je bent laatquote:
ikke texasquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:18 schreef richeser1982 het volgende:
ik ook!
Pizza hawaii!, kom namelijk net uit Arnhem
Ja, en je wil natuurlijk ook echt een oppervlakkige del die alleen voor je uiterlijk gaatquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:19 schreef Ang3l het volgende:
HurghMijn nicht als reactie op een foto van Breda: Wat een mooie foto!! Als je nu nog niet aan de man komt weet ik 't niet meer hoor!
Daaaaaaar word ik nou af en toe zo moe van! Had ik 't met mijn beste vriendin over. Dat iedereen altijd A. Er vanuit gaan dat we al bezet zijn.En B als ze horen van niet reageren met een O? Hoe kan dat nou? Zo iemand als jij? En C Ach je hebt zo iemand, je hebt vast aandacht zat! Dat moet geen probleem zijn!
NOU BLIJKBAAR WEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
je eet pizza vanavond ? geen geookt maal vandaagquote:
Ligt er maar aann wat het doel isquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, en je wil natuurlijk ook echt een oppervlakkige del die alleen voor je uiterlijk gaat
nee, ouders zijn er nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je eet pizza vanavond ? geen geookt maal vandaag
dus Pizza en Bierquote:
wat zal ik eens gaan eten vandaag, nu we het toch over eten hebbenquote:
pizza is klaarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat zal ik eens gaan eten vandaag, nu we het toch over eten hebbenben altijd zo slecht in uitkiezen wil weer eens wat anders
Geen pizzaquote:
Pizza is ok maar he er vanavond geen zin in, vraag het wel aan R als ie zo komt waar we gaan etenquote:
is ie weer weg met de boys?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Pizza is ok maar he er vanavond geen zin in, vraag het wel aan R als ie zo komt waar we gaan eten
Ze zijn in zijn huis overdag (of aan het feestenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |