Uhuhquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan het uw goedkeuring verdragen mevrouw?
Ja ik zat te twijfelen tussen deze en 'Waar Muis006 en Cat22 Loveless85 sandwichen in het bed van Greys'quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
UhuhIk had toch maar mooi post 300
![]()
Dat past heul niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik zat te twijfelen tussen deze en 'Waar Muis006 en Cat22 Loveless85 sandwichen in het bed van Greys'
en waar Nok foto's van maaktquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik zat te twijfelen tussen deze en 'Waar Muis006 en Cat22 Loveless85 sandwichen in het bed van Greys'
Gemiste kans zeg ik je!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo niet?quote:
Nee hoor, Ynske komt foto's maken.quote:
Bij mij staat er 300 boven en dat is goed genoegquote:
Als jijjj je in De Daad stort?quote:
Maar alleen de OP, Fipo en Lapo zijn noemenswaardigquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij mij staat er 300 boven en dat is goed genoegMisschien moet ik het even rephracen naar 'de een-na-laatste post'
Moeten we Ing dan ook niet erbij vragen? Die heeft immers ook cijfers in haar naam en dat schijnt een ongoing theme te zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
'Waar Muis006 en Cat22 Loveless85 sandwichen in het bed van Greys'
Hoezo, voor neuken is het nooit te laatquote:
en over tweede en derde namen. heb jij die?quote:
Welja, als we dan toch bezig zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moeten we Ing dan ook niet erbij vragen? Die heeft immers ook cijfers in haar naam en dat schijnt een ongoing theme te zijn.
Nou, ik vind die anders ook behoorlijk noemenswaardig, aangezien ik dus niet hoefde te stressen over een TTquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar alleen de OP, Fipo en Lapo zijn noemenswaardig
Nee maar altijd dat geouwehoer achteraf. Klaar = klaar = niet meer over ouwehoeren en TV kijken of slapen dus.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoezo, voor neuken is het nooit te laat
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar altijd dat geouwehoer achteraf. Klaar = klaar = niet meer over ouwehoeren en TV kijken of slapen dus.
Wanneer snappen jullie dat nou eens
Ja, maar geen officiëlequote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en over tweede en derde namen. heb jij die?
Agree. Ik zap het liefst nog even om te kijken of er nog zinkende schepen of neerstortende vliegtuigen op Discovery zijn en daarna ronken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar altijd dat geouwehoer achteraf. Klaar = klaar = niet meer over ouwehoeren en TV kijken of slapen dus.
Dus als wij ooit zouden neuken, en ik zou een half u later zeggen dat we aan het neuken waren en ik nog wilde neuken dan gingen we slapen of tv kijken?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Trouwen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Agree. Ik zap het liefst nog even om te kijken of er nog zinkende schepen of neerstortende vliegtuigen op Discovery zijn en daarna ronken.
Of Deadliest Catchquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Agree. Ik zap het liefst nog even om te kijken of er nog zinkende schepen of neerstortende vliegtuigen op Discovery zijn en daarna ronken.
Ik ook, maar ik weet niet of ik zin heb om het er over te hebben en of ik de jouwe wel wil horen omdat het me teveel doet denken aan jeweetwelquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg, ik wacht nog op de update enzo
Update? Waarover?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik weet niet of ik zin heb om het er over te hebben en of ik de jouwe wel wil horen omdat het me teveel doet denken aan jeweetwel![]()
/struisvogel
Ik snap, maar die van mij doet het daar overigens geheel niet aan denken hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik weet niet of ik zin heb om het er over te hebben en of ik de jouwe wel wil horen omdat het me teveel doet denken aan jeweetwel![]()
/struisvogel
Dan heb je alleen in no-time dat geouwehoer met die namen weer.quote:
Ik wil ook trouwenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan heb je alleen in no-time dat geouwehoer met die namen weer.
Trusten donateur asielactie 2009quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:20 schreef Muis006 het volgende:
Zo kinders ik ga eens slapentrusten.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Trusten donateur asielactie 2009
Heb je zelf nou enig idee wat je hierboven zegtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:17 schreef Qwea het volgende:
Dus als wij ooit zouden neuken, en ik zou een half u later zeggen dat we aan het neuken waren en ik nog wilde neuken dan gingen we slapen of tv kijken?
Trusten oma!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:20 schreef Muis006 het volgende:
Zo kinders ik ga eens slapentrusten.
nee, niet echtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je zelf nou enig idee wat je hierboven zegt
quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan heb je alleen in no-time dat geouwehoer met die namen weer.
quote:
Hihi, Kweej en d'r raadselsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je zelf nou enig idee wat je hierboven zegt
Nee, niet echt. Maar ik dacht dat het aan mij lagquote:
Het blijft uitkijken met die appendixquote:
Betere manier ;quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Muizel!
[..]
Hihi, Kweej en d'r raadsels
Ze wilde gewoon graag even zo vaak mogelijk het woord neuken in een zin proppen!
Jaaaaaaaa betrek mij er maar weer bij, bij je gekonkel!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:22 schreef Qwea het volgende:
Qwea | Kutweer zegt (22:20):
greys wil weten wanneer we gaan trouwen
Mikey zegt (22:20):
Mikey zegt (22:21):
2050
dan ben ik 72
dan durf ik me wel te binden
mag boeboe de ring komen brengen
Ik zie er jong uit voor m'n leeftijd he?quote:
Da's dan wel geluktquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Muizel!
Hihi, Kweej en d'r raadsels
Ze wilde gewoon graag even zo vaak mogelijk het woord neuken in een zin proppen!
*proestquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het blijft uitkijken met die appendix
Oh, ik moet gaan!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Maar ik dacht dat het aan mij lag
Goed, nuecken hebben we gehad, auto's hebben we gehad; volgende onderwerp. Voetbal
Vergeet de slurven en de fleshlights niet, die hebben we ook gehadquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Maar ik dacht dat het aan mij lag
Goed, nuecken hebben we gehad, auto's hebben we gehad; volgende onderwerp. Voetbal
Ik moet toch iemand de schuld geven.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa betrek mij er maar weer bij, bij je gekonkel!
Geen idee, does naakt foto?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zie er jong uit voor m'n leeftijd he?
En daarna Discoveryquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Betere manier ;
Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken Neuken
Niet eens de clone your willy?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Vergeet de slurven en de fleshlights niet, die hebben we ook gehad
Hebben jullie al favoriete namen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:25 schreef Morretje het volgende:
he he, poeh, poeh..
* Morretje binnenstrompelt.
Jullie tempo is niet bij te houden joh!
Maar ik heb maar 1 naamEn op de rest doe ik geen voorspellende uitspraken, want die gaven heb ik niet.
Hm nee... We hebben ook nog wel even om daar over te bekvechten, toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hebben jullie al favoriete namen?
Ik moet ook douchen maar ik durf niet. Dan mis ik heel wat SC hierquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zo eerst maar es douchen, zodat ik niet met nat haar op bed hoef
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:27 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nog steeds een plakkertje hier..
Met je fleshlight?quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet ook douchen maar ik durf niet. Dan mis ik heel wat SC hier
nou, niks hoort maar ik lees 98% wel terugquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Is dit ook zo'n topic waar je hoort te teruglezen dan?Want daar doe ik dus niet aan als ik daar geen zin in heb
Wijf.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet ook douchen maar ik durf niet. Dan mis ik heel wat SC hier
Je hebt hem geëdit!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Met je fleshlight?
En sorry, ik wil wel maar ik wil niet. Snappie?<-- nee, dit gaat niet over de bedstee in duiken
Ja, maar da's vrijwillig dus.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, niks hoort maar ik lees 98% wel terug
Lik toch mn reetquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Wijf.![]()
Ik zit tussendoor ook gewoon Die Hard te kijken.
Terecht. Maar ik had er gewoon geen zin in. En een Golfje is prima; het rijdt, ik zit droog en als de nieuwe vertegenwoordiger komt, kan ik 'm zo doorschuiven.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Elisa, ik had wel iets meer ballen verwacht tijdens je auto-keuze![]()
Een golluffie
Klopt. Maar veel mensen hebben al ver voordat er een plakkertje zit favo namen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:28 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hm nee... We hebben ook nog wel even om daar over te bekvechten, toch?
Tuurlijk is dat vrijwilligquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar da's vrijwillig dus.
Ik kijk hier soms wel even stiekem als ik aan het werk ben, maar dan kan ik niet posten
Zo jammer hè? Als mensen posts gaan editten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt hem geëdit!jij trut
Het leek er op alsof je wel met love wilde neuken, maar toch nietjij kleine viespeuk
Gatverquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:31 schreef Qwea het volgende:
Lik toch mn reet
Mijn sterretje is schoon hoor!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gatver
Na die verhalen van vorige week? Wie denk je dat je zo gek krijgt
I'm with stupid ^quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo jammer hè? Als mensen posts gaan editten.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gatver
Na die verhalen van vorige week? Wie denk je dat je zo gek krijgt
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat vrijwillig
Niks moet, alles mag.
Daar was ik al bang voor, dat dat gedacht zou worden, vandaar dat ik het er even bij heb gezetquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt hem geëdit!jij trut
Het leek er op alsof je wel met love wilde neuken, maar toch nietjij kleine viespeuk
Hallo?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
GreysieIk snap 't. Al is mijn ' update' wss anders dan je nu verwacht... Echt!
Truste
Als het je geruststelt: it never crossed my mindquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
Daar was ik al bang voor, dat dat gedacht zou worden, vandaar dat ik het er even bij heb gezet
Jullie zijn voorspelbaar(maar nee, daar ging het ECHT niet over).
Hihi, gek wief!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn sterretje is schoon hoor!
Pic zien?
Dan ben je in de minderheid geloof ikquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het je geruststelt: it never crossed my mind
Goodbye!quote:
Ik zou nog maar eens terug gaan naar de HAP; er groeit ineens iets héél raars naast je *quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou nog maar eens terug gaan naar de HAP; er groeit ineens iets héél raars naast je *
Wat moet ik posten dan? Jullie zijn het pee emmen. Zonder mij.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:53 schreef Qwea het volgende:
ja hallo, doe eens posten dan allemaal
anders ga ik wel naar bed![]()
Wees blij; de * van kwee is géén attractiequote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Wat moet ik posten dan? Jullie zijn het pee emmen. Zonder mij.
Ik heb al menig * gezien, kan die van Kwee ook nog wel bij.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wees blij; de * van kwee is géén attractie
Laat die jongen nu lekker slapen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:57 schreef Greys het volgende:![]()
Ik ga ook (weer) een tukkie doen!
En Loveless nog even smsen. Over wattenstaafjesDa's traditie.
Te laat!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat die jongen nu lekker slapen.Hij heeft zijn energie later hard genoeg nodig.
You naughty girl.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Te laat!
En hij is 24, die kan die sandwich met jou en Muis heus nog wel aan daarna hoor!
Ja dag, het enige dat ik met hem doe is wattenstaaf-nachtmerrie-sms-en.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dag, het enige dat ik met hem doe is wattenstaaf-nachtmerrie-sms-en.
JULLIE zijn de sandwichers. In mijn bed nog wel. Wie is hier nou naughty
quote:
? Wat heeft die er nou mee te maken?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Heer G. zit zeker weer aan de andere kant van de Noordzee?
Murning Greysie, goed geslapen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:39 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Ik doe ook wel eens aan dubbele consumpties op het werk. Warme choco voor de lekker en een glas water voor de dorst omdat de choco dan nog te heet is![]()
Over werk gesproken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |