Dank je!quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Kan Boor nog eten? Kan Boor nog drinken? Hoeft Boor niet te kotsen (meer dan normaal) ?
Zit hij lekker in zijn velletje naar jij kunt beoordelen?
Indien 4 maal ja: KEIHARD UITLACHEN!![]()
Naartjie was een paar weken geleden ook schor, hilarisch!
Is vanzelf gekomen en gaat meestal vanzelf over, misschien heeft hij zijn keel geschaafd aan een grasje, of is er een verkoudheidje overheen gekomen. Komt goed.
Als hij zich niet lekker lijkt te voelen kun je altijd naar de DA gaan, misschien heeft hij en AB kuurtje nodig.
Mijn oude kater had het ook wel eens. Héél vreemd om te horen. Ik dacht toen dat ie gewoon een beetje ongemakkelijk gekotst had, en daarom ff wat schor was.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:31 schreef Greys het volgende:
Dank je!
Hij ging net wel een soort van rochelen en er kwam een beetje slijm uit ipv kots (hij heeft in het jaar dat ik hem heb nog nooit gekotst?). Hij klinkt snotterig bij het ademhalen. Maar verder eet hij wel. Hij wilde alleen zijn koekje net niet. Maar ik kijk het nog wel even aan
Dit en Greys tekst..was dus het eerste wat ik las na F5quote:
Ja, dat valt reuze mee. Maar echt sjiek is het nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:34 schreef nokwanda het volgende:
Owwww, was dat het. Valt toch best wel mee
Je zat op de verkeerde bladzijde?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dit en Greys tekst..was dus het eerste wat ik las na F5
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat valt reuze mee. Maar echt sjiek is het niet
Nou ja, zo ik al zei; het is heul niet autobiografisch natuurlijk, maar op een zachte matras steunen lijkt mij lekkerder. Maar verder weet ik daar natuurlijk weinig vanquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:34 schreef Goodbye het volgende:
Oh, maar dat lukt toch ook gewoon met een gewoon bed? Hoe heet zo'n ding aan de achterkant eiks? Nouja, daar loopt het frame van mijn bed ook gewoon omhoog hoorAls staat mijn bed onder een schuin dak, dus een echt uitvoerbaar idee is het niet
Ik ga nu even voelen. Maar ik weet natuurlijk niet wat 'normaal' is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:34 schreef nokwanda het volgende:
Greys, hou de temperatuur van zijn voeten en oren in degaten
Als die heel warm zijn, als in extreem (en hij komt toch weleens met zijn voeten op je blote huid staan, neem ik aan) dan moet je even kijken nar de helderheid van zijn ogen. En dat hij drinkt is belangrijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga nu even voelen. Maar ik weet natuurlijk niet wat 'normaal' is.
Voel me een kluns nu
Een heel snel kloppend hartje, zweterige kussentjes, gloeiend hete oren, duffe blik; dat soort dingen moet je naar kijken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:36 schreef Greys het volgende:
Ik ga nu even voelen. Maar ik weet natuurlijk niet wat 'normaal' is.
Voel me een kluns nu
Dat ook jaquote:
*naar beneden kijkt*quote:
Jajaja, maar je moet roeien met de riemen die je hebt he! (quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, zo ik al zei; het is heul niet autobiografisch natuurlijk, maar op een zachte matras steunen lijkt mij lekkerder. Maar verder weet ik daar natuurlijk weinig van
Kom, ik ga maar weer eens painten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |