SubtlePo.quote:
Oh, dat zag ik niet eensquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat rijmt gewoon... wat een creativiteit op dit uur?
Hier ook.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:27 schreef oh-oh het volgende:
PM is verstuurd hier ook!
Mr ben je dr nog steeds?
Ja? Watiser?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:27 schreef oh-oh het volgende:
PM is verstuurd hier ook!
Mr ben je dr nog steeds?
Ja nee niks, fijn dat je er toch nog ff bent gewoonquote:
Doen wequote:
Ik doe het bijna in mijn broek!quote:
Ja ik vind 't ook fijn dat jij er bentquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee niks, fijn dat je er toch nog ff bent gewoon
Ik ook.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik doe het bijna in mijn broek!![]()
![]()
Dat commentaar ook!
Oeh, ik heb PM.![]()
Ze heeft me nu wel aan het lachen ssssttttquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik doe het bijna in mijn broek!![]()
![]()
Dat commentaar ook!
Get a room of ga klussen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja ik vind 't ook fijn dat jij er bent
Tis gezellig zo hequote:Op zondag 11 oktober 2009 00:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Laf joe.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:30 schreef ElisaB het volgende:
Het is toch werkelijk niet te geloven zeg
Vanaf nu ga ik eerst controleren voor ik post
Get a roomhoofdeindequote:Op zondag 11 oktober 2009 00:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
*stil*quote:
Oh dat deed je nog steeds nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:30 schreef ElisaB het volgende:
Het is toch werkelijk niet te geloven zeg
Vanaf nu ga ik eerst controleren voor ik post
Ze is wel weer snel met antwoordenquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:31 schreef JJH het volgende:
Ik vind het tijd om eens even te gaan douchen.
Tot straks.
Elies, als je t niet gedaan had hadden we allemaal voor niks zo laat nog zo hard dat topic vol gezwamd dusquote:
Er is gewoon geen respect meer voor het slotje.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:33 schreef Greys het volgende:
En Senes ook weer dwars door het slotje.
Tssssssk tsssssssssssk.
Kijk dat is wel puur machtsmisbruik, die doet het wel bewust!quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:33 schreef Greys het volgende:
En Senes ook weer dwars door het slotje.
Tssssssk tsssssssssssk.
Spijlen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:33 schreef Greys het volgende:
Zeg, Subtielert, wordt het wel een hoofdeinde met spijlen?
Nah, da''s waarquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:33 schreef oh-oh het volgende:
Elies, als je t niet gedaan had hadden we allemaal voor niks zo laat nog zo hard dat topic vol gezwamd dus![]()
Wat lief van je maar nee dank jequote:Op zondag 11 oktober 2009 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind je dat niks?
Ik vroeg het voor jou
Maar ff for the record he, dat bad moet wel bubbelen he!quote:
Dat zit zo klote als je genoeg hebt na drie keer brute sex en je wilt gewoon nog ff rechtop zittend tegen het hoofdeinde een boek lezen ofzo he?quote:
Zit jij aan de zuip?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:35 schreef Greys het volgende:
Ik drink nog even mijn wodkaatje op en dan ga ik ook zo!
Het is een longdrinkglas, dusseh....
Disclaimer: er zit niet alléén wodka in dat glas uiteraard![]()
Zou Loveless al laveloos zijn?
Nee? zullenwe dan nu de gevraagde intieme vragen er maar ingooien? (ineens goed v geheugen isquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijk dat is wel puur machtsmisbruik, die doet het wel bewust!
Exactly!quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zit zo klote als je genoeg hebt na drie keer brute sex en je wilt gewoon nog ff rechtop zittend tegen het hoofdeinde een boek lezen ofzo he?
Alsof ik ooit een boek zou lezen na drie keer brute sexquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zit zo klote als je genoeg hebt na drie keer brute sex en je wilt gewoon nog ff rechtop zittend tegen het hoofdeinde een boek lezen ofzo he?
Dat doe je tegen dat gecapitoneerde ookquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Exactly!
Ze zijn wel fijn met vasthouden soms die spijlen, maar je bonkt er soms ook zo naar tegen met je kop
Maar geen risico dat je er knel tussen komt te zitten!quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat doe je tegen dat gecapitoneerde ook
Maar dat is gevoerdquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat doe je tegen dat gecapitoneerde ook
Ik ben nooit te moe om te lezen eigenlijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof ik ooit een boek zou lezen na drie keer brute sex![]()
Discovery met neerstortende vliegtuigen en zinkende schepen!
Na sex wil ik alleen nog Discovery en verder niets. Ook geen goede gesprekken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben nooit te moe om te lezen eigenlijk
Greyske tochquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Sinds D-Day zijn er al twee flessen rode wodka door
Dan zul je je thuis voelen bij Subtlequote:Op zondag 11 oktober 2009 00:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar dat is gevoerd![]()
Ik heb nu een houten headboard trouwens, gewoon helemaal dicht.
Ik haat tv op de slaapkamer, daar is de slaapkamer niet voorquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Na sex wil ik alleen nog Discovery en verder niets. Ook geen goede gesprekken.
Wat dat betreft ben ik net een man
Surequote:Op zondag 11 oktober 2009 00:36 schreef oh-oh het volgende:
Maar ff for the record he, dat bad moet wel bubbelen he!
Me too euhh We too..heerlijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:41 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een bed met een electrisch verstelbaar hoofdeinde.
Een glas per avond hoor, ik ben niet ineens van een bijna-nooit-drinker een alcootje geworden.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik haat tv op de slaapkamer, daar is de slaapkamer niet voor
Nice!quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sure
Ik heb eerst ff tegels gelegd!
[ afbeelding ]
Oef krijg je dat binnen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Een glas per avond hoor, ik ben niet ineens van een bijna-nooit-drinker een alcootje geworden.
Hoewel ik het de eerste avond van pure ellende puur zat te drinken. Maar het helpt niet
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:41 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een bed met een electrisch verstelbaar hoofdeinde.
Oh als ik alleen thuis ben, en dat is vaak, dan vind het soms eng (jaaaaaa ja, ik ben net een echt wijfquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik haat tv op de slaapkamer, daar is de slaapkamer niet voor
Wel zo prettig dat je daar al vrij gauw achter was.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Een glas per avond hoor, ik ben niet ineens van een bijna-nooit-drinker een alcootje geworden.
Hoewel ik het de eerste avond van pure ellende puur zat te drinken. Maar het helpt niet
een glas per avond zou k al niet trekken hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat?nu wil ik het weten ook.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]Ow, dat is handig bij het...
Laat maar
* painten gaat...
Rode wodka he, da's mierzoetquote:
.... wat?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:44 schreef ElisaB het volgende:
Laat maar
* painten gaat...
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:44 schreef ElisaB het volgende:
Laat maar
* painten gaat...
No you don'tquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:44 schreef Ml-etje het volgende:
Wat?nu wil ik het weten ook.
Daar heb ik dus laptoppen voor, durf ineens de trap af naar toiletquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh als ik alleen thuis ben, en dat is vaak, dan vind het soms eng (jaaaaaa ja, ik ben net een echt wijf) in het donker en dan vind ik het wel fijn om nog ff tv te kijken voor het slapen
Maar waakt de Bink dat niet gewoon voor je?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh als ik alleen thuis ben, en dat is vaak, dan vind het soms eng (jaaaaaa ja, ik ben net een echt wijf) in het donker en dan vind ik het wel fijn om nog ff tv te kijken voor het slapen
Yes I do..quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
No you don't![]()
En nee, ik ga het ook niet painten
Als je dat niet meteen raadt ben je er duidelijk niet aan toe om het te wetenquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
.... wat?
Janukanniknietslapenwantjimaaktjezinnennietaf!
Ja, doet eens een vluggert.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:46 schreef ElisaB het volgende:
Of zal ik ff een snelle doen? Niet autobiografisch natuurlijk
LAAT JE NIET AFLEIDEN JOH!quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:46 schreef ElisaB het volgende:
Of zal ik ff een snelle doen? Niet autobiografisch natuurlijk
Ik deed het net, maar hij is té errugquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:47 schreef Cat22 het volgende:
Ja, doet eens een vluggert.
Ik zit er klaar voor!
Ja, jij wil jezelf gheyl in de jaccuzi zien liggen met Greys.quote:
maar dat zijn wel de bestenquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik deed het net, maar hij is té errug
Tempoquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, laat zien, ik kan het hebben!quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of de dirrrty mind moet nog getraind (en dat lukt hier aardig)quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je dat niet meteen raadt ben je er duidelijk niet aan toe om het te weten
Niet getraind... aangescherpt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Of de dirrrty mind moet nog getraind (en dat lukt hier aardig)
Ja nou dan zit je hier goedquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Of de dirrrty mind moet nog getraind (en dat lukt hier aardig)
Welcome to the dirrrrty thing....quote:
Kom op, je KUNT het!quote:
Hij klinkt steeds beterquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Deze is niet van mij hoor
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dat doe ik zeker; maak je geen zorgenquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:51 schreef Cat22 het volgende:
Anders haal je hem dadelijk weer weg. Worden Q en LL helemaal gek.
Prijsloos ben je en schaamteloosquote:
Ik moest twee keer kijken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dat dacht ik dus ook. Dáár heb je nu een hoofdbord voor nodig.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:52 schreef Ml-etje het volgende:heb je daar nou je verstelbare hoofdeinde bij nodig? Welneee
quote:
quote:
Smeerlapquote:
quote:
Nou, dat dacht ik ookquote:
Mijn ruimtelijk inzicht is niet 100%quote:
Dat hoeft Greyssie niet te zienquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:54 schreef oh-oh het volgende:
Hey, Greys, ben je slapen???
Nee toch????
Je hebt weer iets gemist joh!
Ik verwachte een heel nieuwquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Dáár heb je nu een hoofdbord voor nodig.![]()
*heeft beide*
OMG paintkamasutra by Eliesquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dat dacht ik ook
Als ik het zo zie, kan ik best iets met de kamasutra gaan doen
Ik vind het altijd wel een beetje stoer als ik door mods geeddited word.quote:[ Bericht 0% gewijzigd door ElisaB op 11-10-2009 00:53 ]
De laatste keer dat mij dat gebeurde werd het nog flinke discussie.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel een beetje stoer als ik door mods geeddited word.
Dat jij iets stoer vond? Of dat je geeddited werd?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De laatste keer dat mij dat gebeurde werd het nog flinke discussie.
Nee, iets met het gebruik vanquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat jij iets stoer vond? Of dat je geeddited werd?
Truste!quote:
O dat verhaal.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, iets met het gebruik vanof
smileys.
Er ging een wereld voor me open!
Trusten.quote:
Nu pas?quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh god ik visualiseerde Elies die de beeb in bed drukte
Trusten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu pas?![]()
Maar ik ga mezelf ook in bed drukken leggen denk ik.
Truste!
Trusten.quote:
Ben ik weerquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:08 schreef Cat22 het volgende:
Maar Elies komt nog terug als ze de beeb in bed heeft gedrukt.
Lekker dan...quote:
Daar zat ik ook al aan te denken. Morgen fris weer op.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lekker dan...
Op zich wel een mooi moment om naar bed te gaan
Zo is hetquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:35 schreef JJH het volgende:
Daar zat ik ook al aan te denken. Morgen fris weer op.
Mannen gaan gewoon slapen hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Na sex wil ik alleen nog Discovery en verder niets. Ook geen goede gesprekken.
Wat dat betreft ben ik net een man
Quotedquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:11 schreef ElisaB het volgende:
Ik zal vanavond een slaapliedje voor jullie painten
quote:
Ik weet al watquote:
quote:
Is ze ook dikker geworden? Mijn hond krijgt ook plastabletjes en ik zie een duidelijk verschil met als hij ze niet krijgt inderdaad. Zonder hijgt hij meer, slaapt hij veel meer maar je ziet ook duidelijk aan zijn buik dat hij vocht vast houd dan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:21 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge Oh-Oh jij was toch degene die me een tijd terug wat wist te vertellen over honden als hartpatiëntje?
Weet jij toevallig ook of wanneer ze al een halve vetmedin krijgt en ze hoest 1x per dag als ze bijna slaapt nog wel eens en heel soms wat zwaar ademen/hijgen een plastabletje uitkomst biedt?
De dierenarts heeft zoiets van is dat alles...
Ja helaas was ik dat , hondje is inmiddels alweer bijna 7 weken doodquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:21 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge Oh-Oh jij was toch degene die me een tijd terug wat wist te vertellen over honden als hartpatiëntje?
Weet jij toevallig ook of wanneer ze al een halve vetmedin krijgt en ze hoest 1x per dag als ze bijna slaapt nog wel eens en heel soms wat zwaar ademen/hijgen een plastabletje uitkomst biedt?
De dierenarts heeft zoiets van is dat alles...
Ik slaakte een gilletje toen ik die paint zag, maar daar hebben die paints van Elies wel allemaal een handje van heurquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Is dit nou onvoorwaardelijke sexliefde?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik slaakte een gilletje toen ik die paint zag, maar daar hebben die paints van Elies wel allemaal een handje van heur
Beide hartmedicijn ja.quote:
Come and get it babequote:Op zondag 11 oktober 2009 11:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]je maakt het erger
Wij willen paint zien
Ja maar ik weet heul niet waar je huis woontquote:
Wat schattigquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik slaakte een gilletje toen ik die paint zag,
Echt dikker niet ze had al een wat uitgezakt buikje door de ouderdom. En zwaarder ook niet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Is ze ook dikker geworden? Mijn hond krijgt ook plastabletjes en ik zie een duidelijk verschil met als hij ze niet krijgt inderdaad. Zonder hijgt hij meer, slaapt hij veel meer maar je ziet ook duidelijk aan zijn buik dat hij vocht vast houd dan.
Sorry nog niet wakker ze krijgt 2-maal daags een halve (en ik heb nog getwijfeld om het te vragen want had het gelezen inderdaad dat hij overleden is).quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja helaas was ik dat , hondje is inmiddels alweer bijna 7 weken dood![]()
Plastabletjes helpen alleen als ze ook vocht achter de longen hebben door de hartklachten. Dus dat zou je da moeten horen eerst.
Mss twee keer per dag een halve vetmedin?
quote:
Jij brengt het schattige in mij naar bovenquote:
Oh is daar een tijd limiet aan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Het is pas half 12 over één minuut hoor.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar ik weet heul niet waar je huis woont
Kun je 'm niet zolang PMen?
So and what's the problem???quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Dat heb jij toch helemaal niet nodig?quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij brengt het schattige in mij naar boven
Iekss ik ga eens gauw brood klaarmaken en stofzuigen anders ben ik nog eens F&F slowspeedchat dakloos.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Tis wel handig want jij brengt het beest in mij naar bovenquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat heb jij toch helemaal niet nodig?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis wel handig want jij brengt het beest in mij naar boven
Zet 'm op MrSquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:33 schreef MrSubtle het volgende:
Okay... brownies deel 2 staat in de oven,... ik heb de schilder-kleding al aan, dus ik heb eigenlijk geen excuus meer om te blijven zitten en niet te gaan schilderen
WIsh me luck
Nog eentje die van alles gemist heeftquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Mogge Yns!
*schudt het hoofd*quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh is daar een tijd limiet aan?nooit geweten
Good luck!quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:33 schreef MrSubtle het volgende:
Okay... brownies deel 2 staat in de oven,... ik heb de schilder-kleding al aan, dus ik heb eigenlijk geen excuus meer om te blijven zitten en niet te gaan schilderen
WIsh me luck
Ohhhhh jij wrijft het ze wel graag in hequote:Op zondag 11 oktober 2009 11:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog eentje die van alles gemist heeft
En, weer bijgeslapen?quote:
Jij ook schilderenquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:33 schreef MrSubtle het volgende:
WIsh me luck
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog eentje die van alles gemist heeft
yep, k kan weer een beetje op mn benen staan zonder om te vallenquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En, weer bijgeslapen?
Wat toch een activiteit hier!Ik ben nog niet verder gekomen dan de pc en vertrek dadelijk richting bad.
Jij hebt weinig slaap nodig das zekerquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb al uitgebreid gedouched, met de honden gewandeld, ontbeten, keukenlades uitgemest, dit is mijn pauze
Een hilarische paintquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:43 schreef Ynske het volgende:
[..]wat heb ik gemist?
[..]
yep, k kan weer een beetje op mn benen staan zonder om te vallen
Door de weeks ga ik tussen middernacht en 1 uur naar bed en sta ik om 7 uur op. In het weekend slaap ik wel graag uit hoor, gisteren was het half 12 geloof ik. Maar vannacht lag ik niet belachelijk laat in bed dus vanochtend was ik om 9 uur echt wel uitgeslapen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij hebt weinig slaap nodig das zeker
Wowie! Respect hoor, doe het zelf prima op 12 uur slaap bij 10 uur slaap heb ik al zoiets van hmmm.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Door de weeks ga ik tussen middernacht en 1 uur naar bed en sta ik om 7 uur op. In het weekend slaap ik wel graag uit hoor, gisteren was het half 12 geloof ik. Maar vannacht lag ik niet belachelijk laat in bed dus vanochtend was ik om 9 uur echt wel uitgeslapen.
er zijn mensen die meer slaap nodig hebben en dat is dan geen zonde van de tijd. je wilt niet weten wat ik de afgelopen 1 1/2 jaar geslapen heb. en nog, idd richting de 10 uur op een dag. en nee dat is geen zonde, want met minder kan ik niet geheel functionerenquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Das toch doodzonde van je tijd?
Als ik 12 uur slaap nodig had kon ik een uur nadat ik uit mn werk kwam alweer mn nest induiken...
Het is niet alsof de meesten daar een keuze in hebben oh-oh.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Das toch doodzonde van je tijd?
Als ik 12 uur slaap nodig had kon ik een uur nadat ik uit mn werk kwam alweer mn nest induiken...
omdat t voor jou niet haalbaar is wil niet zeggen dat mensen die wel gezond zijn niet meer slaap nodig hebben.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Nja als je niet gezond bent kan ik me dat voorstellen hoor.
Maar voor mij zou het niet eens haalbaar zijn om 10 uur per dag te slapen, dan kreeg ik niet eens al mn dingen gedaan op een dag, werken, koken , eten, honden uitlaten etc.
Ik zou wel willen minder slapen maar dan ben ik geen mens. Dus moet ik gewoon wat minder doen op een dag helaas.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:52 schreef oh-oh het volgende:Das toch doodzonde van je tijd?
volgens mij zijn t de herfstbanners weerquote:
Succes!quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij ook schilderenik mag zo ook..het knapt er zo van op maar heb zo geen zin
![]()
Wel slim brownies als traktatie.
Greysquote:
Thanks, jij bent goed bezig!!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Succes!
Mijn eerste muur is al klaar(foto hieronder is niet het eindresultaat hoor
)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Succes!
)
[ afbeelding ]
Guiltyquote:
Ja die slakquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mij zijn t de herfstbanners weer
of bedoel je de speeeeeeeeeeeeeeeeeeedslak?
En zo ja, stuur je 'm dan ook naar mij?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:07 schreef Greys het volgende:
Ik heb de paint gemist![]()
Er kwam even iets tussen hier gisteravond, dus krijg ik hem nog in de PM?
Please please pretty please with sugar on top?
Mogguh!
Jouw sigquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Succes!
)
[ afbeelding ]
haal dan meteen ook de tevele [img] [ /img] weg, want dat ziet er nu niet uitquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Guiltysorry
(maar greys heeft 'm NOG mooier gemaaktdus zij is het eingelijk schuld)
Ik heb m opgeslagen maar ik weet nie hoe ik m dan moet pmmen, maar Elies zal vast zo lief zijn voor jequote:Op zondag 11 oktober 2009 12:07 schreef Greys het volgende:
Ik heb de paint gemist![]()
Er kwam even iets tussen hier gisteravond, dus krijg ik hem nog in de PM?
Please please pretty please with sugar on top?
Mogguh!
Het kon niet netter, want daar was heul geen tijd voor met al het refreshen dat ook nog moest gebeurenquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja die slak
Wie heeft dat ding zo verneukt ?het had wel wat netter gemogen en gekund
![]()
Ik slaap 10 tot 12 uurquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat t voor jou niet haalbaar is wil niet zeggen dat mensen die wel gezond zijn niet meer slaap nodig hebben.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het kon niet netter, want daar was heul geen tijd voor met al het refreshen dat ook nog moest gebeuren
quote:
Heequote:
Morgen ben ik alleen thuis want vakantie natuulk. Dus ik duik er rond nou pak weg 23u in, laat om 7u baloe uit morgen vroeg en rol rond 12u a 13u mn bedje uitquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Ho ik slaap ook graag hoor, maar op een doordeweekse dag bijvoorbeeld, dan ben ik van 8 tot 1800 van huis en dan moet ik thuis ook nog de normale dingen doen, met honden uitlaten koken en afwassen alleen is het zo al 20.00. Dan wil ik ook nog wel lekker een paar uurtjes gewoon niks doen hoor, of leuke dingen doen!
Ja Mr maakte die slak maar Greys zette m in de OP hoorquote:
Lekker!quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Morgen ben ik alleen thuis want vakantie natuulk. Dus ik duik er rond nou pak weg 23u in, laat om 7u baloe uit morgen vroeg en rol rond 12u a 13u mn bedje uit
Greys! Hier komen. Je verdiend spanking!quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja Mr maakte die slak maar Greys zette m in de OP hoor
Ja dat kan ik geeneensquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja Mr maakte die slak maar Greys zette m in de OP hoor
quote:
Kut. Misschien was ik het dan toch schuld!quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Greys! Hier komen. Je verdiend spanking!
Dat had ik al gepost op de eerste blz dat ik dat in de wiki vast gedaan heb, dus bij de volgende issie weer goedquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
haal dan meteen ook de tevele [img] [ /img] weg, want dat ziet er nu niet uit
Toch vedien je spankingquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik al gepost op de eerste blz dat ik dat in de wiki vast gedaan heb, dus bij de volgende issie weer goedMaar als jullie liever de oude hebben is het ook goed hoor! Was maar een grapje.
Doe je broek maar uitquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kut. Misschien was ik het dan toch schuld!
Ik heb ook geen blauwe skillz hoor, bij de wiki kan iedereenquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja dat kan ik geeneens
geen blauwe skillz hier hoor
Melden en laten wijzigenquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:16 schreef Qwea het volgende:
Het rapport van de gedragstherapeut is hier binnen trouwens. Er staat alleen 1 ding in wat niet klopt
Volgens haar zou Baloe gecastreerd zijn omdat we zn gedragsproblemen zat waren. Bullshit. Het moest om medische redenen -> prostaat vergroting.
Ja maar wel nodig om de openingspost te veranderenquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook geen blauwe skillz hoor, bij de wiki kan iedereen
eerst aanquote:
Laat je niet gekmaken wijffiequote:Op zondag 11 oktober 2009 12:15 schreef Greys het volgende:
Dat had ik al gepost op de eerste blz dat ik dat in de wiki vast gedaan heb, dus bij de volgende issie weer goedMaar als jullie liever de oude hebben is het ook goed hoor! Was maar een grapje.
Sommige mensen hebben al een muur geschilderd en brownies gebakkenquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:19 schreef Goodbye het volgende:
Ik lig nog steeds in bed![]()
Regenachtige zondag
Dat gaat toch automatisch bij een nieuw topic, als die opener van het topic dan de wiki weer gebruikt om de OP er in te plakken en ik heb in de tussentijd de wiki aangepast met de nieuwe bannerquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar wel nodig om de openingspost te veranderen
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:20 schreef Greys het volgende:
Oh ik ga er weer veel te serieus op in he?
Ik zet er zelf wel een aantekening bij. Maar wel belachelijk.quote:
Misschien heeft ie gewoon een zere keel; even in de gaten houden. Als ie ziek gaat aandoen, dan ff naar de DAquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:18 schreef Greys het volgende:
Oh vraagje, mijn kat is schorIs dat iets om me zorgen om te maken? Hij loopt echt heel lullig te mauwen en te hikken en te slikken. Help! Of is zoiets gewoon een kwestie van een haarbal ofzo? (Valt het op dat ik nog nooit een kat heb gehad voor Boor in mijn leven kwam?
)
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben al een muur geschilderd en brownies gebakken
niet-zo-heel-verkapte-ik-ben-jaloers-post
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Mogge MrSubtleen de rest !
Oeh die paint van Elies, ik heb m ik heb m ik heb m
Kan Boor nog eten? Kan Boor nog drinken? Hoeft Boor niet te kotsen (meer dan normaalquote:Maar HELP met mijn schorre kat!
Wat zij zeggenquote:
(oh ja, wat hullie zeggen!)quote:
Wel binnen de lijntjes he? Succesquote:
Ja! (Maar het is dus niet onze bad paint?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:29 schreef ElisaB het volgende:
Owkee, is iedereen aanwezig?
De context was: waarom een bed met een verstelbaar hoofdeinde handig is...
kan ie??
Nee, de badpaint is nog niet klaarquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:30 schreef Greys het volgende:
Ja! (Maar het is dus niet onze bad paint?)
Zeker laten wijzigen.quote:
Dank je!quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Kan Boor nog eten? Kan Boor nog drinken? Hoeft Boor niet te kotsen (meer dan normaal) ?
Zit hij lekker in zijn velletje naar jij kunt beoordelen?
Indien 4 maal ja: KEIHARD UITLACHEN!![]()
Naartjie was een paar weken geleden ook schor, hilarisch!
Is vanzelf gekomen en gaat meestal vanzelf over, misschien heeft hij zijn keel geschaafd aan een grasje, of is er een verkoudheidje overheen gekomen. Komt goed.
Als hij zich niet lekker lijkt te voelen kun je altijd naar de DA gaan, misschien heeft hij en AB kuurtje nodig.
Mijn oude kater had het ook wel eens. Héél vreemd om te horen. Ik dacht toen dat ie gewoon een beetje ongemakkelijk gekotst had, en daarom ff wat schor was.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:31 schreef Greys het volgende:
Dank je!
Hij ging net wel een soort van rochelen en er kwam een beetje slijm uit ipv kots (hij heeft in het jaar dat ik hem heb nog nooit gekotst?). Hij klinkt snotterig bij het ademhalen. Maar verder eet hij wel. Hij wilde alleen zijn koekje net niet. Maar ik kijk het nog wel even aan
Dit en Greys tekst..was dus het eerste wat ik las na F5quote:
Ja, dat valt reuze mee. Maar echt sjiek is het nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:34 schreef nokwanda het volgende:
Owwww, was dat het. Valt toch best wel mee
Je zat op de verkeerde bladzijde?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dit en Greys tekst..was dus het eerste wat ik las na F5
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat valt reuze mee. Maar echt sjiek is het niet
Nou ja, zo ik al zei; het is heul niet autobiografisch natuurlijk, maar op een zachte matras steunen lijkt mij lekkerder. Maar verder weet ik daar natuurlijk weinig vanquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:34 schreef Goodbye het volgende:
Oh, maar dat lukt toch ook gewoon met een gewoon bed? Hoe heet zo'n ding aan de achterkant eiks? Nouja, daar loopt het frame van mijn bed ook gewoon omhoog hoorAls staat mijn bed onder een schuin dak, dus een echt uitvoerbaar idee is het niet
Ik ga nu even voelen. Maar ik weet natuurlijk niet wat 'normaal' is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:34 schreef nokwanda het volgende:
Greys, hou de temperatuur van zijn voeten en oren in degaten
Als die heel warm zijn, als in extreem (en hij komt toch weleens met zijn voeten op je blote huid staan, neem ik aan) dan moet je even kijken nar de helderheid van zijn ogen. En dat hij drinkt is belangrijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga nu even voelen. Maar ik weet natuurlijk niet wat 'normaal' is.
Voel me een kluns nu
Een heel snel kloppend hartje, zweterige kussentjes, gloeiend hete oren, duffe blik; dat soort dingen moet je naar kijken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:36 schreef Greys het volgende:
Ik ga nu even voelen. Maar ik weet natuurlijk niet wat 'normaal' is.
Voel me een kluns nu
Dat ook jaquote:
*naar beneden kijkt*quote:
Jajaja, maar je moet roeien met de riemen die je hebt he! (quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, zo ik al zei; het is heul niet autobiografisch natuurlijk, maar op een zachte matras steunen lijkt mij lekkerder. Maar verder weet ik daar natuurlijk weinig van
Kom, ik ga maar weer eens painten
2 spiegeleitjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |