Laat je niet gekmaken wijffiequote:Op zondag 11 oktober 2009 12:15 schreef Greys het volgende:
Dat had ik al gepost op de eerste blz dat ik dat in de wiki vast gedaan heb, dus bij de volgende issie weer goedMaar als jullie liever de oude hebben is het ook goed hoor! Was maar een grapje.
Sommige mensen hebben al een muur geschilderd en brownies gebakkenquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:19 schreef Goodbye het volgende:
Ik lig nog steeds in bed![]()
Regenachtige zondag
Dat gaat toch automatisch bij een nieuw topic, als die opener van het topic dan de wiki weer gebruikt om de OP er in te plakken en ik heb in de tussentijd de wiki aangepast met de nieuwe bannerquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja maar wel nodig om de openingspost te veranderen
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:20 schreef Greys het volgende:
Oh ik ga er weer veel te serieus op in he?
Ik zet er zelf wel een aantekening bij. Maar wel belachelijk.quote:
Misschien heeft ie gewoon een zere keel; even in de gaten houden. Als ie ziek gaat aandoen, dan ff naar de DAquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:18 schreef Greys het volgende:
Oh vraagje, mijn kat is schorIs dat iets om me zorgen om te maken? Hij loopt echt heel lullig te mauwen en te hikken en te slikken. Help! Of is zoiets gewoon een kwestie van een haarbal ofzo? (Valt het op dat ik nog nooit een kat heb gehad voor Boor in mijn leven kwam?
)
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben al een muur geschilderd en brownies gebakken
niet-zo-heel-verkapte-ik-ben-jaloers-post
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Mogge MrSubtleen de rest !
Oeh die paint van Elies, ik heb m ik heb m ik heb m
Kan Boor nog eten? Kan Boor nog drinken? Hoeft Boor niet te kotsen (meer dan normaalquote:Maar HELP met mijn schorre kat!
Wat zij zeggenquote:
(oh ja, wat hullie zeggen!)quote:
Wel binnen de lijntjes he? Succesquote:
Ja! (Maar het is dus niet onze bad paint?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:29 schreef ElisaB het volgende:
Owkee, is iedereen aanwezig?
De context was: waarom een bed met een verstelbaar hoofdeinde handig is...
kan ie??
Nee, de badpaint is nog niet klaarquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:30 schreef Greys het volgende:
Ja! (Maar het is dus niet onze bad paint?)
Zeker laten wijzigen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |