Soderling is ook gewoon iets vaster en retourneert beter. Verwachte uitkomst.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:39 schreef Norrage het volgende:
Tsonga en Monfils er allebei uit? huh? Hoezo echt...wat een rare gasten....Was Soderling zo verschrikkelijk goed ofzo?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Soderling is ook gewoon iets vaster en retourneert beter. Verwachte uitkomst.
Van te voren een echte 50-50 match. Het is alleen dat Tsonga zwaar slecht speelde na de break die hij niet kreeg, maar wel hoorde te krijgen in de 1e set. Daarvoor ging het gelijk op en speelde Tsonga zelfs beter dan Soderling. In de 2e set gaf hij het op.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wat? Het is geen wonder hoor.
Geen problemen mee.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:01 schreef APK het volgende:
De live score werkt niet bij, meerdere mensen die daar last van hebben?
Het was geen 80-20, nee, maar Soderling retourneert wel beter en Tsonga heeft er iets vaker naast geniale games ook zeer slechte games tussen zitten en speelt niet constant genoeg om twee toernooien achter elkaar goed te spelen. Vooral dat retourneren is belangrijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:03 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Van te voren een echte 50-50 match. Het is alleen dat Tsonga zwaar slecht speelde na de break die hij niet kreeg, maar wel hoorde te krijgen in de 1e set. Daarvoor ging het gelijk op en speelde Tsonga zelfs beter dan Soderling. In de 2e set gaf hij het op.
[..]
Geen problemen mee.
Nee, maar het is toch gewoon de vorm van de dag?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wat? Het is geen wonder hoor.
Ja, hij houdt gewoon van opschieten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:07 schreef TheGeneral het volgende:
Wat zou ik daar als tegenstander schijtziek van worden.. Nadal laat je gewoon minstens 5 minuten wachten..
Robredo staat al even klaar, en moet dus al wachten. Nadal doet even rustig zijn jasje uit. Vouwt hem op doet hem in zijn tas. Doet dan zorgvuldig en langzaam het ritsje dicht. Gaat dan nog even zitten. Pakt even wat uit zijn andere tas. Pakt dan zijn handdoek en legt die even over zijn benen. Gaat dan nog even zijn flesjes pakken en rustig wat drinken. Pakt daarna nog een voedingssupplement of iets dergelijks, die gaat hij ook nog even rustig leegzuigen. Zet dan zijn flesjes weer netjes op de juiste plek.
Dan komt hij eindelijk eens naar de umpire en Robredo... En dan na de toss dat rennen naar de achterlijn
Hij werkt niet maar daar heb je geen problemen mee?quote:
Daar compenseert hij het gewoon mee jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, hij houdt gewoon van opschieten.
Misschien waren die scheids en Robredo gewoon te snelquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:07 schreef TheGeneral het volgende:
Wat zou ik daar als tegenstander schijtziek van worden.. Nadal laat je gewoon minstens 5 minuten wachten..
Robredo staat al even klaar, en moet dus al wachten. Nadal doet even rustig zijn jasje uit. Vouwt hem op doet hem in zijn tas. Doet dan zorgvuldig en langzaam het ritsje dicht. Gaat dan nog even zitten. Pakt even wat uit zijn andere tas. Pakt dan zijn handdoek en legt die even over zijn benen. Gaat dan nog even zijn flesjes pakken en rustig wat drinken. Pakt daarna nog een voedingssupplement of iets dergelijks, die gaat hij ook nog even rustig leegzuigen. Zet dan zijn flesjes weer netjes op de juiste plek.
Dan komt hij eindelijk eens naar de umpire en Robredo... En dan na de toss dat rennen naar de achterlijn
Nou ja machtig vind ik het niet. Soderling is gewoon van slag zoals hij dat vroeger altijd kon raken. Paar foutjes en dan in paniek raken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:49 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Hekel aan zijn spel, maar dit is gewoon machtig.
Maar dat Lopez, die totaal niet in vorm is, hiervoor zorgt is gewoon mooi.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:51 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja machtig vind ik het niet. Soderling is gewoon van slag zoals hij dat vroeger altijd kon raken. Paar foutjes en dan in paniek raken.
Het is volgens mij nog steeds niet helemaal in orde hier:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:01 schreef APK het volgende:
De live score werkt niet bij mij, meerdere mensen die daar last van hebben?
Werkt inmiddels wel in een andere browser, maar toch maar even de cookies opeten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:59 schreef Chriz2k het volgende:
Doet het hier gewoon hoor, misschien even je cookies verwijderen?
Gaat nergens over inderdaad, de meest geniale rally's worden afgewisseld met de meest simpele fouten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:23 schreef Norrage het volgende:
Rare wedstrijd als je het zo bekijkt (volg hem niet)
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:37 schreef Chriz2k het volgende:
Ik voorspel een tie-break zonder dat iemand zijn service heeft gehouden!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:56 schreef Ambrosius het volgende:
Eindelijk een keer live kijken deze week.
4 iddquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]!
Hij heeft ongetwijfeld vijf minuten lang intens genoten.
Waarom neem je het niet op? Kun je alles zien als je thuis bent.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
4 idd. Kwam er wel precies in bij die geweldige rally op 5-2 deuce, maar goed, nog 3 partijen kijken maar dan
.
Ik ga geen 6/7 uur tennis terug zitten kijken waarvan ik de uitslag al weet..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:31 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Waarom neem je het niet op? Kun je alles zien als je thuis bent.
Lees de uitslag dan nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ga geen 6/7 uur tennis terug zitten kijken waarvan ik de uitslag al weet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:55 schreef Federer-fan het volgende:
Mijn digitale tv doet het niet.Het ligt er al een paar dagen uit.
Wegens alle leuke reacties die ik heb ontvangen op mijn laatste zelfbedachte slechte tennisgrap hierbij nog een actuele zelfbedachte slechte tennisgrap:oh my godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:
10.30 Davy-Djokoquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:22 schreef franklop het volgende:
Ik heb geen digitale tv :S![]()
Maaruh hoelaat beginnen ze vandaag?
Op betfair en bet365.comquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:33 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Heeft er iemand een link? Bedankt alvast!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |