Uhuhquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan het uw goedkeuring verdragen mevrouw?
Ja ik zat te twijfelen tussen deze en 'Waar Muis006 en Cat22 Loveless85 sandwichen in het bed van Greys'quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
UhuhIk had toch maar mooi post 300
![]()
Dat past heul niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik zat te twijfelen tussen deze en 'Waar Muis006 en Cat22 Loveless85 sandwichen in het bed van Greys'
en waar Nok foto's van maaktquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik zat te twijfelen tussen deze en 'Waar Muis006 en Cat22 Loveless85 sandwichen in het bed van Greys'
Gemiste kans zeg ik je!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo niet?quote:
Nee hoor, Ynske komt foto's maken.quote:
Bij mij staat er 300 boven en dat is goed genoegquote:
Als jijjj je in De Daad stort?quote:
Maar alleen de OP, Fipo en Lapo zijn noemenswaardigquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij mij staat er 300 boven en dat is goed genoegMisschien moet ik het even rephracen naar 'de een-na-laatste post'
Moeten we Ing dan ook niet erbij vragen? Die heeft immers ook cijfers in haar naam en dat schijnt een ongoing theme te zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
'Waar Muis006 en Cat22 Loveless85 sandwichen in het bed van Greys'
Hoezo, voor neuken is het nooit te laatquote:
en over tweede en derde namen. heb jij die?quote:
Welja, als we dan toch bezig zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moeten we Ing dan ook niet erbij vragen? Die heeft immers ook cijfers in haar naam en dat schijnt een ongoing theme te zijn.
Nou, ik vind die anders ook behoorlijk noemenswaardig, aangezien ik dus niet hoefde te stressen over een TTquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar alleen de OP, Fipo en Lapo zijn noemenswaardig
Nee maar altijd dat geouwehoer achteraf. Klaar = klaar = niet meer over ouwehoeren en TV kijken of slapen dus.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoezo, voor neuken is het nooit te laat
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar altijd dat geouwehoer achteraf. Klaar = klaar = niet meer over ouwehoeren en TV kijken of slapen dus.
Wanneer snappen jullie dat nou eens
Ja, maar geen officiëlequote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en over tweede en derde namen. heb jij die?
Agree. Ik zap het liefst nog even om te kijken of er nog zinkende schepen of neerstortende vliegtuigen op Discovery zijn en daarna ronken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar altijd dat geouwehoer achteraf. Klaar = klaar = niet meer over ouwehoeren en TV kijken of slapen dus.
Dus als wij ooit zouden neuken, en ik zou een half u later zeggen dat we aan het neuken waren en ik nog wilde neuken dan gingen we slapen of tv kijken?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Trouwen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Agree. Ik zap het liefst nog even om te kijken of er nog zinkende schepen of neerstortende vliegtuigen op Discovery zijn en daarna ronken.
Of Deadliest Catchquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Agree. Ik zap het liefst nog even om te kijken of er nog zinkende schepen of neerstortende vliegtuigen op Discovery zijn en daarna ronken.
Ik ook, maar ik weet niet of ik zin heb om het er over te hebben en of ik de jouwe wel wil horen omdat het me teveel doet denken aan jeweetwelquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg, ik wacht nog op de update enzo
Update? Waarover?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik weet niet of ik zin heb om het er over te hebben en of ik de jouwe wel wil horen omdat het me teveel doet denken aan jeweetwel![]()
/struisvogel
Ik snap, maar die van mij doet het daar overigens geheel niet aan denken hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik weet niet of ik zin heb om het er over te hebben en of ik de jouwe wel wil horen omdat het me teveel doet denken aan jeweetwel![]()
/struisvogel
Dan heb je alleen in no-time dat geouwehoer met die namen weer.quote:
Ik wil ook trouwenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan heb je alleen in no-time dat geouwehoer met die namen weer.
Trusten donateur asielactie 2009quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:20 schreef Muis006 het volgende:
Zo kinders ik ga eens slapentrusten.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Trusten donateur asielactie 2009
Heb je zelf nou enig idee wat je hierboven zegtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:17 schreef Qwea het volgende:
Dus als wij ooit zouden neuken, en ik zou een half u later zeggen dat we aan het neuken waren en ik nog wilde neuken dan gingen we slapen of tv kijken?
Trusten oma!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:20 schreef Muis006 het volgende:
Zo kinders ik ga eens slapentrusten.
nee, niet echtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je zelf nou enig idee wat je hierboven zegt
quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan heb je alleen in no-time dat geouwehoer met die namen weer.
quote:
Hihi, Kweej en d'r raadselsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je zelf nou enig idee wat je hierboven zegt
Nee, niet echt. Maar ik dacht dat het aan mij lagquote:
Het blijft uitkijken met die appendixquote:
Betere manier ;quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Muizel!
[..]
Hihi, Kweej en d'r raadsels
Ze wilde gewoon graag even zo vaak mogelijk het woord neuken in een zin proppen!
Jaaaaaaaa betrek mij er maar weer bij, bij je gekonkel!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:22 schreef Qwea het volgende:
Qwea | Kutweer zegt (22:20):
greys wil weten wanneer we gaan trouwen
Mikey zegt (22:20):
Mikey zegt (22:21):
2050
dan ben ik 72
dan durf ik me wel te binden
mag boeboe de ring komen brengen
Ik zie er jong uit voor m'n leeftijd he?quote:
Da's dan wel geluktquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Muizel!
Hihi, Kweej en d'r raadsels
Ze wilde gewoon graag even zo vaak mogelijk het woord neuken in een zin proppen!
*proestquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het blijft uitkijken met die appendix
Oh, ik moet gaan!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Maar ik dacht dat het aan mij lag
Goed, nuecken hebben we gehad, auto's hebben we gehad; volgende onderwerp. Voetbal
Vergeet de slurven en de fleshlights niet, die hebben we ook gehadquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Maar ik dacht dat het aan mij lag
Goed, nuecken hebben we gehad, auto's hebben we gehad; volgende onderwerp. Voetbal
Ik moet toch iemand de schuld geven.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa betrek mij er maar weer bij, bij je gekonkel!
Geen idee, does naakt foto?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zie er jong uit voor m'n leeftijd he?
En daarna Discoveryquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Betere manier ;
Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken
Niet eens de clone your willy?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Vergeet de slurven en de fleshlights niet, die hebben we ook gehad
Hebben jullie al favoriete namen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:25 schreef Morretje het volgende:
he he, poeh, poeh..
* Morretje binnenstrompelt.
Jullie tempo is niet bij te houden joh!
Maar ik heb maar 1 naamEn op de rest doe ik geen voorspellende uitspraken, want die gaven heb ik niet.
Hm nee... We hebben ook nog wel even om daar over te bekvechten, toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hebben jullie al favoriete namen?
Ik moet ook douchen maar ik durf niet. Dan mis ik heel wat SC hierquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zo eerst maar es douchen, zodat ik niet met nat haar op bed hoef
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:27 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nog steeds een plakkertje hier..
Met je fleshlight?quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet ook douchen maar ik durf niet. Dan mis ik heel wat SC hier
nou, niks hoort maar ik lees 98% wel terugquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Is dit ook zo'n topic waar je hoort te teruglezen dan?Want daar doe ik dus niet aan als ik daar geen zin in heb
Wijf.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet ook douchen maar ik durf niet. Dan mis ik heel wat SC hier
Je hebt hem geëdit!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Met je fleshlight?
En sorry, ik wil wel maar ik wil niet. Snappie?<-- nee, dit gaat niet over de bedstee in duiken
Ja, maar da's vrijwillig dus.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, niks hoort maar ik lees 98% wel terug
Lik toch mn reetquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Wijf.![]()
Ik zit tussendoor ook gewoon Die Hard te kijken.
Terecht. Maar ik had er gewoon geen zin in. En een Golfje is prima; het rijdt, ik zit droog en als de nieuwe vertegenwoordiger komt, kan ik 'm zo doorschuiven.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Elisa, ik had wel iets meer ballen verwacht tijdens je auto-keuze![]()
Een golluffie
Klopt. Maar veel mensen hebben al ver voordat er een plakkertje zit favo namen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:28 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hm nee... We hebben ook nog wel even om daar over te bekvechten, toch?
Tuurlijk is dat vrijwilligquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar da's vrijwillig dus.
Ik kijk hier soms wel even stiekem als ik aan het werk ben, maar dan kan ik niet posten
Zo jammer hè? Als mensen posts gaan editten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt hem geëdit!jij trut
Het leek er op alsof je wel met love wilde neuken, maar toch nietjij kleine viespeuk
Gatverquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:31 schreef Qwea het volgende:
Lik toch mn reet
Mijn sterretje is schoon hoor!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gatver
Na die verhalen van vorige week? Wie denk je dat je zo gek krijgt
I'm with stupid ^quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo jammer hè? Als mensen posts gaan editten.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gatver
Na die verhalen van vorige week? Wie denk je dat je zo gek krijgt
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat vrijwillig
Niks moet, alles mag.
Daar was ik al bang voor, dat dat gedacht zou worden, vandaar dat ik het er even bij heb gezetquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt hem geëdit!jij trut
Het leek er op alsof je wel met love wilde neuken, maar toch nietjij kleine viespeuk
Hallo?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
GreysieIk snap 't. Al is mijn ' update' wss anders dan je nu verwacht... Echt!
Truste
Als het je geruststelt: it never crossed my mindquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
Daar was ik al bang voor, dat dat gedacht zou worden, vandaar dat ik het er even bij heb gezet
Jullie zijn voorspelbaar(maar nee, daar ging het ECHT niet over).
Hihi, gek wief!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn sterretje is schoon hoor!
Pic zien?
Dan ben je in de minderheid geloof ikquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het je geruststelt: it never crossed my mind
Goodbye!quote:
Ik zou nog maar eens terug gaan naar de HAP; er groeit ineens iets héél raars naast je *quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou nog maar eens terug gaan naar de HAP; er groeit ineens iets héél raars naast je *
Wat moet ik posten dan? Jullie zijn het pee emmen. Zonder mij.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:53 schreef Qwea het volgende:
ja hallo, doe eens posten dan allemaal
anders ga ik wel naar bed![]()
Wees blij; de * van kwee is géén attractiequote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Wat moet ik posten dan? Jullie zijn het pee emmen. Zonder mij.
Ik heb al menig * gezien, kan die van Kwee ook nog wel bij.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wees blij; de * van kwee is géén attractie
Laat die jongen nu lekker slapen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:57 schreef Greys het volgende:![]()
Ik ga ook (weer) een tukkie doen!
En Loveless nog even smsen. Over wattenstaafjesDa's traditie.
Te laat!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat die jongen nu lekker slapen.Hij heeft zijn energie later hard genoeg nodig.
You naughty girl.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Te laat!
En hij is 24, die kan die sandwich met jou en Muis heus nog wel aan daarna hoor!
Ja dag, het enige dat ik met hem doe is wattenstaaf-nachtmerrie-sms-en.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dag, het enige dat ik met hem doe is wattenstaaf-nachtmerrie-sms-en.
JULLIE zijn de sandwichers. In mijn bed nog wel. Wie is hier nou naughty
quote:
? Wat heeft die er nou mee te maken?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Heer G. zit zeker weer aan de andere kant van de Noordzee?
Murning Greysie, goed geslapen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:39 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Ik doe ook wel eens aan dubbele consumpties op het werk. Warme choco voor de lekker en een glas water voor de dorst omdat de choco dan nog te heet is![]()
Over werk gesproken....
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Murning Greysie, goed geslapen?
Ik wel! Geen nachtmerries
Gaan we morgenmiddag nog high tea-en?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:41 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Helemaal geen leuke en spannende verhaallijnen gisteravond.
Verveel me
Het is mijn eerste kat en een kitten in huis is wel even wennen hoorquote:
Nee, goed héquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:44 schreef Greys het volgende:
[..]Niet achtervolgd door giant wattenstijfjes in je dromen?
Hihihihi! Mooi he, een hond en een kat samen!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Het is mijn eerste kat en een kitten in huis is wel even wennen hoor![]()
Hij hangt in mijn sokken 's ochtends, en hij sjeest nu door het huis alsof de duivel hem op de hielen zit. Elco weet niet waar hij kijken moest. Ik heb vanmorgen mijn hondenvoer binnen gekregen van Zooplus en er ligt nu dus een grote doos in de kamer. Ik was net dus even koffie aan het maken tot ik een hoop kabaal hoorde uit de kamer. Hummer zat in de doos en de doos had gewonnen want hij kon er niet meer uit, hij was heel hard en klagelijk aan het miauwen en Elco zat naast de doos mee te janken![]()
Wat een stel
Hey, ja het gaat redelijk. Ik ben een nachtje in Amsterdam geweest, iets teveel wijn op gisterenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 @ 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Geintje Greys![]()
MB, mocht je het nog lezen...
Hoestie? En ben je een beetje tevreden over de kaart?
Ik duik er ook in
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij hangt in mijn sokken 's ochtends, en hij sjeest nu door het huis alsof de duivel hem op de hielen zit. Elco weet niet waar hij kijken moest. Ik heb vanmorgen mijn hondenvoer binnen gekregen van Zooplus en er ligt nu dus een grote doos in de kamer. Ik was net dus even koffie aan het maken tot ik een hoop kabaal hoorde uit de kamer. Hummer zat in de doos en de doos had gewonnen want hij kon er niet meer uit, hij was heel hard en klagelijk aan het miauwen en Elco zat naast de doos mee te janken![]()
Wat een stel
Soms kan teveel alcohol idd best ff lekker zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, ja het gaat redelijk. Ik ben een nachtje in Amsterdam geweest, iets teveel wijn op gisterenWas wel fijn, alle emoties eruit gegooid even.
De kaart is mooi, hij valt vandaag bij mensen op de deurmat.
Zometeen maar weer richting Zwijndrecht.
Genoteerdquote:
Is het een poesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:53 schreef MissBliss het volgende:
Spider is trouwens dolblij ons weer te zien!
Jammer genoeg kan hij toch niet naar UIO_AMS (daar zou hij gaan logeren nu Sanne op vakantie is) want zijn kat is ziek.. Dus hij zit straks weer alleen thuis, maar de buurman heeft gezegd dat ie hem 's avonds mee naar boven neemt, zodat ie iig nog wat aandacht krijgt elke dag
Als het een hond / rat / goudvis / konijn is mag het ookquote:
Ja vaak zie je als een berg op tegen de crematie en dat geregel eromheen. Maar vaak als dat voorbij is valt toch een soort 'last' van je af en kan je voorzichtig weer een beetje verder kijken. Nu hangt zoiets vaak als een zwaard van damocles boven je hoofd ofzo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:49 schreef MissBliss het volgende:
Dank jullie wel.
Nou rust heb ik nog niet. Misschien na de crematie? Waar we wel heel blij om zijn is dat hij er nog goed genoeg uitziet voor een open kist, dat wisten we niet van te voren dus woensdag was echt de Dag Der Stress. Maar hij ligt er mooi bij, zoals men dat zegt.
Maar nog steeds ongeloof, verdriet, vragen... Dat soort dingen
Ik heb trouwens 1 naam (ontopic)
Het is een katertjequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is het een poes
Als ie logeren niet erg vindt, dan mag ie wel een poosje bij mijn ouders logeren hoor; mijn katten kunnen er indien nodig ook altijd terecht (ent als alle andere dieren van de omgeving). Ze wonen niet ver van Zwijndrecht, zijn gek op katten, hebben altijd alle deuren dicht en het huis is groot genoeg
Heeeeel vreemd ja! Je weet gewoon echt niet hoe het voelt tot je het meemaakt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Genoteerd
Ik heb nog nooit mijn vader begraven, maar in de andere gevallen voelde ik me inderdaad na de begrafenis / crematie 'anders'. Ik kijk er vaak wel erg tegenop (en dat zal in het geval van een van je ouders miet minder zijn) en kan er niet 'voorbij' kijken. Erna is een gat, maar ook weer open. Het regelen is voorbij (afgezien van de nalatenschap) en je hoeft niet steeds meer na te denken over of je misschien iets vergeten bent / nog moet doen. Je hebt weer tijd voor jezelf...
Het blijft hoe dan ook een vreemde, warrige tijd.
Dat laatste zal nog wel ff blijven gok ikquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:49 schreef MissBliss het volgende:
Dank jullie wel.
Nou rust heb ik nog niet. Misschien na de crematie? Waar we wel heel blij om zijn is dat hij er nog goed genoeg uitziet voor een open kist, dat wisten we niet van te voren dus woensdag was echt de Dag Der Stress. Maar hij ligt er mooi bij, zoals men dat zegt.
Maar nog steeds ongeloof, verdriet, vragen... Dat soort dingen
Ik heb trouwens 1 naam (ontopic)
Ja, die kaart is fijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja vaak zie je als een berg op tegen de crematie en dat geregel eromheen. Maar vaak als dat voorbij is valt toch een soort 'last' van je af en kan je voorzichtig weer een beetje verder kijken. Nu hangt zoiets vaak als een zwaard van damocles boven je hoofd ofzo.
Sterkte iig, en top dat de kaart iig gelukt is zoals je wilde!
Over high tea gesproken... wilde ik jou nog een tip over geven. In Vlaardigen zit op de Hoogstraat De Zeeman. Dat is een sigarenboertje, heel ouderwets, die achterin de zaak een theetuin hebben waar je kunt reserveren voor high tea en waar ze echt de meest evrrukkelijke verse scones met clotted cream en jam hebben. Betalbaar en je krijgt heel erg veel waar voor je geld. De scones en kleine dingen kun je zo voor binnenlopen, maar voor de high tea moet je wel reserveren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaan we morgenmiddag nog high tea-en?
Of zullen we naar de markt in Rotjeknor en daarna high tea-en?
LOL. Blijf kooooooomen met die verhalenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat een stel
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat laatste zal nog wel ff blijven gok ik![]()
De crematie zal toch het "hoogtepunt" zijn en voor die tijd moet alles geregeld zijn. Dus druk....
Maar daarna komt meer en meer het besef.
En Spider![]()
Wat lief dat de buurman hem 's avonds mee wil nemen...en Elisa is ook lief
Ja natuurlijk, zeg jij het maar, hgh tea is altijd goedquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaan we morgenmiddag nog high tea-en?
Of zullen we naar de markt in Rotjeknor en daarna high tea-en?
Ik vind het zo leuk voor je dat hond en kat het uitstekend kunnen vinden. Hier is het toch meer een haat dan liefde verhoudingquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat een stel
Mijn namen beginnen niet met een Aquote:
Heb je geen rijbewijsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:42 schreef nokwanda het volgende:
Ik zou een rijbewijs ook best wel leuk vinden
Zonde, je hebt nu echt die k*t inzichtvragen bij theorie-examen, en er is volgens mij nog veul meer gewijzigd. Het word steeds duurder en ingeiwkkelder. Terwijl je in andere landen 2 lessen van je familie krijgt en je je rijbewijs zo af kan halenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:46 schreef nokwanda het volgende:
Nee, nooit aan begonnen, mar ik wil nu wel beginnen. Heb van Mirage haar theorieboeken en zo gekregen. Moet ik maar eens aan beginnen. Nu kan het, denk ik. Maar het is zo duur en ik had het een en ander op te lossen. Nog wel, maar dat wordt nu in rap tempo minder.
Ja rijles kost al snel 35¤ voor een uurtje, en voor het gehele traject kan je zo 2000¤ - 2500¤ uittrekken. Echt bizar eigenlijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:52 schreef ferrari_rood het volgende:
De tante van mijn vriend een poos geleden. Toen het over rijlessen ging. Ik ging vroeger een ochtend scfhoonmaken en dan kon ik mijn rijles betalen.
Mijn reactie zelfs met een hele dag werken op zaterdag kon ik geen rijles betalen.
Het is zo uit proporties die bedragen. Ik mag niet klagen mijn ouders hebben het meerendeel betaald
Das stukkie goedkoper, maar als je nooit hebt gereden is 25 lessen niet eens heel veel, en hier in de buurt slaagt bijna niemand in één keer. Dan zit je ook alweer 200/300 verder.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:00 schreef nokwanda het volgende:
Ik zie net dat het theorieexamen mij ¤ 75 gaat kosten, inclusief online cursus. heb de boeken al.
Er zijn hier aanbieders voor ¤ 22 per les en er zijn pakketten van 25 lessen inclusief examen voor ¤ 787,50
Da's een hoop geld, maar minder dan Ll85 net riep.
Dat maakt toch niet uit johquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:53 schreef Maes het volgende:
Och MissBliss, banjer ik weer voorbij met mijn quotes.
Als alles is opgelost trakteer jij jezelf toch op rijles.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:46 schreef nokwanda het volgende:
Nee, nooit aan begonnen, mar ik wil nu wel beginnen. Heb van Mirage haar theorieboeken en zo gekregen. Moet ik maar eens aan beginnen. Nu kan het, denk ik. Maar het is zo duur en ik had het een en ander op te lossen. Nog wel, maar dat wordt nu in rap tempo minder.
Wel ff kijken hoe goed ze zijn voor je les neemt bij een prijzenstunter die niets presteert.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:00 schreef nokwanda het volgende:
Ik zie net dat het theorieexamen mij ¤ 75 gaat kosten, inclusief online cursus. heb de boeken al.
Er zijn hier aanbieders voor ¤ 22 per les en er zijn pakketten van 25 lessen inclusief examen voor ¤ 787,50
Da's een hoop geld, maar minder dan Ll85 net riep.
oeh, ik ben geinteresseerd in een linkjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:15 schreef Qwea het volgende:
Ooh men, trouwens. Mn zus heeft foto's laten maken van dr kids... AFSCHUWELIJK. Wat een amateur fotograaf. Overbelicht, witte achtergrond en kids die witte kleren aanmoesten waarin ze helemaal wegblenden en dat terwijl mijn zus een donkere achtergrond wilde, veelste kut gekropt, ect
Echt een drama. En dit is al de 2de keer want hiervoor heeft ze het ook door 1 of andere josti laten doen die er ook niks van kan.
Maar op die website ook... foto's die gewoon overbelicht zijn en waarin de kids/dieren/whatever wegblenden in de achtergrond. Dat ze zoiets fotografie durft te noemen
Welpies heb ik ook nog, maar daar kijken ze niet echt naar om, dus ik heb er maar een rondslingeren en de rest in de kast gelegd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:02 schreef Pagan het volgende:
[..]
Als alles is opgelost trakteer jij jezelf toch op rijles.
Geen wuppies gevonden, wel welpies.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:06 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wel ff kijken hoe goed ze zijn voor je les neemt bij een prijzenstunter die niets presteert.
http://www.rijschoolgegevens.nl/
Da's een maand voor het einde van de Maya kalender, 21-12-2012. Zou jij met je rijbewijs die voorspelde transformatie van de mensheid inluiden?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Welpies heb ik ook nog, maar daar kijken ze niet echt naar om, dus ik heb er maar een rondslingeren en de rest in de kast gelegd.
Ik denk dat ik eerst gewoon aan mijn theorie ga werken als voorschotje en dan, zoals je zegt, mezelf ga belonen in de loop van het komend jaar. Heb ik met wat mazzel net voor december 2012 mijn rijbewijs![]()
Nee, maar wellicht , IF the shit hits the fan, met het laatste restje benzine in de auto, mijn gezin naar een relatief veilige plek brengenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:11 schreef Pagan het volgende:
[..]
Da's een maand voor het einde van de Maya kalender, 21-12-2012. Zou jij met je rijbewijs die voorspelde transformatie van de mensheid inluiden?
Het idee was leukquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:03 schreef MissBliss het volgende:
Het is een katertje
Bedankt voor het aanbod
Maar het probleem is juist dat ik een logeeradres in Amsterdam zoek, want hij vindt de auto doodeng. Anders had ik hem meegenomen naar Zwijndrecht. Maar ik kon niemand meer vinden.
Naja, het is nog voor een klein weekje, hij krijgt eten, water en elke dag wat aandacht, dus het moet maar even zo.
Dat is idd net zo iets als "een onvergetelijke vakantie", daar kun je mij net iets te veel kanten mee op.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, maar wellicht , IF the shit hits the fan, met het laatste restje benzine in de auto, mijn gezin naar een relatief veilige plek brengen
Heuy, ik ben in het bezit van een praktische intelligentie
Besides, de transformatie van de mensheid is een van de vele interpretaties. Okay.... als iedereen dan tegelijk omkomt kun je dat toch ook wel een behoorlijke transformatie noemen![]()
Dan had ik hard moeten rennen: hij was er om half 12 en ik ben net thuis.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat![]()
Ben je nog huilend achter de DHL-meneer aangerend?![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan had ik hard moeten rennen: hij was er om half 12 en ik ben net thuis.Heb ik altijd met pakketjes: ik mis ze op vrijdag en mag dan het hele weekend wachten. En in dit geval 15 mensen met mij.
Ik was rond de 2500 a 2700 euro kwijt iddquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja rijles kost al snel 35¤ voor een uurtje, en voor het gehele traject kan je zo 2000¤ - 2500¤ uittrekken. Echt bizar eigenlijk
Zie je PM eensquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
oeh, ik ben geinteresseerd in een linkje
Boven of onder het genoemde bedrag?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:36 schreef senesta het volgende:
Ik weiger uit te rekenen wat ik in totaal kwijt was
Dit was een schattingquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:36 schreef senesta het volgende:
Ik weiger uit te rekenen wat ik in totaal kwijt was
Ik vermoed dat ik rond het bedrag van Qwea zitquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Boven of onder het genoemde bedrag?
Toen waren er amper nog auto's en snelwegenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:45 schreef Greys het volgende:
Ik was na 21 lessen en in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs
Maar dat is dan ook 18 jaar () geleden
![]()
Uhuhquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toen waren er amper nog auto's en snelwegen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh
Plus het feit dat ik maandagochtend heel vroeg moest afrijden en de avond er voor bruut ben gaan stappen om de zenuwen in bedwang te houden. Dus ik was heel erg brak en heel erg schor de volgende ochtend en was eigenlijk te moe om zenuwachtig te zijn. En voila
Maar toch heb ik er in die tijd 70+ lessen en vier examens over gedaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toen waren er amper nog auto's en snelwegen
En bedankt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:53 schreef Qwea het volgende:
70+ lessen? Jezus, en ik maar denken dat ik beroed reed
Je vergeet de geslachts-handicap erbij te zettenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En bedankt.
Het was niet alsof ik ervoor gekozen had of zo. Waarschijnlijk was het een combinatie van onzekerheid + visuele handicap maar man, wat was ik blij toen ik dat papiertje eenmaal had!
En sindsdien nooit grote schades gereden en ik rijd al 15 jaar.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En bedankt.
Het was niet alsof ik ervoor gekozen had of zo. Waarschijnlijk was het een combinatie van onzekerheid + visuele handicap maar man, wat was ik blij toen ik dat papiertje eenmaal had!
En sindsdien nooit grote schades gereden en ik rijd al 15 jaar.
*proest*quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je vergeet de geslachts-handicap erbij te zetten![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je vergeet de geslachts-handicap erbij te zetten![]()
Wel in Greys d'r bed dan. De meest vuige, harde, ongegeneerde slaap-partij. En zij maar wassen en strijken daarnaquote:
Ik ben nog maagd, ik weet niet waar je het over hebt Ingetjequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:07 schreef Ingetje79 het volgende:
OMG Ll...je bent er wel es aan toe geloof ik![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben nog maagd, ik weet niet waar je het over hebt Ingetje
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel in Greys d'r bed dan. De meest vuige, harde, ongegeneerde slaap-partij. En zij maar wassen en strijken daarna
Wie?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:10 schreef MissBliss het volgende:
ik stond net naast Kees van Kooten op het station
The Resistance?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:12 schreef MissBliss het volgende:
En ik zit nu in die nieuwe supersnelle trein, met Muse in mijn oortjes. Wel 6 euro toeslag
Ong qwea, ga je schamen!quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ong qwea, ga je schamen!
schrijver, Koot en Bie, keek op de week, de vieze man, de tegenpartij, jacobse en van Es, etc etc etc
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel in Greys d'r bed dan. De meest vuige, harde, ongegeneerde slaap-partij. En zij maar wassen en strijken daarna
Das goed, kinky manquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar gezellig, ik heb dus visite vanavond?![]()
Dan ga ik die vuige harde slaappartij stiekem opnemen van jullie en dan hier vertonen
Ohhhhhhhh dan krijg ik balluh in me buikquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga maar even google gebruiken denk ik
Jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
The Resistance?
Die trein lag er ook toch ook ffies uit? Is het er nou eigenlijk druk in enzo? Vind 6 euro nog best wat voor 20 minuutjes tijdswinst
Qwea en ik komen langs, als je nou even je PM's beantwoord genoeg bier en wodka inslaat word het vast leuk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar gezellig, ik heb dus visite vanavond?![]()
Dan ga ik die vuige harde slaappartij stiekem opnemen van jullie en dan hier vertonen
PM beantwoorden doe ik niet op het werkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Qwea en ik komen langs, als je nou even je PM's beantwoord genoeg bier en wodka inslaat word het vast leuk.
En laat de camera maar in het doosje
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh dan krijg ik balluh in me buik
van die grote warme natte lekke balluhhhhhhhhh
Zoiets.
Zegt je ook niets?
Camera mag uit het doosje hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
PM beantwoorden doe ik niet op het werk
En dan zeggen ze wat over mijquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Camera mag uit het doosje hoorLi85 moet niet zeiken.
Camera uit het doosje, pikkie in het doosje
Ga nou maar patat etenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:29 schreef Muis006 het volgende:
Jullie zijn net een tsunami, zonder waarschuwing een stortvloed aan posts en dan stil. Niks. Tot de volgende golf.
Hij gunt je patat, hij is vet liefquote:
Nee, en ook niet dronkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:37 schreef Muis006 het volgende:
Q ben je high?
Om 20u vrijdagavond vergaderingquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:38 schreef Cat22 het volgende:
Mijn planning:
- Bij Muis op bezoek voor de zelfgebakken frieten
- Door naar Ingetje voor stoofpeertjes
Ik moet wel om 8 uur terug zijn, dan heb ik vergadering.![]()
![]()
![]()
Ik hoor knabbelknaag en vraag me af waar het vandaan komt: zitten er 2 katten op de tv waarvan junior heerlijk aan het topje van de Sanseveria aan het knabbelen is.Moeder keek goedkeurend toe.
Vreetbeer. Maar Ing heeft stoofpeertjes? Mag ik meerijden?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:38 schreef Cat22 het volgende:
Mijn planning:
- Bij Muis op bezoek voor de zelfgebakken frieten
- Door naar Ingetje voor stoofpeertjes
Ik moet wel om 8 uur terug zijn, dan heb ik vergadering.![]()
![]()
![]()
Ik hoor knabbelknaag en vraag me af waar het vandaan komt: zitten er 2 katten op de tv waarvan junior heerlijk aan het topje van de Sanseveria aan het knabbelen is.Moeder keek goedkeurend toe.
plannenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb al plannen vanavond, maar bewaren jullie wat voor mij
Japs. Normaal heb ik elke vrijdagavond repetitie. Die ging niet door dus hebben we bestuursvergadering gepland.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Om 20u vrijdagavond vergadering![]()
Serieus?
Tuulk!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vreetbeer. Maar Ing heeft stoofpeertjes? Mag ik meerijden?
Ja hoor, ik bewaar wel 'wat'.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
Het komt er gewoon op neer dat Q bij mij horny gaat zitten zijn vanavond he?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
Veel plezier samenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Het komt er gewoon op neer dat Q bij mij horny gaat zitten zijn vanavond he?
scharen dan maar?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Het komt er gewoon op neer dat Q bij mij horny gaat zitten zijn vanavond he?
Ik vind zo'n vlezig kutje van greys ook veel lekkerder en sappiger dan jouw sjorstokquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Veel plezier samen![]()
Vergeet het niet te filmen hé
Laat ze eerst Den Helder maar eens vinden in het donkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Veel plezier samen![]()
Vergeet het niet te filmen hé
Kutwijf. Ik ga dus zo niet jouw kutje likkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat ze eerst Den Helder maar eens vinden in het donker
Scharen is toch heul niet likken?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kutwijf. Ik ga dus zo niet jouw kutje likken
\nee, maar ik wilde ook het kutje likken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Scharen is toch heul niet likken?
Ik ben niet zo thuis in de lesbische standjes
Fillum kijkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:53 schreef Greys het volgende:
Ik dacht ook dat dat iets anders was hoor Ll
Maar vertel, wat ga je doen vanavond?
Nou, niet met mij een ordinaire slaappartij hebben blijkbaarquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:53 schreef Greys het volgende:
Ik dacht ook dat dat iets anders was hoor Ll
Maar vertel, wat ga je doen vanavond?
Nou, mn lesbo erotische avontuurlijke gedachten zijn spontaan wegquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:53 schreef Muis006 het volgende:
Even een plaatje van Bette, speciaal voor Elies!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, mn lesbo erotische avontuurlijke gedachten zijn spontaan weg
Die van Elies nu ook, gok ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, mn lesbo erotische avontuurlijke gedachten zijn spontaan weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |