Neu, dat niet. Ik ben toch wel erg een gewoontedier en ik hou niet van "small talk" dus veel gepraat wordt er ook niet dus ja...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ok hehe, maar volgens mij vind je het niet zo erg dat ze weer naar huis gaan
Wist je wel, hebben we het al eens over gehad. Alleen single malt scotch.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
you??! i've got a new found respect for u.![]()
![]()
wist ik niet.. nice.
Je kunt iets (bijvoorbeeld je leven) wat sjeu geven. Ik heb het idee dat het van "jeu" komt (frans) maar geen idee of dat klopt.quote:
oi, heavy.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neu, dat niet. Ik ben toch wel erg een gewoontedier en ik hou niet van "small talk" dus veel gepraat wordt er ook niet dus ja...
Ik heb mijn moeder zaterdag verteld dat ik in therapie ben enzo en ik zit te wachten tot ze er nog een keer over begint, want ze moest het allemaal laten bezinken, maar daar is het ook nog niet van gekomen. Dus ja. Dan weet ik het ook niet meer
Same herequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neu, dat niet. Ik ben toch wel erg een gewoontedier en ik hou niet van "small talk" dus veel gepraat wordt er ook niet dus ja...
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wist je wel, hebben we het al eens over gehad. Alleen single malt scotch.
Misschien moeten we je korsakov gaan noemen in plaats van Bonnie
M'n moeder houdt nog steeds van mequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oi, heavy.
helemaal geen reactie van ze?
Ow... Jeetje. Wellicht dat ze het er 'thuis' over wil hebben?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder zaterdag verteld dat ik in therapie ben enzo en ik zit te wachten tot ze er nog een keer over begint, want ze moest het allemaal laten bezinken, maar daar is het ook nog niet van gekomen. Dus ja. Dan weet ik het ook niet meer
Ah oke. Thnxquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kunt iets (bijvoorbeeld je leven) wat sjeu geven. Ik heb het idee dat het van "jeu" komt (frans) maar geen idee of dat klopt.
Zorg maar eerst dat je er zelf uit bent....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
M'n moeder houdt nog steeds van meVerder niet echt iets. En mijn vader heb ik er uberhaupt niet over gehoord nee.
I guess. Ze verbetert zichzelf wel als ze me "meisje" noemt maar dat komt nog van vorig jaar, tijdens de boekpresentatie, had ik dat gevraagd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow... Jeetje. Wellicht dat ze het er 'thuis' over wil hebben?
Ik word alleen maar zekerder van mijn zaak.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zorg maar eerst dat je er zelf uit bent....![]()
Nja dat is natuurlijk wel een stap! Ik kan me voorstellen dat ze het niet makkelijk vind.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
I guess. Ze verbetert zichzelf wel als ze me "meisje" noemt maar dat komt nog van vorig jaar, tijdens de boekpresentatie, had ik dat gevraagd.
Dinsdag therapie samen met Brad...
nee lieve schat, maak er eens een notitie van!!!!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Goed onthouden?? ja,ik ben nog niet niet Amy Huiswijn. hahahaha kiddin'![]()
Woon je op een boerderij o.i.d. waardoor je een varkentje hebt? Of mag ie binnen?
Een noodzakelijk kwaad, geloof ikquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja dat is natuurlijk wel een stap! Ik kan me voorstellen dat ze het niet makkelijk vind.
Samen met Brad? Hoe vind hij dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |