Mannen gaan gewoon slapen hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Na sex wil ik alleen nog Discovery en verder niets. Ook geen goede gesprekken.
Wat dat betreft ben ik net een man
Quotedquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:11 schreef ElisaB het volgende:
Ik zal vanavond een slaapliedje voor jullie painten
quote:
Ik weet al watquote:
quote:
Is ze ook dikker geworden? Mijn hond krijgt ook plastabletjes en ik zie een duidelijk verschil met als hij ze niet krijgt inderdaad. Zonder hijgt hij meer, slaapt hij veel meer maar je ziet ook duidelijk aan zijn buik dat hij vocht vast houd dan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:21 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge Oh-Oh jij was toch degene die me een tijd terug wat wist te vertellen over honden als hartpatiëntje?
Weet jij toevallig ook of wanneer ze al een halve vetmedin krijgt en ze hoest 1x per dag als ze bijna slaapt nog wel eens en heel soms wat zwaar ademen/hijgen een plastabletje uitkomst biedt?
De dierenarts heeft zoiets van is dat alles...
Ja helaas was ik dat , hondje is inmiddels alweer bijna 7 weken doodquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:21 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge Oh-Oh jij was toch degene die me een tijd terug wat wist te vertellen over honden als hartpatiëntje?
Weet jij toevallig ook of wanneer ze al een halve vetmedin krijgt en ze hoest 1x per dag als ze bijna slaapt nog wel eens en heel soms wat zwaar ademen/hijgen een plastabletje uitkomst biedt?
De dierenarts heeft zoiets van is dat alles...
Ik slaakte een gilletje toen ik die paint zag, maar daar hebben die paints van Elies wel allemaal een handje van heurquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Is dit nou onvoorwaardelijke sexliefde?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik slaakte een gilletje toen ik die paint zag, maar daar hebben die paints van Elies wel allemaal een handje van heur
Beide hartmedicijn ja.quote:
Come and get it babequote:Op zondag 11 oktober 2009 11:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]je maakt het erger
Wij willen paint zien
Ja maar ik weet heul niet waar je huis woontquote:
Wat schattigquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik slaakte een gilletje toen ik die paint zag,
Echt dikker niet ze had al een wat uitgezakt buikje door de ouderdom. En zwaarder ook niet.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Is ze ook dikker geworden? Mijn hond krijgt ook plastabletjes en ik zie een duidelijk verschil met als hij ze niet krijgt inderdaad. Zonder hijgt hij meer, slaapt hij veel meer maar je ziet ook duidelijk aan zijn buik dat hij vocht vast houd dan.
Sorry nog niet wakker ze krijgt 2-maal daags een halve (en ik heb nog getwijfeld om het te vragen want had het gelezen inderdaad dat hij overleden is).quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja helaas was ik dat , hondje is inmiddels alweer bijna 7 weken dood![]()
Plastabletjes helpen alleen als ze ook vocht achter de longen hebben door de hartklachten. Dus dat zou je da moeten horen eerst.
Mss twee keer per dag een halve vetmedin?
quote:
Jij brengt het schattige in mij naar bovenquote:
Oh is daar een tijd limiet aan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Het is pas half 12 over één minuut hoor.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar ik weet heul niet waar je huis woont
Kun je 'm niet zolang PMen?
So and what's the problem???quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Dat heb jij toch helemaal niet nodig?quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij brengt het schattige in mij naar boven
Iekss ik ga eens gauw brood klaarmaken en stofzuigen anders ben ik nog eens F&F slowspeedchat dakloos.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Tis wel handig want jij brengt het beest in mij naar bovenquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat heb jij toch helemaal niet nodig?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis wel handig want jij brengt het beest in mij naar boven
Zet 'm op MrSquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:33 schreef MrSubtle het volgende:
Okay... brownies deel 2 staat in de oven,... ik heb de schilder-kleding al aan, dus ik heb eigenlijk geen excuus meer om te blijven zitten en niet te gaan schilderen
WIsh me luck
Nog eentje die van alles gemist heeftquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Mogge Yns!
*schudt het hoofd*quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh is daar een tijd limiet aan?nooit geweten
Good luck!quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:33 schreef MrSubtle het volgende:
Okay... brownies deel 2 staat in de oven,... ik heb de schilder-kleding al aan, dus ik heb eigenlijk geen excuus meer om te blijven zitten en niet te gaan schilderen
WIsh me luck
Ohhhhh jij wrijft het ze wel graag in hequote:Op zondag 11 oktober 2009 11:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog eentje die van alles gemist heeft
En, weer bijgeslapen?quote:
Jij ook schilderenquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:33 schreef MrSubtle het volgende:
WIsh me luck
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog eentje die van alles gemist heeft
yep, k kan weer een beetje op mn benen staan zonder om te vallenquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En, weer bijgeslapen?
Wat toch een activiteit hier!Ik ben nog niet verder gekomen dan de pc en vertrek dadelijk richting bad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |