Lekker anoniem zo he? Kom eens hier gozer. Makkelijk hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:31 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Dat we allemaal hopen dat je hard op je plaat gaat.
ach, ze komen vanzelf wel bij jou uit als ze de telefoonrekening checken, daar twijfel ik niet overquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:33 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Lekker anoniem zo he? Kom eens hier gozer. Makkelijk hoor.
Lekker anoniem een hoge school bestelen, nee dan ben je een held.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:33 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het feit dat IK anoniem ben. Ik heb het over die anonieme kneuzen hier die mij "op mijn plaat willen laten gaan". Flikker toch een eind op zeg.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ach, ze komen vanzelf wel bij jou uit als ze de telefoonrekening checken, daar twijfel ik niet over
En jij probeerd wel lekker anoniem van je school te stelen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:35 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het feit dat IK anoniem ben. Ik heb het over die anonieme kneuzen hier die mij "op mijn plaat willen laten gaan". Flikker toch een eind op zeg.
weet ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:35 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het feit dat IK anoniem ben. Ik heb het over die anonieme kneuzen hier die mij "op mijn plaat willen laten gaan". Flikker toch een eind op zeg.
Ik zit tenminste op school. Jij niet. Met je "jij probeerd"quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:36 schreef Leonos het volgende:
[..]
En jij probeerd wel lekker anoniem van je school te stelen?
Het is probeert, leer het eensquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:36 schreef Leonos het volgende:
[..]
En jij probeerd wel lekker anoniem van je school te stelen?
Oke bedankt paparazzisletquote:
PM me je adres maar, sta binnen 2 uur bij je op de stoepquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:35 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Als ik weer kan inloggen zal ik wel weer printscreenen. Waarom moet ik me toch altijd voor alles en iedereen bewijzen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:06 schreef Sautor het volgende:
TS kan dan toch wel ff een printscreen maken van zijn tickertje op internet?
Ik wil morgen best naar je Hogeschool komen? Kan ik gelijk langs de servicebalie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:33 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Van mij hoef je je niet te bewijzen, maar ben gewoon nieuwsgierig hoeveel je er nu aan verdient hebt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:36 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Als ik weer kan inloggen zal ik wel weer printscreenen. Waarom moet ik me toch altijd en voor alles en iedereen bewijzen?
Is prima gozer. Waar woon je ergens? Moet je wel naar het hoge Noordenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:37 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik wil morgen best naar je Hogeschool komen? Kan ik gelijk langs de servicebalie.
Ik snap nog steeds niet waarom je zo trots erop bent? Je kan wel 'voor de fun' een 0900-nummer nemen, maar als de hogeschool aangifte doet heb je gewoonweg een strafblad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:49 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Is prima gozer. Waar woon je ergens? Moet je wel naar het hoge Noorden
Ben er niet echt trots op nee. Maar een nieuwe iPhone is nooit weg natuurlijk. Ik heb er groot vertrouwen in dat het allemaal wel goed komt. Bewijzen is zó moeilijk met zulke dingen, dat ze het beter gewoon laten schieten. Als KPN de factuur kwijtscheld en ik krijg gewoon uitbetaald...prima toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:51 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom je zo trots erop bent? Je kan wel 'voor de fun' een 0900-nummer nemen, maar als de hogeschool aangifte doet heb je gewoonweg een strafblad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |