Uhuhquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan het uw goedkeuring verdragen mevrouw?
Ja ik zat te twijfelen tussen deze en 'Waar Muis006 en Cat22 Loveless85 sandwichen in het bed van Greys'quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
UhuhIk had toch maar mooi post 300
![]()
Dat past heul niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik zat te twijfelen tussen deze en 'Waar Muis006 en Cat22 Loveless85 sandwichen in het bed van Greys'
en waar Nok foto's van maaktquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik zat te twijfelen tussen deze en 'Waar Muis006 en Cat22 Loveless85 sandwichen in het bed van Greys'
Gemiste kans zeg ik je!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo niet?quote:
Nee hoor, Ynske komt foto's maken.quote:
Bij mij staat er 300 boven en dat is goed genoegquote:
Als jijjj je in De Daad stort?quote:
Maar alleen de OP, Fipo en Lapo zijn noemenswaardigquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij mij staat er 300 boven en dat is goed genoegMisschien moet ik het even rephracen naar 'de een-na-laatste post'
Moeten we Ing dan ook niet erbij vragen? Die heeft immers ook cijfers in haar naam en dat schijnt een ongoing theme te zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
'Waar Muis006 en Cat22 Loveless85 sandwichen in het bed van Greys'
Hoezo, voor neuken is het nooit te laatquote:
en over tweede en derde namen. heb jij die?quote:
Welja, als we dan toch bezig zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moeten we Ing dan ook niet erbij vragen? Die heeft immers ook cijfers in haar naam en dat schijnt een ongoing theme te zijn.
Nou, ik vind die anders ook behoorlijk noemenswaardig, aangezien ik dus niet hoefde te stressen over een TTquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar alleen de OP, Fipo en Lapo zijn noemenswaardig
Nee maar altijd dat geouwehoer achteraf. Klaar = klaar = niet meer over ouwehoeren en TV kijken of slapen dus.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoezo, voor neuken is het nooit te laat
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar altijd dat geouwehoer achteraf. Klaar = klaar = niet meer over ouwehoeren en TV kijken of slapen dus.
Wanneer snappen jullie dat nou eens
Ja, maar geen officiëlequote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en over tweede en derde namen. heb jij die?
Agree. Ik zap het liefst nog even om te kijken of er nog zinkende schepen of neerstortende vliegtuigen op Discovery zijn en daarna ronken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar altijd dat geouwehoer achteraf. Klaar = klaar = niet meer over ouwehoeren en TV kijken of slapen dus.
Dus als wij ooit zouden neuken, en ik zou een half u later zeggen dat we aan het neuken waren en ik nog wilde neuken dan gingen we slapen of tv kijken?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Trouwen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Agree. Ik zap het liefst nog even om te kijken of er nog zinkende schepen of neerstortende vliegtuigen op Discovery zijn en daarna ronken.
Of Deadliest Catchquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Agree. Ik zap het liefst nog even om te kijken of er nog zinkende schepen of neerstortende vliegtuigen op Discovery zijn en daarna ronken.
Ik ook, maar ik weet niet of ik zin heb om het er over te hebben en of ik de jouwe wel wil horen omdat het me teveel doet denken aan jeweetwelquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg, ik wacht nog op de update enzo
Update? Waarover?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik weet niet of ik zin heb om het er over te hebben en of ik de jouwe wel wil horen omdat het me teveel doet denken aan jeweetwel![]()
/struisvogel
Ik snap, maar die van mij doet het daar overigens geheel niet aan denken hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik weet niet of ik zin heb om het er over te hebben en of ik de jouwe wel wil horen omdat het me teveel doet denken aan jeweetwel![]()
/struisvogel
Dan heb je alleen in no-time dat geouwehoer met die namen weer.quote:
Ik wil ook trouwenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan heb je alleen in no-time dat geouwehoer met die namen weer.
Trusten donateur asielactie 2009quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:20 schreef Muis006 het volgende:
Zo kinders ik ga eens slapentrusten.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Trusten donateur asielactie 2009
Heb je zelf nou enig idee wat je hierboven zegtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:17 schreef Qwea het volgende:
Dus als wij ooit zouden neuken, en ik zou een half u later zeggen dat we aan het neuken waren en ik nog wilde neuken dan gingen we slapen of tv kijken?
Trusten oma!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:20 schreef Muis006 het volgende:
Zo kinders ik ga eens slapentrusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |