Vroeger had Discovery nog mooie programma's, over wetenschap enzo... ergens in 1998 ofzo.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze zouden heel discovery zo moeten maken. (En al die autobouw/motorconstructieprogramma's moeten schrappen).
Ik kan door de weeks niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Eh. Geen idee. Dinsdagen, woensdagen, vrijdagen heb ik geen colleges (alleen sporadisch wel iets anders. Weekenden kan ook maar dan moet ik
betalen
om te reizen.
Zo!quote:
He, we gaan niet elke week uitwaaien heur! En of ik nou weer eens muziek ga inslaan, of films koop, of een dagje naarquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is dat niet te duur voor je?
Ik ben weg trouwens
Ik vind How it's made best leuk.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:45 schreef PhalanX het volgende:
Vroeger had Discovery nog mooie programma's, over wetenschap enzo... ergens in 1998 ofzo.
Koopt ie nu een huis vanuit het huis van zijn ouders? Ik dacht dat ie al op kamers woonde?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo!Pandjesbaas!
Gefeliciteerd!
![]()
Zou je niet eerst even een weekje in een hotel gaan zitten om dan te bekijken of je wel écht écht écht uit huis wil??![]()
Je weet het heel heeeellll heeeeeelllllll zeker?
overigens was het om iets te verkopen, en die vlieger gaat niet op. Ik heb hetzelfde werk gedaan, dus ik weet dat het misgaat als je dat soort dingen aan de deur doet. Hij was wel volhardend. Hij probeerde het nog op de ouderwetse schuldgevoel-methode.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:59 schreef PhalanX het volgende:
holy fuck er stond iemand aan de deur en die was KNAP!
wat verkocht iequote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:03 schreef PhalanX het volgende:
[..]
overigens was het om iets te verkopen, en die vlieger gaat niet op. Ik heb hetzelfde werk gedaan, dus ik weet dat het misgaat als je dat soort dingen aan de deur doet. Hij was wel volhardend. Hij probeerde het nog op de ouderwetse schuldgevoel-methode.
Stroom ofzoquote:
Nopes.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:12 schreef Yurithemaster het volgende:
had ie ook een proefmonster bij zich?
Ik heb zo'n behoefte aan zee nuquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He, we gaan niet elke week uitwaaien heur! En of ik nou weer eens muziek ga inslaan, of films koop, of een dagje naarzee
ga.
Uhm, nee... ik woon niet op kamersquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Koopt ie nu een huis vanuit het huis van zijn ouders? Ik dacht dat ie al op kamers woonde?
Ik heb De Pers doorgebladerd vanmorgen, ik zag er niets over in staan!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:10 schreef MisterO het volgende:
Hee Vlarp, je film kreeg 4 sterren van de Pers he
Oh, dan zal het wel de Metro geweest zijn...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb De Pers doorgebladerd vanmorgen, ik zag er niets over in staan!
Metro gaf 'm ook al 4 / 4 sterren... Maar ja, Metro stopt ook geld in de film
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh, dan zal het wel de Metro geweest zijn...![]()
Ja MisterO is 's ochtends nog niet zo wakker he je snapt hem
Feli trouwens met je huisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |