Niet eens de clone your willy?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Vergeet de slurven en de fleshlights niet, die hebben we ook gehad
Hebben jullie al favoriete namen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:25 schreef Morretje het volgende:
he he, poeh, poeh..
* Morretje binnenstrompelt.
Jullie tempo is niet bij te houden joh!
Maar ik heb maar 1 naamEn op de rest doe ik geen voorspellende uitspraken, want die gaven heb ik niet.
Hm nee... We hebben ook nog wel even om daar over te bekvechten, toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hebben jullie al favoriete namen?
Ik moet ook douchen maar ik durf niet. Dan mis ik heel wat SC hierquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zo eerst maar es douchen, zodat ik niet met nat haar op bed hoef
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:27 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nog steeds een plakkertje hier..
Met je fleshlight?quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet ook douchen maar ik durf niet. Dan mis ik heel wat SC hier
nou, niks hoort maar ik lees 98% wel terugquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Is dit ook zo'n topic waar je hoort te teruglezen dan?Want daar doe ik dus niet aan als ik daar geen zin in heb
Wijf.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet ook douchen maar ik durf niet. Dan mis ik heel wat SC hier
Je hebt hem geëdit!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Met je fleshlight?
En sorry, ik wil wel maar ik wil niet. Snappie?<-- nee, dit gaat niet over de bedstee in duiken
Ja, maar da's vrijwillig dus.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, niks hoort maar ik lees 98% wel terug
Lik toch mn reetquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Wijf.![]()
Ik zit tussendoor ook gewoon Die Hard te kijken.
Terecht. Maar ik had er gewoon geen zin in. En een Golfje is prima; het rijdt, ik zit droog en als de nieuwe vertegenwoordiger komt, kan ik 'm zo doorschuiven.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Elisa, ik had wel iets meer ballen verwacht tijdens je auto-keuze![]()
Een golluffie
Klopt. Maar veel mensen hebben al ver voordat er een plakkertje zit favo namen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:28 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hm nee... We hebben ook nog wel even om daar over te bekvechten, toch?
Tuurlijk is dat vrijwilligquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar da's vrijwillig dus.
Ik kijk hier soms wel even stiekem als ik aan het werk ben, maar dan kan ik niet posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |