jezus, das lang geledenquote:
toppie joppie!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, das lang geleden![]()
what's up?
Het is nie Jezus nie! Het is Keizerpinguin!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, das lang geleden![]()
what's up?
ja goed! had vanmiddag een soll. gesprek. Ging wel goed. Kwam Mat tegen en zijn we gaan borrelen.quote:
BB in tha housequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is nie Jezus nie! Het is Keizerpinguin!
tnx i feel like a goddessquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
BB in tha house![]()
![]()
Keizerpinguin = Jezus![]()
jep het is weer tijd voor de nachtdienst, al heel de week en morgen mijn laatste.quote:
quote:
Heel goed onthouden zeg!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
hoe is het met het varkentje? Queenie toch?![]()
Waarom zien we je weinig hier....
wat voor baan is het?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja goed! had vanmiddag een soll. gesprek. Ging wel goed. Kwam Mat tegen en zijn we gaan borrelen.
er ging natuurlijk weer tig flessen doorheen.![]()
![]()
Ben je aan het werk?
ik zal het je besparen, oppervlakkigheid is meer jouw ding hequote:
Goed onthouden?? ja,ik ben nog niet niet Amy Huiswijn. hahahaha kiddin'quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Heel goed onthouden zeg!
ja gaat prima ze word al wat groter een echt varkentje!
en weinig zien tja, des te leuker is het als je me weer ziet toch?!![]()
Heb anders weinig tijd of neem te weinig tijd vandaar....
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:34 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zal het je besparen, oppervlakkigheid is meer jouw ding he![]()
slaap lekker allemaal
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:37 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ga ff gezellig doen met mijn collega
anders gaat ze me de hele nacht negeren!
tot strakjes!
Whahaha nee want daar maak ik geen werk vanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:30 schreef mike_hunt het volgende:
Zeg BB,
nog vorderingen met lekkere buurjongen?![]()
![]()
Bij een Publishing House. Melville. Een intern voor editorial. Gesrpek ging wel goed. Maar of het was is weet ik niet. They let me know.quote:
Niet niet? Dubbele ontkenning = positief.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Goed onthouden?? ja,ik ben nog niet niet Amy Huiswijn. hahahaha kiddin'![]()
Woon je op een boerderij o.i.d. waardoor je een varkentje hebt? Of mag ie binnen?
ja, maar je bent 20, wacht maar totdat je 30 bent. (gelukkig heb ik nog 10 jaarquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]lang leven de oppervlakkigheid
waarom niet? je kan toch 'vriendelijk' zijn...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Whahaha nee want daar maak ik geen werk van
weer zo'n opa die komt zeurenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar je bent 20, wacht maar totdat je 30 bent. (gelukkig heb ik nog 10 jaar![]()
![]()
Nee, maar ik heb niet zoveel goede hoopquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom niet? je kan toch 'vriendelijk' zijn...
o, heb je al een vriendje dan?
o kut.. ja maar dit telt niet, ik heb net 'fliink" gelunched....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niet niet? Dubbele ontkenning = positief.
Dus je bent een Amy Huiswijn
Ach kom. Het is de laatste tijd ook wel heeeeeel erg negatief hier.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:34 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zal het je besparen, oppervlakkigheid is meer jouw ding he![]()
slaap lekker allemaal
Waardoor je nu niet helemaal helder bent. En dan nog ontkennen dat je geen A.H. bentquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o kut.. ja maar dit telt niet, ik heb net 'fliink" gelunched....
u crazy bitchquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
weer zo'n opa die komt zeuren
Ik vind het ook veeeeeel te negatief allemaal. Aanstellers!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach kom. Het is de laatste tijd ook wel heeeeeel erg negatief hier.
Ik kan me eigenlijk wel vinden in de post van Mister O. wat dat betreft
hoezo heb je geen goede hoop? Niet zo zuurpruiimerig, u know that kept Molly Ringwald from an adult film carriere.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb niet zoveel goede hoop
No i know when to stop..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waardoor je nu niet helemaal helder bent. En dan nog ontkennen dat je geen A.H. bent
voor dat springen ben jij te lang en ik te zwaarquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:48 schreef Xiance het volgende:
ik hebv opeens de behoefte aan een vriendje![]()
zoeentje waarmee je over het strand kan rollebollen, die tijdens het winkelen een aanloop neemt en achterop je rug springt.. die gewoon je hand vast pakt terwijl je sochtends koffie zit te drinken in de lunchroom waar je elke ochtend zit, zo voor het werken en/of school..
zoeentje.. snap je?
net zo lekker gelunched als amy housewine?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o kut.. ja maar dit telt niet, ik heb net 'fliink" gelunched....
Nou omdat ik toch wel heel erg het gevoel heb dat ie hetero is. Of in ieder geval wil blijven. Een beetje zoals jij in Nederland zeg maarquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo heb je geen goede hoop? Niet zo zuurpruiimerig, u know that kept Molly Ringwald from an adult film carriere.![]()
hoe oud ben je?
wat wat?quote:
Stroekie, kerel, zit je op je goddamned I-phone?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor dat springen ben jij te lang en ik te zwaar
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
net zo lekker gelunched als amy housewine?
mieke van de glasbakquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waardoor je nu niet helemaal helder bent. En dan nog ontkennen dat je geen A.H. bent
Je hoeft je ook niet te verdedigen hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
No i know when to stop..![]()
Trouwens, ik kwam een oude bekende tegen. Ff catching up, u know..
touchéquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou omdat ik toch wel heel erg het gevoel heb dat ie hetero is. Of in ieder geval wil blijven. Een beetje zoals jij in Nederland zeg maar
Ik ben 26
zal welquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat wat?
omdat je oude zeur zei.. u know i'm being sarcastic, right?![]()
halloquote:
nope daar zit ik niet op nee ... Ik heb een nokia n95 vastquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Stroekie, kerel, zit je op je goddamned I-phone?
Ach zoek een hoekje op en ga huilen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het ook veeeeeel te negatief allemaal. Aanstellers!.
aldus je ons wilt later gelovenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hallohahahah
Nuno ranks the top hoor...
nee is leuk. beetje sjeu in de tent.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je hoeft je ook niet te verdedigen hoor
Maar vond het wel grappig
is dat niet kut internetten op je telefeun? ik vond dat echt kut.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nope daar zit ik niet op nee ... Ik heb een nokia n95 vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |