Jij hebt weinig slaap nodig das zekerquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb al uitgebreid gedouched, met de honden gewandeld, ontbeten, keukenlades uitgemest, dit is mijn pauze
Een hilarische paintquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:43 schreef Ynske het volgende:
[..]wat heb ik gemist?
[..]
yep, k kan weer een beetje op mn benen staan zonder om te vallen
Door de weeks ga ik tussen middernacht en 1 uur naar bed en sta ik om 7 uur op. In het weekend slaap ik wel graag uit hoor, gisteren was het half 12 geloof ik. Maar vannacht lag ik niet belachelijk laat in bed dus vanochtend was ik om 9 uur echt wel uitgeslapen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij hebt weinig slaap nodig das zeker
Wowie! Respect hoor, doe het zelf prima op 12 uur slaap bij 10 uur slaap heb ik al zoiets van hmmm.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Door de weeks ga ik tussen middernacht en 1 uur naar bed en sta ik om 7 uur op. In het weekend slaap ik wel graag uit hoor, gisteren was het half 12 geloof ik. Maar vannacht lag ik niet belachelijk laat in bed dus vanochtend was ik om 9 uur echt wel uitgeslapen.
er zijn mensen die meer slaap nodig hebben en dat is dan geen zonde van de tijd. je wilt niet weten wat ik de afgelopen 1 1/2 jaar geslapen heb. en nog, idd richting de 10 uur op een dag. en nee dat is geen zonde, want met minder kan ik niet geheel functionerenquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Das toch doodzonde van je tijd?
Als ik 12 uur slaap nodig had kon ik een uur nadat ik uit mn werk kwam alweer mn nest induiken...
Het is niet alsof de meesten daar een keuze in hebben oh-oh.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Das toch doodzonde van je tijd?
Als ik 12 uur slaap nodig had kon ik een uur nadat ik uit mn werk kwam alweer mn nest induiken...
omdat t voor jou niet haalbaar is wil niet zeggen dat mensen die wel gezond zijn niet meer slaap nodig hebben.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Nja als je niet gezond bent kan ik me dat voorstellen hoor.
Maar voor mij zou het niet eens haalbaar zijn om 10 uur per dag te slapen, dan kreeg ik niet eens al mn dingen gedaan op een dag, werken, koken , eten, honden uitlaten etc.
Ik zou wel willen minder slapen maar dan ben ik geen mens. Dus moet ik gewoon wat minder doen op een dag helaas.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:52 schreef oh-oh het volgende:Das toch doodzonde van je tijd?
volgens mij zijn t de herfstbanners weerquote:
Succes!quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij ook schilderenik mag zo ook..het knapt er zo van op maar heb zo geen zin
![]()
Wel slim brownies als traktatie.
Greysquote:
Thanks, jij bent goed bezig!!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Succes!
Mijn eerste muur is al klaar(foto hieronder is niet het eindresultaat hoor
)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Succes!
Mijn eerste muur is al klaar(foto hieronder is niet het eindresultaat hoor
)
[ afbeelding ]
Guiltyquote:
Ja die slakquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mij zijn t de herfstbanners weer
of bedoel je de speeeeeeeeeeeeeeeeeeedslak?
En zo ja, stuur je 'm dan ook naar mij?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:07 schreef Greys het volgende:
Ik heb de paint gemist![]()
Er kwam even iets tussen hier gisteravond, dus krijg ik hem nog in de PM?
Please please pretty please with sugar on top?
Mogguh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |