reuringquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee is leuk. beetje sjeu in de tent.(bestaat sjeu eigenl/ijk?)
Ja, maar niet in die context.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
aldus je ons wilt later geloven
waarom komen ze eigenlijk over als het zo stroef gaatquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:58 schreef wonderer het volgende:
Nou, het "afscheidsdiner" was wel geslaagd gelukkig.
van wie?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:58 schreef wonderer het volgende:
Nou, het "afscheidsdiner" was wel geslaagd gelukkig.
kjaaaaaaaaaaaaaaa dat woord zocht ik. dank u!quote:
ik hou niet van kut. Daarom zit ik in het h topicquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dat niet kut internetten op je telefeun? ik vond dat echt kut.
yeah i know.quote:
ik drink geen wiskey ooit maar een paar keer gehad, drink alleen nog maar bierquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
meneer-ik-drink-whiskey
ik lunch niet elke dag met flessen wijn.
zie je wel, dienstbaarquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kjaaaaaaaaaaaaaaa dat woord zocht ik. dank u!![]()
hahaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik hou niet van kut. Daarom zit ik in het h topic
Neequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waarom komen ze eigenlijk over als het zo stroef gaat
Mijn ouders gaan morgen weer naar huis. Ik had BBQ pulled pork gemaakt met sweet potato en corn bread.quote:
oftewel hulpvaardigquote:
ja, nadat ik reuring had gelezen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
an nu doe je net of je het wel wist
Nja niks touché aan hoor. Maar het zou me dus niks verbazen als dat z'n houding is. Heeft nogal macho vrienden en zo. Maar we zullen zien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
touché![]()
O.k. buurjongen is niets dan. Heb je andere hete ijzers in het vuur? What's up met uitgaan?
o, ik dacht dat je een fervente whiskey drinker was.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik drink geen wiskey ooit maar een paar keer gehad, drink alleen nog maar bier
ok hehe, maar volgens mij vind je het niet zo erg dat ze weer naar huis gaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
NeeIk bedoel dat het eten zelf geslaagd was. Ik had het nog nooit eerder gemaakt namelijk, heh. Gaat verder wel goed hoor, gewoon je eigen gang gaan verder. Volgende week zit ik drie weken daar
Nee, ik ben een whiskydrinkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, ik dacht dat je een fervente whiskey drinker was.ja tijdens uitgaan dan.
dus nu alleen bier? r u going soft on me?
Ik ken het woord helemaal nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O waren ze over? wat leuk!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan morgen weer naar huis. Ik had BBQ pulled pork gemaakt met sweet potato en corn bread.
Neequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, ik dacht dat je een fervente whiskey drinker was.ja tijdens uitgaan dan.
bier is gewoon goedkoperquote:dus nu alleen bier? r u going soft on me?
you??! i've got a new found respect for u.quote:
das waar. doe je aan indrinken?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
bier is gewoon goedkoper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |