen pas.

Straks in Boulevard trouwens een reactie van Eloy.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  maandag 12 oktober 2009 @ 18:36:30 #96
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_73618397
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 18:15 schreef Apotheose het volgende:
Nee is echt.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 12 oktober 2009 @ 18:38:57 #97
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73618483
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 17:59 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik lag destijds in een deuk om die steenkolen commentaren van Irene.
Ik kreeg er toen en nu ik het terugkijk plaatsvervangende schaamte van.

Die hebben echt gedacht waar the fuck zijn we in godsnaam terecht gekomen.
  maandag 12 oktober 2009 @ 20:05:12 #98
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_73622244
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:05 schreef TheVulture het volgende:
Toen Andy rond 5.30 uur naar bed ging, zei Gately dat hij nog even op zou blijven.
Hij was toch om 01:45 overleden?
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_73627620
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 12:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind het ook extra confronterend, ik word over een half jaar 30.
??? Ik zie het verband niet?
pi_73627708
ONGELOFELIJK !!!!

ZO JONG !!!??
pi_73628537
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:48 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Misschien moet je lezen waar ik op reageerde
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_73631334
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:48 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Ja, dan snap ik het nog niet. Denken jullie dan dat je veel kans hebt dat je lichaam ineens ophoudt als je 30 bent?
pi_73631355
Oh, ik wilde mezelf niet quoten, maar jou.
pi_73631815
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:51 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Ja, dan snap ik het nog niet. Denken jullie dan dat je veel kans hebt dat je lichaam ineens ophoudt als je 30 bent?
Je staat er, even, extra bij stil. En je denkt er gevoelsmatig over na. Geen kansberekeningen of wat jij nou probeert te zeggen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_73631848
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:05 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Hij was toch om 01:45 overleden?
don't shoot the messenger

Maar het is toch wel een uitermate sneue en onnodige dood als het waar is....
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 08:57:59 #106
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_73638272
NU.nl durft vandaag dit te publiceren:

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_73638312
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 08:57 schreef Zapper het volgende:

[ afbeelding ]

Het komt niet eens in de buurt van grappig
pi_73638462
quote:
Eloy de Jong was Stephen Gately's geheime liefde

AMSTERDAM - De Nederlandse Eloy de Jong is volledig in shock door het plotselinge overlijden van zijn ex-geliefde: Boyzone-zanger Stephen Gately. "Het lijkt net alsof ik in een slechte B-film zit”, zegt hij aangeslagen.

„Helemaal nu allerlei wilde geruchten over de toedracht van zijn overlijden aanzwellen. Ik hoop dat de verhalen over drank en drugs niet kloppen. Zoals ik Stephen kende, paste het in ieder geval niet bij hem.”

„Op de tv zag ik gisteren beelden van Stephen en mij samen”, vervolgt Eloy (36). „Zo vlak na zijn dood raakt me dat diep. Af en toe spraken we elkaar nog. Niet vaak, maar dat gaat zo als je allebei gelukkig bent geworden met een ander. De hondjes die Stephen en ik hadden toen we samen in Landsmeer woonden, worden nog altijd verzorgd door mijn moeder. Het is bizar om te zien hoe Joey nog steeds de trucjes doet die Stephen hem had geleerd. Terwijl Stephen er nu niet meer is.”

„Nooit zal ik Stephen vergeten”, zegt Eloy stellig. „Hij heeft een belangrijk deel van mijn leven met me doorgebracht. En ik geloof dat dat andersom ook geldt. We zaten allebei in een boyband: hij in Boyzone en ik in Caught in the Act. En we waren in het diepste geheim geliefden. Stephen, ik én onze platenmaatschappij leefden voortdurend in angst dat mensen erachter zouden komen. Ons publiek bestond voornamelijk uit meisjes.”

Zucht: „Het was zo’n tegenstelling: het immense succes dat we beiden hadden en het grote geheim dat we met ons meedroegen… We zaten in hetzelfde schuitje en dat maakte onze band heel hecht. Natuurlijk wisten we dat onze liefde ooit uit zou komen. Op een dag werden we gebeld door een persbureau: Stephen en ik waren samen gezien en er waren foto’s van ons gemaakt. Het was zonneklaar dat we ons niet wilden laten chanteren of wilde speculaties de ronde wilden laten doen en besloten ons eigen verhaal te vertellen.”

„Voor Stephen en mij was het heel vreemd dat onze liefde wereldnieuws werd. Natuurlijk was onze relatie voor het publiek een openbaring, maar voor ons was het gewoon liefde. Alleen niet met een meisje, maar met iemand van de eigen sekse.” Eloy knikt: „Ik weet wel dat nog steeds niet iedereen openstaat voor homostellen. Zelfs mijn vader, die inmiddels is overleden, had er aanvankelijk moeite mee. Mijn moeder kon altijd goed met Stephen opschieten. Hij was klein en heel erg lief. Al na hun eerste ontmoeting had ze hem in haar hart gesloten.”

„In tegenstelling tot wat iedereen van ’een sterrenkoppel’ dacht, waren we totaal niet van de seks, drugs en rock-’n-roll. Als we samen in Nederland waren, gingen we graag varen. Tijdens zulke tochtjes namen we dan een barbecue en een flesje wijn mee. Ook waren we gek op Disney, bezochten over de hele wereld hun winkels, waar we dan leuke dingen kochten.” Eloy glimlacht bij de herinnering: „Het gekste dat wij samen hebben gedaan, is geloof ik lunchen met George Michael.”

Pillen en drank

In de verhalen over pillen en drank die nu de ronde doen over Stephen herkent Eloy zijn vroegere vriend niet. „Ik heb Stephen vorig jaar voor het laatst gesproken, dus dat is best lang geleden. Onze relatie ging na drieënhalf jaar over. Kort daarna kreeg Stephen een relatie met Andy Cowles, met wie hij in 2006 trouwde. Ik hoop dat Andy en Stephen het geluk hadden gevonden zoals Stephen en ik dat hadden. Bij ons waren kleine dingen belangrijk.”

Eloy, die eerder de levenspartner van Carlo Boszhard was, weet niet of hij naar de uitvaart gaat. „In mijn hart voelt het wel zo dat ik naar Ierland moet. Maar ik laat het van Stephens familie afhangen. Ik zou het heel ongemakkelijk vinden om mezelf op te dringen. Maar als er een kaart komt, ga ik met alle liefde.” Besluit: „Het is vreselijk dat Stephen in de bloei van zijn leven is overleden. Het succes, het geheim en de liefde verbonden ons voor het leven. Hij is voor altijd in mijn hart.”
bron
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:12:42 #109
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_73639793
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 09:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het komt niet eens in de buurt van grappig
inderdaad niet
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:23:54 #110
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73641704
quote:

[ afbeelding ]

pi_73641778
quote:

[ afbeelding ]

tis MJ niet. Als die dood gaat (ok, hij IS al dood ) dan rouwt de wereld. Hoor je CONTINU zn muziek op de radio. En bij TMF staan zijn videos op repeat. Zo een als Stephen van een boyband... ach

Nee dit is geen frustratie hoor. Maar valt me op
pi_73646924
quote:

[ afbeelding ]

pi_73653605
quote:
Boyzone-zanger stierf natuurlijke dood

De 33-jarige Stephen Gately, zanger van de populaire Britse jongensgroep Boyzone, is overleden door vocht in zijn longen. Dat bleek vandaag uit de eerste autopsieresultaten. Gately overleed zaterdagochtend na een avond stappen op het Spaanse eiland Mallorca.

De Spaanse politie zei meteen na de vondst van het lichaam van Gately dat er geen verdachte omstandigheden waren. Ook de familie sprak over een natuurlijke dood en een tragisch ongeluk. Volgens Britse media is hij gestikt in zijn eigen braaksel.
Van de frontpage
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:10:10 #114
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_73715435
Zou de begrafenis/dienst nog op tv worden uitgezonden?
pi_73723890
Ah fijn een topic, ik kan dit dus met niemand delen he. Was vroeger enorme fan samen met een vriendinnetje (zij was 'op' Ronan, ik op Stephen). Was zo verliefd, vanaf het moment dat ik die clip van Key to my life voor het eerst zag. Weet nog dat ik beduusd van de zoldertrap naar beneden liep

Afgelopen jaren af en toe nog eens op zn site gekeken wat ie aan het doen was (voornamelijk slechte nummers uitbrengen maar toch leuk 'm weer even te zien ) Schrok me echt rot toen ik dit zondagochtend hoorde. Het blijft ook zo raar om overal z'n naam te horen/foto te zien, tot het 20 u journaal toe Boyzone was altijd een beetje de 'underdog' qua boybands in NL, kregen nooit zoveel aandacht. Dubbel zo raar nu dus..

Ja die filmpjes bij Telekids.. had alles op video (heb boven nog steeds stapel liggen, kan het gewoon niet wegdoen), kon het dromen.. (Shane en Mikey op zolder met die schilderijtjes, Carlo: 'Itsa lendskeep!')

Hele jeugdliefde komt naar boven en het blijft gewoon raar
pi_73724499
ik was ook 'op' Steve.. Ook wel op Shane maar die ging zn haar zo in een ananas doen en tattoos all over the place... Steve was altijd wel cute En toen ze in '98 een nr 1 hit hadden met No Matter What werd ik gek!! Tis idd raar dat ie er niet meer is. Al volgde ik ze niet meer zo. 'Better' is dan wel weer een mooi liedje.

@zwarte magica: ooit naar een concert geweest? Ik niet namelijk...
pi_73725369
Ja die ananas En die wenkbrauw van 'm. Ik snapte nooit wat hij er nou aan vond. Eigenlijk zat ie er met Mikey en Keith een beetje voor spek en bonen bij. De achtergrondkoortjes werden ook bijna altijd geplaybackt, hoefden ze alleen maar hun lippen te tuiten en mee te wiegen (Father and Son!)

Better is idd mooi, vooral die clip. Daarvoor heb ik ook alles van ze gemist (kwam net op youtube een voor mij totaal onbekende clip tegen, vaag)

Ben 1 keer naar een concert in Ahoy geweest, toen ik al iets ouder was en de gekheid wel een beetje over was. Maar ik was met die vriendin en het was voor het jeugdsentiment. Stephen zwaaide nog naar ons (ik laat mezelf graag in die waan) Jammer dat je nooit een concert hebt meegemaakt.. ik had er ook nog wel een keertje heen gewild..

Vond dit ook zo'n mooi nr, stond die nou op die greatest hits? Toch m'n cd's weer es opsnorren..

pi_73725978
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja die ananas En die wenkbrauw van 'm. Ik snapte nooit wat hij er nou aan vond. Eigenlijk zat ie er met Mikey en Keith een beetje voor spek en bonen bij. De achtergrondkoortjes werden ook bijna altijd geplaybackt, hoefden ze alleen maar hun lippen te tuiten en mee te wiegen (Father and Son!)

Better is idd mooi, vooral die clip. Daarvoor heb ik ook alles van ze gemist (kwam net op youtube een voor mij totaal onbekende clip tegen, vaag)

Ben 1 keer naar een concert in Ahoy geweest, toen ik al iets ouder was en de gekheid wel een beetje over was. Maar ik was met die vriendin en het was voor het jeugdsentiment. Stephen zwaaide nog naar ons (ik laat mezelf graag in die waan) Jammer dat je nooit een concert hebt meegemaakt.. ik had er ook nog wel een keertje heen gewild..

Vond dit ook zo'n mooi nr, stond die nou op die greatest hits? Toch m'n cd's weer es opsnorren..

heb wel 2 videobanden 1 van Live At Wembley ofzo. Beginnen ze in zilveren pakken met 'Together'. Deed altijd hun dansjes na in mn kamer CD op (die heb ik wel allemaal - hun cd's). "I love the way u love me" staat idd op 'greatest hits'.
pi_73726492
Ohja Live at Wembley, of die allereerste video (Said and Done) met al die backstage beelden. Echt versleten die video's!

Kocht ook alle singles, heb er zelfs eentje met een hologram van de Key to my life video

-sorry is al gepost-

Why is it so busy outside?
Ze zingen live ja, maar het klinkt niet als je ook nog de band mee laat lopen
pi_73726809
Zo heerlijk genant dit

Deze zie ik nu voor het eerst, gaan ze het weer nadoen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')