Ze werken gewoon eensgezind samenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ja, jullie orders zijn gisteravond al tot ons gekomen
quote:
dat staat gelijk aan een positieve aantekening in je dagboek van de juf ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:08 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ik heeft de goedkeuring van SAJ gekregen
![]()
![]()
Nou bijna wel jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat staat gelijk aan een positieve aantekening in je dagboek van de juf ?
Mens zeur niet, niet jij woont niet in een oord dat na 0.30 niet meer per openbaar vervoer te bereiken isquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:13 schreef Ang3l het volgende:
Neuh, maar was naar een concert en dankzij de geweldige aansluitingen van de NS pas om 2:30 thuis
Ang3l vertoont toch geen Mieke gedragquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
Heb je aan het drankinfuus gehangen, ala Amy Wijnhuis?
Positief, Stroek, Positief.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mens zeur niet, niet jij woont niet in een oord dat na 0.30 niet meer per openbaar vervoer te bereiken is
Klopt, maar als er dan een nachtnet is verwacht ik niet dat de trein er fokking 4 uur over gaat doen..... over een rit van 1,5 uur!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mens zeur niet, niet jij woont niet in een oord dat na 0.30 niet meer per openbaar vervoer te bereiken is
Ja maar ook ik zou op een doordeweekse donderdag ook best eens diep in de nacht willen terugkeren in het seniorencomplexquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:19 schreef Baltar het volgende:
[..]
Positief, Stroek, Positief.
In de tomatenstad is men gesteld op de nachtelijke rust
storing/versperring, of onderhoud? en stond dat nergens aangegeven ?, of had je jezelf niet goed voorbereidt ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, maar als er dan een nachtnet is verwacht ik niet dat de trein er fokking 4 uur over gaat doen..... over een rit van 1,5 uur!
geen idee, die heb ik vast gemist..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach kom. Het is de laatste tijd ook wel heeeeeel erg negatief hier.
Ik kan me eigenlijk wel vinden in de post van Mister O. wat dat betreft
ga ik u morgenmiddag verder informeren ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:23 schreef Xiance het volgende:
[..]
geen idee, die heb ik vast gemist..
ik ben tegenwoordig erg selectief wat lezen betreft
doe dat vooral niet, wij zijn veel te oud voor dat simpele gedoe.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga ik u morgenmiddag verder informeren ?
dus geen flaneren morgenmiddag in de oude stad ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
doe dat vooral niet, wij zijn veel te oud voor dat simpele gedoe.
Kind, je bent nog niet eens 30quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
doe dat vooral niet, wij zijn veel te oud voor dat simpele gedoe.
Jullie alle twee zijn nog niet eens droog achter de oren, om over andere plekken maar te zwijgenquote:
Daar weet jij helemaal niets vanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jullie alle twee zijn nog niet eens droog achter de oren, om over andere plekken maar te zwijgen
Waar HEB je't over?quote:
moet jij niet werken ofzo?quote:
You are the writer Emily Bronte. You seem to keep to yourself most of the time, and only have few close friends. Though you are beauti...ful, you dont find yourself attractive. Other people in your life, wether they are your friends or your family, always come before you, and you work hard to please others. You are very educated and intelligent and school was always extreamly important to you. You care mostly for writing, reading, and other arts, and people tend to think of you as a loner, and don't take the time to get to know you very well. You have a dark, lonely side to you, and though you put on a happy face, you are often very sad. .quote:
... a regular Betty Crocker. You seem to keep to yourself most of the time, and only have few close friends. Though your cakes beautiful, you dont find them attractive. Other people in your life, wether they are your friends or your family, always come before you when baking, and you bake hard to please others. You are very educated and intelligent and pies were always extreamly important to you. You care mostly for cupcakes, chocolate pies, and other pastries, and people tend to think of you as a loner, and don't take the time to get to know you very well. You have a dark, lonely side to you, and though you put on a happy face, you are often very sad.quote:
I'm going to fatten you up!quote:
Nee nee, ik moetw eer foto's laten maken binnenkort en dan mag ik niet dik zijn@quote:
Neequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:25 schreef Baltar het volgende:
Heb je het een beetje op een rijtje kunnen krijgen dan? Anders was het een klein beetje verspilling van je energie
Dan zou ik het in ieder geval de eerste dagen de e-mail links laten liggen (negeren klinkt te negatief)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:32 schreef Ang3l het volgende:
Oooow wat was het toch allemaal makkelijker en logischer geweest als stomme mannen ook gewoonweg eikels waren!!!Maar nee, ze moeeten dan lieve e-maisl sturen met de vraag hoe 't met me gaat nu na het gesprek, en dat ik er niet te veel mee moet zitten etc etc
Plus dat ie me 't hele verhaal wil uitleggen.... Hele verhaal? Er is nog een heel verhaal? Oh god..........
Beter is, dat het nog onder handen is of er nog wat meer aandacht aan besteed dient te wordenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Of is dat te negatief
? Dan; Nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |