Jij hebt weinig slaap nodig das zekerquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb al uitgebreid gedouched, met de honden gewandeld, ontbeten, keukenlades uitgemest, dit is mijn pauze
Een hilarische paintquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:43 schreef Ynske het volgende:
[..]wat heb ik gemist?
[..]
yep, k kan weer een beetje op mn benen staan zonder om te vallen
Door de weeks ga ik tussen middernacht en 1 uur naar bed en sta ik om 7 uur op. In het weekend slaap ik wel graag uit hoor, gisteren was het half 12 geloof ik. Maar vannacht lag ik niet belachelijk laat in bed dus vanochtend was ik om 9 uur echt wel uitgeslapen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij hebt weinig slaap nodig das zeker
Wowie! Respect hoor, doe het zelf prima op 12 uur slaap bij 10 uur slaap heb ik al zoiets van hmmm.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Door de weeks ga ik tussen middernacht en 1 uur naar bed en sta ik om 7 uur op. In het weekend slaap ik wel graag uit hoor, gisteren was het half 12 geloof ik. Maar vannacht lag ik niet belachelijk laat in bed dus vanochtend was ik om 9 uur echt wel uitgeslapen.
er zijn mensen die meer slaap nodig hebben en dat is dan geen zonde van de tijd. je wilt niet weten wat ik de afgelopen 1 1/2 jaar geslapen heb. en nog, idd richting de 10 uur op een dag. en nee dat is geen zonde, want met minder kan ik niet geheel functionerenquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Das toch doodzonde van je tijd?
Als ik 12 uur slaap nodig had kon ik een uur nadat ik uit mn werk kwam alweer mn nest induiken...
Het is niet alsof de meesten daar een keuze in hebben oh-oh.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Das toch doodzonde van je tijd?
Als ik 12 uur slaap nodig had kon ik een uur nadat ik uit mn werk kwam alweer mn nest induiken...
omdat t voor jou niet haalbaar is wil niet zeggen dat mensen die wel gezond zijn niet meer slaap nodig hebben.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Nja als je niet gezond bent kan ik me dat voorstellen hoor.
Maar voor mij zou het niet eens haalbaar zijn om 10 uur per dag te slapen, dan kreeg ik niet eens al mn dingen gedaan op een dag, werken, koken , eten, honden uitlaten etc.
Ik zou wel willen minder slapen maar dan ben ik geen mens. Dus moet ik gewoon wat minder doen op een dag helaas.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:52 schreef oh-oh het volgende:Das toch doodzonde van je tijd?
volgens mij zijn t de herfstbanners weerquote:
Succes!quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij ook schilderenik mag zo ook..het knapt er zo van op maar heb zo geen zin
![]()
Wel slim brownies als traktatie.
Greysquote:
Thanks, jij bent goed bezig!!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Succes!
Mijn eerste muur is al klaar(foto hieronder is niet het eindresultaat hoor
)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Succes!
)
[ afbeelding ]
Guiltyquote:
Ja die slakquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mij zijn t de herfstbanners weer
of bedoel je de speeeeeeeeeeeeeeeeeeedslak?
En zo ja, stuur je 'm dan ook naar mij?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:07 schreef Greys het volgende:
Ik heb de paint gemist![]()
Er kwam even iets tussen hier gisteravond, dus krijg ik hem nog in de PM?
Please please pretty please with sugar on top?
Mogguh!
Jouw sigquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Succes!
)
[ afbeelding ]
haal dan meteen ook de tevele [img] [ /img] weg, want dat ziet er nu niet uitquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Guiltysorry
(maar greys heeft 'm NOG mooier gemaaktdus zij is het eingelijk schuld)
Ik heb m opgeslagen maar ik weet nie hoe ik m dan moet pmmen, maar Elies zal vast zo lief zijn voor jequote:Op zondag 11 oktober 2009 12:07 schreef Greys het volgende:
Ik heb de paint gemist![]()
Er kwam even iets tussen hier gisteravond, dus krijg ik hem nog in de PM?
Please please pretty please with sugar on top?
Mogguh!
Het kon niet netter, want daar was heul geen tijd voor met al het refreshen dat ook nog moest gebeurenquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja die slak
Wie heeft dat ding zo verneukt ?het had wel wat netter gemogen en gekund
![]()
Ik slaap 10 tot 12 uurquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat t voor jou niet haalbaar is wil niet zeggen dat mensen die wel gezond zijn niet meer slaap nodig hebben.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het kon niet netter, want daar was heul geen tijd voor met al het refreshen dat ook nog moest gebeuren
quote:
Heequote:
Morgen ben ik alleen thuis want vakantie natuulk. Dus ik duik er rond nou pak weg 23u in, laat om 7u baloe uit morgen vroeg en rol rond 12u a 13u mn bedje uitquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Ho ik slaap ook graag hoor, maar op een doordeweekse dag bijvoorbeeld, dan ben ik van 8 tot 1800 van huis en dan moet ik thuis ook nog de normale dingen doen, met honden uitlaten koken en afwassen alleen is het zo al 20.00. Dan wil ik ook nog wel lekker een paar uurtjes gewoon niks doen hoor, of leuke dingen doen!
Ja Mr maakte die slak maar Greys zette m in de OP hoorquote:
Lekker!quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Morgen ben ik alleen thuis want vakantie natuulk. Dus ik duik er rond nou pak weg 23u in, laat om 7u baloe uit morgen vroeg en rol rond 12u a 13u mn bedje uit
Greys! Hier komen. Je verdiend spanking!quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja Mr maakte die slak maar Greys zette m in de OP hoor
Ja dat kan ik geeneensquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja Mr maakte die slak maar Greys zette m in de OP hoor
quote:
Kut. Misschien was ik het dan toch schuld!quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Greys! Hier komen. Je verdiend spanking!
Dat had ik al gepost op de eerste blz dat ik dat in de wiki vast gedaan heb, dus bij de volgende issie weer goedquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
haal dan meteen ook de tevele [img] [ /img] weg, want dat ziet er nu niet uit
Toch vedien je spankingquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik al gepost op de eerste blz dat ik dat in de wiki vast gedaan heb, dus bij de volgende issie weer goedMaar als jullie liever de oude hebben is het ook goed hoor! Was maar een grapje.
Doe je broek maar uitquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kut. Misschien was ik het dan toch schuld!
Ik heb ook geen blauwe skillz hoor, bij de wiki kan iedereenquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja dat kan ik geeneens
geen blauwe skillz hier hoor
Melden en laten wijzigenquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:16 schreef Qwea het volgende:
Het rapport van de gedragstherapeut is hier binnen trouwens. Er staat alleen 1 ding in wat niet klopt
Volgens haar zou Baloe gecastreerd zijn omdat we zn gedragsproblemen zat waren. Bullshit. Het moest om medische redenen -> prostaat vergroting.
Ja maar wel nodig om de openingspost te veranderenquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook geen blauwe skillz hoor, bij de wiki kan iedereen
eerst aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |