Maar Jim maakt inderdaad heerlijk bombastische muziekjesquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Steinman is gewoon geweldig (die heeft veel muziek voor Meat Loaf en Bonnie Tyler geschreven).
Ja, geweldig he?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar Jim maakt inderdaad heerlijk bombastische muziekjes
nee, ik heb nog nooit een CV gemaakt om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je zo ook je baan gekregen?
quote:
you fucked ur way up? of was het vriendjes politiek?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee, ik heb nog nooit een CV gemaakt om eerlijk te zijn
o dan zeker zoals het filmpje hierboven..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee, ik heb nog nooit een CV gemaakt om eerlijk te zijn
dit is mijn eerste werkgever en voor interne promoties heb je geen CV nodigquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
you fucked ur way up? of was het vriendjes politiek?
duidelijk *giggle*quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dit is mijn eerste werkgever en voor interne promoties heb je geen CV nodig
maar wat voor baan ging je nou solliciterenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o dan zeker zoals het filmpje hierboven..![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:45 schreef Yurithemaster het volgende:
en toen was het opeens weer stil
waarom "giggle"quote:
Iberia is er nogquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:45 schreef Yurithemaster het volgende:
en toen was het opeens weer stil
We stonden afgelopen maandag in Metro, en vandaag weer. Vandaag zelfs twee pagina's!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik zag laatst in de Metro of Pers of Spits of Wat Dan Ook een reclame staan voor Sinterklaas en de Verdwenen Pakjesboot, en toen kreeg ik helemaal zo'nVLARP
-gevoel
(en had het er bijna ingetekend met pen
).
Vandaag heb ik alleen muziek geluisterd en voor me uit gestaard in de trein.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We stonden afgelopen maandag in Metro, en vandaag weer. Vandaag zelfs twee pagina's!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vandaag heb ik alleen muziek geluisterd en voor me uit gestaard in de trein.
Ik ookquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:57 schreef PhalanX het volgende:
bizar genoeg vind ik het een mooi nummer...
Mja, ik ben niet helemaal mijn beste zelf momenteelquote:
koop iets leuks voor jezelf.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Mja, ik ben niet helemaal mijn beste zelf momenteel.
Misschien dat ik dat morgen maar ga doen.quote:
ik moet er niet aan denken als ik zie wat daar rondlooptquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien interne - sex - omhooggeslapen
Ja leuk therapeutisch shoppen. Mou ja elk excuus om te shoppen is goedquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat morgen maar ga doen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken als ik zie wat daar rondloopt
homoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja leuk therapeutisch shoppen. Mou ja elk excuus om te shoppen is goed
er loopt nog wel wat meer leuks rond, maar dat zou niet omhoog sexen zijn, wel niet voor mij dan hequote:
dus zij komen naar jou toe?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
er loopt nog wel wat meer leuks rond, maar dat zou niet omhoog sexen zijn, wel niet voor mij dan he
Dat zegt R ook altijd als ik voorstel om te gaan shoppen, maar als we er dan eenmaal zijn dan gaat meneer altijd met meer tassen naar huis dank ikquote:
quote:
quote:A still more glorious dawn awaits
Not a sunrise, but a galaxy rise
A morning filled with 400 billion suns
The rising of the milky way
omdat hij nooit gaatquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat zegt R ook altijd als ik voorstel om te gaan shoppen, maar als we er dan eenmaal zijn dan gaat meneer altijd met meer tassen naar huis dank ik
Niet van ons!!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:01 schreef Steve het volgende:
Ik zag dat er ook een Sinterklaas-karaoke-film komt?
Uitwaai meet... wanneer gaan we?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, ik ben niet helemaal mijn beste zelf momenteel.
jajaja dat denk ik toch nietquote:
Oh. Eh. Geen ideequote:
If you wish to make an apple pie from scratch, you must first invent the universe.quote:
Het is gewoon poeziequote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:36 schreef PhalanX het volgende:
[..]
If you wish to make an apple pie from scratch, you must first invent the universe.
ik vind dat het meest bizar logische en mooie stuk van het hele liedje.quote:
Vroeger had Discovery nog mooie programma's, over wetenschap enzo... ergens in 1998 ofzo.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze zouden heel discovery zo moeten maken. (En al die autobouw/motorconstructieprogramma's moeten schrappen).
Ik kan door de weeks niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Eh. Geen idee. Dinsdagen, woensdagen, vrijdagen heb ik geen colleges (alleen sporadisch wel iets anders. Weekenden kan ook maar dan moet ik
betalen
om te reizen.
Zo!quote:
He, we gaan niet elke week uitwaaien heur! En of ik nou weer eens muziek ga inslaan, of films koop, of een dagje naarquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is dat niet te duur voor je?
Ik ben weg trouwens
Ik vind How it's made best leuk.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:45 schreef PhalanX het volgende:
Vroeger had Discovery nog mooie programma's, over wetenschap enzo... ergens in 1998 ofzo.
Koopt ie nu een huis vanuit het huis van zijn ouders? Ik dacht dat ie al op kamers woonde?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo!Pandjesbaas!
Gefeliciteerd!
![]()
Zou je niet eerst even een weekje in een hotel gaan zitten om dan te bekijken of je wel écht écht écht uit huis wil??![]()
Je weet het heel heeeellll heeeeeelllllll zeker?
overigens was het om iets te verkopen, en die vlieger gaat niet op. Ik heb hetzelfde werk gedaan, dus ik weet dat het misgaat als je dat soort dingen aan de deur doet. Hij was wel volhardend. Hij probeerde het nog op de ouderwetse schuldgevoel-methode.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:59 schreef PhalanX het volgende:
holy fuck er stond iemand aan de deur en die was KNAP!
wat verkocht iequote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:03 schreef PhalanX het volgende:
[..]
overigens was het om iets te verkopen, en die vlieger gaat niet op. Ik heb hetzelfde werk gedaan, dus ik weet dat het misgaat als je dat soort dingen aan de deur doet. Hij was wel volhardend. Hij probeerde het nog op de ouderwetse schuldgevoel-methode.
Stroom ofzoquote:
Nopes.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:12 schreef Yurithemaster het volgende:
had ie ook een proefmonster bij zich?
Ik heb zo'n behoefte aan zee nuquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He, we gaan niet elke week uitwaaien heur! En of ik nou weer eens muziek ga inslaan, of films koop, of een dagje naarzee
ga.
Uhm, nee... ik woon niet op kamersquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Koopt ie nu een huis vanuit het huis van zijn ouders? Ik dacht dat ie al op kamers woonde?
Ik heb De Pers doorgebladerd vanmorgen, ik zag er niets over in staan!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:10 schreef MisterO het volgende:
Hee Vlarp, je film kreeg 4 sterren van de Pers he
Oh, dan zal het wel de Metro geweest zijn...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb De Pers doorgebladerd vanmorgen, ik zag er niets over in staan!
Metro gaf 'm ook al 4 / 4 sterren... Maar ja, Metro stopt ook geld in de film
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh, dan zal het wel de Metro geweest zijn...![]()
Ja MisterO is 's ochtends nog niet zo wakker he je snapt hem
Feli trouwens met je huisquote:
Uhm.. de kans is wel groot volgens mij ja. Maar ja, dat blijkt pas als je het echt gaat proberenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Feli trouwens met je huis![]()
Grote kans dat je een hypotheek krijgt?
Nee hoor... het is een hier-praat-ik-niet-zo-vaak-over onderwerpquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb ik nu Het Best Bewaarde Geheim Van Nederland in de spotlights gezet?
Ah, okeequote:
Haha, dat komt wel goed, ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar wat je moet proberen is jezelf zo betrouwbaar mogelijk laten overkomenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. de kans is wel groot volgens mij ja. Maar ja, dat blijkt pas als je het echt gaat proberen
Gewoon wat zout en zand erbij gooien en je merkt het verschil niet meer.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb zo'n behoefte aan zee nu
*zucht*
Ik ga maar vet lang douchen![]()
Nou ja, ik heb al wat gesprekken gehad met hypothekers hoor, dus het gaat vast wel goed komenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Haha, dat komt wel goed, ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar wat je moet proberen is jezelf zo betrouwbaar mogelijk laten overkomen
Waar is de wind dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon wat zout en zand erbij gooien en je merkt het verschil niet meer.
Deur open laten staan zodat het lekker trekt (whehe, ik zei 'trekt')quote:
Even bonen eten.quote:
Boek lezen een optie?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het oneerlijk dat ik me niet moe voel.
Onder voorbehoud gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb al wat gesprekken gehad met hypothekers hoor, dus het gaat vast wel goed komen
Verplicht lezen, daar rust je niet van hoorquote:
Erik, doe eens niet zo kinderachtig...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Deur open laten staan zodat het lekker trekt (whehe, ik zei 'trekt')
Dankje!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Onder voorbehoud gefeliciteerd
Ik heb geen flauw idee of ik dat allemaal lust want ik heb het nooit gehad. Maar ik ben een avontuurlijk persoon, en ben bereid om alles te proberen. (Bijna alles, nog levende dingen gaan me te verquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb de dieet en voorkeurwensen van de meesten binnen, groot voordeel dat dat nauwelijks beperkingen zijn.
Vergeten streekgerechten zijn weer erg hip, dus ik kan me lekker uitleven met balkenbrei, zult, bloedworst, schorseneren enz.
Ben pas 20quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Erik, doe eens niet zo kinderachtig...
lijkt me heerlijk om met zo weinig slaap af te kunnen, op het moment slaap ik met gemak 12 uur gemiddeldquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het oneerlijk dat ik me niet moe voel.
Ja lijkt me ook heerlijk als je je dan niet enorm kut gaat voelen en depri en buikpijn en hoofdpijn krijgtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lijkt me heerlijk om met zo weinig slaap af te kunnen, op het moment slaap ik met gemak 12 uur gemiddeld
Horen moodswings bij de pubertijd?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben pas 20! En mentaal zo rond de 13.
God.. hebben we dat ook al gemeen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook heerlijk als je je dan niet enorm kut gaat voelen en depri en buikpijn en hoofdpijn krijgt. Mijn niet slapen is niet omdat ik het wil he, of omdat ik het niet nodig heb.
Welke meet?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:00 schreef MisterO het volgende:
Wanneer is die meet geneuzel van jullie eigenlijk?
weet je wat jij nodig hebt...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook heerlijk als je je dan niet enorm kut gaat voelen en depri en buikpijn en hoofdpijn krijgt. Mijn niet slapen is niet omdat ik het wil he, of omdat ik het niet nodig heb.
C.U.N.Tquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:00 schreef MisterO het volgende:
Wanneer is die meet geneuzel van jullie eigenlijk?
Ja, of gewoon een jongen hier in Nederland die voor mij kiestquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
weet je wat jij nodig hebt...
een spannende strandvakantie met veel zon en leuke jongens zo voor het kiezen...
Dan lig je alleen nauwelijks op het strandquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, of gewoon een jongen hier in Nederland die voor mij kiest. Ga ik daarmee wel op een spannende vakantie
.
Hm, nu ben ik nieuwsgierigquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er was nog iets heel specifieks... maar ik weet niet meer wat
Ja, dat ook geloof ikquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Was het dat we nooit lachend op de foto staan?
Om 6:25 gaat mijn wekker morgenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:11 schreef Peter het volgende:
om 8:45u al college! Man, ik ben een jaar niet meer zo vroeg uit bed geweest doordeweeks!
Dat probeer ik ook altijd... om 23:30 bed in, en dan om 7:30 springen m'n ogen weer openquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanochtend ging mijn wekker om 6 uur. Toen sliep ik net anderhlf uur. Morgen vrij, dus dan kan ikuitslapen
.
Jij bent er veel te weinigquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:16 schreef MisterO het volgende:
Zullen we proberen om 1 dag niet te zeiken op het forum? Zou het ons lukken?
En als je nou heel nodig moet?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:16 schreef MisterO het volgende:
Zullen we proberen om 1 dag niet te zeiken op het forum? Zou het ons lukken?
Ja, dat maakt het wel wat gemakkelijkerquote:
Dan maak je er een positieve gedachte van!quote:
Nee. dat mag nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag ik bij voorbaat al zeggen dat een dag zonder zeiken me niet gaat lukken?
Wat ben jij opeens streng geworden zeg!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee. dat mag niet![]()
Ik ga slapen, morgen ga ik controleren of het gelukt is
Kennelijk moet ie wat in z'n relatie compenseren?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat ben jij opeens streng geworden zeg!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Kennelijk moet ie wat in z'n relatie compenseren?
mis ik iets?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
is er intussen echt sprake van een relatie?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Kennelijk moet ie wat in z'n relatie compenseren?
mischien ga ik dood.. anders kan ik die "drang" niet verklaren :|quote:
dat zou kunnen, een gebrek aan Vitamine Dquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Je gaat ook dood, maar niet nu. En ik denk dat het de herfst is ofzo. De dagen beginnen en eindigen te donker.
dat lijkt me hoogst onwaarschijnlijk, ik heb daar zelden last vanquote:
och.. mischien ook wel..quote:
jezus, das lang geledenquote:
toppie joppie!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, das lang geleden![]()
what's up?
Het is nie Jezus nie! Het is Keizerpinguin!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, das lang geleden![]()
what's up?
ja goed! had vanmiddag een soll. gesprek. Ging wel goed. Kwam Mat tegen en zijn we gaan borrelen.quote:
BB in tha housequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is nie Jezus nie! Het is Keizerpinguin!
tnx i feel like a goddessquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
BB in tha house![]()
![]()
Keizerpinguin = Jezus![]()
jep het is weer tijd voor de nachtdienst, al heel de week en morgen mijn laatste.quote:
quote:
Heel goed onthouden zeg!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
hoe is het met het varkentje? Queenie toch?![]()
Waarom zien we je weinig hier....
wat voor baan is het?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja goed! had vanmiddag een soll. gesprek. Ging wel goed. Kwam Mat tegen en zijn we gaan borrelen.
er ging natuurlijk weer tig flessen doorheen.![]()
![]()
Ben je aan het werk?
ik zal het je besparen, oppervlakkigheid is meer jouw ding hequote:
Goed onthouden?? ja,ik ben nog niet niet Amy Huiswijn. hahahaha kiddin'quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Heel goed onthouden zeg!
ja gaat prima ze word al wat groter een echt varkentje!
en weinig zien tja, des te leuker is het als je me weer ziet toch?!![]()
Heb anders weinig tijd of neem te weinig tijd vandaar....
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:34 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zal het je besparen, oppervlakkigheid is meer jouw ding he![]()
slaap lekker allemaal
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:37 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ga ff gezellig doen met mijn collega
anders gaat ze me de hele nacht negeren!
tot strakjes!
Whahaha nee want daar maak ik geen werk vanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:30 schreef mike_hunt het volgende:
Zeg BB,
nog vorderingen met lekkere buurjongen?![]()
![]()
Bij een Publishing House. Melville. Een intern voor editorial. Gesrpek ging wel goed. Maar of het was is weet ik niet. They let me know.quote:
Niet niet? Dubbele ontkenning = positief.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Goed onthouden?? ja,ik ben nog niet niet Amy Huiswijn. hahahaha kiddin'![]()
Woon je op een boerderij o.i.d. waardoor je een varkentje hebt? Of mag ie binnen?
ja, maar je bent 20, wacht maar totdat je 30 bent. (gelukkig heb ik nog 10 jaarquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]lang leven de oppervlakkigheid
waarom niet? je kan toch 'vriendelijk' zijn...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Whahaha nee want daar maak ik geen werk van
weer zo'n opa die komt zeurenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar je bent 20, wacht maar totdat je 30 bent. (gelukkig heb ik nog 10 jaar![]()
![]()
Nee, maar ik heb niet zoveel goede hoopquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom niet? je kan toch 'vriendelijk' zijn...
o, heb je al een vriendje dan?
o kut.. ja maar dit telt niet, ik heb net 'fliink" gelunched....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niet niet? Dubbele ontkenning = positief.
Dus je bent een Amy Huiswijn
Ach kom. Het is de laatste tijd ook wel heeeeeel erg negatief hier.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:34 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zal het je besparen, oppervlakkigheid is meer jouw ding he![]()
slaap lekker allemaal
Waardoor je nu niet helemaal helder bent. En dan nog ontkennen dat je geen A.H. bentquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o kut.. ja maar dit telt niet, ik heb net 'fliink" gelunched....
u crazy bitchquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
weer zo'n opa die komt zeuren
Ik vind het ook veeeeeel te negatief allemaal. Aanstellers!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach kom. Het is de laatste tijd ook wel heeeeeel erg negatief hier.
Ik kan me eigenlijk wel vinden in de post van Mister O. wat dat betreft
hoezo heb je geen goede hoop? Niet zo zuurpruiimerig, u know that kept Molly Ringwald from an adult film carriere.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb niet zoveel goede hoop
No i know when to stop..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waardoor je nu niet helemaal helder bent. En dan nog ontkennen dat je geen A.H. bent
voor dat springen ben jij te lang en ik te zwaarquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:48 schreef Xiance het volgende:
ik hebv opeens de behoefte aan een vriendje![]()
zoeentje waarmee je over het strand kan rollebollen, die tijdens het winkelen een aanloop neemt en achterop je rug springt.. die gewoon je hand vast pakt terwijl je sochtends koffie zit te drinken in de lunchroom waar je elke ochtend zit, zo voor het werken en/of school..
zoeentje.. snap je?
net zo lekker gelunched als amy housewine?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o kut.. ja maar dit telt niet, ik heb net 'fliink" gelunched....
Nou omdat ik toch wel heel erg het gevoel heb dat ie hetero is. Of in ieder geval wil blijven. Een beetje zoals jij in Nederland zeg maarquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo heb je geen goede hoop? Niet zo zuurpruiimerig, u know that kept Molly Ringwald from an adult film carriere.![]()
hoe oud ben je?
wat wat?quote:
Stroekie, kerel, zit je op je goddamned I-phone?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor dat springen ben jij te lang en ik te zwaar
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
net zo lekker gelunched als amy housewine?
mieke van de glasbakquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waardoor je nu niet helemaal helder bent. En dan nog ontkennen dat je geen A.H. bent
Je hoeft je ook niet te verdedigen hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
No i know when to stop..![]()
Trouwens, ik kwam een oude bekende tegen. Ff catching up, u know..
touchéquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou omdat ik toch wel heel erg het gevoel heb dat ie hetero is. Of in ieder geval wil blijven. Een beetje zoals jij in Nederland zeg maar
Ik ben 26
zal welquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat wat?
omdat je oude zeur zei.. u know i'm being sarcastic, right?![]()
halloquote:
nope daar zit ik niet op nee ... Ik heb een nokia n95 vastquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Stroekie, kerel, zit je op je goddamned I-phone?
Ach zoek een hoekje op en ga huilen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het ook veeeeeel te negatief allemaal. Aanstellers!.
aldus je ons wilt later gelovenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hallohahahah
Nuno ranks the top hoor...
nee is leuk. beetje sjeu in de tent.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je hoeft je ook niet te verdedigen hoor
Maar vond het wel grappig
is dat niet kut internetten op je telefeun? ik vond dat echt kut.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nope daar zit ik niet op nee ... Ik heb een nokia n95 vast
reuringquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee is leuk. beetje sjeu in de tent.(bestaat sjeu eigenl/ijk?)
Ja, maar niet in die context.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
aldus je ons wilt later geloven
waarom komen ze eigenlijk over als het zo stroef gaatquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:58 schreef wonderer het volgende:
Nou, het "afscheidsdiner" was wel geslaagd gelukkig.
van wie?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:58 schreef wonderer het volgende:
Nou, het "afscheidsdiner" was wel geslaagd gelukkig.
kjaaaaaaaaaaaaaaa dat woord zocht ik. dank u!quote:
ik hou niet van kut. Daarom zit ik in het h topicquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dat niet kut internetten op je telefeun? ik vond dat echt kut.
yeah i know.quote:
ik drink geen wiskey ooit maar een paar keer gehad, drink alleen nog maar bierquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
meneer-ik-drink-whiskey
ik lunch niet elke dag met flessen wijn.
zie je wel, dienstbaarquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kjaaaaaaaaaaaaaaa dat woord zocht ik. dank u!![]()
hahaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik hou niet van kut. Daarom zit ik in het h topic
Neequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waarom komen ze eigenlijk over als het zo stroef gaat
Mijn ouders gaan morgen weer naar huis. Ik had BBQ pulled pork gemaakt met sweet potato en corn bread.quote:
oftewel hulpvaardigquote:
ja, nadat ik reuring had gelezen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
an nu doe je net of je het wel wist
Nja niks touché aan hoor. Maar het zou me dus niks verbazen als dat z'n houding is. Heeft nogal macho vrienden en zo. Maar we zullen zien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
touché![]()
O.k. buurjongen is niets dan. Heb je andere hete ijzers in het vuur? What's up met uitgaan?
o, ik dacht dat je een fervente whiskey drinker was.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik drink geen wiskey ooit maar een paar keer gehad, drink alleen nog maar bier
ok hehe, maar volgens mij vind je het niet zo erg dat ze weer naar huis gaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
NeeIk bedoel dat het eten zelf geslaagd was. Ik had het nog nooit eerder gemaakt namelijk, heh. Gaat verder wel goed hoor, gewoon je eigen gang gaan verder. Volgende week zit ik drie weken daar
Nee, ik ben een whiskydrinkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, ik dacht dat je een fervente whiskey drinker was.ja tijdens uitgaan dan.
dus nu alleen bier? r u going soft on me?
Ik ken het woord helemaal nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O waren ze over? wat leuk!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan morgen weer naar huis. Ik had BBQ pulled pork gemaakt met sweet potato en corn bread.
Neequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, ik dacht dat je een fervente whiskey drinker was.ja tijdens uitgaan dan.
bier is gewoon goedkoperquote:dus nu alleen bier? r u going soft on me?
you??! i've got a new found respect for u.quote:
das waar. doe je aan indrinken?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
bier is gewoon goedkoper
Neu, dat niet. Ik ben toch wel erg een gewoontedier en ik hou niet van "small talk" dus veel gepraat wordt er ook niet dus ja...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ok hehe, maar volgens mij vind je het niet zo erg dat ze weer naar huis gaan
Wist je wel, hebben we het al eens over gehad. Alleen single malt scotch.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
you??! i've got a new found respect for u.![]()
![]()
wist ik niet.. nice.
Je kunt iets (bijvoorbeeld je leven) wat sjeu geven. Ik heb het idee dat het van "jeu" komt (frans) maar geen idee of dat klopt.quote:
oi, heavy.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neu, dat niet. Ik ben toch wel erg een gewoontedier en ik hou niet van "small talk" dus veel gepraat wordt er ook niet dus ja...
Ik heb mijn moeder zaterdag verteld dat ik in therapie ben enzo en ik zit te wachten tot ze er nog een keer over begint, want ze moest het allemaal laten bezinken, maar daar is het ook nog niet van gekomen. Dus ja. Dan weet ik het ook niet meer
Same herequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neu, dat niet. Ik ben toch wel erg een gewoontedier en ik hou niet van "small talk" dus veel gepraat wordt er ook niet dus ja...
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wist je wel, hebben we het al eens over gehad. Alleen single malt scotch.
Misschien moeten we je korsakov gaan noemen in plaats van Bonnie
M'n moeder houdt nog steeds van mequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oi, heavy.
helemaal geen reactie van ze?
Ow... Jeetje. Wellicht dat ze het er 'thuis' over wil hebben?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder zaterdag verteld dat ik in therapie ben enzo en ik zit te wachten tot ze er nog een keer over begint, want ze moest het allemaal laten bezinken, maar daar is het ook nog niet van gekomen. Dus ja. Dan weet ik het ook niet meer
Ah oke. Thnxquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kunt iets (bijvoorbeeld je leven) wat sjeu geven. Ik heb het idee dat het van "jeu" komt (frans) maar geen idee of dat klopt.
Zorg maar eerst dat je er zelf uit bent....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
M'n moeder houdt nog steeds van meVerder niet echt iets. En mijn vader heb ik er uberhaupt niet over gehoord nee.
I guess. Ze verbetert zichzelf wel als ze me "meisje" noemt maar dat komt nog van vorig jaar, tijdens de boekpresentatie, had ik dat gevraagd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow... Jeetje. Wellicht dat ze het er 'thuis' over wil hebben?
Ik word alleen maar zekerder van mijn zaak.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zorg maar eerst dat je er zelf uit bent....![]()
Nja dat is natuurlijk wel een stap! Ik kan me voorstellen dat ze het niet makkelijk vind.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
I guess. Ze verbetert zichzelf wel als ze me "meisje" noemt maar dat komt nog van vorig jaar, tijdens de boekpresentatie, had ik dat gevraagd.
Dinsdag therapie samen met Brad...
nee lieve schat, maak er eens een notitie van!!!!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Goed onthouden?? ja,ik ben nog niet niet Amy Huiswijn. hahahaha kiddin'![]()
Woon je op een boerderij o.i.d. waardoor je een varkentje hebt? Of mag ie binnen?
Een noodzakelijk kwaad, geloof ikquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja dat is natuurlijk wel een stap! Ik kan me voorstellen dat ze het niet makkelijk vind.
Samen met Brad? Hoe vind hij dat?
Ze werken gewoon eensgezind samenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ja, jullie orders zijn gisteravond al tot ons gekomen
quote:
dat staat gelijk aan een positieve aantekening in je dagboek van de juf ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:08 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ik heeft de goedkeuring van SAJ gekregen
![]()
![]()
Nou bijna wel jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat staat gelijk aan een positieve aantekening in je dagboek van de juf ?
Mens zeur niet, niet jij woont niet in een oord dat na 0.30 niet meer per openbaar vervoer te bereiken isquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:13 schreef Ang3l het volgende:
Neuh, maar was naar een concert en dankzij de geweldige aansluitingen van de NS pas om 2:30 thuis
Ang3l vertoont toch geen Mieke gedragquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
Heb je aan het drankinfuus gehangen, ala Amy Wijnhuis?
Positief, Stroek, Positief.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mens zeur niet, niet jij woont niet in een oord dat na 0.30 niet meer per openbaar vervoer te bereiken is
Klopt, maar als er dan een nachtnet is verwacht ik niet dat de trein er fokking 4 uur over gaat doen..... over een rit van 1,5 uur!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mens zeur niet, niet jij woont niet in een oord dat na 0.30 niet meer per openbaar vervoer te bereiken is
Ja maar ook ik zou op een doordeweekse donderdag ook best eens diep in de nacht willen terugkeren in het seniorencomplexquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:19 schreef Baltar het volgende:
[..]
Positief, Stroek, Positief.
In de tomatenstad is men gesteld op de nachtelijke rust
storing/versperring, of onderhoud? en stond dat nergens aangegeven ?, of had je jezelf niet goed voorbereidt ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, maar als er dan een nachtnet is verwacht ik niet dat de trein er fokking 4 uur over gaat doen..... over een rit van 1,5 uur!
geen idee, die heb ik vast gemist..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach kom. Het is de laatste tijd ook wel heeeeeel erg negatief hier.
Ik kan me eigenlijk wel vinden in de post van Mister O. wat dat betreft
ga ik u morgenmiddag verder informeren ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:23 schreef Xiance het volgende:
[..]
geen idee, die heb ik vast gemist..
ik ben tegenwoordig erg selectief wat lezen betreft
doe dat vooral niet, wij zijn veel te oud voor dat simpele gedoe.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga ik u morgenmiddag verder informeren ?
dus geen flaneren morgenmiddag in de oude stad ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
doe dat vooral niet, wij zijn veel te oud voor dat simpele gedoe.
Kind, je bent nog niet eens 30quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
doe dat vooral niet, wij zijn veel te oud voor dat simpele gedoe.
Jullie alle twee zijn nog niet eens droog achter de oren, om over andere plekken maar te zwijgenquote:
Daar weet jij helemaal niets vanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jullie alle twee zijn nog niet eens droog achter de oren, om over andere plekken maar te zwijgen
Waar HEB je't over?quote:
moet jij niet werken ofzo?quote:
You are the writer Emily Bronte. You seem to keep to yourself most of the time, and only have few close friends. Though you are beauti...ful, you dont find yourself attractive. Other people in your life, wether they are your friends or your family, always come before you, and you work hard to please others. You are very educated and intelligent and school was always extreamly important to you. You care mostly for writing, reading, and other arts, and people tend to think of you as a loner, and don't take the time to get to know you very well. You have a dark, lonely side to you, and though you put on a happy face, you are often very sad. .quote:
... a regular Betty Crocker. You seem to keep to yourself most of the time, and only have few close friends. Though your cakes beautiful, you dont find them attractive. Other people in your life, wether they are your friends or your family, always come before you when baking, and you bake hard to please others. You are very educated and intelligent and pies were always extreamly important to you. You care mostly for cupcakes, chocolate pies, and other pastries, and people tend to think of you as a loner, and don't take the time to get to know you very well. You have a dark, lonely side to you, and though you put on a happy face, you are often very sad.quote:
I'm going to fatten you up!quote:
Nee nee, ik moetw eer foto's laten maken binnenkort en dan mag ik niet dik zijn@quote:
Neequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:25 schreef Baltar het volgende:
Heb je het een beetje op een rijtje kunnen krijgen dan? Anders was het een klein beetje verspilling van je energie
Dan zou ik het in ieder geval de eerste dagen de e-mail links laten liggen (negeren klinkt te negatief)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:32 schreef Ang3l het volgende:
Oooow wat was het toch allemaal makkelijker en logischer geweest als stomme mannen ook gewoonweg eikels waren!!!Maar nee, ze moeeten dan lieve e-maisl sturen met de vraag hoe 't met me gaat nu na het gesprek, en dat ik er niet te veel mee moet zitten etc etc
Plus dat ie me 't hele verhaal wil uitleggen.... Hele verhaal? Er is nog een heel verhaal? Oh god..........
Beter is, dat het nog onder handen is of er nog wat meer aandacht aan besteed dient te wordenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Of is dat te negatief
? Dan; Nog niet.
Nou ik ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:41 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dan zou ik het in ieder geval de eerste dagen de e-mail links laten liggen (negeren klinkt te negatief)![]()
Als dat van de week het hele verhaal nog niet was, dan zou ik wegrennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |