quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:37 schreef Chriz2k het volgende:
Ik voorspel een tie-break zonder dat iemand zijn service heeft gehouden!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:56 schreef Ambrosius het volgende:
Eindelijk een keer live kijken deze week.
4 iddquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]!
Hij heeft ongetwijfeld vijf minuten lang intens genoten.
Waarom neem je het niet op? Kun je alles zien als je thuis bent.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
4 idd. Kwam er wel precies in bij die geweldige rally op 5-2 deuce, maar goed, nog 3 partijen kijken maar dan
.
Ik ga geen 6/7 uur tennis terug zitten kijken waarvan ik de uitslag al weet..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:31 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Waarom neem je het niet op? Kun je alles zien als je thuis bent.
Lees de uitslag dan nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ga geen 6/7 uur tennis terug zitten kijken waarvan ik de uitslag al weet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:55 schreef Federer-fan het volgende:
Mijn digitale tv doet het niet.Het ligt er al een paar dagen uit.
Wegens alle leuke reacties die ik heb ontvangen op mijn laatste zelfbedachte slechte tennisgrap hierbij nog een actuele zelfbedachte slechte tennisgrap:oh my godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:
10.30 Davy-Djokoquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:22 schreef franklop het volgende:
Ik heb geen digitale tv :S![]()
Maaruh hoelaat beginnen ze vandaag?
Op betfair en bet365.comquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:33 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Heeft er iemand een link? Bedankt alvast!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |