quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Murning Greysie, goed geslapen?
Ik wel! Geen nachtmerries
Gaan we morgenmiddag nog high tea-en?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:41 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Helemaal geen leuke en spannende verhaallijnen gisteravond.
Verveel me
Het is mijn eerste kat en een kitten in huis is wel even wennen hoorquote:
Nee, goed héquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:44 schreef Greys het volgende:
[..]Niet achtervolgd door giant wattenstijfjes in je dromen?
Hihihihi! Mooi he, een hond en een kat samen!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Het is mijn eerste kat en een kitten in huis is wel even wennen hoor![]()
Hij hangt in mijn sokken 's ochtends, en hij sjeest nu door het huis alsof de duivel hem op de hielen zit. Elco weet niet waar hij kijken moest. Ik heb vanmorgen mijn hondenvoer binnen gekregen van Zooplus en er ligt nu dus een grote doos in de kamer. Ik was net dus even koffie aan het maken tot ik een hoop kabaal hoorde uit de kamer. Hummer zat in de doos en de doos had gewonnen want hij kon er niet meer uit, hij was heel hard en klagelijk aan het miauwen en Elco zat naast de doos mee te janken![]()
Wat een stel
Hey, ja het gaat redelijk. Ik ben een nachtje in Amsterdam geweest, iets teveel wijn op gisterenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 @ 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Geintje Greys![]()
MB, mocht je het nog lezen...
Hoestie? En ben je een beetje tevreden over de kaart?
Ik duik er ook in
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij hangt in mijn sokken 's ochtends, en hij sjeest nu door het huis alsof de duivel hem op de hielen zit. Elco weet niet waar hij kijken moest. Ik heb vanmorgen mijn hondenvoer binnen gekregen van Zooplus en er ligt nu dus een grote doos in de kamer. Ik was net dus even koffie aan het maken tot ik een hoop kabaal hoorde uit de kamer. Hummer zat in de doos en de doos had gewonnen want hij kon er niet meer uit, hij was heel hard en klagelijk aan het miauwen en Elco zat naast de doos mee te janken![]()
Wat een stel
Soms kan teveel alcohol idd best ff lekker zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, ja het gaat redelijk. Ik ben een nachtje in Amsterdam geweest, iets teveel wijn op gisterenWas wel fijn, alle emoties eruit gegooid even.
De kaart is mooi, hij valt vandaag bij mensen op de deurmat.
Zometeen maar weer richting Zwijndrecht.
Genoteerdquote:
Is het een poesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:53 schreef MissBliss het volgende:
Spider is trouwens dolblij ons weer te zien!
Jammer genoeg kan hij toch niet naar UIO_AMS (daar zou hij gaan logeren nu Sanne op vakantie is) want zijn kat is ziek.. Dus hij zit straks weer alleen thuis, maar de buurman heeft gezegd dat ie hem 's avonds mee naar boven neemt, zodat ie iig nog wat aandacht krijgt elke dag
Als het een hond / rat / goudvis / konijn is mag het ookquote:
Ja vaak zie je als een berg op tegen de crematie en dat geregel eromheen. Maar vaak als dat voorbij is valt toch een soort 'last' van je af en kan je voorzichtig weer een beetje verder kijken. Nu hangt zoiets vaak als een zwaard van damocles boven je hoofd ofzo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:49 schreef MissBliss het volgende:
Dank jullie wel.
Nou rust heb ik nog niet. Misschien na de crematie? Waar we wel heel blij om zijn is dat hij er nog goed genoeg uitziet voor een open kist, dat wisten we niet van te voren dus woensdag was echt de Dag Der Stress. Maar hij ligt er mooi bij, zoals men dat zegt.
Maar nog steeds ongeloof, verdriet, vragen... Dat soort dingen
Ik heb trouwens 1 naam (ontopic)
Het is een katertjequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is het een poes
Als ie logeren niet erg vindt, dan mag ie wel een poosje bij mijn ouders logeren hoor; mijn katten kunnen er indien nodig ook altijd terecht (ent als alle andere dieren van de omgeving). Ze wonen niet ver van Zwijndrecht, zijn gek op katten, hebben altijd alle deuren dicht en het huis is groot genoeg
Heeeeel vreemd ja! Je weet gewoon echt niet hoe het voelt tot je het meemaakt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Genoteerd
Ik heb nog nooit mijn vader begraven, maar in de andere gevallen voelde ik me inderdaad na de begrafenis / crematie 'anders'. Ik kijk er vaak wel erg tegenop (en dat zal in het geval van een van je ouders miet minder zijn) en kan er niet 'voorbij' kijken. Erna is een gat, maar ook weer open. Het regelen is voorbij (afgezien van de nalatenschap) en je hoeft niet steeds meer na te denken over of je misschien iets vergeten bent / nog moet doen. Je hebt weer tijd voor jezelf...
Het blijft hoe dan ook een vreemde, warrige tijd.
Dat laatste zal nog wel ff blijven gok ikquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:49 schreef MissBliss het volgende:
Dank jullie wel.
Nou rust heb ik nog niet. Misschien na de crematie? Waar we wel heel blij om zijn is dat hij er nog goed genoeg uitziet voor een open kist, dat wisten we niet van te voren dus woensdag was echt de Dag Der Stress. Maar hij ligt er mooi bij, zoals men dat zegt.
Maar nog steeds ongeloof, verdriet, vragen... Dat soort dingen
Ik heb trouwens 1 naam (ontopic)
Ja, die kaart is fijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja vaak zie je als een berg op tegen de crematie en dat geregel eromheen. Maar vaak als dat voorbij is valt toch een soort 'last' van je af en kan je voorzichtig weer een beetje verder kijken. Nu hangt zoiets vaak als een zwaard van damocles boven je hoofd ofzo.
Sterkte iig, en top dat de kaart iig gelukt is zoals je wilde!
Over high tea gesproken... wilde ik jou nog een tip over geven. In Vlaardigen zit op de Hoogstraat De Zeeman. Dat is een sigarenboertje, heel ouderwets, die achterin de zaak een theetuin hebben waar je kunt reserveren voor high tea en waar ze echt de meest evrrukkelijke verse scones met clotted cream en jam hebben. Betalbaar en je krijgt heel erg veel waar voor je geld. De scones en kleine dingen kun je zo voor binnenlopen, maar voor de high tea moet je wel reserveren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaan we morgenmiddag nog high tea-en?
Of zullen we naar de markt in Rotjeknor en daarna high tea-en?
LOL. Blijf kooooooomen met die verhalenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat een stel
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat laatste zal nog wel ff blijven gok ik![]()
De crematie zal toch het "hoogtepunt" zijn en voor die tijd moet alles geregeld zijn. Dus druk....
Maar daarna komt meer en meer het besef.
En Spider![]()
Wat lief dat de buurman hem 's avonds mee wil nemen...en Elisa is ook lief
Ja natuurlijk, zeg jij het maar, hgh tea is altijd goedquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaan we morgenmiddag nog high tea-en?
Of zullen we naar de markt in Rotjeknor en daarna high tea-en?
Ik vind het zo leuk voor je dat hond en kat het uitstekend kunnen vinden. Hier is het toch meer een haat dan liefde verhoudingquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat een stel
Mijn namen beginnen niet met een Aquote:
Heb je geen rijbewijsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:42 schreef nokwanda het volgende:
Ik zou een rijbewijs ook best wel leuk vinden
Zonde, je hebt nu echt die k*t inzichtvragen bij theorie-examen, en er is volgens mij nog veul meer gewijzigd. Het word steeds duurder en ingeiwkkelder. Terwijl je in andere landen 2 lessen van je familie krijgt en je je rijbewijs zo af kan halenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:46 schreef nokwanda het volgende:
Nee, nooit aan begonnen, mar ik wil nu wel beginnen. Heb van Mirage haar theorieboeken en zo gekregen. Moet ik maar eens aan beginnen. Nu kan het, denk ik. Maar het is zo duur en ik had het een en ander op te lossen. Nog wel, maar dat wordt nu in rap tempo minder.
Ja rijles kost al snel 35¤ voor een uurtje, en voor het gehele traject kan je zo 2000¤ - 2500¤ uittrekken. Echt bizar eigenlijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:52 schreef ferrari_rood het volgende:
De tante van mijn vriend een poos geleden. Toen het over rijlessen ging. Ik ging vroeger een ochtend scfhoonmaken en dan kon ik mijn rijles betalen.
Mijn reactie zelfs met een hele dag werken op zaterdag kon ik geen rijles betalen.
Het is zo uit proporties die bedragen. Ik mag niet klagen mijn ouders hebben het meerendeel betaald
Das stukkie goedkoper, maar als je nooit hebt gereden is 25 lessen niet eens heel veel, en hier in de buurt slaagt bijna niemand in één keer. Dan zit je ook alweer 200/300 verder.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:00 schreef nokwanda het volgende:
Ik zie net dat het theorieexamen mij ¤ 75 gaat kosten, inclusief online cursus. heb de boeken al.
Er zijn hier aanbieders voor ¤ 22 per les en er zijn pakketten van 25 lessen inclusief examen voor ¤ 787,50
Da's een hoop geld, maar minder dan Ll85 net riep.
Dat maakt toch niet uit johquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:53 schreef Maes het volgende:
Och MissBliss, banjer ik weer voorbij met mijn quotes.
Als alles is opgelost trakteer jij jezelf toch op rijles.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:46 schreef nokwanda het volgende:
Nee, nooit aan begonnen, mar ik wil nu wel beginnen. Heb van Mirage haar theorieboeken en zo gekregen. Moet ik maar eens aan beginnen. Nu kan het, denk ik. Maar het is zo duur en ik had het een en ander op te lossen. Nog wel, maar dat wordt nu in rap tempo minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |