Welke meet?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:00 schreef MisterO het volgende:
Wanneer is die meet geneuzel van jullie eigenlijk?
weet je wat jij nodig hebt...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook heerlijk als je je dan niet enorm kut gaat voelen en depri en buikpijn en hoofdpijn krijgt. Mijn niet slapen is niet omdat ik het wil he, of omdat ik het niet nodig heb.
C.U.N.Tquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:00 schreef MisterO het volgende:
Wanneer is die meet geneuzel van jullie eigenlijk?
Ja, of gewoon een jongen hier in Nederland die voor mij kiestquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
weet je wat jij nodig hebt...
een spannende strandvakantie met veel zon en leuke jongens zo voor het kiezen...
Dan lig je alleen nauwelijks op het strandquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, of gewoon een jongen hier in Nederland die voor mij kiest. Ga ik daarmee wel op een spannende vakantie
.
Hm, nu ben ik nieuwsgierigquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er was nog iets heel specifieks... maar ik weet niet meer wat
Ja, dat ook geloof ikquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Was het dat we nooit lachend op de foto staan?
Om 6:25 gaat mijn wekker morgenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:11 schreef Peter het volgende:
om 8:45u al college! Man, ik ben een jaar niet meer zo vroeg uit bed geweest doordeweeks!
Dat probeer ik ook altijd... om 23:30 bed in, en dan om 7:30 springen m'n ogen weer openquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanochtend ging mijn wekker om 6 uur. Toen sliep ik net anderhlf uur. Morgen vrij, dus dan kan ikuitslapen
.
Jij bent er veel te weinigquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:16 schreef MisterO het volgende:
Zullen we proberen om 1 dag niet te zeiken op het forum? Zou het ons lukken?
En als je nou heel nodig moet?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:16 schreef MisterO het volgende:
Zullen we proberen om 1 dag niet te zeiken op het forum? Zou het ons lukken?
Ja, dat maakt het wel wat gemakkelijkerquote:
Dan maak je er een positieve gedachte van!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |