Mannen gaan gewoon slapen hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Na sex wil ik alleen nog Discovery en verder niets. Ook geen goede gesprekken.
Wat dat betreft ben ik net een man
Quotedquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:11 schreef ElisaB het volgende:
Ik zal vanavond een slaapliedje voor jullie painten
quote:
Ik weet al watquote:
quote:
Is ze ook dikker geworden? Mijn hond krijgt ook plastabletjes en ik zie een duidelijk verschil met als hij ze niet krijgt inderdaad. Zonder hijgt hij meer, slaapt hij veel meer maar je ziet ook duidelijk aan zijn buik dat hij vocht vast houd dan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:21 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge Oh-Oh jij was toch degene die me een tijd terug wat wist te vertellen over honden als hartpatiëntje?
Weet jij toevallig ook of wanneer ze al een halve vetmedin krijgt en ze hoest 1x per dag als ze bijna slaapt nog wel eens en heel soms wat zwaar ademen/hijgen een plastabletje uitkomst biedt?
De dierenarts heeft zoiets van is dat alles...
Ja helaas was ik dat , hondje is inmiddels alweer bijna 7 weken doodquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:21 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge Oh-Oh jij was toch degene die me een tijd terug wat wist te vertellen over honden als hartpatiëntje?
Weet jij toevallig ook of wanneer ze al een halve vetmedin krijgt en ze hoest 1x per dag als ze bijna slaapt nog wel eens en heel soms wat zwaar ademen/hijgen een plastabletje uitkomst biedt?
De dierenarts heeft zoiets van is dat alles...
Ik slaakte een gilletje toen ik die paint zag, maar daar hebben die paints van Elies wel allemaal een handje van heurquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Is dit nou onvoorwaardelijke sexliefde?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik slaakte een gilletje toen ik die paint zag, maar daar hebben die paints van Elies wel allemaal een handje van heur
Beide hartmedicijn ja.quote:
Come and get it babequote:Op zondag 11 oktober 2009 11:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]je maakt het erger
Wij willen paint zien
Ja maar ik weet heul niet waar je huis woontquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |