Al geprobeerd maar daar krijg ik dus de "in gesprek toon"quote:
Ja, zover ik begrijp wel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, belt die telefoon van de hogeschool nog steeds naar jouw nummer?
Rentenieren en zo. Maar goed, dat hoop ik dus niet echt eigenlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:35 schreef Leonos het volgende:
Geniaal![]()
En het einde van je schoolcarričre
Denk dat WGR een betere optie was.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:39 schreef HalvinCarris het volgende:
Staat dit trouwens in het goede subforum? Ik wist het niet helemaal zeker.
Ja je weet wel, zo'n service die 0900 nummers beschikbaar stelt voor websites et cetera. Daar kan je het heel makkelijk aanvragen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:41 schreef LostFormat het volgende:
Je hebt een 0900 nummer gewoon een beetje voor de fun? Eh
Goddomme, m'n bier en m'n monitorquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:43 schreef Bron het volgende:
Hahaha, je hebt "per ongeluk" de hoorn er niet goed op gelegd en gehoopt dat iemand anders de hoorn er naa 20 minuten wel op zou leggen.
Nou jij bent echt flink de lul jongen, maandag staat de politie bij je voor de deur, dinsdag komen ze je huis leeg halen, en woensdag wordt je familie opgegeten door een dinosaurus met slagtanden!
Was het maar waar. Dan had ik nog iets om naar uit te kijken. Nu weet ik echt niet waar ik aan toe ben. Maar is er iemand met serieuze plannen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:43 schreef Bron het volgende:
Hahaha, je hebt "per ongeluk" de hoorn er niet goed op gelegd en gehoopt dat iemand anders de hoorn er naa 20 minuten wel op zou leggen.
Nou jij bent echt flink de lul jongen, maandag staat de politie bij je voor de deur, dinsdag komen ze je huis leeg halen, en woensdag wordt je familie opgegeten door een dinosaurus met slagtanden!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:42 schreef Arn0 het volgende:
Zit je bij beldienst.nl? Dan heb je een probleem vrees ik.
Ik denk dat het met de politie wel mee zal vallen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:43 schreef Bron het volgende:
Het probleem is. Ik KAN dus niet ophangen. Het loopt via een geautomatiseerd systeem waarbij de tikken op mijn accountsaldo er bij komen. Als ik kon ophangen had ik dat al gedaan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:44 schreef Flurry het volgende:
euh... da's een goede manier om van school getrapt te worden en een strafblad te krijgen. Maandag snel ophangen, hopen dat je ermee weg komt en nooit weer doen!
Maar maandag kan je toch snel naar die telefoon toe rennen? Heeft je service provider misschien een nummer waar je heen kan bellen dat er blijkbaar iets mis is met een "client" van je, omdat ie al veel te lang aan de lijn hangt, of kan je niet zien dat het steeds hetzelfde nummer is?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:46 schreef HalvinCarris het volgende:
Nee ik zit niet bij beldienst.
[..]
Het probleem is. Ik KAN dus niet ophangen. Het loopt via een geautomatiseerd systeem waarbij de tikken op mijn accountsaldo er bij komen. Als ik kon ophangen had ik dat al gedaan.
Als ik dat maandag doe en het personeel ziet mij daar lopen (mag ik helemaal niet komen), dan weet ik zeker dat ze mij pakken. En dat gebeurt lijkt mij ook als ik naar mijn serviceprovider bel waarschijnlijk, want welke ondernemer zou nou bellen dat iemand te lang belt? Niemand toch?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:49 schreef Flurry het volgende:
[..]
Maar maandag kan je toch snel naar die telefoon toe rennen? Heeft je service provider misschien een nummer waar je heen kan bellen dat er blijkbaar iets mis is met een "client" van je, omdat ie al veel te lang aan de lijn hangt, of kan je niet zien dat het steeds hetzelfde nummer is?
Naar m'n eigen hogeschool ja, maar goed, er zitten duizenden studenten daar.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:51 schreef Sautor het volgende:
Ben je naar een hogeschool, of naar jouw hogeschool gegaan?
Anders kan je toch altijd nog ontkennen dat jij gebeld hebt?
maar die lijn staat op jouw naam en je studeert daar... 1+1=2quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:55 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Naar m'n eigen hogeschool ja, maar goed, er zitten duizenden studenten daar.
Op de posts hier na weet toch niemand dat jij gebeld heeft en niet een ander?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:46 schreef HalvinCarris het volgende:
Nee ik zit niet bij beldienst.
[..]
Het probleem is. Ik KAN dus niet ophangen. Het loopt via een geautomatiseerd systeem waarbij de tikken op mijn accountsaldo er bij komen. Als ik kon ophangen had ik dat al gedaan.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:59 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Op de posts hier na weet toch niemand dat jij gebeld heeft en niet een ander?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:56 schreef Flurry het volgende:
[..]
maar die lijn staat op jouw naam en je studeert daar... 1+1=2
Heb gistermiddag rond half 5 het nummer gedraaid. De laatste keer dat ik inlogde stond mijn accountsaldo op iets van 800 euro, maar het werkt niet in realtime bij geloof ik. Anyway ik kijk morgen wel weer, ik ben zo slapen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:56 schreef Hondenbrokken het volgende:
Hoeveel geld heb je nu eigenlijk al verdiend?
dan heb jequote:Op zondag 11 oktober 2009 01:28 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Je zal de politie maar moeten bellen en 0900 nummers zijn geblokkeerd...
Wie trapt die kakkerlak hier even dood?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:02 schreef -jos- het volgende:
domme actie van TS hopelijk pakken ze hem
Wat moet daar in staan dan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:37 schreef Arn0 het volgende:
Heb je de Algemene Voorwaarden nu al bekeken?
Iets zoals:quote:
In dit geval gaat het over een ander bedrijf dat 0900 nummers aanbiedt.quote:Het is mogelijk dat INBC op grond van een wettelijk plicht gegevens moet verstrekken, bijvoorbeeld aan de politie in het kader van een opsporingsonderzoek. INBC zal persoonsgegevens in deze gevallen uitsluitend verstrekken als duidelijk is dat het gaat om een gerechtvaardigd verzoek van de instantie aan wie de gegevens moeten worden verstrekt. INBC kan besluiten bepaalde gegevens te bewaren indien dit noodzakelijk is om de rechten van gebruikers van de INBC-diensten of om de rechten van INBC te beschermen.
De kakkerlak hier ben jij.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:32 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Wie trapt die kakkerlak hier even dood?
Hmm heb het even doorgespit maar kan zo'n paragraaf niet vinden in de voorwaarden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:39 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Iets zoals:
[..]
In dit geval gaat het over een ander bedrijf dat 0900 nummers aanbiedt.
fixedquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Toch geweldig hoeveel mensen bereid zijn TS te helpen.
Hoe kom je daar nou bij dan? Zie je iemand mij helpen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Toch triest hoeveel mensen bereid zijn TS te helpen bij zijn queste geld uit de zak van de hoge school te gappen.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Binnenkort op de FP: Fok!ker ontdekt nieuwe oplichtingsmanier!
Denk je dat ze dat binnen 1 dag hebben uitgezocht?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:18 schreef HalvinCarris het volgende:
Nou vandaag gewoon colleges gehad. Ben niet aangesproken of iets dergelijks door iemand. Via internet kan ik wel zien dat de verbinding inmiddels verbroken is (teller staat al een tijd stil). Nou ja, denk dat het hier wel bij blijft. Chill
Hoezo dat nou weer? Als ik nou echt Halvin Carris heette oke...maar andersquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:34 schreef oompaloompa het volgende:
Als je google-ed op 0900 en weekend is dit de eerste hit, misschien moet je toch ff je posts etc editten....
Ik denk niet dat de hoge school op '0900 weekend' gaat googelen, trouwens.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:37 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Als ik nou echt Halvin Carris heette oke...maar anders
Er valt toch niets te bewijzen.
Nou als ze toevallig net dit weekend een 0900 nummer hebben gebeld en dan in deze thread lezen dat een hogeschool een heel weekend (hetzelfde weekend) jouw nummer heeft gebeld zijn 1 en 1 snel opgeteld hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:37 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Wel iets in die trant als ze willen kijken wat hun rechten zijn...quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:39 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de hoge school op '0900 weekend' gaat googelen, trouwens.
surequote:Op maandag 12 oktober 2009 20:37 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Mijn IP adres?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
sure
Je IP Adres waarmee je hier post valt gewoon naar jou terug te leiden, en aangezien internetproviders al meer dan een jaar verplicht zijn te loggen...
En denk je wat Danny doet als de kit langskomt met een dwangbevel
Dat is de eerste stap voor de hogeschool kijken van wie het 0900 nummer is en geld terug laten storten. Maar als ze google-en zien ze hier dat een eigenaar van een 0900-lijn een hogeschool zichzelf heeft laten bellen gedurende precies hetzelfde weekend. Toevallig? zit de eigenaar van de 0900 lijn ook op een hogeschool die het hele weekend een 0900-nummer heeft gebeld. En dan kunnen ze, naast het geld terugvorderen, je ook beschuldigen van diefstal.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:50 schreef dennis00 het volgende:
Ze zullen er echt niet achterkomen via internet wie je bent. Maar ze zullen wel zien dat welk 0900-nummer honderden of zelfs een lage xxxx heeft gekost.
Via die weg zou het wel te achterhalen zijn. Het is natuurlijk onzin dat de Hogeschool gaat googlen en als ze hier al zouden uitkomen, het via FOK zouden regelen om het ip-adres te achterhalen om vervolgens de ISP een dwangbevel te sturen van wie het IP-adres is. Je weet niet eens of je na al dat werk de correcte persoon hebt.
De logische route is contact opnemen met het 0900-bedrijf en op die manier achterhalen naar wie het geld is overgemaakt. Eventueel via een advocaat of rechtsbijstand(van een school?), indien nodig.
Je IP-adres is ************************ Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:49 schreef HalvinCarris het volgende:
Oh en trouwens. Als een admin van FOK! gegevens vrij gaat geven is het ook wel gaar. Dat mag toch niet zomaar?
Lezen gast.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef dennis00 het volgende:
Ook al zien ze dit topic, het is veel te omslachtig om iemand te identificeren via een internettopic.
1) Je weet niet of de persoon vanaf zijn huis heeft geinternet.
2) De methode is veel omslachtiger dan een gerechterlijke brief naar het 0900-bedrijf.
1) Via FOK het IP-adres achterhalen, dat kun je misschien via een moderator doen, of je moet anders een gerechterlijke brief naar FOK sturen.
2) Vervolgens moet je een gerechterlijke brief naar de ISP sturen om te achterhalen van wie het IP is. Indien je pech hebt en hij zit bijvoorbeeld bij XS4All, zal je hier een hele rechtzaak voor nodig hebben.
Je hebt gelijk, ik heb het inderdaad verkeerd gelezen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Lezen gast.
Ze kunnen via het 0900 nummer de identiteit van de eigenaar achterhalen. Het enige dat ze moeten "bewijzen" is opzet. Iets dat TS in deze thread zelf toegeeft.
Het is niet alsof er elk weekend door meerdere hogescholen naar 0900-nummers van hun leerlingen wordt gebeld.
Nog nooit van gehoord, wel een briljant plan als je dat bij een of andere multinational flikt die 100 euro meer of minder op een telefoonrekening niet opvalt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:08 schreef tjoptjop het volgende:
Vroegah gebeurde dit ook wel eens in de schoonmaak.
06 lijn met een kiestoon. Schoonmaaksters 's avonds aan het werk, belden die nummers en lieten de hoorn van de haak. Werknemers overdag dachten gewoon dat het vanwege het schoonmaken was dat de hoorn eraf lag. Er klonk immers ook niets raars uit de hoorn.
Schoonmakers kregen een deel van de opbrengst.
Dat gaat eventjes goed en uiteindelijk wordt je gepakt.
OT, schandalig en frauduleus handelen
Dit is zo oud als de weg naar rome, KPN heeft een afdeling die zich hiermee bezig houd, en het soort 0900 nummers waar dit mee gebeurd hebben een inbelprofiel wat heel gemakkelijk op te sporen isquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:10 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, wel een briljant plan als je dat bij een of andere multinational flikt die 100 euro meer of minder op een telefoonrekening niet opvalt.
Ik ben er nog hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:00 schreef Bill_E het volgende:
Ene is de TS geresteerd? Of is het een grote hoax?
Wat is het uiteindelijke bedrag dat je hebt?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:04 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor
Zal vast wel los lopen. Heb er nog niks over gehoord of iets. Denk niet dat dat nu nog gebeurt, toch?
Ik heb de hogeschool net een mail met een link naar dit topic gestuurd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:39 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de hoge school op '0900 weekend' gaat googelen, trouwens.
Alle hogescholen? Knappe jongen ben jijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:17 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik heb de hogeschool net een mail met een link naar dit topic gestuurd.
Lul nou even niet gast.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:05 schreef JeMoeder het volgende:
Ik heb zo mijn contacten in het hoger onderwijs.
Waarom lul ik? Als ik iemand ken die bij de HBO raad werkt, waar ze een centraal soort intranet hebben lul ik dan?quote:
Yeah right. En alle HBO hogescholen zitten op dat intranet. Ga even lekker interessant doen ofzo. En dan nog. Laat ze het maar bewijzen. Ze vinden me toch niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:08 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Waarom lul ik? Als ik iemand ken die bij de HBO raad werkt, waar ze een centraal soort intranet hebben lul ik dan?
Simpele IP opvraag of een aanvraag bij jou 0900 leverancier, daarbij dit bericht en je bent nat maat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:09 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Yeah right. En alle HBO hogescholen zitten op dat intranet. Ga even lekker interessant doen ofzo. En dan nog. Laat ze het maar bewijzen. Ze vinden me toch niet.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:10 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Simpele IP opvraag of een aanvraag bij jou 0900 leverancier, daarbij dit bericht en je bent nat maat.
Hoezo 'nu nog'? Een telefoonrekening komt meestal aan het einde van de maand.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:04 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Zal vast wel los lopen. Heb er nog niks over gehoord of iets. Denk niet dat dat nu nog gebeurt, toch?
Eigenlijk vind ik dezeposts wel grappig, maar nee, een simpele IP opvraag bestaat natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:10 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Simpele IP opvraag of een aanvraag bij jou 0900 leverancier, daarbij dit bericht en je bent nat maat.
Boeiend, ermee wegkomen doet hij iig niet, mocht de Hogeschool hem met alle geweld willen opsporen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dezeposts wel grappig, maar nee, een simpele IP opvraag bestaat natuurlijk niet.
Laten we het hopen, het meest trieste is hoe trots hij er op lijkt te zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:24 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Boeiend, ermee wegkomen doet hij iig niet, mocht de Hogeschool hem met alle geweld willen opsporen.
Precies, en wat ook triest is dat hij denkt dat als er na 2 dagen nog niemand bij hem heeft lopen klagen hij vrijuit gaat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:51 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Laten we het hopen, het meest trieste is hoe trots hij er op lijkt te zijn.
Haha, inderdaad. Maar heb je je echte naam gebruikt voor dat 0900-nummer dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:59 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Precies, en wat ook triest is dat hij denkt dat als er na 2 dagen nog niemand bij hem heeft lopen klagen hij vrijuit gaat.
Ja dat wel. Maar dat bedrijf mag dat nimmer vrijgeven. Heb het privacy statement goed doorgelezen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:25 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Maar heb je je echte naam gebruikt voor dat 0900-nummer dan?
Uiteraard zullen ze wel moeten in geval van een gerechtelijk bevel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:26 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar dat bedrijf mag dat nimmer vrijgeven. Heb het privacy statement goed doorgelezen.
Ja maar dan moet de hogeschool eerst naar de rechtelijke macht stappen. Dat gaat nog veel meer kosten dan het 0900 bellen in zijn geheel heeft gekost.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:32 schreef eleusis het volgende:
[..]
Uiteraard zullen ze wel moeten in geval van een gerechtelijk bevel.
Niet zo zeuren. Aangifte doen is zo gepiept.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:33 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ja maar dan moet de hogeschool eerst naar de rechtelijke macht stappen. Dat gaat nog veel meer kosten dan het 0900 bellen in zijn geheel heeft gekost.
Nee hoor, die hoeven alleen maar KPN even te informeren, de fraude afdeling daar doet dan de rest. Er kundige mensen kan ik je vertellen, ken een aantal persoonlijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:33 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ja maar dan moet de hogeschool eerst naar de rechtelijke macht stappen. Dat gaat nog veel meer kosten dan het 0900 bellen in zijn geheel heeft gekost.
Was het maar een trollquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:29 schreef CantFazeMe het volgende:
Mensen die deze vuige trol geloven.
Sorry wat bedoel je hier mee?quote:
Dan bel je maar 112. Ik kan me niks bedenken wat spoed is, waarbij je 0900-8844 wilt bellenquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:28 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Je zal de politie maar moeten bellen en 0900 nummers zijn geblokkeerd...
Waarom wil iedereen dat weten? Ik probeerde vanmiddag te kijken op m'n account maar ik kon niet inloggen. Ik kijk morgen wel als het verwerkt is ofzo, dan zal ik het hier posten.quote:
Ik zou maar oppassen voor de Marechaussee morgenochtend om 06.00 !quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:14 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen dat weten? Ik probeerde vanmiddag te kijken op m'n account maar ik kon niet inloggen. Ik kijk morgen wel als het verwerkt is ofzo, dan zal ik het hier posten.
En je denkt dat morgen je account wel zal werken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:14 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen dat weten? Ik probeerde vanmiddag te kijken op m'n account maar ik kon niet inloggen. Ik kijk morgen wel als het verwerkt is ofzo, dan zal ik het hier posten.
Weet ik toch niet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En je denkt dat morgen je account wel zal werken?
03:00quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:21 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen voor de Marechaussee morgenochtend om 06.00 !![]()
Dat we allemaal hopen dat je hard op je plaat gaat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:53 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Sorry wat bedoel je hier mee?
Lekker anoniem zo he? Kom eens hier gozer. Makkelijk hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:31 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Dat we allemaal hopen dat je hard op je plaat gaat.
ach, ze komen vanzelf wel bij jou uit als ze de telefoonrekening checken, daar twijfel ik niet overquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:33 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Lekker anoniem zo he? Kom eens hier gozer. Makkelijk hoor.
Lekker anoniem een hoge school bestelen, nee dan ben je een held.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:33 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het feit dat IK anoniem ben. Ik heb het over die anonieme kneuzen hier die mij "op mijn plaat willen laten gaan". Flikker toch een eind op zeg.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ach, ze komen vanzelf wel bij jou uit als ze de telefoonrekening checken, daar twijfel ik niet over
En jij probeerd wel lekker anoniem van je school te stelen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:35 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het feit dat IK anoniem ben. Ik heb het over die anonieme kneuzen hier die mij "op mijn plaat willen laten gaan". Flikker toch een eind op zeg.
weet ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:35 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het feit dat IK anoniem ben. Ik heb het over die anonieme kneuzen hier die mij "op mijn plaat willen laten gaan". Flikker toch een eind op zeg.
Ik zit tenminste op school. Jij niet. Met je "jij probeerd"quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:36 schreef Leonos het volgende:
[..]
En jij probeerd wel lekker anoniem van je school te stelen?
Het is probeert, leer het eensquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:36 schreef Leonos het volgende:
[..]
En jij probeerd wel lekker anoniem van je school te stelen?
Oke bedankt paparazzisletquote:
PM me je adres maar, sta binnen 2 uur bij je op de stoepquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:35 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Als ik weer kan inloggen zal ik wel weer printscreenen. Waarom moet ik me toch altijd voor alles en iedereen bewijzen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:06 schreef Sautor het volgende:
TS kan dan toch wel ff een printscreen maken van zijn tickertje op internet?
Ik wil morgen best naar je Hogeschool komen? Kan ik gelijk langs de servicebalie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:33 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Van mij hoef je je niet te bewijzen, maar ben gewoon nieuwsgierig hoeveel je er nu aan verdient hebt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:36 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Als ik weer kan inloggen zal ik wel weer printscreenen. Waarom moet ik me toch altijd en voor alles en iedereen bewijzen?
Is prima gozer. Waar woon je ergens? Moet je wel naar het hoge Noordenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:37 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik wil morgen best naar je Hogeschool komen? Kan ik gelijk langs de servicebalie.
Ik snap nog steeds niet waarom je zo trots erop bent? Je kan wel 'voor de fun' een 0900-nummer nemen, maar als de hogeschool aangifte doet heb je gewoonweg een strafblad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:49 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Is prima gozer. Waar woon je ergens? Moet je wel naar het hoge Noorden
Ben er niet echt trots op nee. Maar een nieuwe iPhone is nooit weg natuurlijk. Ik heb er groot vertrouwen in dat het allemaal wel goed komt. Bewijzen is zó moeilijk met zulke dingen, dat ze het beter gewoon laten schieten. Als KPN de factuur kwijtscheld en ik krijg gewoon uitbetaald...prima toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:51 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom je zo trots erop bent? Je kan wel 'voor de fun' een 0900-nummer nemen, maar als de hogeschool aangifte doet heb je gewoonweg een strafblad.
En je kan die iPhone dan gebruiken zonder schuldgevoel? In dat geval, veel plezier met je iPhone, is echt een topding!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:55 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ben er niet echt trots op nee. Maar een nieuwe iPhone is nooit weg natuurlijk. Ik heb er groot vertrouwen in dat het allemaal wel goed komt. Bewijzen is zó moeilijk met zulke dingen, dat ze het beter gewoon laten schieten. Als KPN de factuur kwijtscheld en ik krijg gewoon uitbetaald...prima toch?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:57 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
En je kan die iPhone dan gebruiken zonder schuldgevoel? In dat geval, veel plezier met je iPhone, is echt een topding!
Gordijn. Mag ik weten waarom je denkt dat dit een nep topic is? Ik opende dit topic om serieus advies in te winnen maar iedereen zit maar te zeiken over dit en dat, ik wil gewoon weten of er wat te doen valt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:02 schreef Gordijn het volgende:
TS heeft al veel tijd in deze troll gestopt.
Misschien is ie eenzaam. Zullen we hem knuffelen?
Dat verdien je toch? Een gore oplichter ben je. Dat geld had ook aan onderwijs kunnen worden besteed, maar jij met je vuile dieventronie wil er een iPhone voor kopen. Ik hoop dat het ding ontploft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:35 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Omdat het bijna niet te geloven is dat iemand zo zielig is om echt te doen wat jij in je OP stelt. Daarom denkt hij dat je een troll bent. Best begrijpelijk eigenlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:03 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Gordijn. Mag ik weten waarom je denkt dat dit een nep topic is? Ik opende dit topic om serieus advies in te winnen maar iedereen zit maar te zeiken over dit en dat, ik wil gewoon weten of er wat te doen valt.
Dat lijkt mij ook, vooral dat de verbinding op den duur verbroken wordt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:36 schreef _Michiel_ het volgende:Herhaling
![]()
HOAX! Er wordt sinds 2008 nooit meer dan 50 minuten belkosten berekend voor een 0900 nummer
Bovendien zijn telefoonnetwerken van hogescholen beveiligd tegen telefoonnummers met hoge kosten.
Einde discussie, slotje, finito, kappen.
Daarom noemt ie ons ook sletjes, normaliter zien zelfs de sletjes hem namelijk niet staanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:26 schreef HalvinCarris het volgende:
Waarom reageren jullie dan nog.sletjes.
Dat zal alleen gebeuren als je provider gestoord is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:55 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ben er niet echt trots op nee. Maar een nieuwe iPhone is nooit weg natuurlijk. Ik heb er groot vertrouwen in dat het allemaal wel goed komt. Bewijzen is zó moeilijk met zulke dingen, dat ze het beter gewoon laten schieten. Als KPN de factuur kwijtscheld en ik krijg gewoon uitbetaald...prima toch?
Spuit 11.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:14 schreef mrSPLIFFY het volgende:
http://www.opta.nl/nl/
Nummers
OPTA beheert de voorraad van telefoon- en overige nummers in Nederland. Ze kent nummers toe en houdt toezicht op het gebruik ervan. Zo zijn 070-nummers bestemd voor vaste aansluitingen in Den Haag en hoort bij een mobiele beller altijd een 06-nummer.
Register
OPTA houdt precies bij wie de houder is van welk nummer. Het register is openbaar, u kunt zelf zoeken:
* of een bepaald nummer beschikbaar is
* wie de eigenaar is van een nummer
* welke nummers beschikbaar zijn om aan te vragen
Ervaren zoekers kunnen uitgebreid zoeken, met speciale velden uit het register. Of kunnen het nummerregister in zijn geheel downloaden.
dan alleen dit nog;
OPTA timmert de regulering van de 0900-branche verder dicht. Aanbieders moeten minuut- én maximum gesprekstarief vermelden, evenals extra mobiele kosten.
Vanaf vandaag gelden strengere regels omtrent tarieven en vooral tariefinformatie voor aanbieders van 0900 nummers. Hierdoor moet het duidelijker worden welke tarieven precies gelden voor bellen naar de verschillende informatienummers.
Volledige tariefsvermelding
Naast de bestaande vermelding van het minuuttarief verplicht de OPTA aanbieders nu ook om het maximum gesprekstarief aan de consument te melden. Deze regeling geldt alleen voor nummers die duurder zijn dan 15 cent per minuut. Er is door de OPTA overigens geen tariefplafond vastgesteld. De regels gelden voor 0900-nummers (serieuze informatie), 0906 (erotiek), 0909 (amusement) en de reeks voor nummerinformatie, beginnend met 18XX.
Dus er is geen plafond, alleen zijn ze er snel achter wie de eigenaar is denk ik...
TS om welk nummer ging het eigenlijk?? Ook al geef je het niet en is t waar, dan kan je school op de factuur het nummer zien, naar die site gaan en dat nummer invoeren en krijgen ze alle gegevens binnen 1 minuut op een presenteer blaadje... ik denk dat jij 2 minuten later bij de Dirk op kantoor zit
Wow!!! Dus ik kan gewoon 3 uur lang op webcamsex.nl lurken en dan hoef ik maar voor 50 minuten te betalen?? Chill...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:36 schreef _Michiel_ het volgende:Herhaling
![]()
HOAX! Er wordt sinds 2008 nooit meer dan 50 minuten belkosten berekend voor een 0900 nummer
Bovendien zijn telefoonnetwerken van hogescholen beveiligd tegen telefoonnummers met hoge kosten.
Einde discussie, slotje, finito, kappen.
Dat weet ik wel, maar die info had ik alquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Spuit elf? ik help je alleen maar onnozele !
(tegen de mensen die beweren dat er een maximum aanzit)
Eigen research.quote:
Bron? Wetgeving, geen zin om op te zoeken. Overigens wordt het maximumtarief ook gewoon genoemd als je het 0900 nummer belt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:34 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Wow!!! Dus ik kan gewoon 3 uur lang op webcamsex.nl lurken en dan hoef ik maar voor 50 minuten te betalen?? Chill...
Bron?
Dat er geen tariefplafond bestaat betekend dus dat er in feite 100Euro per minuut kan worden gevraagd. Het zegt niets over de 50 minuten regel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Spuit elf? ik help je alleen maar onnozele !
(tegen de mensen die beweren dat er een maximum aanzit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |