Waarom is Tsonga niet fit evt?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:37 schreef Ambrosius het volgende:
Nadal bij Del Potro en Tsonga, leuk. Al is het natuurlijk nog even de vraag hoe fit Tsonga nog is en of JMDP zin heeft.
Maar in principe maar 1 partij meer dan Nadal.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:30 schreef Tim86 het volgende:
Omdat hij een compleet toernooi in de benen heeft
Meer aan zijn duim. Voordeel is dat hij links is en de pijn rechts zit. Die belast je natuurlijk een stuk minder.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:52 schreef Chriz2k het volgende:
Inderdaad, als het Davydenko was geweest had hij een waarschuwing voor lack of effort gekregen!
Zverev geblesseerd aan zijn pols na een val, ziet er niet al te best uit.
Verloren, alweerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:32 schreef dekouwe het volgende:
zit op me telefoon kan iemand me vertellen hoe kohlschreiber het heeft gedaan?
Jupquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:31 schreef TheArt het volgende:
En toch GSM Berdych.
Gaf Safin Berdych nou geen hand?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:58 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom had ik Verdasco ook alweer als toernooiwinnaar in mijn bracket?
Gewoon naar de ATP site gaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarom kan ik nergens de huidige draw vinden op die dramatische site?
Er is toch een plaatje in de OP?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarom kan ik nergens de huidige draw vinden op die dramatische site?
Ja, maar ik wil de meest up-to-date versie...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er is toch een plaatje in de OP?
Prachtig punt? Zag je die volley van Blakequote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
En met een prachtig punt Nadal weer naar 2-2.
Mja, dat klopt; maar het was een toffe rallyquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Prachtig punt? Zag je die volley van Blake![]()
Blake wist precies waar die bal ging komen, hij was er ruim op tijd. Maar hij wilde een stop volley plaatsen. Maar de bal sprong omhoog en lande bijna op de service lijn. Nadal hoefde hem er alleen maar langs te slaan.
*5-2 Blake ondertussen
Blake wint bijna altijd een set tegen Rafaquote:
Blake wint zelfs altijd minimaal een set tegen Rafa.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blake wint bijna altijd een set tegen Rafa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ps.Leuk, die asian Abba
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Ziet er goed uit ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:15 schreef kevin_ het volgende:
Heerlijke wedstrijden morgen![]()
.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 14-10-2009 22:55:21 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ziet er goed uit ja.![]()
Even een slechte zelfbedachte tennisgrap, voor de fans:Een Zwitser die Henk heet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ziet er goed uit ja.![]()
Even een slechte zelfbedachte tennisgrap, voor de fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Da's inderdaad een deel van de grap, chapeau.quote:
quote:
Alle respect voor Safin hoor, maar is dit dezelfde prof. tennisser die besloot te gaan bergbeklimmen?quote:Met nadenken kun je je carrière een paar jaar verlengen
Soderling is ook gewoon iets vaster en retourneert beter. Verwachte uitkomst.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:39 schreef Norrage het volgende:
Tsonga en Monfils er allebei uit? huh? Hoezo echt...wat een rare gasten....Was Soderling zo verschrikkelijk goed ofzo?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Soderling is ook gewoon iets vaster en retourneert beter. Verwachte uitkomst.
Van te voren een echte 50-50 match. Het is alleen dat Tsonga zwaar slecht speelde na de break die hij niet kreeg, maar wel hoorde te krijgen in de 1e set. Daarvoor ging het gelijk op en speelde Tsonga zelfs beter dan Soderling. In de 2e set gaf hij het op.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wat? Het is geen wonder hoor.
Geen problemen mee.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:01 schreef APK het volgende:
De live score werkt niet bij, meerdere mensen die daar last van hebben?
Het was geen 80-20, nee, maar Soderling retourneert wel beter en Tsonga heeft er iets vaker naast geniale games ook zeer slechte games tussen zitten en speelt niet constant genoeg om twee toernooien achter elkaar goed te spelen. Vooral dat retourneren is belangrijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:03 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Van te voren een echte 50-50 match. Het is alleen dat Tsonga zwaar slecht speelde na de break die hij niet kreeg, maar wel hoorde te krijgen in de 1e set. Daarvoor ging het gelijk op en speelde Tsonga zelfs beter dan Soderling. In de 2e set gaf hij het op.
[..]
Geen problemen mee.
Nee, maar het is toch gewoon de vorm van de dag?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wat? Het is geen wonder hoor.
Ja, hij houdt gewoon van opschieten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:07 schreef TheGeneral het volgende:
Wat zou ik daar als tegenstander schijtziek van worden.. Nadal laat je gewoon minstens 5 minuten wachten..
Robredo staat al even klaar, en moet dus al wachten. Nadal doet even rustig zijn jasje uit. Vouwt hem op doet hem in zijn tas. Doet dan zorgvuldig en langzaam het ritsje dicht. Gaat dan nog even zitten. Pakt even wat uit zijn andere tas. Pakt dan zijn handdoek en legt die even over zijn benen. Gaat dan nog even zijn flesjes pakken en rustig wat drinken. Pakt daarna nog een voedingssupplement of iets dergelijks, die gaat hij ook nog even rustig leegzuigen. Zet dan zijn flesjes weer netjes op de juiste plek.
Dan komt hij eindelijk eens naar de umpire en Robredo... En dan na de toss dat rennen naar de achterlijn
Hij werkt niet maar daar heb je geen problemen mee?quote:
Daar compenseert hij het gewoon mee jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, hij houdt gewoon van opschieten.
Misschien waren die scheids en Robredo gewoon te snelquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:07 schreef TheGeneral het volgende:
Wat zou ik daar als tegenstander schijtziek van worden.. Nadal laat je gewoon minstens 5 minuten wachten..
Robredo staat al even klaar, en moet dus al wachten. Nadal doet even rustig zijn jasje uit. Vouwt hem op doet hem in zijn tas. Doet dan zorgvuldig en langzaam het ritsje dicht. Gaat dan nog even zitten. Pakt even wat uit zijn andere tas. Pakt dan zijn handdoek en legt die even over zijn benen. Gaat dan nog even zijn flesjes pakken en rustig wat drinken. Pakt daarna nog een voedingssupplement of iets dergelijks, die gaat hij ook nog even rustig leegzuigen. Zet dan zijn flesjes weer netjes op de juiste plek.
Dan komt hij eindelijk eens naar de umpire en Robredo... En dan na de toss dat rennen naar de achterlijn
Nou ja machtig vind ik het niet. Soderling is gewoon van slag zoals hij dat vroeger altijd kon raken. Paar foutjes en dan in paniek raken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:49 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Hekel aan zijn spel, maar dit is gewoon machtig.
Maar dat Lopez, die totaal niet in vorm is, hiervoor zorgt is gewoon mooi.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:51 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja machtig vind ik het niet. Soderling is gewoon van slag zoals hij dat vroeger altijd kon raken. Paar foutjes en dan in paniek raken.
Het is volgens mij nog steeds niet helemaal in orde hier:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:01 schreef APK het volgende:
De live score werkt niet bij mij, meerdere mensen die daar last van hebben?
Werkt inmiddels wel in een andere browser, maar toch maar even de cookies opeten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:59 schreef Chriz2k het volgende:
Doet het hier gewoon hoor, misschien even je cookies verwijderen?
Gaat nergens over inderdaad, de meest geniale rally's worden afgewisseld met de meest simpele fouten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:23 schreef Norrage het volgende:
Rare wedstrijd als je het zo bekijkt (volg hem niet)
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:37 schreef Chriz2k het volgende:
Ik voorspel een tie-break zonder dat iemand zijn service heeft gehouden!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:56 schreef Ambrosius het volgende:
Eindelijk een keer live kijken deze week.
4 iddquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]!
Hij heeft ongetwijfeld vijf minuten lang intens genoten.
Waarom neem je het niet op? Kun je alles zien als je thuis bent.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
4 idd. Kwam er wel precies in bij die geweldige rally op 5-2 deuce, maar goed, nog 3 partijen kijken maar dan
.
Ik ga geen 6/7 uur tennis terug zitten kijken waarvan ik de uitslag al weet..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:31 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Waarom neem je het niet op? Kun je alles zien als je thuis bent.
Lees de uitslag dan nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ga geen 6/7 uur tennis terug zitten kijken waarvan ik de uitslag al weet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:55 schreef Federer-fan het volgende:
Mijn digitale tv doet het niet.Het ligt er al een paar dagen uit.
Wegens alle leuke reacties die ik heb ontvangen op mijn laatste zelfbedachte slechte tennisgrap hierbij nog een actuele zelfbedachte slechte tennisgrap:oh my godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:
10.30 Davy-Djokoquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:22 schreef franklop het volgende:
Ik heb geen digitale tv :S![]()
Maaruh hoelaat beginnen ze vandaag?
Op betfair en bet365.comquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:33 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Heeft er iemand een link? Bedankt alvast!
Nummer 9 zou het dan zijn.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:46 schreef Ambrosius het volgende:
Lopez zal ook wel gaan opgeven zo. 3 breaks en 6-1 na een half uurtje ballen.
quote:
10.30 dus. Kan best leuk worden, al is het jammer dat Nadal amper moe is geworden vandaag en Davy 3 uur op de baan stond.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nummer 9 zou het dan zijn.
Hoe laat is de finale morgen Nederlandse tijd?
NEEquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Zou Davydenko morgen een kans maken tegen Nadal?
Al had Nadal 3 uur op de baan gestaan, dan had dit toch niet uitgemaakt. Davydenko zal er ook niet echt wakker van liggen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
10.30 dus. Kan best leuk worden, al is het jammer dat Nadal amper moe is geworden vandaag en Davy 3 uur op de baan stond.
Nou, het is niet alsof dit de eerste opgave was in dit toernooi.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:09 schreef kleinzusje het volgende:
Damn !
Eerste dag live kunnen kijken en nu dit
Ik hoop dat ze morgen allebei in topvorm zijn.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:09 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Denk wel dat Davydenko goede kans maakt tegen Nadal. Hij doet het best aardig op hardcourt tegen hem en Nadal is niet in vorm. Ik hoop op een optreden van zijn supervorm.
Beetje late reactie, maar nog bedankt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
10.30 dus. Kan best leuk worden, al is het jammer dat Nadal amper moe is geworden vandaag en Davy 3 uur op de baan stond.
Als Davydekno geen last heeft van zijn inspanningen van vandaag zou dat zomaar kunnen. Hoewel ik toch denk dat Nadal wel wat meer games gaat pakken. Maar dit moet Davydenko gewoon winnen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:52 schreef Norrage het volgende:
Davy 6-2 6-1 ofzo morgen tegen Nadal. Nadal speelt echt nog crap, Davy niet..En we weten wat er de vorige keer gebeurde toen de verhouding zo lag....
Waarom wordt Nadal elke keer als underdog gezien voor dit soort partijen. In het algemeen is hij toch degene die aan het eind met de beker boven zijn hoofd staat. Ik vind Davydenko - die keer in Miami uitgezonderd - nogal een choker tegen de top vijf. Vooral als hij tegen Federer speelt; als het echt spannend wordt, slaat hij de ene misser na de andere.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:52 schreef Norrage het volgende:
Davy 6-2 6-1 ofzo morgen tegen Nadal. Nadal speelt echt nog crap, Davy niet..En we weten wat er de vorige keer gebeurde toen de verhouding zo lag....
Hoe komt het dan dat Nadal de duidelijke favoriet is op Betfair? 1.56 backodds voor Nadal tegen 2.74 backodds voor Davydenko? Is dat alleen gebaseerd op het feit dat Nadal de nummer 2 van de wereld is?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als Davydekno geen last heeft van zijn inspanningen van vandaag zou dat zomaar kunnen. Hoewel ik toch denk dat Nadal wel wat meer games gaat pakken. Maar dit moet Davydenko gewoon winnen.
Ik denk het wel....Nadal is echt niet de favoriet morgen...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat Nadal de duidelijke favoriet is op Betfair? 1.56 backodds voor Nadal tegen 2.74 backodds voor Davydenko? Is dat alleen gebaseerd op het feit dat Nadal de nummer 2 van de wereld is?
Ik heb de laatste game gemist, maar wat heeft hij dan veranderd? Ik heb Nadal nog nooit van tactiek zien veranderen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:02 schreef Norrage het volgende:
Goed om te zien dat Nadal nu al een beetje tactiek verandert.
Ik zie ook liever ander tennis, maar is er iets slimmers wat hij kon doen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:32 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal doet echt helemaal niks. Alleen maar terughalen en wachten op de fout...![]()
[...]
Z'n tennis kun je idd niet saai vinden, maar het zal wel over z'n persoonlijkheid gaan lijkt me. Je ziet ook nooit een vuist ofzoquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:53 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Hoe kunnen mensen Davydenko nou saai vinden?
Pfff, gelukkig.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zelf ook wel hoopt dat 'ie wint.
Dat is ook raar, je bent een keer geen successupporterquote:
Ambrosius, ze pesten me.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:11 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Dat is ook raar, je bent een keer geen successupporter
De voornaamste reden waarom Nadal voormij goed is voor het tennis zijn de wedstrijden waarin hij geownd wordt. Heerlijk zijn die.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:24 schreef Ambrosius het volgende:
Toch wel geweldig als je Rafa zo kan 0wnen.
Ja, als je naar die verhouding van de winners kijkt, klopt dat wel. Nadal kwam er niet echt aan te pas.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:48 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal weer weggevaagd![]()
Al zou de score, zeker die van de 1e set, niet zeggen. Maar het was wel degelijk zo.
Je bdoelt omdat Davydenko choket tegen Federer? Dat is inderdaad zo, Wel vond ik Davydenko erg goed vandaag. Overigens lijkt het alsof Nadal zijn dominantie kwijt is. Hoop dat die weer terugkomt, want hij is in een paar opzichte minder indrukwekkend dan voorheen (lichamelijk en qua spel). De angel lijkt er uit te zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:01 schreef TheGeneral het volgende:
[...]
En in de finale tegen Davydenko was ook vrijwel zeker een overwinning geweest.
Maar goed, dat is achteraf natuurlijk
Ja, zeker hoor. Topspelers zien er alleen zo kwetsbaar uit als ze niet spelen op het niveau dat we gewend zijn vind ik.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:42 schreef danusz1986 het volgende:
Geef hem de tijd om te trainen tot de AO. Hij komt er wel. Hij heeft zelf nog gezegd dat hij niet verwachtte dat ie meteen weer aan de top zou staan en meedoen om grote titels.
Ik denk niet zozeer omdat Davy choket, maar omdat Federer gewoon de betere is.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bdoelt omdat Davydenko choket tegen Federer? Dat is inderdaad zo, Wel vond ik Davydenko erg goed vandaag. Overigens lijkt het alsof Nadal zijn dominantie kwijt is. Hoop dat die weer terugkomt, want hij is in een paar opzichte minder indrukwekkend dan voorheen (lichamelijk en qua spel). De angel lijkt er uit te zijn.
Ach, een speler van Davydenko's kwaliteiten zou dan wel 1 overwinning tegen Federer gepakt moeten hebben. Hij kan ook spelers als Murray, Nadal, Del Potro of Djokovic verslaan, in heel wat minder pogingen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik denk niet zozeer omdat Davy choket, maar omdat Federer gewoon de betere is.
Volgens mij is dat niet (altijd) zo. Ik herinner me een partij van Federer tegen Davydenko op RG waarin Davydenko geweldig speelde. Maar als hij kansen kreeg aan het einde van de set sloeg hij steeds UE's. Vooral in die partij maar ook in andere partijen gebeurde dat. Maar goed, het geldt ook voor talloze anderen waartegen Federer een perfect record heeft.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik denk niet zozeer omdat Davy choket, maar omdat Federer gewoon de betere is.
Ik vind dat altijd een anticlimax. Ik vind het veel mooier als iemand een winner slaat of een fout maakt dan dat ze een beetje bij het net staan te wachten of die bal nu in of uit was. Het is wel spannend, maar vooral de winnaar is volgens mij altijd minder uitbundig dan als hij gewoon duidelijk het punt heeft gewonnen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:07 schreef Norrage het volgende:
Davydenko, wat een held! Mooie beelden hoor nog...Ook de manier waarop hij de wedstrijd wint met die challenge
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |