Haha het duurde me te langquote:Op donderdag 8 oktober 2009 07:57 schreef royjn het volgende:
Gefeli.
had niet eens door dat ik het topic had gesloten.
Kan ik een keer een nieuw topic aanmaken is dupje me weer voor
Je bent in zo'n bui?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:10 schreef motorbloempje het volgende:
oi
Je hebt college van iemand die nog te dom is om in de schaduw van de poep van een dronken hond te staan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
ik vraag me af waarom ik mijn bed ben uitgekomen
sommige mensen zouden geen les moeten geven
hehe ik begrijp dat jij er ook een hebtquote:
Nou, "veel" valt wel mee, heb er niet vaak tijd voor. Maar vooral UFC 2009. De nieuwe Smackdown vs Raw wanneer ie uitkomt, en Fifa 10 moet ik nog aanschaffen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:29 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
hehe ik begrijp dat jij er ook een hebtSpeel je veel? en wat speel je?
Are you serious?quote:
In december komt het uit in Japanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:46 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Are you serious?Ik dacht volgend jaar pas
![]()
dan zal die wel stoffig zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:47 schreef AMDB het volgende:
Mijn huisgenoot heeft een PS3 staan maar ik heb 'm in al die tijd niet vaker dan 2x aangeraakt
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
In december komt het uit in Japan
De rest van de wereld mag pas in maart volgend jaar.
Niet dat dat mij gaat tegenhouden
Nee, de japanse versie is alleen japans. Door de xbox en zijn inferieure ruimtequote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:51 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Even kijken of het gewoon de internationale versie is, anders pre-order ik wel ff een partij voor het bedrijf.
verkapte spam mag niet he?![]()
Beterschap! Doosje loperamide geeft!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:28 schreef LastRequest het volgende:
Ik wilde het niet met jullie delen maar ik moet nu toch klagen.. Heb al een paar dagen buikgriep en ben het helemaal zat.. Gelukkig is het bijna over
Kopje groentesoep brengtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:36 schreef LastRequest het volgende:
Thanks! M'n major problem is nu dat ik in m'n hoogslaper lig en megahonger heb maar me te beroerd voel om eruit te klimmenmaar goed zo toch maar eens doen en een groentesoeppie proberen
En da's dan net te laat voor onze LANquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:16 schreef Dj_unkie het volgende:
jeeeeeejjjjj....de pc gamer mag langer wachtenHij schijnt vertraagd te zijn tot 24 nov als ik me niet vergis!
Ah kut ja dat vergat ik.. Gefeliciteerd knulquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:18 schreef swarmahoer het volgende:
ah, bedankt voor de felicitatiesik was om 12 uur wakker, en nu weer
![]()
maar nu blijf ik maar wakker
pak je COD4 met wat leuke custom mapsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:38 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En da's dan net te laat voor onze LAN
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:39 schreef IrishBastard het volgende:
Ach, ik deel je lot Drago, zolang Yash in Italië zit, en ik niet, ben ik ook ondersekst![]()
magk bij jou eten...? Ben keurig opgevoedquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn ouders komen vandaag hierheendus ik ga lekker ergens Fiorentina Bistecca eten, de delicatesse van Florence
last minute, zou moeten kunnenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk niet dat je hier op tijd kan zijn. Aangezien ik in Firenze zit
* Dj_unkie rent de parkeerplaats op en start zijn italiaanse bolidequote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk niet dat je hier op tijd kan zijn. Aangezien ik in Firenze zit
in dat geval zou je nog voor het eten daar moeten zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:13 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
* Dj_unkie rent de parkeerplaats op en start zijn italiaanse bolide
tot zo
ik zou het voor lief nemenquote:
Mooi!quote:
Herkenbaar, ik red me ook wel met presentaties (ben trainer, dusja, dan moet ik het ook wel kunnen), maar assessments zijn vreselijk. Vooral live assessments met acteurs enzo.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:55 schreef Dj_unkie het volgende:
moet zeggen dat ik me vrijwel nooit druk maak om een presentatie...ik weet me daar meestal wel te reden
ik heb echter een gruwlijke hekel aan assesments
Geniaalquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:34 schreef swarmahoer het volgende:
[Paint] Het zal je vader maar zijn
die al gezien? echt mooi
Hatertquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:48 schreef Laysa het volgende:![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)oemetjes_buiten.html
jawel...maar mijn vriendin wilde ineens niet. Tenminste niet nu maar wel over twee maanden. don't ask...vrouwen denk ikquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:12 schreef Laysa het volgende:
haha...die trappenhuizen gaan ze binnekort schilderen...dus opknappen...want ze willen het al jaren afbreken
....ja gemeente logica
![]()
Maar er waren geen flats beschikbaar ofzo?
nou....ik ben toch echt vrouw maar dat volg ik ook nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:18 schreef dramatiek het volgende:
[..]
jawel...maar mijn vriendin wilde ineens niet. Tenminste niet nu maar wel over twee maanden. don't ask...vrouwen denk ik
Alles zag er goed uit, flat aan de achterkant bij soort voetbalveldje. Veel licht, ruim, dicht bij de uni....350euro en dan is het nog niet goed.Maargoed....denk dat het meer het snelle beslissen was. je moet echt meteen ja of nee zeggen. We worden achter een x aantal weken weer uitgenodigd en dan gaan we weer eens kijkenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou....ik ben toch echt vrouw maar dat volg ik ook niet
ladiesnight = lesbonight of gaan jullie alleen naar het pakketje kijken?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:24 schreef Californium het volgende:
pakketje van ladies night binnen.... maar eerst maar eens even geld checken en kamer opruimen
ladiesnight = avond waarbij we allerlei leuke hebbedingetjes getoond krijgen en die je dan kan bestellen en dat pakketje heb ik binnenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:29 schreef dramatiek het volgende:
[..]
ladiesnight = lesbonight of gaan jullie alleen naar het pakketje kijken?
owww....veel plezier ermee igg...zijn er weer een hoop vrouwen blij, en dat is natuurlijk alleen maar goedquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:37 schreef Californium het volgende:
[..]
ladiesnight = avond waarbij we allerlei leuke hebbedingetjes getoond krijgen en die je dan kan bestellen en dat pakketje heb ik binnen
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:44 schreef IrishBastard het volgende:
Is er nog iemand met een auto die 27 oktober niets te doen heeft voor de ochtenspits?Moet dan met het vliegtuig van 8.50 naar Yash, en zou wel wat veiliger zijn om gebracht te worden met de auto (aangezien ik anders de eerste trein heb, en dan maar 30 min vantevoren daar ben
, nogal hoge risk factor met de NS
)
Mja, net even gekeken, op zich zijn de overstaptijden iedere keer 10 minuten, en als ik op Den Bosch strandt kan ik altijd nog een directe trein naar Eindhoven pakken (hij stuurt je eerst naar Best, en van daar met de bus naar Airport), dus ik denk dat OV toch wel moet lukkenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.
Ik kan misschien dan wel, maar dat ligt eraan waar ik voor m'n stage moet zijn die ochtend en hoe laat. Dat weet ik misschien zelfs pas de dag van tevoren.
Ah gossie, een van hen is het vriendje van m'n zusjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nog steeds geen auto, maar met twee motoren moet wel lukken
hm... we hebben het gastenboek van Marie gejaten zijn nu een brief aan het schrijven en gaan straks ons lied zingen als we mogen recipieren
leuke borrel
Hij was goed. maar dicht. Zonde, ik heb er nog 1 gemaaktquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:34 schreef swarmahoer het volgende:
[Paint] Het zal je vader maar zijn
die al gezien? echt mooi
Swarma ?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:44 schreef IrishBastard het volgende:
Is er nog iemand met een auto die 27 oktober niets te doen heeft voor de ochtenspits?Moet dan met het vliegtuig van 8.50 naar Yash, en zou wel wat veiliger zijn om gebracht te worden met de auto (aangezien ik anders de eerste trein heb, en dan maar 30 min vantevoren daar ben
)
dinsdagochtend heeft mamma de auto denk ikquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:44 schreef IrishBastard het volgende:
)
mamaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dinsdagochtend heeft mamma de auto denk ik
slaap lekkerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:55 schreef Dupje het volgende:
Ik ga mijn bedje in, met kruik, want het wordt heeeeeeeeeel koud vannacht. Truste
doe je goed danquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit nog te mario karten
en ik zuig ()
Vrouwen en multitaskingquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit nog te mario karten
en ik zuig ()
Waar? Gewoon met vrienden of iets 'officieels' ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:30 schreef Dragorius het volgende:
Heuj...
Zaterdag pokertoernooi in Brakkestein.
Tijd voor een andere winkel danquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:38 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou zaterdag trouwjurken kijken, maar die winkel had geen tijd voor ons, dus moeten we andere dag kiezen. Heb nu niets te doen dit weekend
Dat doet die user al in meerdere topics.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:21 schreef royjn het volgende:
Hoe wil je dit niet specificeren als spam?
Je komt nooit in deze topic reeks en je post gelijk een site en je roept dat het geen spam is.
SPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!
De snelbinder is dan ook wel uberrelaxed.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:45 schreef IrishBastard het volgende:
En present op werkNet even bewezen dat het mogelijk is in 20 minuten vanuit Lent naar Kerkenbos te fietsen
Iets "officieels"quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waar? Gewoon met vrienden of iets 'officieels' ?
Cool, wat is de inlegquote:
Ik heb me ook maar via via ingeschrevenquote:
Als ik dan nog niet een GCS-score heb van 3quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan weer naar je zwaaien vanmiddag vanaf de motor! Rond een uurtje of 2
Je hebt de hele dag nog.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:08 schreef AMDB het volgende:
Ik heb nog helemaal niks gedaan op stage vandaag
je bent niet de enigequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wrijf het er maar weer in. waarschijnlijk zet ik de hele dag zo voort
Hey een uitkering / alimentatie trekkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:22 schreef Laysa het volgende:
lekker shoppen in Arnhem zo....werk ze nog allemaal![]()
Of eeuwige kutstudent. Daar stikt het hier ook van, van dat langharig werkschuw tuig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:24 schreef royjn het volgende:
[..]
Hey een uitkering / alimentatie trekker
Volgens mij zijn de meeste eeuwige kutstudenten de corpsballetjes hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of eeuwige kutstudent. Daar stikt het hier ook van, van dat langharig werkschuw tuig.
Zo af en toe is dat best prettigquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:08 schreef AMDB het volgende:
Ik heb nog helemaal niks gedaan op stage vandaag
Voor het werk- en stageplebsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mikkie op 09-10-2009 10:46:23 ]Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Gewoon doen, het is best irritant op werkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:43 schreef Dragorius het volgende:
Ik neig om het zelf dan maar te edit-tenMaar dat is wel een beetje overdreven gast-modden
Nadat je op male+prolaps linkje van Yvonne hebt geklikt zoals jij net hebt gedaan is zelfs Rita Verdonk een verademing, denk ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:57 schreef Dragorius het volgende:
Het is wel een genot voor het oog overigens
Argh ik had het net even verdrongen, kom jij er weer meequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nadat je op male+prolaps linkje van Yvonne hebt geklikt zoals jij net hebt gedaan is zelfs Rita Verdonk een verademing, denk ik.
Ja hee, daar moet je dan maar rekening mee houden als je op je werk zitquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
Wel lekker dat in de oude layout spoiler tags voor plaatjes niet werken
Ach, mijn collegas vinden het niet zo erg.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
Wel lekker dat in de oude layout spoiler tags voor plaatjes niet werken
Je mag best een plaatje van je zelf hier neerzetten hoorquote:
Ik blijf bij de oude layout, ik vertrouw wel op mijn scroll skillzquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja hee, daar moet je dan maar rekening mee houden als je op je werk zit
Danny gooit de oude er straks uit, dan moeten we naar of bagger II of text onlyquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik blijf bij de oude layout, ik vertrouw wel op mijn scroll skillz
Pm me als je wat meer info wilt...ik heb nog wat connecties bij docenten op de HAN...ik heb zelf stage gelopen in Australie en heb daar redelijk wat moeite voor moeten doen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:39 schreef AMDB het volgende:
Ik denk dat het Oslo wordt, maar volgens mij heeft de HAN met die school geen overeenkomst, iig niet mijn faculteit. En wil niet in een kleinere plaats zitten eigenlijk.
Wtfquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Obama nobelprijs vd vrede, omfgwtfbbq
Soldaten gestuurd. "voor de vrede" en de olie.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:15 schreef IrishBastard het volgende:
Wtf heeft Obama gedaan voor de vrede dan?
Mompelt iets met Bush jr.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Soldaten gestuurd. "voor de vrede" en de olie.
Bedankt voor het aanbod, heb 11 november voorlichting en daar stel ik wel wat specifieke vragen alvast. Daarna zie ik wel verder. Moet vast wel goedkomen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:15 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Pm me als je wat meer info wilt...ik heb nog wat connecties bij docenten op de HAN...ik heb zelf stage gelopen in Australie en heb daar redelijk wat moeite voor moeten doen.
Leuk, maar Obama kan ze terug halenquote:
quote:
Whahahaha mannen. Dus, dat zei ikquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:08 schreef royjn het volgende:
[..]
Je mag best een plaatje van je zelf hier neerzetten hoor
Ik zag het net ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Obama nobelprijs vd vrede, omfgwtfbbq
Wat is daar mis mee dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:21 schreef Dupje het volgende:
[..]
[..]
Whahahaha mannen. Dus, dat zei ik
Nou, posten danquote:
Goed punt, zo maar eens in de stad gaan lunchenquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:11 schreef royjn het volgende:
Zo mijn iets minder bescheiden buikje is ook weer gevuld.
Wacht nog steeds in spanning af op de foto's van Dupje
Sorry maar dan kan je nog lang wachten...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:11 schreef royjn het volgende:
Zo mijn bescheiden buikje is ook weer gevuld.
Wacht nog steeds in spanning af op de foto's van Dupje
*checkt FoBoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:44 schreef Dupje het volgende:
[..]
Sorry maar dan kan je nog lang wachten...
Je had het je ook eerder kunnen bedenken. Echte mannen klikken ALTIJD op het FoBo van een vrouw.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:45 schreef Dragorius het volgende:
[..]
*checkt FoBo
Oh daar staan je foto's
Zeg dat dan gewoon
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je had het je ook eerder kunnen bedenken. Echte mannen klikken ALTIJD op het FoBo van een vrouw.
Uhuh.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:57 schreef Dragorius het volgende:
[..]Nee ik ben niet zo'n FoBo lurker, sorry
quote:
Haha ok mooi. Dan hoef ik dat ook niet meer te showenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:45 schreef Dragorius het volgende:
[..]
*checkt FoBo
Oh daar staan je foto's
Zeg dat dan gewoon
Ah, weer een krentenbol. slachtofferquote:
Nee, de chick op die foto's was sowieso niet mijn type waar ik op valquote:
krentebol?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:05 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, de chick op die foto's was sowieso niet mijn type waar ik op val
Oh en die koeBaaah....wat een smerige is dat zeg
Eigenlijk wil je het niet weten. Vertrouw me.quote:
Zie mijn posthistorie...zarGon topic in ONZquote:
In een koe? Ik ook wel, eigenlijk.quote:
Ik doelde eigenlijk op die kibbelingquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In een koe? Ik ook wel, eigenlijk.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:31 schreef Dj_unkie het volgende:
omg jij werkt toch niet voor een 3 letterige kabelprovider op het trajanusTakenhofplein?![]()
Hij werkt bij ProLapse.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:40 schreef Dj_unkie het volgende:
heb je ook een eigen bedrijf naast je werkzaamheden daar dan?
Jup, maar dat is meer voor "erbij" dan wat andersquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:40 schreef Dj_unkie het volgende:
heb je ook een eigen bedrijf naast je werkzaamheden daar dan?
Glasvezelquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:47 schreef Dj_unkie het volgende:
Prolapse....eeehm leuke naam![]()
Ik ben een beetje int glasvezel gebeuren geraakt vanuit mijn vorige stages... an sich blijft het leuk om glasvezel te promoten, vooral als er daarna reactie komt vanuit de kabelaars...
En jij kan niet even Brakkestein bovenop de stapel gooien?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:50 schreef Dj_unkie het volgende:
Lent is wat moeilijk omdat de backbone dan vanuit Arnhem moet komen (tja rivier)....geografisch gezien is dat niet echt winstgevend.
Brakkestein zal nog wel komen hoor...er stan eerst andere wijken (daar in de buurt) op de planning
Daarom zeg ik, dat komt er niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:50 schreef Dj_unkie het volgende:
Lent is wat moeilijk omdat de backbone dan vanuit Arnhem moet komen (tja rivier)....geografisch gezien is dat niet echt winstgevend.
Brakkestein zal nog wel komen hoor...er stan eerst andere wijken (daar in de buurt) op de planning
Nou, enormquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:51 schreef Dragorius het volgende:
Glasvezel wordt zwaar gesubisidieerd, daarom is het nu zo "goedkoop"
Kun je nagaan zonder die subsidiequote:
Wa schuift et?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
En jij kan niet even Brakkestein bovenop de stapel gooien?
En dat aantal krijg je dus nooitquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:58 schreef Dj_unkie het volgende:
40% van de huishoudens moet overgaan voordat er een nieuw netwerk gelegd wordt. Anders is het de invest niet waard
Bij ons is het zo onrendabel dat het wel meer zal moeten wordenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:04 schreef Dj_unkie het volgende:
dat is niet waar, maar je moet het op een andere manier aanpakken:
Stel ik kom een wijk binnenlopen met een pet op van bedrijf x, dan zal niemand me geloven (geef ze geen ongelijk).
Maar als het vanuit de wijk zelf komt met een stichting die pleit voor glas, dan is het zeker rendabel. In de wijk de Hazenkamp heeft meer dan 60% van de huishoudens zich ingeschreven! In Wijchen gaat men nu ook beginnen met het leggen van glas en dat is helemaal ontstaan vanuit een groep vrijwilligers.
Het is niet makkelijk, maar het kan wel hoor
vergis je je in. Als jij het er met je buurman over hebt en je begint over toekomstbeeld ect. + dat het niet duurder is dan wat die nu heeft. Dan heb je de meeste al om hoor. Juist de mensen die nu al snel internet hebben, willen over (die zien nu ook het nut in van snel internet). Maar je kan er ook gewoon mee bellen en tv kijken hequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij ons is het zo onrendabel dat het wel meer zal moeten wordenPlus mensen zoals ik die al snel internet hebben gaan al niet over. Dus zit je met die mensen die het nog niet eens kunnen spellen
Ooit bij de aanleg van de wijk werd er naar gevraagd. Geen animo. Ik verwacht er dus niet veel vanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:08 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
vergis je je in. Als jij het er met je buurman over hebt en je begint over toekomstbeeld ect. + dat het niet duurder is dan wat die nu heeft. Dan heb je de meeste al om hoor. Juist de mensen die nu al snel internet hebben, willen over (die zien ook het nu in van snel internet). Maar je kan er ook gewoon mee bellen en tv kijken he
Het is echt een spanennde markt (daarom werk ik er ook al een tijdje).
Mja, die kuttroep heb ik nu. Dat ligt er vaak uitquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, die kuttroep heb ik nu. Dat ligt er vaak uit
ja. Ik heb kabel bijvoorbeeld. Maar Batenburg had al niets. Wijchen heeft ook niets (ja, wat adsl, maar digitale tv ho maar). Dus daar krijg je mensen sneller meequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:12 schreef Dj_unkie het volgende:
Oud Lent is daar maybe nog wat gevoelig overMaar Batenburg (kerkdorp van Wijchen) is 70% meegegaan (maybe was dat ook wel omdat ze daar geen snel netwerk hebben). In lent heb je toch wel kabel en adsl mogelijkheden?
Ze hadden de wijkkast niet opgewaardeerd , dus te weinig capaciteit. Tegenwoordig gaat het beter, af en toe ligt het er even uit. Niets wat een onbeschermd KPN gebruikertje met onbeveiligd wifi niet kan oplossen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:12 schreef Dragorius het volgende:
[..]Ik kan hier een hoop op zeggen maar ik doe het niet
Heb zelf nooit uitval met mijn FiPo
Wijchen heeft vrijwel geheel dekking van UPC hoor (incl DTV tegenwoordig)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja. Ik heb kabel bijvoorbeeld. Maar Batenburg had al niets. Wijchen heeft ook niets (ja, wat adsl, maar digitale tv ho maar). Dus daar krijg je mensen sneller mee
Oh ja, sinds vorig jaar. Zonder werkende guide en dat soort dingen, want dat is niet mogelijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:16 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Wijchen heeft vrijwel geheel dekking van UPC hoor (incl DTV tegenwoordig)
hmm vraag ik me af welke wijk jij woontquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:13 schreef royjn het volgende:
Bij mijn nieuwe woning was er ook een vrijwilligers groep om glasvezel te laten aanleggen.
Toen het benodigde aantal werd gehaald ging de glasvezel party XMS ineens de eisen verhogen en de buurten aan het opsplitsen. Tarieven verhogen etc.
Die komt er niet meer in bij mij haha. Hopelijk komt er een andere glasvezel boer waar ik het kan afnemen.
Wijchen heeft gewoon volledige dekking voor alle producten, ook retourquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, sinds vorig jaar. Zonder werkende guide en dat soort dingen, want dat is niet mogelijkInternet volgens mij ook nog niet.
Bij mijn ouders werkt het niet, bel je eens op en zeggen ze dat dat niet kanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wijchen heeft gewoon volledige dekking voor alle producten, ook retour
Als je me het adres van je ouders PM't kan ik zien hoe/watquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mijn ouders werkt het niet, bel je eens op en zeggen ze dat dat niet kan
Dat bedrijf lult ook maar wat
Mijn appartement moet nog opgeleverd worden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:25 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
hmm vraag ik me af welke wijk jij woont
Wijkopdeling ect ligt aan reggefiber/glashart, die zijn de beheerder en eigenaar van het fisieke netwerk. Het netwerk is open voor andere providers (in Veenendaal, Zeewolde hebben ze bijvoorbeeld XMS en Solcon naast belkaar op één netwerk).
XMS heeft in augustus een algemene tariefsverhoging gehad voor nieuwe abonnees. Wijken waar op dat moment aangesloten werd hebben als goed is ook info gehad tot wanneer die oude tarieven geldig waren. Als je werd aangesloten en je had je daarvoor al aangemeld, dan bleven de oude prijzen natuurlijk van kracht
Ik denk dat het niet heel lang meer duurt voordat er ook op het glasnet ook concurrentie komt! Alleen maar goed (hoewel XMS wel de goedkoopste is)!
Je bent weer wakker ?:Pquote:
Ja, dat wel. Omdat UPC er zo'n potje van maakt met de tv. Internet hadden ze via adsl.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:32 schreef Dj_unkie het volgende:
je ouders hebben zich toch wel aangemeld voor glasvezel?!![]()
dat project ken ik nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:32 schreef royjn het volgende:
[..]
Mijn appartement moet nog opgeleverd worden.
Kom in vleuten te wonen in vleuterweide.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |