Haha het duurde me te langquote:Op donderdag 8 oktober 2009 07:57 schreef royjn het volgende:
Gefeli.
had niet eens door dat ik het topic had gesloten.
Kan ik een keer een nieuw topic aanmaken is dupje me weer voor
Je bent in zo'n bui?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:10 schreef motorbloempje het volgende:
oi
Je hebt college van iemand die nog te dom is om in de schaduw van de poep van een dronken hond te staan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
ik vraag me af waarom ik mijn bed ben uitgekomen
sommige mensen zouden geen les moeten geven
hehe ik begrijp dat jij er ook een hebtquote:
Nou, "veel" valt wel mee, heb er niet vaak tijd voor. Maar vooral UFC 2009. De nieuwe Smackdown vs Raw wanneer ie uitkomt, en Fifa 10 moet ik nog aanschaffen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:29 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
hehe ik begrijp dat jij er ook een hebtSpeel je veel? en wat speel je?
Are you serious?quote:
In december komt het uit in Japanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:46 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Are you serious?Ik dacht volgend jaar pas
![]()
dan zal die wel stoffig zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:47 schreef AMDB het volgende:
Mijn huisgenoot heeft een PS3 staan maar ik heb 'm in al die tijd niet vaker dan 2x aangeraakt
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
In december komt het uit in Japan
De rest van de wereld mag pas in maart volgend jaar.
Niet dat dat mij gaat tegenhouden
Nee, de japanse versie is alleen japans. Door de xbox en zijn inferieure ruimtequote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:51 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Even kijken of het gewoon de internationale versie is, anders pre-order ik wel ff een partij voor het bedrijf.
verkapte spam mag niet he?![]()
Beterschap! Doosje loperamide geeft!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:28 schreef LastRequest het volgende:
Ik wilde het niet met jullie delen maar ik moet nu toch klagen.. Heb al een paar dagen buikgriep en ben het helemaal zat.. Gelukkig is het bijna over
Kopje groentesoep brengtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:36 schreef LastRequest het volgende:
Thanks! M'n major problem is nu dat ik in m'n hoogslaper lig en megahonger heb maar me te beroerd voel om eruit te klimmenmaar goed zo toch maar eens doen en een groentesoeppie proberen
En da's dan net te laat voor onze LANquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:16 schreef Dj_unkie het volgende:
jeeeeeejjjjj....de pc gamer mag langer wachtenHij schijnt vertraagd te zijn tot 24 nov als ik me niet vergis!
Ah kut ja dat vergat ik.. Gefeliciteerd knulquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:18 schreef swarmahoer het volgende:
ah, bedankt voor de felicitatiesik was om 12 uur wakker, en nu weer
![]()
maar nu blijf ik maar wakker
pak je COD4 met wat leuke custom mapsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:38 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En da's dan net te laat voor onze LAN
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:39 schreef IrishBastard het volgende:
Ach, ik deel je lot Drago, zolang Yash in Italië zit, en ik niet, ben ik ook ondersekst![]()
magk bij jou eten...? Ben keurig opgevoedquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn ouders komen vandaag hierheendus ik ga lekker ergens Fiorentina Bistecca eten, de delicatesse van Florence
last minute, zou moeten kunnenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk niet dat je hier op tijd kan zijn. Aangezien ik in Firenze zit
* Dj_unkie rent de parkeerplaats op en start zijn italiaanse bolidequote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk niet dat je hier op tijd kan zijn. Aangezien ik in Firenze zit
in dat geval zou je nog voor het eten daar moeten zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:13 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
* Dj_unkie rent de parkeerplaats op en start zijn italiaanse bolide
tot zo
ik zou het voor lief nemenquote:
Mooi!quote:
Herkenbaar, ik red me ook wel met presentaties (ben trainer, dusja, dan moet ik het ook wel kunnen), maar assessments zijn vreselijk. Vooral live assessments met acteurs enzo.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:55 schreef Dj_unkie het volgende:
moet zeggen dat ik me vrijwel nooit druk maak om een presentatie...ik weet me daar meestal wel te reden
ik heb echter een gruwlijke hekel aan assesments
Geniaalquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:34 schreef swarmahoer het volgende:
[Paint] Het zal je vader maar zijn
die al gezien? echt mooi
Hatertquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:48 schreef Laysa het volgende:![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)oemetjes_buiten.html
jawel...maar mijn vriendin wilde ineens niet. Tenminste niet nu maar wel over twee maanden. don't ask...vrouwen denk ikquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:12 schreef Laysa het volgende:
haha...die trappenhuizen gaan ze binnekort schilderen...dus opknappen...want ze willen het al jaren afbreken
....ja gemeente logica
![]()
Maar er waren geen flats beschikbaar ofzo?
nou....ik ben toch echt vrouw maar dat volg ik ook nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:18 schreef dramatiek het volgende:
[..]
jawel...maar mijn vriendin wilde ineens niet. Tenminste niet nu maar wel over twee maanden. don't ask...vrouwen denk ik
Alles zag er goed uit, flat aan de achterkant bij soort voetbalveldje. Veel licht, ruim, dicht bij de uni....350euro en dan is het nog niet goed.Maargoed....denk dat het meer het snelle beslissen was. je moet echt meteen ja of nee zeggen. We worden achter een x aantal weken weer uitgenodigd en dan gaan we weer eens kijkenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou....ik ben toch echt vrouw maar dat volg ik ook niet
ladiesnight = lesbonight of gaan jullie alleen naar het pakketje kijken?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:24 schreef Californium het volgende:
pakketje van ladies night binnen.... maar eerst maar eens even geld checken en kamer opruimen
ladiesnight = avond waarbij we allerlei leuke hebbedingetjes getoond krijgen en die je dan kan bestellen en dat pakketje heb ik binnenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:29 schreef dramatiek het volgende:
[..]
ladiesnight = lesbonight of gaan jullie alleen naar het pakketje kijken?
owww....veel plezier ermee igg...zijn er weer een hoop vrouwen blij, en dat is natuurlijk alleen maar goedquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:37 schreef Californium het volgende:
[..]
ladiesnight = avond waarbij we allerlei leuke hebbedingetjes getoond krijgen en die je dan kan bestellen en dat pakketje heb ik binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |