Vroeger had Discovery nog mooie programma's, over wetenschap enzo... ergens in 1998 ofzo.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze zouden heel discovery zo moeten maken. (En al die autobouw/motorconstructieprogramma's moeten schrappen).
Ik kan door de weeks niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Eh. Geen idee. Dinsdagen, woensdagen, vrijdagen heb ik geen colleges (alleen sporadisch wel iets anders. Weekenden kan ook maar dan moet ik
betalen
om te reizen.
Zo!quote:
He, we gaan niet elke week uitwaaien heur! En of ik nou weer eens muziek ga inslaan, of films koop, of een dagje naarquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is dat niet te duur voor je?
Ik ben weg trouwens
Ik vind How it's made best leuk.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:45 schreef PhalanX het volgende:
Vroeger had Discovery nog mooie programma's, over wetenschap enzo... ergens in 1998 ofzo.
Koopt ie nu een huis vanuit het huis van zijn ouders? Ik dacht dat ie al op kamers woonde?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo!Pandjesbaas!
Gefeliciteerd!
![]()
Zou je niet eerst even een weekje in een hotel gaan zitten om dan te bekijken of je wel écht écht écht uit huis wil??![]()
Je weet het heel heeeellll heeeeeelllllll zeker?
overigens was het om iets te verkopen, en die vlieger gaat niet op. Ik heb hetzelfde werk gedaan, dus ik weet dat het misgaat als je dat soort dingen aan de deur doet. Hij was wel volhardend. Hij probeerde het nog op de ouderwetse schuldgevoel-methode.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:59 schreef PhalanX het volgende:
holy fuck er stond iemand aan de deur en die was KNAP!
wat verkocht iequote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:03 schreef PhalanX het volgende:
[..]
overigens was het om iets te verkopen, en die vlieger gaat niet op. Ik heb hetzelfde werk gedaan, dus ik weet dat het misgaat als je dat soort dingen aan de deur doet. Hij was wel volhardend. Hij probeerde het nog op de ouderwetse schuldgevoel-methode.
Stroom ofzoquote:
Nopes.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:12 schreef Yurithemaster het volgende:
had ie ook een proefmonster bij zich?
Ik heb zo'n behoefte aan zee nuquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He, we gaan niet elke week uitwaaien heur! En of ik nou weer eens muziek ga inslaan, of films koop, of een dagje naarzee
ga.
Uhm, nee... ik woon niet op kamersquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Koopt ie nu een huis vanuit het huis van zijn ouders? Ik dacht dat ie al op kamers woonde?
Ik heb De Pers doorgebladerd vanmorgen, ik zag er niets over in staan!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:10 schreef MisterO het volgende:
Hee Vlarp, je film kreeg 4 sterren van de Pers he
Oh, dan zal het wel de Metro geweest zijn...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb De Pers doorgebladerd vanmorgen, ik zag er niets over in staan!
Metro gaf 'm ook al 4 / 4 sterren... Maar ja, Metro stopt ook geld in de film
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh, dan zal het wel de Metro geweest zijn...![]()
Ja MisterO is 's ochtends nog niet zo wakker he je snapt hem
Feli trouwens met je huisquote:
Uhm.. de kans is wel groot volgens mij ja. Maar ja, dat blijkt pas als je het echt gaat proberenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Feli trouwens met je huis![]()
Grote kans dat je een hypotheek krijgt?
Nee hoor... het is een hier-praat-ik-niet-zo-vaak-over onderwerpquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb ik nu Het Best Bewaarde Geheim Van Nederland in de spotlights gezet?
Ah, okeequote:
Haha, dat komt wel goed, ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar wat je moet proberen is jezelf zo betrouwbaar mogelijk laten overkomenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. de kans is wel groot volgens mij ja. Maar ja, dat blijkt pas als je het echt gaat proberen
Gewoon wat zout en zand erbij gooien en je merkt het verschil niet meer.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb zo'n behoefte aan zee nu
*zucht*
Ik ga maar vet lang douchen![]()
Nou ja, ik heb al wat gesprekken gehad met hypothekers hoor, dus het gaat vast wel goed komenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Haha, dat komt wel goed, ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar wat je moet proberen is jezelf zo betrouwbaar mogelijk laten overkomen
Waar is de wind dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon wat zout en zand erbij gooien en je merkt het verschil niet meer.
Deur open laten staan zodat het lekker trekt (whehe, ik zei 'trekt')quote:
Even bonen eten.quote:
Boek lezen een optie?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het oneerlijk dat ik me niet moe voel.
Onder voorbehoud gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb al wat gesprekken gehad met hypothekers hoor, dus het gaat vast wel goed komen
Verplicht lezen, daar rust je niet van hoorquote:
Erik, doe eens niet zo kinderachtig...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Deur open laten staan zodat het lekker trekt (whehe, ik zei 'trekt')
Dankje!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Onder voorbehoud gefeliciteerd
Ik heb geen flauw idee of ik dat allemaal lust want ik heb het nooit gehad. Maar ik ben een avontuurlijk persoon, en ben bereid om alles te proberen. (Bijna alles, nog levende dingen gaan me te verquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb de dieet en voorkeurwensen van de meesten binnen, groot voordeel dat dat nauwelijks beperkingen zijn.
Vergeten streekgerechten zijn weer erg hip, dus ik kan me lekker uitleven met balkenbrei, zult, bloedworst, schorseneren enz.
Ben pas 20quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Erik, doe eens niet zo kinderachtig...
lijkt me heerlijk om met zo weinig slaap af te kunnen, op het moment slaap ik met gemak 12 uur gemiddeldquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het oneerlijk dat ik me niet moe voel.
Ja lijkt me ook heerlijk als je je dan niet enorm kut gaat voelen en depri en buikpijn en hoofdpijn krijgtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lijkt me heerlijk om met zo weinig slaap af te kunnen, op het moment slaap ik met gemak 12 uur gemiddeld
Horen moodswings bij de pubertijd?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben pas 20! En mentaal zo rond de 13.
God.. hebben we dat ook al gemeen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook heerlijk als je je dan niet enorm kut gaat voelen en depri en buikpijn en hoofdpijn krijgt. Mijn niet slapen is niet omdat ik het wil he, of omdat ik het niet nodig heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |