Maar maandag kan je toch snel naar die telefoon toe rennen? Heeft je service provider misschien een nummer waar je heen kan bellen dat er blijkbaar iets mis is met een "client" van je, omdat ie al veel te lang aan de lijn hangt, of kan je niet zien dat het steeds hetzelfde nummer is?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:46 schreef HalvinCarris het volgende:
Nee ik zit niet bij beldienst.
[..]
Het probleem is. Ik KAN dus niet ophangen. Het loopt via een geautomatiseerd systeem waarbij de tikken op mijn accountsaldo er bij komen. Als ik kon ophangen had ik dat al gedaan.
Als ik dat maandag doe en het personeel ziet mij daar lopen (mag ik helemaal niet komen), dan weet ik zeker dat ze mij pakken. En dat gebeurt lijkt mij ook als ik naar mijn serviceprovider bel waarschijnlijk, want welke ondernemer zou nou bellen dat iemand te lang belt? Niemand toch?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:49 schreef Flurry het volgende:
[..]
Maar maandag kan je toch snel naar die telefoon toe rennen? Heeft je service provider misschien een nummer waar je heen kan bellen dat er blijkbaar iets mis is met een "client" van je, omdat ie al veel te lang aan de lijn hangt, of kan je niet zien dat het steeds hetzelfde nummer is?
Naar m'n eigen hogeschool ja, maar goed, er zitten duizenden studenten daar.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:51 schreef Sautor het volgende:
Ben je naar een hogeschool, of naar jouw hogeschool gegaan?
Anders kan je toch altijd nog ontkennen dat jij gebeld hebt?
maar die lijn staat op jouw naam en je studeert daar... 1+1=2quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:55 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Naar m'n eigen hogeschool ja, maar goed, er zitten duizenden studenten daar.
Op de posts hier na weet toch niemand dat jij gebeld heeft en niet een ander?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:46 schreef HalvinCarris het volgende:
Nee ik zit niet bij beldienst.
[..]
Het probleem is. Ik KAN dus niet ophangen. Het loopt via een geautomatiseerd systeem waarbij de tikken op mijn accountsaldo er bij komen. Als ik kon ophangen had ik dat al gedaan.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:59 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Op de posts hier na weet toch niemand dat jij gebeld heeft en niet een ander?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:56 schreef Flurry het volgende:
[..]
maar die lijn staat op jouw naam en je studeert daar... 1+1=2
Heb gistermiddag rond half 5 het nummer gedraaid. De laatste keer dat ik inlogde stond mijn accountsaldo op iets van 800 euro, maar het werkt niet in realtime bij geloof ik. Anyway ik kijk morgen wel weer, ik ben zo slapen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:56 schreef Hondenbrokken het volgende:
Hoeveel geld heb je nu eigenlijk al verdiend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |