Al geprobeerd maar daar krijg ik dus de "in gesprek toon"quote:
Ja, zover ik begrijp wel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, belt die telefoon van de hogeschool nog steeds naar jouw nummer?
Rentenieren en zo. Maar goed, dat hoop ik dus niet echt eigenlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:35 schreef Leonos het volgende:
Geniaal![]()
En het einde van je schoolcarrière
Denk dat WGR een betere optie was.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:39 schreef HalvinCarris het volgende:
Staat dit trouwens in het goede subforum? Ik wist het niet helemaal zeker.
Ja je weet wel, zo'n service die 0900 nummers beschikbaar stelt voor websites et cetera. Daar kan je het heel makkelijk aanvragen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:41 schreef LostFormat het volgende:
Je hebt een 0900 nummer gewoon een beetje voor de fun? Eh
Goddomme, m'n bier en m'n monitorquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:43 schreef Bron het volgende:
Hahaha, je hebt "per ongeluk" de hoorn er niet goed op gelegd en gehoopt dat iemand anders de hoorn er naa 20 minuten wel op zou leggen.
Nou jij bent echt flink de lul jongen, maandag staat de politie bij je voor de deur, dinsdag komen ze je huis leeg halen, en woensdag wordt je familie opgegeten door een dinosaurus met slagtanden!
Was het maar waar. Dan had ik nog iets om naar uit te kijken. Nu weet ik echt niet waar ik aan toe ben. Maar is er iemand met serieuze plannen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:43 schreef Bron het volgende:
Hahaha, je hebt "per ongeluk" de hoorn er niet goed op gelegd en gehoopt dat iemand anders de hoorn er naa 20 minuten wel op zou leggen.
Nou jij bent echt flink de lul jongen, maandag staat de politie bij je voor de deur, dinsdag komen ze je huis leeg halen, en woensdag wordt je familie opgegeten door een dinosaurus met slagtanden!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:42 schreef Arn0 het volgende:
Zit je bij beldienst.nl? Dan heb je een probleem vrees ik.
Ik denk dat het met de politie wel mee zal vallen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:43 schreef Bron het volgende:
Het probleem is. Ik KAN dus niet ophangen. Het loopt via een geautomatiseerd systeem waarbij de tikken op mijn accountsaldo er bij komen. Als ik kon ophangen had ik dat al gedaan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:44 schreef Flurry het volgende:
euh... da's een goede manier om van school getrapt te worden en een strafblad te krijgen. Maandag snel ophangen, hopen dat je ermee weg komt en nooit weer doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |